Kaamean juopon näköinen pääministeri Katainen juuri uutisissa. Silmä mustana ja laastari otsassa. Muutenkin kuin ojasta maijaan nostettu retku.
Noloahan tuollainen on. Moskovassakin moinen pääministeri juotaisiin pöydän alle alta aikayksikön. Toivottavasti Sauli kestää paremmin viinaa. Täysin raitista miestä ei Moskovassa oteta edes vakavasti.
Jyrki-boy joi korkillisen!
13
100
Vastaukset
- jyrki älä tyrki
Hui, mikä puliukko! Sen pitäis mennä katkaisuhoitoon!
- Isoäidin kaima
Poliitikolla pitää olla hyvä viinapää. Jyrki tosin on vielä untuvikko miesten töissä.
- Ahti antaa ylen.
Ahti Karjalainen oli hyvä tyyppi otti viinaa kuin mies, eräällä neuvostoliiton reissulla Moskovassa koko autokolonna joutui pysähtymään kaupungilla, kun Ahti aukaisi auton oven ja oksensi kadulle.
http://www.youtube.com/watch?v=isTKyGod-38
- 2 kertaa koukannu
mixei tästä tuu samanlaista haloota kuin aikoinaan Ahtisaaren jalkavaivansa takia kaaduttua ja laastarin saatua, siitä vouhkattiin kk kaupalla, nyt ei kukaa puhu mitää vaikka mustasilmä ja laastari ovat eri puolla päätä, vai koukkasiko se kukkapurkki 2kertaa... ettei vaa olis saanu kuonoonsa vaalijuhlissa...
- Sapelinkalistaja
Eikös Putin ole absolutisti?
Minä luulen, että Katainen otti turpaansa joltain hallituksen valehteluun kyllästyneeltä. - 2 er kertaa
kyll' se kukkapurkki ol' joka 2 er kertaa kolhas...
- mökäpiikki
mää oon sit miält ett se ol vaa juonu ei tapellu.
- Käteinen puhuu
Ne jäljet mistään kaatumisesta ole.
Jykä otti turpaansa. - 2 er kertaa
sitä mä just sillä 'kukkapurkin' 2 er kertaa koukkaamisella justiisa tarkotinkii....
- ropotti x
Joka tapauksessa, onhan se hyvä huomata, ettei edes niin itseriittoinen kuin kokoomuslainen pääministeri, ole haavoittumaton ;))
Lienee kuitenkin juopotellut, kokoomuslaisten jouduttua lestadiolais tyyliseen hurmostilaan puolivallattoman eläkeläisen voittaessa pressanvaalin ;)
- Broileri...
Eipä ole todellakaan yhtään edustavan näköinen PM. Kannattaisi kadota maan alle - muutenkin.
- kukkapurkki
Juu samaa mieltä, turpiinsa sai, ei kehtaa tunnustaa:-)
Mutta.....keneltä ja mikä oli motiivi? - jykä tuhoaa
Täysjuoppo valehtelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440