Hymy:
Maikkarin peliohjelmajuontaja Niko Saarinen on väsynyt nettikommentoijiin, joita hän syyttää katkeriksi ihmisiksi. Niko ihmettelee, että ketään ei olevinaan kiinnosta uutiset julkisuudenhenkilöistä, mutta silti kaikki ovat kommentoimassa heistä kertovia juttuja. Ja usein siis negatiivisesti.
-Mulla on sellainen olo että haluaisin kaikki keskustelupalstan ihmiset riviin tuohon mun eteen ja ne saisi puhua suunsa puhtaaksi, jos ne edes kykenee puhumaan. Voin vaan kuvitella kuinka toinen toistaan tyhmempiä ihmisiä sieltä löytyy. Ihmisiä joilla ei ole kontaktia ulkomaailmaan, ihmisiä joita ei koskaan rakastettu, ihmisiä joilla ei ole mitään muuta kuin ”me”. Me saatanan turhanpäiväiset julkkikset joita nämä keskustelupalstan ihmiset elättää, Niko pauhaa.
Niko laittaa kommentoijille suorasukaisen viestin: näiden tulisi katsoa wikipediasta hullun määritelmä.
BB turhis Niko Saarinen vihaa Suomi24 palstan kommentoijia:
8
391
Vastaukset 8
- VOTL
Jätkä itse on tyhmä kuin saapas. Pari vuotta ja tää "ikiteini" on menneen talven lumia. Vittuilu on taitolaji ja siinä tämä homopetteri jää varmasti toiseksi, kuten myös väittelyssä; asiasta ku asiasta.
- vienotuuli
Tuskin jää unholaan, onhan aikaa Nikon ekasta BB-kaudesta, ja tulokkaana myöhemmin. Koko ajan vetää maikkarilla ja subilla shatteja ja peli juttuja eli onko sinulla aivot narikassa ellet ole tästä tietoinen?
Loistava sanainen kaveri, nätti silmille ... ja minua ei kiinnosta sukupuolinen suuntautumisensa.
- teroX
Ainakin se ihan nätin näkönen on.
- Poika kiljuu
Huutaa hyvin kun vetää korvista ja antaa kangen kairata.
- sukkahousupentti
Ai jaa. va ni in
- Shaublin 102
Ei tarvi Wikipediasta kattoa, katoin bb 2008:n
- Röörit puhtaiksi
Onkohan tää Niko-petteri bottom vai top ?Tää muaaina kiinnostaa näissä homppeleissa.heh,heh
- jk
vai nin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398