NORDEA ON HUONO VALINTA....

tunnin jono

Tavallinen kansalainen ,tai yrittäjä ei pysty enään asioimaan siellä.
Aukioloajat.
Etenkin kassat ovat auki vain hetken auki, jos haluat vaihtaa valuuttaa niin se on mahdoton asia.
Kyllä tämä ruotsalaispankki voisi sulkea ovet lopullisesti.
Kukaan ei tiedä pankin todellista tilannetta,kun pikkupojatkin pystyy operoimaan
ja sekottaa koko systeemin.
Kiitos ja näemiin.

35

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hlöas ja yras

      On todella surkeaa palvelua ainakin osassa ko. yhtiön konttoreita. Vaihdan pankkia ilman muuta heti kun se on teknisesti mahdollista. Yrityksen asioinnin siirtäminen vie jonkin verran aikaa, että sen saa sujuvasti toteutettua.

    • pankin vaihto

      Ei enään tavallisten ihmisten pankki - kuten nallekin totesi, kuraa tuovat vain tiskiasiakaat. Oletteko törmänneet näihin rajoitettuihin rahaasioiden hoito aikoihin (mm. Nokia) konttoreihin joista ei saa käteistä (mm. Tampere) karsinoihin joissa ihmisiä seisotetaan jonoissa (mm. Pori)
      Uskomatonta palvelua...................................Nyt koko suvun voimin - pankinvaihtoon, vielä saa kunnolistakin palvelua.

      • Järkyttynyt

        Järkytyksesi voisi sanoa sitä tunnetta käydessäni pitkästä aikaa Nordea pankissa. Ihmisiä nöyryytetään pitkissä jonoissa. Asioida pitää siinä näkösällä toisten jonottajien hengittäessä niskaan.
        Palvelua ei minkäänlaista, veloitetaan joka asiasta.
        Vaihataisin pankkia heti kun toiset kertoo millaista palvelua muissa pankeissa.


      • Näin_se_menee

        Vaihdoin pankkia kuultuani Nallen kommentit tyyliin: "Asiakkaat tuovat vain kuraa pankin lattioille". Nykyisin asioin toisen pankin yläkerrassa, missä tarjotaan kahviakin, luultavasti paremmille asiakkeille piparia ja torttuakin.


    • hgjfjg

      Koska tämä on "pörssi ja osakkeet" -palsta, eikä "kuluttaja pankin asiakkaana" -palsta, totean että Nordea on yksi parhaista sijoituskohteistani.

      Asiakkaana kysyn, että mitä ihmettä te siellä pankissa teette?

      • hgjfjg

        Siis tarkennan: mitä ihmettä te siellä pankkikonttorissa teette?


      • Ilolintu3
        hgjfjg kirjoitti:

        Siis tarkennan: mitä ihmettä te siellä pankkikonttorissa teette?

        Älkää aina valittako ja itkekö Nordean palvelusta, sillä ammattitaitoinen henkilökunta hoitaa suurella kokemuksella ja asiantuntemuksella hymyhuulin pankkiasianne. Itsekin olen suorastaan ihastunut ja suuresti ilahtunut erään töölöläisen haarakonttorin palveluun lukemattomien vuosien aikana.

        Noin vuosi sitten he ilmoittivat sulosointuisesta Nordeasta:
        “Kun tämä toistuvaissiirto tulee päättymään, olisi vaihtoehtona se, että tiedustelette eläkkeen maksajalta (Valtionkonttorilta) että maksavatko he eläkkeitä suoraan ulkomaille ulkomaalaiselle tilille. Moni eläkkeen maksaja (kuten Kela) tekee jo suoraan maksuja ulkomaalaisille tileille. Eli tämä olisi vaihtoehdoista helpoin teidän kannalta.”

        Valtionkonttorin vastaus: ”Kyllä me maksamme eläkkeet ulkomaille, mutta vain Nordean kautta!”

        Siinä olivat nauruhermot rasituksella, kun juuri panivat paremmaksi eläkkeen maksun sirryttyä KEVA:aan. Nordea/Töölö: ”Selvitin, että voit pyytää KEVA:aa maksamaan eläkkeen suoraan tilillesi  X-maahan, silloin ei tarvita Nordeaa välikätenä, vaan saat rahat suoraan tilillesi. Ilmoita KEVA:lle kirjallisesti, vaikka faxilla (numero xxxxx).

        KEVA vastasi juuri (= tänään): ”Nordea Pankki on valitettavasti antanut Teille hieman virheellistä tietoa. Kevan omasta maksujärjestelmästä ei vielä pystytä maksamaan eläkkeitä suoraan ulkomaisille pankkitileille, vaan ne ohjataan niihin vielä toistaiseksi suomalaisen rahalaitoksen välityksellä.

        Nordea: ”Oletteko mahdollisesti tulossa Suomeen, niin voisimme keskustella lisää vaihtoehdoista paikan päällä?”

        Yli 20,000 kilometriä linnuntietä edestakaisin vain yhden keskustelun vuoksi? Ilmiselvää palloitteluako? Kumipallona pom-pom-pompin luokses vain!


      • kysynpä vain
        Ilolintu3 kirjoitti:

        Älkää aina valittako ja itkekö Nordean palvelusta, sillä ammattitaitoinen henkilökunta hoitaa suurella kokemuksella ja asiantuntemuksella hymyhuulin pankkiasianne. Itsekin olen suorastaan ihastunut ja suuresti ilahtunut erään töölöläisen haarakonttorin palveluun lukemattomien vuosien aikana.

        Noin vuosi sitten he ilmoittivat sulosointuisesta Nordeasta:
        “Kun tämä toistuvaissiirto tulee päättymään, olisi vaihtoehtona se, että tiedustelette eläkkeen maksajalta (Valtionkonttorilta) että maksavatko he eläkkeitä suoraan ulkomaille ulkomaalaiselle tilille. Moni eläkkeen maksaja (kuten Kela) tekee jo suoraan maksuja ulkomaalaisille tileille. Eli tämä olisi vaihtoehdoista helpoin teidän kannalta.”

        Valtionkonttorin vastaus: ”Kyllä me maksamme eläkkeet ulkomaille, mutta vain Nordean kautta!”

        Siinä olivat nauruhermot rasituksella, kun juuri panivat paremmaksi eläkkeen maksun sirryttyä KEVA:aan. Nordea/Töölö: ”Selvitin, että voit pyytää KEVA:aa maksamaan eläkkeen suoraan tilillesi  X-maahan, silloin ei tarvita Nordeaa välikätenä, vaan saat rahat suoraan tilillesi. Ilmoita KEVA:lle kirjallisesti, vaikka faxilla (numero xxxxx).

        KEVA vastasi juuri (= tänään): ”Nordea Pankki on valitettavasti antanut Teille hieman virheellistä tietoa. Kevan omasta maksujärjestelmästä ei vielä pystytä maksamaan eläkkeitä suoraan ulkomaisille pankkitileille, vaan ne ohjataan niihin vielä toistaiseksi suomalaisen rahalaitoksen välityksellä.

        Nordea: ”Oletteko mahdollisesti tulossa Suomeen, niin voisimme keskustella lisää vaihtoehdoista paikan päällä?”

        Yli 20,000 kilometriä linnuntietä edestakaisin vain yhden keskustelun vuoksi? Ilmiselvää palloitteluako? Kumipallona pom-pom-pompin luokses vain!

        mikä tuossa oli se perusongelma, miksei Nordea suostu maksamaan niitä eläkkeitä sinulle haluamaasi pankkiin?

        Kyllä tuon pitäisi olla varsin ongelmatonta.
        http://www.keva.fi/fi/elakkeet/elakkeella/Sivut/elake_ulkomaille.aspx


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • RahaaOsakkeilla.com
      • odotellaan

        Ostaisin Nordeaa, mutta vasta tammi-helmikuussa kunhan jenkit ovat taas kerran pelotelleet koko maailman pörssikurssit alas.
        Wahlroos on kaikesta huolimatta varsin haka talousasioissa ja hän on Nordean hallituksen pj...


    • riittakp

      minulla ei ole huonoa sanottavaa nordean palveluista yritysasiakkaana eikä kyllä yksityisasiakkaanakaan. Kaikki on sujunut ihan hyvin

      • Anonyymi

        Niin minäkin arvelin vuonna 2016. Vaikka merkit olivat näkyvissä jo tuolloin, Nordea on tehnyt aivan uskomatonta työtä palvelujen alasajamiseksi ja pienasiakkaittensa nöyryytämiseksi. Juuri tuo sana "pienasiakas" lausuttiin useasti niin halveksuvaan sävyyn, ettei se voinut olla sattumaa.

        Kyllästyin lopulta ja siirsin yritykseni tilin toiseen pankkiin. Ero on kuin yö olisi muuttunut päiväksi. En ole jäänyt kaipamaan Nordeasta mitään.


    • merita1

      Ei se ruoho oo sen vihreämpää Nordean ulkopuolellakaan, luulisin. Sitäpaitsi verkkopankkitunnuksilla voi oikeesti hoitaa monenlaisia asioita. Just olin Nordean verkkopankissa hoitelemassa asioita Chatin ja verkkopankkipostin avulla ja sain nopeasti asiat hoidetuiksi.

    • Maalainen

      Yrittäjänä olen aina hoitanut laskuni ja maksuni mutta nyt kun yksi lasku myöhastyi laskutettavan asiakkaan maksamatta jättämisen takia, päättivät sulkea yrityksen tilin siiheksi kun lasku on maksettu. Kyllä joustoa vaaditaan pankin suuntaan mutta kun yrittäjä tarvitsee apua niin ei pä jousteta.Suosittelen muillekkin yrittäjille että lopetetaan ruotsalaisen pankin ja Wahlroosin lihottaminen.Onhan vaihtoehto suomalaisessa pankissa.

    • parempaa_palvelua

      Meillä oli perinnönjakokokous Nordeassa, jossa perinnön jättäjällä oli tili. Kaikki tilit oli irtisanottu aiemmin, paperit ja valtakirjat jätettiin tuossa kokouksessa Nordean juristille, joka lupasi rahat tilille kahden ja puolen kuukauden päästä. Nyt on kulunut lähes neljä kuukautta eikä mitään ole tapahtunut. Kun olemme olleet sinne yhteydessä, on sanottu, että sitä ei ole voitu tehdä, koska se ei ole ollut pankissa oikein kenellekään määrätty tehtävä.
      Kierrän Nordean kaukaa.
      Osuuspankissa en voisi kuvitella tuollaista tapahtuvan.

      • Anonyymi

        Eräs tuttavani ulkomailta peri Suomessa asuneen vanhempansa, jolla oli tilit Nordeassa. Perijä ei saanut Nordeassa asioita perukirjasta huolimatta selvitettyä, koska perijällä ei ollut Suomen sosiaalitunnuksia!


    • MattijaTeppokin

      En käy koskaan pankissa. En osaa sanoa palvelusta mitään.

    • Hallaahon.äänestäjä45
      • fewfwefwefwef

        Ketju käsittelee nordeaa, ei sampoa.


    • Anonyymi

      Mitä nämä nordeassa perseilevät pikkurahasta. Siksi otan valokuvat siirroista ja kuiteista. Seuraavaksi niitä tutkii juristini ja tekee tarvittavat toimenpiteet.

    • Anonyymi

      Pankki on ihan P.sdtä olen ollut asiakas 60 vuotta mutta yritän nyt päästä pois mutta todella hankalaa ainakin minulle kun on kaikki talletukseni ja osake salkkunikin siellä ikävää kunalkaa niitä kaikkia sieltä pyytämään, ja mitä mahtaa maksaa kun ei sieltä mitään ilman saa. Olen todella kypsä KiiTOS

      • Anonyymi

        Osakesalkku siirtyy ilmaiseksi. Avaat esim nordnettiin tilin ja pyydät heitä siirtämään salkkusi sinne.

        Käyt avaamassa vaikka S-pankkiin tilin ja siirrät ihan normaalilla tilisiirrolla talletuksesi sinne.

        Ei niin vaikeaa sittenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakesalkku siirtyy ilmaiseksi. Avaat esim nordnettiin tilin ja pyydät heitä siirtämään salkkusi sinne.

        Käyt avaamassa vaikka S-pankkiin tilin ja siirrät ihan normaalilla tilisiirrolla talletuksesi sinne.

        Ei niin vaikeaa sittenkään.

        Tuoneibole vaikeaa. Tosin mikään ei parane tuolla siirrolla. S-pankin palvelut ovat aika alkeellisia ja Nordnet on nykyään varmaan kallein osakkeenvälityspalvelu, eikä palvelussakaan ole kehumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoneibole vaikeaa. Tosin mikään ei parane tuolla siirrolla. S-pankin palvelut ovat aika alkeellisia ja Nordnet on nykyään varmaan kallein osakkeenvälityspalvelu, eikä palvelussakaan ole kehumista.

        Mitä vähemmän alkeellisia pankkipalveluita tarvitset, mitä S-pankki ei sinulle pysty tarjoamaan?

        Nordnetin hinnoittelulla ei ole mitään merkitystä jos et vekslaa salkkua ympäri viikon välein.

        Itse en ole huomannut nordnetin palvelussa mitään ongelmaa, ilmeisesti tarpeesi ovat poikkeuksellisen vaativia.


    • Anonyymi

      NORDEAN UUSI VERKKOPANKKI ON HIRVEÄN VAIKEA YMMÄRTÄÄ, AIKA SEKASOTKU SE ON.
      ONNEKSI PÄÄSEE SIELTÄ VANHAAN VERKKOPANKKIIN, JOKA ON SELKEEMPI.

      • Anonyymi

        "NORDEAN UUSI VERKKOPANKKI ON HIRVEÄN VAIKEA YMMÄRTÄÄ, AIKA SEKASOTKU SE ON. "

        Miksi huudat? Itse en ole huomannut mitään eroa vanhan ja uuden verkkopankin käytettävyydessä. Ehkä se johtuu lähes 80 vuoden iästäni. Olen ehtinyt tottua kaikenlaiseen pankkitoimintaan pitkän ikäni aikana.


      • Anonyymi

        Nordean verkkopankki ja varsinkin mobiili on paras ja monipuolisin, mitä Suomessa toimivilla pankeilla on tarjota.

        No kaikki eivät ehkä tarvitae laajoja palveluja ja ominaisuuksia. Jollekin riittää, kun lävähtää vain tilitiedot esille suoraan. Meitä on moneksi.


    • Anonyymi

      Oma muistikuva Nordeasta on noin kymmenen vuoden takaa. Lopetin yritystilit pitkän asiakassuhteen jälkeen ja virkailija alkoi selittää miten paljon hän veloittaa kuluja tilien sulkemisesta. Sain siihen tyynesti todettua että sillä toimenpiteellä varmistat samalla sen etten tule missään vaiheessa palaamaan Nordean asiakkaaksi. Yllättäen virkailijan kelkka kääntyi ja pitkä lista kuluja jätettiin perimättä. Pieni ohikiitävä hetki elämässä, mutta jäi pysyvästi mieleen 🙂

      • Anonyymi

        Niin olisitko ollut tyytyväisempi, että virkailija olisi sulkenut tilisi ja sitten vasta laskulla näet siitä veloitetun summan.

        Itse arvostan että kulut tuodaan asiassa kuin asiassa selvästi esille. Ei pimitetä ja sanota, meillä tää on näin halpaa, mutta kun tuleekin työstä maksut yms päälle, mitä ei sitten kerrotuukkaan.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Olen luullut, että Nordeassa kelkka kääntyy vain, jos asiakas äkkirikastuu.


    • Anonyymi

      Minä kyllä pystyn ja olen tavallinen kansalainen. Mobiilipankki pelittää paremmin kuin kilpailijoilla.

    • Anonyymi

      Ja koko ajan mennyt huonommaksi tavalliselle palkansaajalle ,,ei mitään asiaa.

    • Anonyymi

      JUU MUTTA KIIRE LÄHTÖ TULI WALLROOSIN NALLE POJULLE NORDEASTA LIENEE PESTYT FINANSSIT LIONNU VÄHÄ PITKÄÄN. POIKA ITE KÄPPÄILEE UPM TEHTAAN SORA PIHOILLA LAKERI PLÄÄKÄT PÖLYSSÄ KLYYVARI RÄÄSSÄ.

    • Anonyymi

      Itseäni harmittaa nimenomaan Nordean huono palvelualttius firmana. Yhteyshenkilö on ystävällinen, mutta toiminnot ovat surkeat. Palveluja ei ole enää tarjolla omassa kunnassani eikä lähikunnissa, vaan pitää mennä Turkuun, jos haluan keskustella pankkiasioistani. Miksi ihmeessä Raisiosta lopetettiin konttori, sinne olisi huomattavasti helpompi autoilla kuin Turkuun, josta parkkipaikankin etsiminen on toivotonta tai sitten pitäisi mennä maksullisiin parkkihalleihin maan alle.
      Tapaamiseni peruuttaminen ei ole enää edes mahdollista, sillä puhelinautomaatti pyytää kirjautumaan. Milläs kirjaudun, kun en edes omista pankkitunnuksia. Harmittaa, että en voi saada sanaa yhteyshenkilölle siitä, ettei sovittu tapaaminen onnistu ja hänen aikansa menee vain odotteluun, mutta vika ei ole mielestäni minun vaan Nordean, joka ei mahdollista minunlaiselleni peruutuksen hoitamista.
      Ennen asiakaspalvelussa sentään vastasi elävä henkilö, mutta Nordealle on tärkeämpää omat tuotot kuin aito hyvä asiakaspalvelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksköhän mä oon tuolla

      Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      6031
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

      Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      88
      4348
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

      Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3452
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

      Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      2867
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

      Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      48
      2825
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

      Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2775
    7. Saattaisimme olla yhdessä

      Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2111
    8. Oletko joutunut kestämään

      Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1775
    9. Se meidän sydänyhteys

      Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1586
    10. Apua!!!!!!

      Nyt sä varmaan hylkäät kaikki ajatuksetkin minusta... mutta ainakin tiedät.....
      Ikävä
      22
      1530
    Aihe