Oisinko ihan mieluinen paketti?

Woman*

Ihan mielenkiinnosta kyselen tällasta.. so:

Pituus 174 cm
Paino 61 kg
Rinnat 75B
Kengän koko 41

"Lievä" tiimalasivartalo.. pyöreä ja iso peppu, pitkät jalat (ja esim. hoikat sääret)
& Kroppa ei ole kyllä mikään treenattu/lihaksikas, vaan sellanen "normi" :D

Kasvot: suuret silmät (vihreät), muuten aika sopusuhtaiset kasvonpiirteet, ei lävistyksiä paitsi korvissa, valkoiset hampaat!

Lähes musta, vyötärölle asti pitkä tukka (eli aikamoinen huisku :D)

Siinä vähä kuvausta. Mitä mieltä te miehet oisitte tällasista mitoista/ominaisuuksista? Mikä hyvää :), mikä huonoa :( ?

16

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goddamn

      Huh huh "siis onks mää teijän mieleen onks mää??"

      Syö pääsi pissis.

      En jaksa tollasia itseääntäynnä olevia ämmiä.

    • oh jeah baby

      Olet upea nainen!
      Tiimalasivartalo, pyöreä peppu ja hoikat sääret
      Vihreät suuret silmät hyvä
      Tukka ehkä liian pitkä mun makuun, mutta olenkin vanha guppe

      • kyselen huvikseni

        Upea ? Kerro toki, miten hoikka säärisellä voi olla iso p*rse ? Jotenkin ei vaan onnistu. Pyöreä = iso


    • OOTKO 12 VUOTIAS ?

      Ketä kiinnostaa? ai niin sua tietysti itseäsi......

    • "Lievä" tiimalasivartalo.. pyöreä ja iso peppu"

      Miinus: Olet muodoton "keppi"vartaloinen. Ei noin laihalla ole lievää tiimalasivartaloa pyöreästä ja isosta pepusta puhumattakaan. Treenaamalla ja enemmän syömällä ne voit toki saadakin.

      Plussa: Hiusten väri ja pituus

    • muutama sana

      Nuo hiukset kuulostavat kyllä aika kauheilta, mustanpuhuva väri kun ei juuri ikinä sovi kenellekään, joka ei sitä ole synnyinlahjana saanut. Tulee vaan mieleen ne wnb-eksoottiset suomineidot, jotka haluavat näyttää tekorusketuksineen ja piilolinsseineen siltä, mikä on muualla maailmassa tavallisinta. Tai mistä minä sinun kohdaltasi tiedän, en minä kuvaasi ole nähnyt.

      Itseasiassa tähän valokuva-asiaan liittyen, mielestäni kaikkiaan tällaiset kyselyt ovat aika turhia, kun sanallisen kuvauksen takana voi olla mitä tahansa huippuluokan kaunottaren ja hirviömäisen tunkiomaatuskan väliltä. Kuitenkin aika subjektiivinen kokemus kyseessä, ja samoin sanoin pystyy halutessaan kahta ääripäätä kuvaamaan. Ja uskokaa, naiset hyvät, että maailmassa on jokaiselle olemassa joku, jonka mielestä olette täydellinen paketti. Ja monta, joille olette riittävän hyvä. Ei sitä näiltä palstoilta tarvitse käydä kyselemässä.

    • pienet jalat ok

      Liian isot kaviot sulla..

    • kelpaisit varmasti.... mullekki ;-)

    • näin se on nähtävä

      Kuulkaas nyt äijänkäppänät. Nämä asiat ovat sellaisia, joille emme kukaan mitään voi. Ne ovat ne, jotka olemme syntymässämme saaneet ja olemme juuri sellaisia, joiksi meidät on luotu. Niin muuten tekin, miehet. Kuka on lyhyempi, kuka pidempi, iso luisempi, paksupäisempi. Läskejänsä voi kukin katsoa ja niille jotain voi, ei muulle.
      Ja ajatusmaailmalleen. Kuin myös, että pitää itsensä kaikin puolin siistinä ulkoisesti. Kaiken lisäksi sisäinen kauneus näkyy myös ihmisestä ja on kanssakulkijoiden havaittavissa. Että eiköhän hyväsytä toisemme ja iloita erilaisuudestamme. Turha on puuttua sellaiseen, johon kukaan ei voi vaikuttaa.

    • i'mabitch

      Oon nainen, mutta en haluaisi olla noin valtavan kokoinen. Pituutta alkaa olla enemmän kuin lyhkäsellä miehellä ja yök toi kengän koko. Näyttää varmaan aika naurettavalta. Aina kaupassa tulee katottua niitä koon 41 korkkareita ja aateltua et hyi vittu, ehkä miesten jalan koolla ei tarvis käyttää korkkareita.
      Hiukset sulla varmaan on ihan ok. Jotenkin tommoset kuvaukset kasvoista ei loppupeleissä kerro mitään. "Suuret" silmät jne.
      Ainakin itserakkaalta luonteelta vaikutat. Ja epävarmalta itsestäsi, kun tänne kirjoitat, eli se viestii siitä, että jos todella olisit kaunis, tietäisit sen eikä tarvitsisi kirjoittaa parannellusti hyviä puolia nettiin ja kysellä muilta.
      Hyvää päivänjatkoa ;D

    • ihanainen:)

      Taas tätä samaa uskomatonta bullshittiä.Olenko minä nyhyvännäköinen, kelpaanko kellekään...Ei uskoisi suakaan aikuiseksi naiseksi.Säälittää miten jollain voi olla noin huono itsetunto!Ja vieläpä typerät miehet menevät lankaan ja antavat oman kommenttina jonkun muutaman rivin perusteella...::)))

    • Haaveileva blondi

      Et ole mieluinen paketti. Minä olen kauniimpi.

    • Woman*

      Shittiäpä tää onkin? Mutta tuskin ainut oon joka tällasii kyselee ja kirjottelee tänne.Ja kyllä, myönnän et omistan helvetin paskan itsetunnon omaava 18 v-likka. Haluisin vaan jotain tietää et kelpaisinko tollasen kuvauksen perusteella kellekkää. Se on suppee, mut rehellinen silti. Vaikeahan se on sanoa tietysti kun ei ole sitä oikeaa kuvaa... mutta mielikuvitusta voi käyttää aina!

      Suuret anteeksipyyntöni kun tällaista harmia aiheutan tänne palstalle ku teitä näyttää monia ärsyttävän tälläset.

      Miks kaikki pitää ottaa nii "vakavasti?"

      • sulle ei ole ketään!

        Et ole miellyttävä paketti. Olet erittäin huomaamaton minuun verrattuna. Olen paljon seksikkäämpi, kauniimpi ja älykkäämpi kuin sinä, eikä minulla pituudestani huolimatta ole tuollaisia kaakin jalkoja. BITCH! Plus, olet pullea, ainakin näin alusaatemallin näkökulmasta.

        Menehän kotiisi laihtumaan siitä, bitch.


    • mies89

      No mulle kelpais kyllä. Tuon kuvauksen perusteella.

    • mies

      Tukkaa voisi vähän lyhentää...ei välttämättä paljoa.

      Suhteellisen laihalta vaikutat myös painon ja pituuden perusteella. Mutta rinnat kuulostavat ihan kivoilta. Pyöreä peppu on tosi kiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3565
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      220
      3040
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe