Järkimies tässä

Kolli mo45

Tein päätöksen. Löin tänään 350€ pitkävetoon. Jos voitan, saan sillä roinat koko vuodelle, jos häviän, en roinaa tänä vuonna ollenkaan ja säästänpähän kehoani. Loistava veto, voitan jokatapauksessa, kävi miten kävi.

5

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauno-Kyllikki

      Eilen olin minäkin liikenteessä pääkaupunkiseudulla oman vanhan romuni kanssa. Voin kertoa, että näkyvyys oli todella heikko, eteenpäin näki 8-15 metriä, vaikka turvaväli oli todella pitkä.

      Kurveissa auto meinasi lähteä lapasesta liukkauden takia. Omaa autoani pystyn kontrolloimaan liukkailla vauhdin ollessa 40km/h. Kun vauhti nousee ja joudun jarruttamaan äkillisesti, auto tekee piruetit. Tätä olen testannut autokoulun 2-vaiheen liukkailla. Kuinka moni tietääkään oman autonsa rajat?

      Eilisestä selvisin naarmuitta eikä edes läheltä piti tilanteita syntynyt. Olin onnekas. Toisin kävi 200:lle muulle. Eilinen sää olisi vaatinut nopeusrajoitukset vähintään 50km/h. Mutta mitä tehdä kun yleinen rajoitus on 80km/h? Tälläisellä alueella alinopeuden ajaminen on yhtä vaarallista...

    • - Jason78 -

      Keltäs sinä niitä roinia ostat?

      laatikollinen jauhonappeja ja rypsiöljyä tai 50% toimivaa kamaa ja tottakai myyntipuhe on vakuuttava.

      ilmankos nää pakkiksen nyyssölät ja hulkit on niin pieniä ukkoja joten ei auta kun uhota bulkkiroinareille ja mussuttaa siitä että tiukka lihas on kaiken A ja O vaikkei sitä lihasta ole enempää kuin fitness-ukoilla.

      satuttaako totuus?

      • - japatus78 -

        tilasin itse tässä aiemmin ulkomailta toimivaa horppaa ja kyllä oli painot keveitä.

        suomesta ei saa muuta kun p*skaa ja sitähän kaikki täällä ostaa.

        parempi pysyä naturaalina ja tyytyä siihen että onnistui saamaan toimivaa aiemmin ja säästää rahat vaikka bemariin tai 250cc monttupyörään ratamaksuihin.


      • - Jared78 Viking -
        - japatus78 - kirjoitti:

        tilasin itse tässä aiemmin ulkomailta toimivaa horppaa ja kyllä oli painot keveitä.

        suomesta ei saa muuta kun p*skaa ja sitähän kaikki täällä ostaa.

        parempi pysyä naturaalina ja tyytyä siihen että onnistui saamaan toimivaa aiemmin ja säästää rahat vaikka bemariin tai 250cc monttupyörään ratamaksuihin.

        hakekaa itse thaikuista ja roinatkaa siellä niin saa edes jotain toimivaa.

        en voi ainakaan sanoa ettei omat roippeet olis toiminu koska itellä 100% varmasti thaikuista tuotua testoa 50 ampullia. ihan suoraan apteekista ostettu.

        eikä sekään paneta mitään 5xpäivässä joten se niistä jutuista. voimat kyllä nousee ja kunto.
        testo-enanthate

        täällä pyörii jotain tiukkoja rantakunto äijiä jotka ei kestä kun bulkkiroinarit on niitä 2x isompia ja näkee että on treenattuja vaikka fläsääkin on.

        jos nämä nyyssölät ja muut isottelijat täällä alkaisi bulkkaamaan ja syömään toimivaa roinaa kuten minä JASKA78 niin alkaisi kokoakin teille tulemaan.

        pelkällä bulkilla ette saa kuin vatsaa ja edelleen ootte musta jäljessä.

        voi voi suomi24 urpoja... heh h eh hee


      • Anonyymi
        - Jared78 Viking - kirjoitti:

        hakekaa itse thaikuista ja roinatkaa siellä niin saa edes jotain toimivaa.

        en voi ainakaan sanoa ettei omat roippeet olis toiminu koska itellä 100% varmasti thaikuista tuotua testoa 50 ampullia. ihan suoraan apteekista ostettu.

        eikä sekään paneta mitään 5xpäivässä joten se niistä jutuista. voimat kyllä nousee ja kunto.
        testo-enanthate

        täällä pyörii jotain tiukkoja rantakunto äijiä jotka ei kestä kun bulkkiroinarit on niitä 2x isompia ja näkee että on treenattuja vaikka fläsääkin on.

        jos nämä nyyssölät ja muut isottelijat täällä alkaisi bulkkaamaan ja syömään toimivaa roinaa kuten minä JASKA78 niin alkaisi kokoakin teille tulemaan.

        pelkällä bulkilla ette saa kuin vatsaa ja edelleen ootte musta jäljessä.

        voi voi suomi24 urpoja... heh h eh hee

        Jape Jabuli ,päähän sinulta vain sekosi entisestään ryyppäämisen ja roinaamisen johdosta, perseaukinen sairaseläkeläinen xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe