fast motors autovuokraamo

olen tutustunut firman nettisivuihin ja tuollainen konsepti itseä kiinnostaa. Onko Suomessa muita alan yrityksiä, siis elämysautovuokraamoja? Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta

196

8297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.lusi

      Itse jäsenenä voin todeta, että puhuvat ja lupailevat ihan mitä sattuu. Tällä tarkoitan esimerkiksi kalustoa. Maksetaan kalliita jäsen ja vuosimaksuja ja sitten firma hommaa autoja tyyliin 04vm Porsche Boxtereita ja Opel GT:tä. Käytettyjä ja halpoja autoja. En puhuisi elämysautovuokraamosta. Toki firmalla on hienoakin kalustoa, kuten Corvette C6 tai Ford Mustang GT. Jäsenyyteni tulee myyntiin keväällä, jos miellyttävää kalustoa ei tule, on moni muukin laittanut jäsenyyden myyntiin. Samanlaista turhanpäiväistä puhetta kuin Rentalillakin aikoinaan

      • tietämätönnn

        Mihin jäsenyyden voi laittaa myyntiin? Vai pitääkö mennä tonne ulos huutelee ihmisille että ostakaa pois tällänen jäsenyys? Ei ole varaa enää maksella.


      • fastcarsporschegt

        voit postittaa ja laittaa jäsenyytesi myyntiin nigerialaiselle välittäjälle..tosi pönt. . #kröhm3. . siis tietämätönnn:lle tiedoksi


    • erseri

      ylihintaista ulostetta taas tarjolla. Mites kävi Rentalin? Kyllä arvioisin että sama kohtalo edessä noin 2-3 vuoden sisällä osaksi johtuen valtion päästöverouudistuksista nyt ja tulevaisuudessa ja suuripäästöisten autojen verojen noususta

    • Fasmotors

      Moro.!

      Onneksi kaikki arviot on mennyt pieleen tähän mennessä :) ja arvoion antajia on ollut todella paljon !

      Jos nyt ihan ajatuksella mietit, niin sehän on meille vain hyväksi. Yhä harvempi haluaa ostaa itselleen suuripäästöisiä autoja omaksi...mutta silti niillä on kiva joskus ajella.

      Miksi siis ei vuokraisi itselleen Mustangia viikonlopuksi muutamalla satasella?

      Terveisin

      - Henri / Fastmotors -

      • Työntekijä

        Kannattaa ollakkin hyvä asianajaja kun julkisesti esität yhtiötä kohtaan perättömiä syytöksiä, varsinki kun yhtiöllä on ollut juuri verotarkastus ja saanut 100% puhtaat paperit. Jäsenmäärästä sinulla ei liene mitään käsitystä ja kovat on myös syytökset yhtiön työtekijää kohtaan. Asia etenee kohdallasi.


    • aaaabbbbbccccccccccc

      Miks autot on jotain mustangia yms kohtuu halpoja autoja.
      Itteä kiinnostais toi homma jos olis tarjolla enemmän ferrari, lamborghini luokan autoja. Taitaa vaan niiden pitäminen tulla turhan kalliiks suomessa

    • ei toista kertaa

      Fastmotors on entinen rental joka meni konkkaan. Mulla oli aikasemmin rentalin osakkeita, mutta onneksi pääsin lopulta niistä eroon tosin n.1000 euroa tuli tappiota. Jos laittaisitte edullisemmat hinnat niin ehkä voisitte saada enemmän asiakkaita.

      • Fasmotors

        moro,

        Taas meni hieman väärin. Tämä mainitsemasi Rental asia lienee puitu tuhanteen kertaan vuonna 2009. Kaikki voivat käydä katsomassa virallisia ja julkisia dokumentteja aiheesta. Aivan eri yhtiöt, jotka toimivat kilpailevina yhtiöinä noin 1.5 vuotta.

        Fastmotors tarjosi mahdollisuuden olla menettämättä rahoja ja siirtyä Fastmotorsin asiakkaaksi 0€.lla ja jatkossa vain vuosimaksun hinnalla. Reilua, eikö totta.

        Olen pahoillani, mutta en tiedä miten edullisia hintoja olet kaavaillut. Mustang GT jäsenille 129€/vrk, Porsche Boxster 129€/vrk, Corvette C6 249€/vrk jne. Samalla hinnalla saat Seat Toledon Hertziltä.

        En osaa laskea kaavaa jolla ilmaisista autoista saisi liiketoimintaa.

        Terveisin

        - Henri / Fasmotors -


      • fdsjgdjsgjsdjgsdg
        Fasmotors kirjoitti:

        moro,

        Taas meni hieman väärin. Tämä mainitsemasi Rental asia lienee puitu tuhanteen kertaan vuonna 2009. Kaikki voivat käydä katsomassa virallisia ja julkisia dokumentteja aiheesta. Aivan eri yhtiöt, jotka toimivat kilpailevina yhtiöinä noin 1.5 vuotta.

        Fastmotors tarjosi mahdollisuuden olla menettämättä rahoja ja siirtyä Fastmotorsin asiakkaaksi 0€.lla ja jatkossa vain vuosimaksun hinnalla. Reilua, eikö totta.

        Olen pahoillani, mutta en tiedä miten edullisia hintoja olet kaavaillut. Mustang GT jäsenille 129€/vrk, Porsche Boxster 129€/vrk, Corvette C6 249€/vrk jne. Samalla hinnalla saat Seat Toledon Hertziltä.

        En osaa laskea kaavaa jolla ilmaisista autoista saisi liiketoimintaa.

        Terveisin

        - Henri / Fasmotors -

        Mutta ensin täytyy maksaa tuhansien eurojen osakemaksu.
        Väitätkö että fast motorsin johdossa ei istu samoja ihmisiä kuin rentalin johdossa oli?


      • Fasmotors
        fdsjgdjsgjsdjgsdg kirjoitti:

        Mutta ensin täytyy maksaa tuhansien eurojen osakemaksu.
        Väitätkö että fast motorsin johdossa ei istu samoja ihmisiä kuin rentalin johdossa oli?

        Moro,

        Tätä juuri tarkoitan viesteissäni. Kun ei tiedetä asioista mitään, niin olisiko suotavaa selvittää asiat ennen kuin kertoo " faktoja " ? :)

        Ei pidä paikkaansa. Meille pääsee jäseneksi edullisimmillaan 395€.lla. Yksi päivä Mustangia maksaa jäsenyyden jo takaisin.

        Ei istu. Fastmotorsin omistajista kukaan ei ole ikinä omistanut Rentalista mitään tai istunut Rentalin tai Rentmarin hallituksessa. Nämä voi tarkistaa todella helposti.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -


      • EX-aasiakas
        Fasmotors kirjoitti:

        Moro,

        Tätä juuri tarkoitan viesteissäni. Kun ei tiedetä asioista mitään, niin olisiko suotavaa selvittää asiat ennen kuin kertoo " faktoja " ? :)

        Ei pidä paikkaansa. Meille pääsee jäseneksi edullisimmillaan 395€.lla. Yksi päivä Mustangia maksaa jäsenyyden jo takaisin.

        Ei istu. Fastmotorsin omistajista kukaan ei ole ikinä omistanut Rentalista mitään tai istunut Rentalin tai Rentmarin hallituksessa. Nämä voi tarkistaa todella helposti.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        Minut saivat "huijattua" rentalin asiakkaaksi sen loppumetreillä, mutta asianajajani ansiosta en loppupeleissä joutunut masamaan niille penniäkään. Onneksi.

        Fast motors perustettiin "kilpailevaksi" yritykseksi, kun oli jo tiedossa, että rental ajetaan konkurssiin sen huonon maineen takia?

        Samoja nimiä kuitenkin löytyi fastmotorsista rentalin ajasajon jälkeen. :)

        Hommahan perustuu siihen, että puhuvat sut pyörryksiin (erittäin hyviä siinä), ja sopimus pitäisi tehdä heti.

        ÄLÄ IKINÄ ALLEKIRJOITA MITÄÄN NÄITTEN KANSSA MIETTIMÄTTÄ YÖN YLI!!!
        (Kereet miettimään asiaa järjen kanssa) Sopimusta ERITTÄIN vaikea (mahdotonta) purkaa!


      • EX-aasiakas
        EX-aasiakas kirjoitti:

        Minut saivat "huijattua" rentalin asiakkaaksi sen loppumetreillä, mutta asianajajani ansiosta en loppupeleissä joutunut masamaan niille penniäkään. Onneksi.

        Fast motors perustettiin "kilpailevaksi" yritykseksi, kun oli jo tiedossa, että rental ajetaan konkurssiin sen huonon maineen takia?

        Samoja nimiä kuitenkin löytyi fastmotorsista rentalin ajasajon jälkeen. :)

        Hommahan perustuu siihen, että puhuvat sut pyörryksiin (erittäin hyviä siinä), ja sopimus pitäisi tehdä heti.

        ÄLÄ IKINÄ ALLEKIRJOITA MITÄÄN NÄITTEN KANSSA MIETTIMÄTTÄ YÖN YLI!!!
        (Kereet miettimään asiaa järjen kanssa) Sopimusta ERITTÄIN vaikea (mahdotonta) purkaa!

        Lisäys: Tämä firmahan ei edes omista lupaamiansa autoja.
        Ja vaikka olisit jäsen, et välttämättä saa haluamaasi autoa sillon kun haluat, vaikka niin luvataan.

        Googlettakaa!


      • Fasmotors
        EX-aasiakas kirjoitti:

        Minut saivat "huijattua" rentalin asiakkaaksi sen loppumetreillä, mutta asianajajani ansiosta en loppupeleissä joutunut masamaan niille penniäkään. Onneksi.

        Fast motors perustettiin "kilpailevaksi" yritykseksi, kun oli jo tiedossa, että rental ajetaan konkurssiin sen huonon maineen takia?

        Samoja nimiä kuitenkin löytyi fastmotorsista rentalin ajasajon jälkeen. :)

        Hommahan perustuu siihen, että puhuvat sut pyörryksiin (erittäin hyviä siinä), ja sopimus pitäisi tehdä heti.

        ÄLÄ IKINÄ ALLEKIRJOITA MITÄÄN NÄITTEN KANSSA MIETTIMÄTTÄ YÖN YLI!!!
        (Kereet miettimään asiaa järjen kanssa) Sopimusta ERITTÄIN vaikea (mahdotonta) purkaa!

        Tervehdys,

        On valitettavaa, että Rental harrasti kyseenalaista toimintaa vielä loppuvaiheessakin. Itse olen käynyt nämä keskustelut jo avoimesti vuonna 2008, jolloin olin yksi Fastmotorsin perustajista. Itse lopetin Freelancerina 2007 yhtiön palveluksesta näkemyserojen vuoksi. Rental lopetti toimintansa 2009.

        Fastmotorsin toiminnassa ei ole ketään muuta millään tavalla mukana kuin minä ja niin kuin olen useaan otteeseen todennut, en ole ollut omistamassa Rentalista tai Rentmarista mitään tai ollut hallituksessa tai päättävässä asemassa.

        Meidän sopimuksen voi purkaa yhdellä maililla.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -


      • Fasmotors
        EX-aasiakas kirjoitti:

        Lisäys: Tämä firmahan ei edes omista lupaamiansa autoja.
        Ja vaikka olisit jäsen, et välttämättä saa haluamaasi autoa sillon kun haluat, vaikka niin luvataan.

        Googlettakaa!

        Ja lisäys vielä tähän:

        Teemme yhteistyötä alalla toimivien yritysen kanssa ja kaikki autot mitä valikoimissamme on, on vuokrattavissa. Autokannasta noin 70% on yhtiön omassa hallinnassa 100%.sti.

        Autot varataan varausjärjestyksen mukaan, niin kuin kaikissa muissakin autovuokraamoissa. Jos Liisa varaa Camaron kesäkuun ensimmäiseksi viikonlopuksi, niin luonnollisesti se ei ole vapaana.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -


      • huijjausta
        Fasmotors kirjoitti:

        Ja lisäys vielä tähän:

        Teemme yhteistyötä alalla toimivien yritysen kanssa ja kaikki autot mitä valikoimissamme on, on vuokrattavissa. Autokannasta noin 70% on yhtiön omassa hallinnassa 100%.sti.

        Autot varataan varausjärjestyksen mukaan, niin kuin kaikissa muissakin autovuokraamoissa. Jos Liisa varaa Camaron kesäkuun ensimmäiseksi viikonlopuksi, niin luonnollisesti se ei ole vapaana.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        kävin kans tsekkaamassa tuon ja en liittynyt mihinkään..mutta nyt kun on lukenut noita niin on pelko perseessä että sieltä alkaa jotain laina lappuja tulemaan. ja en missään nimessä tuohon halua liittyä kun ei rahaa ole moiseen harrastukseen..ja voin sanoo et jos laskua alkaa tulemaan tulee kuluttaja virasto sekä poliisit asialle.


      • Fasmotors
        huijjausta kirjoitti:

        kävin kans tsekkaamassa tuon ja en liittynyt mihinkään..mutta nyt kun on lukenut noita niin on pelko perseessä että sieltä alkaa jotain laina lappuja tulemaan. ja en missään nimessä tuohon halua liittyä kun ei rahaa ole moiseen harrastukseen..ja voin sanoo et jos laskua alkaa tulemaan tulee kuluttaja virasto sekä poliisit asialle.

        Morjens :)

        Kiva jos kävit meillä tutustumassa, ilmeisesti autot on jollain tavalla sydäntä lähellä.

        Voisitko esittää minulle sellaisen yhtälön, jolla yhtiömme pystyisi millään tasolla hakea lainaa luvatta yksityisten ihmisten nimissä, saati miten tämä liittyy meidän toimintaan? :)

        Eikö maalaisjärki jo kerro, että tällainen toiminta loppuisi ensimmäiseen mahdolliseen tapaukseen.? Kannattaako tuollaisia järjettömiä ajatuksia edes miettiä.

        Mukavaa kesää

        - Fastmotors / Henri -


      • tsemptodst
        Fasmotors kirjoitti:

        Morjens :)

        Kiva jos kävit meillä tutustumassa, ilmeisesti autot on jollain tavalla sydäntä lähellä.

        Voisitko esittää minulle sellaisen yhtälön, jolla yhtiömme pystyisi millään tasolla hakea lainaa luvatta yksityisten ihmisten nimissä, saati miten tämä liittyy meidän toimintaan? :)

        Eikö maalaisjärki jo kerro, että tällainen toiminta loppuisi ensimmäiseen mahdolliseen tapaukseen.? Kannattaako tuollaisia järjettömiä ajatuksia edes miettiä.

        Mukavaa kesää

        - Fastmotors / Henri -

        täällä arvostellaan kyllä liikaa firman toimintaa, ehkä kateelliset joilla ei oikeasti ole rahaa arvostelevat täällä. toki firma ei ole montaa vuotta vielä toiminut ja asia jota itse toivon että tulisi oikeasti lisää noita superautoja, kuten viper,lambo,ferrari,maserati yms, mutta tämähän liittyy vuokraajiin joiden on oltava innokkaampia. tällähetkellä oikeastaan ainoa superauto on audi r8, mutta toivottavasti lisää tulevaisuudessa


      • Fasmotors
        tsemptodst kirjoitti:

        täällä arvostellaan kyllä liikaa firman toimintaa, ehkä kateelliset joilla ei oikeasti ole rahaa arvostelevat täällä. toki firma ei ole montaa vuotta vielä toiminut ja asia jota itse toivon että tulisi oikeasti lisää noita superautoja, kuten viper,lambo,ferrari,maserati yms, mutta tämähän liittyy vuokraajiin joiden on oltava innokkaampia. tällähetkellä oikeastaan ainoa superauto on audi r8, mutta toivottavasti lisää tulevaisuudessa

        Morjens :)

        Otamme mielellämme palautetta vastaan ja mitä superautoihin tulee, niin niiden hankkiminen ei ole tässä vaiheessa järkevää, jos ei ole tarpeeksi vuokraajia. Meillä on joka vuosi tarjolla ennakkovarauslistassa autoja, jotka sitoudumme hankkimaan kun saamme tarpeeksi varaajia.

        Yleensä suurimman " kritiikin " antajat eivät ole ikinä varanneet mitään, saati ole ikinä edes varaa varata autoja.

        Nyt on kuitenkin meillä 4.jä yli 400hv autoa, joten määrä on tällä hetkellä riittävä. ( Audi R8, Audi S6, Camaro SS & Cadillac Escalade Luxury Sport ).

        Lisää tulee varmasti, odotamme vain oikeaa ajankohtaa.

        Vauhdikkain terveisin

        - Henri / Fastmotors -


      • tsemptodst
        Fasmotors kirjoitti:

        Morjens :)

        Otamme mielellämme palautetta vastaan ja mitä superautoihin tulee, niin niiden hankkiminen ei ole tässä vaiheessa järkevää, jos ei ole tarpeeksi vuokraajia. Meillä on joka vuosi tarjolla ennakkovarauslistassa autoja, jotka sitoudumme hankkimaan kun saamme tarpeeksi varaajia.

        Yleensä suurimman " kritiikin " antajat eivät ole ikinä varanneet mitään, saati ole ikinä edes varaa varata autoja.

        Nyt on kuitenkin meillä 4.jä yli 400hv autoa, joten määrä on tällä hetkellä riittävä. ( Audi R8, Audi S6, Camaro SS & Cadillac Escalade Luxury Sport ).

        Lisää tulee varmasti, odotamme vain oikeaa ajankohtaa.

        Vauhdikkain terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        juuri, tätä tarkoitan suurin osa ei ole koskaan vuokrannut syystä tai toisesta, todenänköisesti sen takia että rahaa ei ole tarpeeksi, toki nuo superautot on kalliita vuokrata, mutta elämä on. noita yli 400hv tai 500hv autoja on kyllä ollut ennakkovarauslistassa ja jonkun verran on ollut, mutta varaajia ei ole ollu tarpeeksi, varmasti innokkaita on ,mutta harvalla on varaa vuokrata tuollaista superautoa moneksi viikoksi vaik sellaisiakin tapauksia on kuulemma ollut


      • Tietäväinen
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys,

        On valitettavaa, että Rental harrasti kyseenalaista toimintaa vielä loppuvaiheessakin. Itse olen käynyt nämä keskustelut jo avoimesti vuonna 2008, jolloin olin yksi Fastmotorsin perustajista. Itse lopetin Freelancerina 2007 yhtiön palveluksesta näkemyserojen vuoksi. Rental lopetti toimintansa 2009.

        Fastmotorsin toiminnassa ei ole ketään muuta millään tavalla mukana kuin minä ja niin kuin olen useaan otteeseen todennut, en ole ollut omistamassa Rentalista tai Rentmarista mitään tai ollut hallituksessa tai päättävässä asemassa.

        Meidän sopimuksen voi purkaa yhdellä maililla.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        Rentalin alasajon jälkeen oli samoja nimiä fast motorsissa.

        Oli sitten hallituksessa tai työntekijöinä, mutta useampi sama nimi oli molemmissa firmoissa.


      • tietäväinen
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys,

        On valitettavaa, että Rental harrasti kyseenalaista toimintaa vielä loppuvaiheessakin. Itse olen käynyt nämä keskustelut jo avoimesti vuonna 2008, jolloin olin yksi Fastmotorsin perustajista. Itse lopetin Freelancerina 2007 yhtiön palveluksesta näkemyserojen vuoksi. Rental lopetti toimintansa 2009.

        Fastmotorsin toiminnassa ei ole ketään muuta millään tavalla mukana kuin minä ja niin kuin olen useaan otteeseen todennut, en ole ollut omistamassa Rentalista tai Rentmarista mitään tai ollut hallituksessa tai päättävässä asemassa.

        Meidän sopimuksen voi purkaa yhdellä maililla.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        "en ole ollut omistamassa Rentalista tai Rentmarista mitään tai ollut hallituksessa tai päättävässä asemassa."

        Tuolla ainakin sanoit olevasi rentalin omistaja. http://fi.linkedin.com/pub/henri-hiekkamies/5/727/a39

        Joten lisää valehtelua sulta.


      • Fasmotors
        tietäväinen kirjoitti:

        "en ole ollut omistamassa Rentalista tai Rentmarista mitään tai ollut hallituksessa tai päättävässä asemassa."

        Tuolla ainakin sanoit olevasi rentalin omistaja. http://fi.linkedin.com/pub/henri-hiekkamies/5/727/a39

        Joten lisää valehtelua sulta.

        Morjens Tietäväinen :)

        Enpä osaa sanoa kuka tuon profiilin on luonut, mutta kiitos infosta.

        Otappa selvää ennen kuin jaat faktojasi. Omistajat saat selville patentti- ja rekisterihallituksesta tai ytj.stä.

        En kai antaisi väärää infoa, minkä 10-vuotias lapsi voi tarkistaa.

        - Henri / Fastmotors -


      • tl_1983
        Fasmotors kirjoitti:

        Morjens Tietäväinen :)

        Enpä osaa sanoa kuka tuon profiilin on luonut, mutta kiitos infosta.

        Otappa selvää ennen kuin jaat faktojasi. Omistajat saat selville patentti- ja rekisterihallituksesta tai ytj.stä.

        En kai antaisi väärää infoa, minkä 10-vuotias lapsi voi tarkistaa.

        - Henri / Fastmotors -

        itse olen ollut firman asiakas jo lähes sen perustamisesta ja olen vuokrannut lähes joka kesä jonkun auton, tämä on ensimmäinen kesä kun ei ole mielenkiintoista kalustoa tullut, mutta eihän sitä joka vuosi voikaan tulla. olen vuokrannut erikoisempia pelejä kuten corvette, camaro ja olen ollut aina tyytyväinen asiakaspalveluun ja kohtuullisen tyytyväinen myös kalustoon. toivottavasti firma porskuttaa tulevaisuudessakin eteenpäin ja erikoista kalustoa tulee lisää. tulen olemaan myös tulevaisuudessa firman asiakas kunhan itseäni kiinnostavaa kalustoa tulee taas lisää, kuten aston martin, viper, corvette c7 yms muita tehopelejä, tämä on erinomainen tapa kokeilla superautoja yms muuta erikoista kalustoa jos ei ole varaa ostaa omaa


      • Anonyymi
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys,

        On valitettavaa, että Rental harrasti kyseenalaista toimintaa vielä loppuvaiheessakin. Itse olen käynyt nämä keskustelut jo avoimesti vuonna 2008, jolloin olin yksi Fastmotorsin perustajista. Itse lopetin Freelancerina 2007 yhtiön palveluksesta näkemyserojen vuoksi. Rental lopetti toimintansa 2009.

        Fastmotorsin toiminnassa ei ole ketään muuta millään tavalla mukana kuin minä ja niin kuin olen useaan otteeseen todennut, en ole ollut omistamassa Rentalista tai Rentmarista mitään tai ollut hallituksessa tai päättävässä asemassa.

        Meidän sopimuksen voi purkaa yhdellä maililla.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        Ja näinköhän menee irtisanominen "yhdellä maililla"...👹 laitoin vuosia sitten mailin etten jatka jäsenyyttä eikä vieläkään ole mennyt asia jakeluun! On pitkät linjat..varmaan meili kiertäny maapallon moneen kertaan. Pitäkööt tunkkinsa..


      • Anonyymi
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys,

        On valitettavaa, että Rental harrasti kyseenalaista toimintaa vielä loppuvaiheessakin. Itse olen käynyt nämä keskustelut jo avoimesti vuonna 2008, jolloin olin yksi Fastmotorsin perustajista. Itse lopetin Freelancerina 2007 yhtiön palveluksesta näkemyserojen vuoksi. Rental lopetti toimintansa 2009.

        Fastmotorsin toiminnassa ei ole ketään muuta millään tavalla mukana kuin minä ja niin kuin olen useaan otteeseen todennut, en ole ollut omistamassa Rentalista tai Rentmarista mitään tai ollut hallituksessa tai päättävässä asemassa.

        Meidän sopimuksen voi purkaa yhdellä maililla.

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        Ja näinköhän menee irtisanominen "yhdellä maililla"...👹 laitoin vuosia sitten mailin etten jatka jäsenyyttä eikä vieläkään ole mennyt asia jakeluun! On pitkät linjat..varmaan meili kiertäny maapallon moneen kertaan. Pitäkööt tunkkinsa..


    • heh, oikein 300C

      Ei taida poika kestää kritiikkiä...

    • Erseri

      Tässä muille hinta/laatu/määrä asiat tiedostaville: Käykää ihmessä ajamassa ulkomaanmatkoilla hienot autot ja mahdollisuuksia ajaa radoilla kohtuu edullisesti. Sukulainen kävi viime kesänä jenkeissä ja kaksi päivää oli Ferrari F430 alla ja hintaa 600 dollaria. Paikkaa en muista mutta oli jonkun hotellin kans autonvuokrausdiili johon kuului myös mahdollisuus luxus ja urheiluautoihin.. Sama toimii paljon edullisimmilla hinnoilla myös Saksassa ja Ruotsistakin löytyy sekä ratoja että autoja.. Tarvisi tuolle elämyspalvelualalle lisää kilpailua Suomessa jotta liiallinen "valta-asema/monopoli" ja mielivaltainen hinnoittelu poistuisi. Niin ja helppohan noita Mustangeja ja Lincoln Town car limoja on jenkeistä uittaa pilkkahinnalla ja perus BMW 335i jne saksasta. Autoliikkeistä saa vastaavia ilmaiseksi koeajoon.

    • 929lkl

      Mitä sivuilta ei löytynyt niin se jäsenliittyminen että mitä maksaa.
      No todennäköisesti maksaa aika paljon, niin kuin ennenkin.

      Hinnat näyttää autoissa olevan samanlaisia kuin joskus ennenkin
      vastaavassa palvelussa.

    • pakret

      En ole perehtynyt kyseisen firman toimintaan kovinkaan tarkasti, mutta onhan tuolla ennakkovarauslistalla muutama ihan kunnollinen tehokkaampi urheiluautokin, toki joukossa on sitten tavallisiakin autoja. Mitä tulee tuohon autoverotuksen muutokseen 1.4.2012 alkaen, niin kyllähän suurimman osan noista autoista hinta tulee nousemaan tuon jälkeen reilusti esimerkiksi Camaron hinta tullee nousemaan lehtien mukaan noin 10000€, joten kyllähän fastg motorsin kannattaisi pitää kiirettä noitten hankkimisessa jos meinaavat hankkia. 10000€ on kuitenkin melko iso raha, jopa kyseiselle firmalle, joten siinäpä hieman pähkäiltävää firman tj:lle. Toki Camaro ei ole ainoa esimerkki

    • 1200 L

      Heh, voi niitä auto-raukkoja...kaikenmaailman dänit polkee niitä rasseja kuin tulpatonta mopoa...

    • inlinesix

      Täytyy antaa pisteet Fastmotorsille, että yrittääe edes suomessa! Hei, muut. Haloo!

      Jos kerran hinnat on liikaa kokeiltaa itse miten paljon suomessa on kysyntää. Ja voittehan lainailla 50e Ferraria jos koette sen kannattavaksi pisnekseksi.

      Ei nyt liikaa morkata jos ei ole aihetta.

      • lulu_l

        En itsekään arvostele firmaa, mutta kyllähän taas tulee kiire jos meinaavat ensi kesäksi hommata uutuuksia. Ensinnäkin firman pitää uusiutua joka vuosi, tämän firman kohdalla se tarkoittaa että kalustoa tulee joka vuosi uutta, ei nyt kymmeniä autoja tietenkään, mutta muutama kappale per vuosi. Toki en kylläkään pidä jotain Mitsun Evoa tai Mazda RX:ää nyt kovin elämysautoina. Sellaisia ovat mm. Camaro ja BMW M5. Pakretin kanssa olen samaa mieltä, että jos noita isoja autoja, joiden hinnat nousevat 1.4 ei hommata ennen sitä ei niitä sitten kannata hommata ollenkaan. Nyt kannattaisi panostaa pienellä riskillä noihin sporttisempiin autoihin, koska huhtikuun jälkeen niiden hinnat pysyvät verotuksen muuttumisen takia tulevinakin vuosina korkeina. Ehkäpä näillä fast motorsin porukalla ei olekaan bisnestajua


    • liittymistämiettinyt

      Oon jo hetken harkinnu jos ryhtyis osakkaaks. Huonosti vaan löytyy tietoa kuinka kalliiks se loppupeleissä tulee.
      Jos autovalikoima vähän kohenis niin olisin varmasti uusi asiakas. Itseäni ei kauheasti kiinnosta millään mustangilla ajelu, mutta esim ferrari f430 tai lamborghini gallardo vois olla kiva peli muutamaks päiväks kesällä

    • slow_motors

      Niin no, kyllähän tuo jäsenyys on melko kallista jos ottaa huomioon minkälaista kalustoa on vuosien varrella tullut. Itsekin liityin jäseneksi muutama vuosi sitten, koska yhtiöllä oli suuret tavoitteet, mutta viime vuosina tullut kalusto ei ole kyllä päätä huimannut. Nyt en kyllä liittyisi jos saisi uudestaan päättää. Jonkun mielestä tuo kalusto voi olla hyvää, mutta monen mielestä ei. Onhan noita jäsenyyksiä tullut jonkin verran myyntiinkiin eri nettimarkkinoilla. En tiedä päivittääkö firma nettisivujaan, mutta onkohan edes Ferrari enään firman käytössä, muistaakseni oli pakkohuutokaupassa viime kesänä ja oli muutenkin aina rikki. Ehkä pitävät autoa sivuilla että vaikuttaisi olevan kunnon kalustoakin.
      Toki firmaa paljon arvostellaankin, itse idea on hyvä, mutta itseä ei ole vakuuttanut ja tuskin montaa vuotta vakuuttaa muitakaan

    • Pili busness CEO

      Taidankin perustaa myös oman elämyspalvelun nimeltä Pili-Motors josta kaikki keski-iän kriisin parissa painiskelevat saavat munan jatketta päiväksi aina ajoon ylihinnalla. Osake/ Jäsenyys 8000e ja jäsenmaksu 2600e/vuosi. Tällä hinnalla sitten epätoivoiset ukot ja akat saavat vanhoja Porscheja 200 euroa päivä

      • Fasmotors

        moro :)

        ihan vitun hyvä idea, saadaa hieman kilpailua aikaiseksi ! :D

        veikkaan, että jos tuotteesi olisi vaan tarpeeksi paska ja erilainen niin jengi vaan ostaisi. Voisit vain vittuilla jengille niiden epätoivosta ja ahdingosta...ja jatkaa työttömyyskorvausten nostamista !

        Terkuin

        - koko firman johto ! -


      • lulu_l
        Fasmotors kirjoitti:

        moro :)

        ihan vitun hyvä idea, saadaa hieman kilpailua aikaiseksi ! :D

        veikkaan, että jos tuotteesi olisi vaan tarpeeksi paska ja erilainen niin jengi vaan ostaisi. Voisit vain vittuilla jengille niiden epätoivosta ja ahdingosta...ja jatkaa työttömyyskorvausten nostamista !

        Terkuin

        - koko firman johto ! -

        En arvostele firmaa niin kuin aiemmin mainitsin, mutta tällä tahdilla ei kyllä uutuuksia tule, onkohan firmakaan markkinoinut ennakkovarauksia missään? ja niin kuin muutkin kirjoittavat niin verotuksen takia autot kannattaisi hankkia ennen 1.4 tai sitten se tulee paljon kalliimmaksi, paitsi jos hommaa käytetyn vehkeen


      • moromoro 500
        Fasmotors kirjoitti:

        moro :)

        ihan vitun hyvä idea, saadaa hieman kilpailua aikaiseksi ! :D

        veikkaan, että jos tuotteesi olisi vaan tarpeeksi paska ja erilainen niin jengi vaan ostaisi. Voisit vain vittuilla jengille niiden epätoivosta ja ahdingosta...ja jatkaa työttömyyskorvausten nostamista !

        Terkuin

        - koko firman johto ! -

        Juuri tästä oli esimerkki markkinoinnin luennoilla että kuinka ei tule ottaa vastaan anonyymiä kritiikkiä keskustelupalstoilta, chatissa ja erityisellä varovaisuudella tulee suhtautua nimettömiin lähteisiin.. Onnistuin tavoitteessani ja pienellä "business-idea" provolla meni koko johdolla herneet nenään ja peräsuoleen.. Onneksi olkoon pellet ja koulun penkille. Maineosio ja koko business hakusessa


      • studentlife09
        moromoro 500 kirjoitti:

        Juuri tästä oli esimerkki markkinoinnin luennoilla että kuinka ei tule ottaa vastaan anonyymiä kritiikkiä keskustelupalstoilta, chatissa ja erityisellä varovaisuudella tulee suhtautua nimettömiin lähteisiin.. Onnistuin tavoitteessani ja pienellä "business-idea" provolla meni koko johdolla herneet nenään ja peräsuoleen.. Onneksi olkoon pellet ja koulun penkille. Maineosio ja koko business hakusessa

        Niin ja olis mielenkiintoista tarkastella firman tilit ja rahoitussuhteet sekä verotuksen täsmällisyys ja laillisuus.. Voi tulla autopojilla sitten itku. Kilpailija vaan markkinoille.


    • machetes

      No katsotaan nyt maaliskuun loppuun, että saako hommattua mitään kalustoa ja arvostellaan sitten, toki muutama uusi laite pitäisi aina saada tai muuten menee kyllä "uskottavuus". Idea ja konsepti on loistava, mutta firma etenee kyllä melko maltillisesti. Eihän kukaan halua maksaa yli 2000€ gold jäsenyydestä ja vielä kalliit vuosimaksut päälle, jos kalustona on rikkinäistä ferraria ja opel gt:n kaltaisia "perus" purkkeja. Näin se vaan menee, firman johdon on turha täällä mankua vaan kannattaisi keskittyä oman toiminnan kehittämiseen, kun noita jäsenyyksiä on nettimarkkinassa, keltaisessa pörssissä ja huuto.netissä myytävänä jonkin verran eli asiakkaat eivät ole olleet tyytyväisiä, johtuisikohan kalustosta

    • gf5f5f5f565

      Konseptihan on helkkarin hyvä ja ihan mieluusti vaikka 3000 € / kesä maksaisi jos saisi unelma-autoilla pari viikkoa ajella... mutta oikeasti, ei liene kauhean paljon vaadittua miettiä mitkä ne miesten/naisten unelma-autot oikeasti on. Minulle riittäisi, jos tarjolla olisi:

      - Porsche 911
      - Mustang -68/-69 (avo)
      - Ferrari (mikä tahansa, kunhan toimii)
      - Corvette
      - Lamborghini (esim. Countach)
      - DeTomaso Pantera

      ....siis tällaista kalustoa, joka ei kuitenkaan ole mahdottoman hintaista, joku Porsche Boxster / BMW M Roadster / Opel GT ei vaan ole edes sitä "unelmatasoa"... ihmetyttää, jos ei firman perustaja ymmärrä seksikkäiden/"kohtuuhintaisten" -unelma-autojen päälle...

    • slow_motors

      samaa mieltä nimimerkin gf5f5f5f565 kanssa. Itse liityin aikanaan kun puhuttiin "suuria" mahtavista oikeista elämysautoista. Mitä on saatu? Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta melko peruspulkkia, joita voi ostaa kaupasta perustuloillakin eli 10000-30000€:lla. Ehkäpä Boxterit, Nissan 350Z ovatkin johdon mielestä erikoisia autoja. Itse toivon kyllä toista samanlaista firmaa suomeen, joka ottaisi enemmän "riskiä" ja hommaisi oikeita elämysautoja. Varmasti moni siirtyisi tuollaisen yrityksen asiakkaaksi. Itsekin pistin juuri tästä syystä oman jäsenyyteni myyntiin ja jos ei nyt tule kunnon elämysautoja, niin myyn jäsenyyteni vaikka 1€:lla ja voin sanoa että en ole varmastikaan ainoa

      • kgksdkjjsgdjjsdjgjg

        Niimpä.
        Nuo halvimman pään porschen eivät ole kauhean erikoisia pelejä. Kyllähän niilläkin on kiva kruisailla, mutta ei ne oikein houkuttele maksamaan jäsenmaksuja kun sellaisen pystyy tavallinen työssäkäyvä ostamaan.
        Konsepti on loistava mutta toteutus ei. Autojen pitäisi olla elämysautoja. Kyllä olisin itse valmis maksamaan itseni kipeäksi oikean elämysauton vuokrauksesta, mutta en boxterin.


    • ttllll9

      Johan nyt on kritiikkiä. Antakaa fast motorsin poikien tehdä työ ja arvostelkaa sitten keväällä/kesällä JOS mieluista kalustoa ei tullut. Itsekin jäsenenä olen varannut auton ja sitten teen vasta omat ratkaisuni jos mitään niistä ei tule

    • elämä_kallis

      Tässä firman taloustietoja:
      Elämysvuokraamo Fast Motors Oy
      liikevaihto 2010: 380000 2011: 246000
      tulos 2010 -26000 2011: -30000 (lähde: finder)

      Liikevaihdon kasvu johtuu jooko huonoista taloudellisista ajoista tai sitten vaan huonosta kalustosta. Ei voi kasvaa jos hommataan boxtereita yms.

    • Seuraaja

      Alkuun sanon, että en ole yrityksen asiakas enkä jäsen, kenties joku päivä. Tämä on vain minun mielipide asiasta, eikä kenenkään tarvitse suuttua siitä =)

      Jonkun aikaa yrityksen toimintaa seuranneena ja täältä juttuja lueskeltuani, pitää vain ihmetellä mistä ihmiset oikein valittavat. Moni, joka arvostelee isolla kädellä yritystä ei selvästikään ole yrityksen asiakkaita, ainakin sellaisen käsityksen saa teksteistä: "JOS niillä olisi lamboa tms. niin olisin asiakas, mutta kun ei ole, niin paska firma..ja täyttä kusetusta" Jos ei ole asiakas, eikä täten tiedä yrityksen toiminnasta paljoakaan, niin miksi pitää haukkua? Toisaalta mielipiteensä jokaisella, niin kuin minulla tässä.
      Mielestäni pitäisi kuitenkin muistaa, että olemme Suomessa, jossa "perus" porsche maksaa sen 30 000 - 40 000 euroa. Itselläni ei ole ainakaan varaa ostaa sellaista ja vaikka olisikin, niin käyttöautoksi en sellaista ostaisi, koska eihän se toimisi käyttöautona, ainakaan itsellä, vaikka ihan "perusauto" monen mielestä onkin. Ihan mielenkiinnosta, niiden joiden mielestä tuollainen porsche on "perusauto", niin mikä on omanne auto?

      Jos kalusto ei ole mielekästä, niin miksi ei sitten tee varauksia yrityksen ennakkovarauslistasta, sen sijaan, että kertoo täällä avoimesti kuinka sijoittaisi tuhansia euroa joka vuosi vuokrauksiin. Uskoisin, että jos kaikki ne jotka ovat valittaneet kalustosta, tekisivät oikeasti yhden varauksen jollekin heidän mielestään hienolle autolle, niin yrityksellä olisi sellainen auto jo. Epäilen kuitenkin, että harva näistä valittajista on oikeasti tehnyt varausta. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin yritys hankkii laitteen, jos siihen tulee riittävästi varauksia..

      En tiedä teistä muista oletteko huomanneet, että tällä hetkellä on jonkunlainen taantuma/lama meneillään? Monet yritykset ovat vähentäneet toimintaansa, työntekijöitään, kenties menneet jopa konkurssiin. Varmasti se on vaikuttanut myös fast motorssin toimintaan, mutta silti ne on pystyssä, vaikkakin teidän mielestä niillä on ihan paskoja perusautoja ja firma on kusetusta. Muistan jostain keskusteluforumilta lukeneeni, että villeimmät veikkaukset vuonna 2008 olivat, että firma on nurin viimeistään 2010, ja se joka oli "uskaltanut" veikata noinkin pitkän eliniän firmalle, piti sitä jotenkin faktana, koska oli kuullut kaverin kaverin kaverilta jotain juttua ja "sisäpiirin tietoa". Muistaakseni nyt on vuosi 2012.

      Mielestäni jos ei ole tehnyt ennakkovarausta, turha valittaa kalustosta. Jos on tehnyt mutta laite ei saavuta tarpeeksi varauksia, ei voi minkään. Ehkäpä parempi niin, että laitetta ei sitten hankita, jos sitä ei kukaan vuokraisi. Jos leikitään ajatuksella, että firma hankkisi samantien nämä kaikki autot mitä joku oli laittanut:
      - Porsche 911
      - Mustang -68/-69 (avo)
      - Ferrari (mikä tahansa, kunhan toimii)
      - Corvette
      - Lamborghini (esim. Countach)
      - DeTomaso Pantera
      Hintaa kerääntyisi varmaan yhteensä 600 000 -700 000 euroa. PAM! Laitteet hankittu, sitten ne muutamat vuokraisivat niitä muutamia kymmeniä päiviä, jonka jälkeen valitus taas paskasta kalustosta alkaisi ja kuinka ei ole mitään uutta ja jonkun mielestä lambo on väärän värinen tai siinä on väärä moottori tms., eikä ihmiset vuokraisi enää noita. Ja koska yritys olisi hankkinut tuollaiset laitteet ja veikkaisin, että autojen vakuutuksetkaan eivät ole ilmaisia..ja muut kulut siihen päälle, voisi siis olla, että koska kukaan ei vuokraisi niitä alkuinnostuksen jälkeen, tuloja autoista ei tulisi ja pahimmassa tapauksessa yritys menisi nurin. Sittenhän se valitus vasta alkaisi ja haukkuminen kuinka se olikin pelkkää kusetusta. Mutta, totuushan olisi ollut se, että yritys vain toteutti asiakkaiden toiveet, jonka seurauksena se meni nurin, mutta tuskin kovin moni sitä ymmärtäisi, vai ymmärtäisikö? Ja miettikää, jos yritys menisi nurin, mistä sitten valittaisi? =)

      En tiedä sitten kannattaako tämä Suomessa vai ei, mutta tuntuu, että sen turhan valittamisen voisi jättää pois.. mutta tuskin se loppuu. Kritiikkiä voi ja pitääkin antaa, on kyse sitten mistä tahansa yrityksestä, mutta mielestäni palautteen pitäisi mennä suoraan yritykselle eikä tänne, koska tuskin yrityksen johto ottaa kovin vakavissaan näitä kirjoituksia täällä ainakin heidän vastauksistaa päätellen aika vitsillä vastailevat. Ja mitä koulussa tuli opittua, niin pelkät finderin taloustiedot, missä näkyy liikevaihto ja tulos, eivät paljon mitään kerro.

      • kdsgjjdfsaghjfhjh

        Joo-o itse voisin tehdä ennakkovarauksen vaikka ferrari f430 jollekin kesäviikonlopulle, mutta minun täytyisi olla jäsen että voisin sen varauksen tehdä. Enkä viitsi laittaa tuhansia euroja siihen, että ehkä saan vuokrattua sen ferrarin.
        Eli ensin täytyy hankkia se kalusto ja sillä saa asiakkaita.
        Ei se k-markettikaan laita lehteen "juhlamokka alennuksessa 1e/paketti ens viikolla. Mikäli tänne tulee tarpeeksi ihmisiä maksamaan 20senttiä ja varaamaan kahvipaketin"


      • motordown.org

        Morjesta

        "Alkuun sanon, että en ole yrityksen asiakas enkä jäsen"

        Olet aivan selvästi yrityksen henkilökuntaa. Kuka muukaan tommosta paskaa rupeis vaan huvikseen jauhaa..

        "Kritiikkiä voi ja pitääkin antaa, on kyse sitten mistä tahansa yrityksestä, mutta mielestäni palautteen pitäisi mennä suoraan yritykselle eikä tänne, koska tuskin yrityksen johto ottaa kovin vakavissaan näitä kirjoituksia täällä ainakin heidän vastauksistaa päätellen aika vitsillä vastailevat."

        Tää näyttäs olevan taas aivan helvetin hyvä paikka kommunikoida kyseisen firman johtajiston kanssa. Yrityksen henkilökunta kirjottelee ite positiivistä läppää tänne. Sit jos joku kertoo jotai negatiivistä fm:sta nii sit tulee vastausta et, yritä ite suomes tämmöstä tai mee herzilt hakee seatii yms.. Näitä on kiva lueskella näitä ketjuja just tän takii.

        Jätttää muute vittuillaksee vastaamatta tähän viestiin ku menin kertoo et tykkään lukee niitten vastauksia.

        Hyvää alkavaa talvea H. Hiekkamies ynnä muut.


    • kfjgvlshnvjn

      Eikös ei jäsenkin voi tehdä ennakkovarauksen, ainakin niin heidän sivuillaan lukee..tosin näköjään vain yhden vuorokauden. Ja jos varauksia ei tule tarvittava määrä jollekin laitteelle, eivät sitä varanneet joudu maksamaan, jos nyt oikein ymmärsin.

    • että näin

      Käväisin tuolla Fast Motorsin esitelyssä pari viikkoa sitten, hauska parituntinen se oli. Kahvikin oli hyvää! Ja en ymmärrä miksi täällä on ollut puhetta monen tonnin jäsenyyshinnasta? Mulle ainakin tarjottiin jäsenyyttä hintaan 395€! Mutta työttömänä ei viitti maksaa tuotakaan summaa. Ja kun kattoo hinnastoja: ovh Mustang 1vrk = 550€ ja jäsenille 129€. Siis jos liittyisin jäseneksi, maksaisin ekasta Mustangin vuokrauksesta 395€ (liittyminen) 129€ = 524€. Mun mielestä toi yhtälö on aika hyvä! Kannattaa käydä kuuntelemassa ja kyselemässä, jos jokin askarruttaa. Mulle ainakin annettiin vastaus kaikkiin kysymyksiin.

    • dgdsgdsg

      Näyttää noi autot ihan hyvältä mitä voi ennakkovarata.
      Mazda rx8 ei oo erikoinen auto, mutta hinta ei olis paha.
      Ja kyllä sitä challengerilla ja camarollakin ajelis joku nätti kesäpäivä.
      Onkohan noita esittelytilaisuuksia millon ja missä?
      Ja minkälaiset vuosimaksut tossa on?

    • clerksons

      Vuosimaksut on noin 150-250€ riippuen jäsenyydestä. Voi maksaa aina useammassakin erässä. On paljon tapahtumia yms. Olen jäsen ja kohtuu tyytyväinen, vaikka kalusto voisi aina olla parempi, mutta ihan hyvä firma

    • tommy_peterhansel

      Ei taira vuokrauus kiinnostaa ketään. Ei ole hirveästi millään autolla varauksia tai sitten sivuja ei ole päivitetty. Nyt luulisi kuitenkin ihmisten varaavan jos varaavat, koska ennakkovarausaika alkaa olemaan aika kortilla. ehkä sitten ei uutuuksia tulekaan. Ihmetyttää kuitenkin, koska lehtitietojen mukaan firmalla on lähes 2000 jäsentä. Ovatko he vain jäseniä, jotka maksavat kalliita maksuja, mutta eivät vuokraa mitään autoja. Melko outoa minusta

      • että näin

        eipä noilla kuntosaleillakaan ruuhkaa tunnu olevan. ideahan onkin siinä, että KUN tulee tarve/halu ajella makeella autolla niin saa halvalla! Kaikki palvelut pohjautuu kohta jäsenyyksiin, varmaan kaikilla jotka tätän kritisoivat on lompakossa plussa-korttia ja s-korttia ja bensakorttia jne. Miksi?


    • members_only

      Hiljasta pitelee, ei siis ketään kiinnosta suomessa tämä konsepti.

    • blaah_dd

      Minkälaisiaöhän sanktioita tulee jos peruu nuo ennakkovaraukset? Irtisanotaanko koko lafkasta, ei haittaisi yhtään

    • ei tullut kauppoja

      Siis onko joku ihan oikeasti valmis maksamaan siitä satasia, että pääsee kerran kesällä kiertämään hietsun ympäri autolla, joka ei ole edes oma? En voi itse käsittää tätä. Tytöt voivat ihailla, että onpas hieno auto, mutta parin tunnin päästä se auto onkin jo vaihtunut takaisin omaan ruosteiseen escorttiin. En usko, että löytyy niin paljon porukkaa, että toimintaa voisi saada kannattavaksi.

      Lisäksi jos tähän vuokraan vielä lisätään osakkuuden hinta, joka oli pari vuotta sitten muistaakseni n.1800€, tulee melko kallis kruisailu. Bensakaan ei ole ilmaista.

      Ainakin se äijä, joka itselle esittelyn piti, oli myyjäksi ammattitaidoton. Inttämistä, inttämistä ja lopulta herne nenään kun tajuaa että asiakasta ei kiinnosta.

    • slow_motors

      Nettisaittien ennakkovarauslistalle ei ole kyllä tullut pitkiin aikoihin päivityksiä. Joko ketään ei kiinnosta tai sitten firmaa ei kiinnosta päivittää sivuja, vaikka päivitysten pitäisi tulla parin päivän viiveellä. Naamakirjassahan nuo jatkuvasti lisäilevät uusia kuvia. Toki arvostan sosiaalista mediaa ja siellähän markkinointi on varmasti paras tapa tuoda uutisia ihmisille, mutta siitä ei pitäisi muodostua pääasiaa vaan itse bisnes on pääasia ja kaluston vuokraaminen, hankkiminen ja mahdollisten tapahtumien järjestäminen

    • epäilevä

      Elämyslahjat.fi kautta olen miettinyt porschen tai bemarin vuokrausta. Ilman jäsenyyttä 269e, sisältää 300km. Kuulostaa ihan siltä että voisi maksaakkin.

      Kertokaa joku positiivisia kokemuksia vuokrauksesta niin vuokraan

    • epäilijöitä

      tere epäilevä. Yrityksen konsepti on hyvä, mutta en kyllä välttämättä vuokraisi heiltä autoa. Hirveäällä rumballa on tehty noita ennakkovaraus yms listoja, joissa on hienoja autoja, joita hankitaan jos saadaan tarpeeksi varaajia yms. Moni varmaan liittyy jäseneksikin kun on mahdollisesti noinkin hienoa kalustoa tulossa!! Sitten ei tulekaan kuin pikku porscheja, opel gt:tä yms. Peruskinnereitä, joita voi itsekin ostaa kaupasta. Jos firma oikeasti panostaisi kalustoon ja lopettaisi pa... jauhamisen niin asia olisi varmasti toisin, mutta mennään samoilla autoilla kuin 4 vuotta sitten.

      • hmmmdgg

        kyllähän nää sellasia venkuloita on. hirveällä hypellä yrittävät saada uusia jäseniä ja sitten kalustoon tulee opeleita ja bemareita. Jos tällä firmalla olisi kilpailija niin varmaan menestyisi paremmin jos satsaisi vähän kalustoon. No eihän nää stadilaiset ymmärrä mitään. Kesä on jo alkanut ja montako uutta autoa on tullut.


      • Fasmotors

        Tervehdys,

        Kiitos, olen samaa mieltä konseptista. On vain hieman turhauttavaa aina yrittää selittää näitä samoja asioita, kun ymmärrystä alasta ei ole.

        Jos Porschet on sinulle arkipäivää, niin sinulla lienee itselläsi 100kg maksava urheiluauto mikä on hieno asia. Me olemme olemassa sen vuoksi, että kaikilla ei ole varaa ostaa samanlaista autoa kuin sinulla suurin osa ei katso sitä järkeväksi ostaa Suomeen, kun kesä on kovin lyhyt. Soisitko heille mahdollisuuden ajella ne muutamat viikonloput meidän autoillamme?

        Pas..jauhamisesta en osaa sanoa sen enempää, koska emme harrasta sitä. Kaikki mitä ollaan luvattu hankkia on hankitu. Jos firma panostaisi kalustoon, jos sitä ja jos tätä...

        Jos kaikki ne " mä vuokraisin ainakin " kolmeksi viikoksi Viperin, Lambon ja Aston Martinin olisivat todellisia vuokraajia, niin meillä olisi ko.autot. Missä te olette siinä vaiheessa kuin ennakkovarauksia ja ehdotuksia otetaan vastaan?? Jos kerran seuraatte yrityksemme toimintaa, niin eikö kannattaisi ilmoittaa omalla nimellä, että " morjens.! Ehdottaisin Lamboa ja sitoudun sen vuokraamaan viikoksi jos tulee ".

        Suosittelisin seuraamaan vielä hieman tarkemmin, koska joka vuosi tulee uutuuksia ja tulee jatkossakin. Nyt on tullut vasta uusi BMW Z4, mutta eiköhän niitä tule parin viikon sisään lisää...

        Mitä jos meillä onkin parin vuoden päästä Maserati Gran Tourismo, Carrera 911, Aston Martin...? Mitä sitten sinun kohdallasi tulee tapahtumaan?

        Kaikki asiakkaat jotka liittyvät jäseniksi liittyvät nykyisen kaluston vuoksi. He eivät edes tiedä ennakkovarauslistasta mitään. Eikö se silloin ole heille vain bonusta?

        Terveisin

        - FM / Henri -


      • Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys,

        Kiitos, olen samaa mieltä konseptista. On vain hieman turhauttavaa aina yrittää selittää näitä samoja asioita, kun ymmärrystä alasta ei ole.

        Jos Porschet on sinulle arkipäivää, niin sinulla lienee itselläsi 100kg maksava urheiluauto mikä on hieno asia. Me olemme olemassa sen vuoksi, että kaikilla ei ole varaa ostaa samanlaista autoa kuin sinulla suurin osa ei katso sitä järkeväksi ostaa Suomeen, kun kesä on kovin lyhyt. Soisitko heille mahdollisuuden ajella ne muutamat viikonloput meidän autoillamme?

        Pas..jauhamisesta en osaa sanoa sen enempää, koska emme harrasta sitä. Kaikki mitä ollaan luvattu hankkia on hankitu. Jos firma panostaisi kalustoon, jos sitä ja jos tätä...

        Jos kaikki ne " mä vuokraisin ainakin " kolmeksi viikoksi Viperin, Lambon ja Aston Martinin olisivat todellisia vuokraajia, niin meillä olisi ko.autot. Missä te olette siinä vaiheessa kuin ennakkovarauksia ja ehdotuksia otetaan vastaan?? Jos kerran seuraatte yrityksemme toimintaa, niin eikö kannattaisi ilmoittaa omalla nimellä, että " morjens.! Ehdottaisin Lamboa ja sitoudun sen vuokraamaan viikoksi jos tulee ".

        Suosittelisin seuraamaan vielä hieman tarkemmin, koska joka vuosi tulee uutuuksia ja tulee jatkossakin. Nyt on tullut vasta uusi BMW Z4, mutta eiköhän niitä tule parin viikon sisään lisää...

        Mitä jos meillä onkin parin vuoden päästä Maserati Gran Tourismo, Carrera 911, Aston Martin...? Mitä sitten sinun kohdallasi tulee tapahtumaan?

