Tuntuuko että tiedätte enemmän?

jees!

Oletteko yli-ihmisiä siinä suhteessa - muiden yläpuolella?

18

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 243rtf

Ei tunnu. Lisää typeriä kysymyksiä?

• No ei mutta ei

Kaikki uskovat ovat kyllä minulle aina noin vakuuttaneet, että tietävät paljon enemmän kuin minä. Kun olen sitten sitä tietoa kysellyt, niin ovatkin tarjoilleet äärimmäisen ahdasmielisiä mielipiteitään ja taikauskoisia typeryyksiään, jotka eivät ole tietoa vaan lähinnä disinformaatiota. Muutenkin on erittäin säälittävää ja irvokasta, että ihminen joka väittää maapallon olevan 6000 vuotta vanha luulee tietävänsä enemmän.

• jees!
      • happeening

Höpöhöpö

sinne minne olet menossa tarvitset ... erikoispuvun.

• Olisikohan sinunkaltaisillesi uskovaisille ihan joku oma palsta? Esimerkiksi otsikolla "Jumalalle suuttuneet hihhulit" tjtn?

Sillä näet nimittän uskovainen sinä kirjoitustesi perusteella olet.

• jees!
        happeening kirjoitti:

Höpöhöpö

sinne minne olet menossa tarvitset ... erikoispuvun.

Totta, rautahousut, jottei Jumala raiskaa minua peräsuoleen!

• jees!
        jees! kirjoitti:

Totta, rautahousut, jottei Jumala raiskaa minua peräsuoleen!

Sulla on ala- ja yläpää niin täynnä PASK**AA ettei sua kukaan viitti nus**sia.

• shintolaisuutta

Miten tämä liittyy kristinuskoon?
        Kerro etovat terveisesi shintolaisille japanilaisille.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nanjingin_verilöyly

"Jumalan sallima". Nytkö Jumala onkin olemassa ja "sallii" pahan? "Jeesus alas taivaista"?

Silloin kun kristityt pyrkivät estämään pahaa, nimitetään kristittyjä suvaitsemattomiksi.

Te ateistithan olette moittineet kristittyjä lähetyssaarnaajia siitä, että käännyttävät pakanoita pois omista uskonnoistaan. Tuo on nyt sitä pakanauskoa.

• uskovaisilla 100%

Uskovaisillahan sitä on 100% selitys joka asiaan.

• jees!

Mutta tähän avaukseen eivät ole vastanneet--liekö kaikki Kristityt veljeni ostamassa nahkapukua ja gay -tarvikkeita?

• jees!
        jees! kirjoitti:

Mutta tähän avaukseen eivät ole vastanneet--liekö kaikki Kristityt veljeni ostamassa nahkapukua ja gay -tarvikkeita?

Varas ja vielä gay.

• >>>Tuntuuko että tiedätte enemmän?

• Tiedän enemmän kuin toiset ja vähemmän kuin toiset. Riippuu siitä keneen vertaa.

Tiedon määrällä ei sinänsä ole merkitystä, pikemminkin sillä miten pystyy analysoimaan uutta tietoa ja yhdistämään sen jo ennen tiedettyyn.

Ilman rehellisyyttä, avointa mieltä ja avarakatseisuutta tulee ongelmia.

• Päinvastoin!

Mitä enemmän olen oppinut, sitä vähemmän huomaan todella tietäväni. Se on yksi ateismin haittapuolista. Tajuaa niin selvästi oman rajallisuutensa suunnattoman ja monimutkaisen maailmankaikkeuden edessä. Uskovaiselle on helppoa sysätä kaikki tuo monimuotoisuus ja kompleksisuus yliluonnilliseen jumala-laatikkoon ja palvoa sitä.

Ateisti ei sellaista helpotusta saa, vaan kaikki on luonnollista ja siksi siis myös inhimillisen käsityskyvyn ulottuvilla. Jos ei tajua, vika on itsessä. Tosin suurin osa asioista avautuu, kun niihin paneutuu riittävästi.

• Kysyn vain?

Ketkä te? Mitä? häh?

• No keitä tarkoitat? Jos tarkoitat minua Ateistina, tuntuu, että tiedän aika paljon, mutta minulla on vielä paljon opittavaa! Jos kysyt uskovaiselta persoonallisuuteni osalta, joka on vielä pienenä jossain sisimmässäni vastaan: Olen Jumalan kaltainen ja muiden yläpuolella, koska raamatussa sanotaan aivan selvästi niin. Jeesus sanoo: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna, "Te olette Jumalia?"

• Plotdot

Ei niinkään. Minulla vaan on vähemmän ristiriitaista 'tietoa', kuin suurimmalla osalla kanssaeläjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe