Eli sain paripäivää sitten ristivedon. Yläs ulkopuolelle tappi ja alas sisäpuolelle tappi. Voiko kuminauhaa pitää ainoastaan öisin? Tain jos pitäisi aina kotona ollessa ja yöllä? Alahampaan tappi on aiheuttanut haavan kieleen ja se on tosi herkkänä! Syöminen tekee kipeää, mutta eikö kielen pitäisi tottua ajan kanssa siihen? Onko kokemuksi, jos on kertokaa! :)
Ohjeita ristiveto-oikomishoitoon
2
695
Vastaukset
- jozzucca
käytä ristikumivetoa KOKOajan. jatkuva käyttö saa hampaat noepasti oikein päin hammaskaarelle. jos käytät vain öisin, ehtii hampaat palautua alkuperäisille paikoillee päivän aikana ja saat käyttää kumivetoja pienen iäisyyden, ennen kuin mitään hoitotuloksia saadaan aikaan. Siis käytä vetoja ahkerasti, vaihda lenkit aina kuin ne löystyvät (hampaidenpesun yhteydessä tai jos ne katkeavat) niin saat hampaat siirtymään nopeasti ja pääset eroon kumivedoista.
kieli paranee nopeasti ja se oppii pysymään kaukana alahampaan tapista.... olet ilmeisest saanut kumivedot ihan vastikään.. stemppiä sulle, kyllä se oikomishoito kannattaa!! - -
Kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482