kateelsia cd levyistä

henriks ijas

oon ostanu elämäni cd levyt ja heitin ne pois
jollain muulla ne cdt ja kasetit
124000euroa

15

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henriks ijas

      ostasin ne jos valtio lupais mulle rahaa koska kuulen ääniä elktrokiikkalla tehtyjä naisten miesten ja saisin siitöä korvauksen.

      • henriks ijas

        hybridi piiri ne sano.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        hybridi piiri ne sano.

        normaalit iohmiset puhuu mun päähän ja siitä haluaisin korvauksen mulle että saisin ostaa vaikka mitä.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        normaalit iohmiset puhuu mun päähän ja siitä haluaisin korvauksen mulle että saisin ostaa vaikka mitä.

        246 000 euroo korvaksia mulle ois kohtuullista koska kuulen toisten ääniä jotka puhuu mulle jatkuvasti elektroniikkalaitteilla.
        paavo väyrynen


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        246 000 euroo korvaksia mulle ois kohtuullista koska kuulen toisten ääniä jotka puhuu mulle jatkuvasti elektroniikkalaitteilla.
        paavo väyrynen

        äänestin paavo väyrystä muut ovat punasia.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        äänestin paavo väyrystä muut ovat punasia.

        paavo on mun mies en ole hullu.


      • robbie williams
        henriks ijas kirjoitti:

        paavo on mun mies en ole hullu.

        http://www.youtube.com/watch?v=olYVnvfPDoI
        robbie williams special ocaasion


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        246 000 euroo korvaksia mulle ois kohtuullista koska kuulen toisten ääniä jotka puhuu mulle jatkuvasti elektroniikkalaitteilla.
        paavo väyrynen

        yhdyn paavoon jos myöntää mulöle korvausrahat tämän summan väkivaltaisesta köytöksestä ja minun tilin hyvin voinnista. .


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        yhdyn paavoon jos myöntää mulöle korvausrahat tämän summan väkivaltaisesta köytöksestä ja minun tilin hyvin voinnista. .

        vaikken tunne niitä tyttöjä jotka asuu jossain suomessa korvaus rahat kuuluu mulle.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        vaikken tunne niitä tyttöjä jotka asuu jossain suomessa korvaus rahat kuuluu mulle.

        paavolle hyvää jatkoa


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        paavolle hyvää jatkoa

        korvausrahat perustuu naisten hyväksikäyttöön kohti henrik ijästä jolloin hän alkoi kuulemaan ääniä miesten tai anisten.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        korvausrahat perustuu naisten hyväksikäyttöön kohti henrik ijästä jolloin hän alkoi kuulemaan ääniä miesten tai anisten.

        antakaa naisten olla ne suuttu nyt


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        antakaa naisten olla ne suuttu nyt

        general of teh usa löydämme parannamme naiset jotka povat tekemissiä sun kanssa.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        general of teh usa löydämme parannamme naiset jotka povat tekemissiä sun kanssa.

        jollain varmaan tietoa niistä anisista jotka hyökänny henriks ijäkseen.


      • henriks ijas
        henriks ijas kirjoitti:

        jollain varmaan tietoa niistä anisista jotka hyökänny henriks ijäkseen.

        the rasmus yhdistää tuiralaiseen poikaan joka asu oulussa yläasteella siitä innostoin the rasmus rasmus bändistä joka miellytti mun musiikin makua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe