JC:stä

Jarin opiskelutoveri

Minusta nimimerkille JC ei kannata enää vastailla mitään. Hänellä on ollut aiemminkin tällaisia suuruusharhaisia psykoottisia episodeja, eikä hän itse kykene erottamaan missä toden ja harhan raja kulkee. Tällaiselle vastaaminen saattaa vain pahentaa hänen tilaansa.

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34

      Sinusta ei tiedä oletko silminnäkijä vai sepittäjä, mutta ajatuksesi on oikea.

    • mikä tulee isona?

      Mitä se sitten opiskelee?

    • Jarin opiskelutoveri

      Jari on kotoisin lestadiolaisesta perheestä ja sairastui ollessaan kolmatta vuotta lukemassa teologiaa. En tiennyt hänen kirjoittavan tänne, ennen kuin eräs nuorisotyöntekijäkollega puoliksi sattumalta tunnisti nimikirjaimet ja tyylin ja lähetti tekstiviestin. Tästä palstasta en sinänsä ole kiinnostunut, tai oikeastaan ei vain ole aikaa eikä viitseliäisyyttä.

    • Jarin opiskelutoveri

      Jk. En ensin ollut varma uskaltaako tällaisia tietoja paljastaa, ennen kuin huomasin nimimerkin asianharrastaja antavan vastaavia jotakuta toista koskevia ohjeita.

      Olen hyvin surullinen Jarin sairaudesta ja toivon että hän pystyisi vielä jatkamaan lukujaan (hän ei ole vielä täyttänyt läheskään kolmeakymmentä).

      • asianharrastaja

        Ohje on lääkäreiltä lähtöisin ja järkeenkäypä. Olen antanut sitä kahdessa tapauksessa, joissa asianomainen on itse ilmaissut henkilöllisyytensä ja sairaus ollut palstalla jo tiedossa. Anonyymikeskustelussa on muuten aika vaikea päätellä, onko kirjoittaja "hullu vai vaan läpitte perkeleellinen" (Väinö Linnaa mukaillen).

        Yhtäläisesti sinusta on vaikea päätellä, oletko huolestunut kansalainen, panettelija vai trolli. JC:n jutut viittaavat minusta enemmän trollin kuin mielenhäiriön suuntaan.


    • JC

      Parempi kun lopetat salapoliisityösi ja arvailusi.

      Kirjoitan nimimerkillä kuten (lähes)? kaikki muutkin, ja jatkan koska olen olkealla asialla. Terveyteni on hyvä ja lukujeni jatko ei kuulu sinulle lainkaan.

      • Hmm. Varmasti avauksessa kuvatun kaltainen henkilö voi kokea terveytensä vallan hyväksi, puhutaanhan mielen terveydestä eikä siitä että jotain paikkaa kolottaa niin saakelisti.

        Minusta tekstisi eivät sinänsä viittaa mentaaliseen sairauteen, ainoastaan umpisokeaan, mistään tosiasioista piittaamattomaan fanatismiin (jota tiedän varmasti ilmenevän myös päästään virallisesti terveillä) sekä siihen että koulujakin on käyty. En toki ole asiantuntija, ja jokainen saa tietty ajatella mitä haluaa.

        Varomaton mainintasi lukujen jatkosta kyllä viittaa siihen, että olet avauksessa mainittu henkilö. Sinuna olisin sanonut, että luvut on luettu jo aika päiviä ja tutkintokin plakkarissa.


      • salaliittoja

        Hahhah, Jari on paljastettu!

        Parane pian! Mielisairauksiin liittyy useinkin sairauden tunteen puuttuminen: vika on toisissa, "mua vainotaan", salaliittoharhat.

        Sinullakin on jonkinlainen kuvitelma ateisti/evokki-salaliitosta.


      • salaliittoja kirjoitti:

        Hahhah, Jari on paljastettu!

        Parane pian! Mielisairauksiin liittyy useinkin sairauden tunteen puuttuminen: vika on toisissa, "mua vainotaan", salaliittoharhat.

        Sinullakin on jonkinlainen kuvitelma ateisti/evokki-salaliitosta.

        Ja sulla on kuvitelma, että on sopivaa vittuilla toiselle oikein etunimeltä raukkamaisen kertanimimerkin suojassa. Paskantaisin päällesi, jos nyt ilmestyisit tuohon eteeni.

        Ateistievokkien salaliittoon uskoo suunnilleen jokainen palstan kretu, notta se siitä.


    • Jos nyt kuvitellaan että puhut muuten totta, etunimen mainitseminen ei ollut mielestäni asiallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2011
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1052
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1006
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe