Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kateelsia cd levyistä

henriks ijas

oon ostanu elämäni cd levyt ja heitin ne pois
jollain muulla ne cdt ja kasetit
124000euroa

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henriks ijas

      ostasin ne jos valtio lupais mulle rahaa koska kuulen ääniä elktrokiikkalla tehtyjä naisten miesten ja saisin siitöä korvauksen.

      • henriks ijas

        hybridi piiri ne sano.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        hybridi piiri ne sano.

        normaalit iohmiset puhuu mun päähän ja siitä haluaisin korvauksen mulle että saisin ostaa vaikka mitä.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        normaalit iohmiset puhuu mun päähän ja siitä haluaisin korvauksen mulle että saisin ostaa vaikka mitä.

        246 000 euroo korvaksia mulle ois kohtuullista koska kuulen toisten ääniä jotka puhuu mulle jatkuvasti elektroniikkalaitteilla.
        paavo väyrynen


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        246 000 euroo korvaksia mulle ois kohtuullista koska kuulen toisten ääniä jotka puhuu mulle jatkuvasti elektroniikkalaitteilla.
        paavo väyrynen

        äänestin paavo väyrystä muut ovat punasia.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        äänestin paavo väyrystä muut ovat punasia.

        paavo on mun mies en ole hullu.


      • robbie williams

      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        246 000 euroo korvaksia mulle ois kohtuullista koska kuulen toisten ääniä jotka puhuu mulle jatkuvasti elektroniikkalaitteilla.
        paavo väyrynen

        yhdyn paavoon jos myöntää mulöle korvausrahat tämän summan väkivaltaisesta köytöksestä ja minun tilin hyvin voinnista. .


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        yhdyn paavoon jos myöntää mulöle korvausrahat tämän summan väkivaltaisesta köytöksestä ja minun tilin hyvin voinnista. .

        vaikken tunne niitä tyttöjä jotka asuu jossain suomessa korvaus rahat kuuluu mulle.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        vaikken tunne niitä tyttöjä jotka asuu jossain suomessa korvaus rahat kuuluu mulle.

        paavolle hyvää jatkoa


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        paavolle hyvää jatkoa

        korvausrahat perustuu naisten hyväksikäyttöön kohti henrik ijästä jolloin hän alkoi kuulemaan ääniä miesten tai anisten.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        korvausrahat perustuu naisten hyväksikäyttöön kohti henrik ijästä jolloin hän alkoi kuulemaan ääniä miesten tai anisten.

        antakaa naisten olla ne suuttu nyt


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        antakaa naisten olla ne suuttu nyt

        general of teh usa löydämme parannamme naiset jotka povat tekemissiä sun kanssa.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        general of teh usa löydämme parannamme naiset jotka povat tekemissiä sun kanssa.

        jollain varmaan tietoa niistä anisista jotka hyökänny henriks ijäkseen.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        jollain varmaan tietoa niistä anisista jotka hyökänny henriks ijäkseen.

        the rasmus yhdistää tuiralaiseen poikaan joka asu oulussa yläasteella siitä innostoin the rasmus rasmus bändistä joka miellytti mun musiikin makua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe