Kuka on se ihana miesmyyjä jolla on pitkät, luonnonkiharat hiukset ja syötävän siniset silmät? Osuin kassallesi ja katseiden kohdatessa jotain tapahtui. Olisi kiva tietää sinusta enemmän... ehkäpä sitten uskaltaudun uudelleen juttusille.
Asematunnelin Alepa
Unelmoija12
10
715
Vastaukset
- oagj'szvcm
En tunne mut tiedän ketä tarkotat :)
- Unelmoija12
Eiks kukaan tunne sitä? Aikamoni varmaan tietää kuitenkin..
- wåOUHGVJND
Käy kysymässä siltä :)
- Unelmoija12
En oo vielä uskaltanu :) Eikö kukaan osaisi kertoa lisää? Ihan mitä vaan vinkkejä, pliis!
- Anonyymi
Kammottava paikka asema tunnelin alepa täynnä mustia huhhh
- SK
Tiedän kaverin, mukava tyyppi kyseessä. 21 vuotias sinkkumies. Mene ihmeessä juttelemaan, erittäin lähestyttävä ihminen kyseessä. =)
- fnw7+f
kannattasko järjestää markkinat naintikelpoisia näkyy alepoissa olevan
- Anonyymi
Eihän tämä ole treffi palsta. Hihhh. Jäikö kutina
- Anonyymi
tapahtu? kipinöitä? bimbelibombeli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647