        Kaikki asiakkaat jotka liittyvät jäseniksi liittyvät nykyisen kaluston vuoksi. He eivät edes tiedä ennakkovarauslistasta mitään. Eikö se silloin ole heille vain bonusta?

        Terveisin

        - FM / Henri -

        Montako autoa omistatte luettelostanne?


      • viikinki75 kirjoitti:

        Montako autoa omistatte luettelostanne?

        ei ne varmaankaan montaa omista. suurin osa rahoitusyhtiöiden nimissä ei siinä mitään. kalustoa ok, mutta yrittävät saada jäseneksi lupaamalla "kuuta taivaalta" eli kaikenmaailman ferrareita, yms todellisia luksusautoja ja sitten kun joku liittyy niin näitä autoja ei tulekaan kun ei ole tarpeeksi innokkaita. itse olen harkinnut jäsenyyttä mutta en ole liittynyt ja hyvä niin, koska ei ole vuosiin nämä lupaukset toteutuneet


      • Fasmotors
        matti.kuronen70 kirjoitti:

        ei ne varmaankaan montaa omista. suurin osa rahoitusyhtiöiden nimissä ei siinä mitään. kalustoa ok, mutta yrittävät saada jäseneksi lupaamalla "kuuta taivaalta" eli kaikenmaailman ferrareita, yms todellisia luksusautoja ja sitten kun joku liittyy niin näitä autoja ei tulekaan kun ei ole tarpeeksi innokkaita. itse olen harkinnut jäsenyyttä mutta en ole liittynyt ja hyvä niin, koska ei ole vuosiin nämä lupaukset toteutuneet

        Tervehdys Matti,

        Me emme lupaa kuuta taivaalta, koska jenkit ehti ensin. Myöskään kaiken maailman Ferrareita ei luvata, vaan kaikki autot ovat nähtävillä nettisivuillamme. Ennakovarauslista on olemassa sitä varten, että jokainen voi esittää toivomuksia kalustosta ja sitoudumme hankkimaan ne laitteet, jotka saavat tarpeeksi sitovia varauksia.

        Kovin moni vain huutelee, että kyllä minä vuokraisin kun vain olisi....totuus on hieman toisenlainen. Nyt jos katsoo meidän tämän vuoden uutuuksia, niin aika kivaa kalustoa on tullut valikoimiin koko ajan..

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -


      • pimpelpom
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys Matti,

        Me emme lupaa kuuta taivaalta, koska jenkit ehti ensin. Myöskään kaiken maailman Ferrareita ei luvata, vaan kaikki autot ovat nähtävillä nettisivuillamme. Ennakovarauslista on olemassa sitä varten, että jokainen voi esittää toivomuksia kalustosta ja sitoudumme hankkimaan ne laitteet, jotka saavat tarpeeksi sitovia varauksia.

        Kovin moni vain huutelee, että kyllä minä vuokraisin kun vain olisi....totuus on hieman toisenlainen. Nyt jos katsoo meidän tämän vuoden uutuuksia, niin aika kivaa kalustoa on tullut valikoimiin koko ajan..

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -

        no eihän kaikkia voi miellyttää mutta ei suomessa kannata superautojen vuokraus kun ei firma niitä ole hankkinutkaan enkä kyllä liity jäseneksikään jos semmoisia ei ole tulossa, toki siellä on audi r8, mutta mm. corvette ja ferrari ovat poistuneet valikoimista, joten laatu on heikentynyt sitten tilalle tulee harva se päivä porsche boxtereita, joita on varmaan kohta puolet kalustosta. ennakkovarauslistalla oli pari superautoa lamborghini,dodge viper,audi r8 ja maserati. näistä ainoastaan audi tuli valikoimiin ja muut eivät saaneet juurikaan varauksia,jotainhan se kertoo eli porukalla ei ole varaa vuokrata kuin vanhoja romuja


      • Fasmotors
        pimpelpom kirjoitti:

        no eihän kaikkia voi miellyttää mutta ei suomessa kannata superautojen vuokraus kun ei firma niitä ole hankkinutkaan enkä kyllä liity jäseneksikään jos semmoisia ei ole tulossa, toki siellä on audi r8, mutta mm. corvette ja ferrari ovat poistuneet valikoimista, joten laatu on heikentynyt sitten tilalle tulee harva se päivä porsche boxtereita, joita on varmaan kohta puolet kalustosta. ennakkovarauslistalla oli pari superautoa lamborghini,dodge viper,audi r8 ja maserati. näistä ainoastaan audi tuli valikoimiin ja muut eivät saaneet juurikaan varauksia,jotainhan se kertoo eli porukalla ei ole varaa vuokrata kuin vanhoja romuja

        Pimpelipom.!

        Pärjäämme varmasti niillä, ketkä ovat nyt ja tulevaisuudessa asiakkaitamme. Itse luokittelen Superautoiksi yli 400hv autot, joita meillä on nyt 4kpl. Audi R8, Audi S6, Camaro SS sekä Cadillac Escalade Luxury Sport. On myös muita 300hv.n autoja kuten uusi Nissan 370Z, 350SLK, BMW 335Ci, BMW Z4, joten kalustoa kyllä löytyy.

        Kalustomme kasvaa sitä mukaa kuin asiakaskantammekin ja jo peruskoulun matematiikalla selviää se fakta, että Superautoja ei kannata ostaa tuohon pihaan ennen kuin se on järkevää, you know?

        Mitä viittauksesi vanhoihin romuihin tulee, niin en tiedä mikä sinua ahdistaa, kun et ole edes meidän asiakkaamme? Ota seuraavaksi kohteeksi vaikka Alepa ja kysy miksi he myyvät kaikki vanhaksi menevät ruuat alennuksella.? Eikö jengillä ole varaa syödä kuin vanhaa ruokaa?

        Hyvää kesää!

        - Henri / Fastmotors -


      • asiaapaljon
        Fasmotors kirjoitti:

        Pimpelipom.!

        Pärjäämme varmasti niillä, ketkä ovat nyt ja tulevaisuudessa asiakkaitamme. Itse luokittelen Superautoiksi yli 400hv autot, joita meillä on nyt 4kpl. Audi R8, Audi S6, Camaro SS sekä Cadillac Escalade Luxury Sport. On myös muita 300hv.n autoja kuten uusi Nissan 370Z, 350SLK, BMW 335Ci, BMW Z4, joten kalustoa kyllä löytyy.

        Kalustomme kasvaa sitä mukaa kuin asiakaskantammekin ja jo peruskoulun matematiikalla selviää se fakta, että Superautoja ei kannata ostaa tuohon pihaan ennen kuin se on järkevää, you know?

        Mitä viittauksesi vanhoihin romuihin tulee, niin en tiedä mikä sinua ahdistaa, kun et ole edes meidän asiakkaamme? Ota seuraavaksi kohteeksi vaikka Alepa ja kysy miksi he myyvät kaikki vanhaksi menevät ruuat alennuksella.? Eikö jengillä ole varaa syödä kuin vanhaa ruokaa?

        Hyvää kesää!

        - Henri / Fastmotors -

        itse en arvostele firmaa, sillä on paljon erilaista kalustoa melkein kaikille, mutta mitä tulee tuohon urheiluauto/superauto käsitteeseen niin ehkä audi r8:n voi siihen laskea mutta kyllä nykypäivänä autossa pitää olla väh 500hv jotta sen voi edes luokitella superautoksi. 300-400hv autot olivat kovia ehkä joskus 80-luvulla. ehkä näille ei vain ole vuokraajia tai sitten firma ei uskalla tai ole varaa hommata niitä. siihen en ota kantaa että mistä tämä johtuu, mutta ei niitä oikeasti tehokkaita nopeita autoja ole kuin 1-2. mikä on liian vähän. ehkäpä firman ei kannattaisi täällä kirjoitella mitään vaan teot sanovat paljon enemmän kuin sanat. jos ei oo varaa tai vuokraajia niin sitten ei ole thats it


      • dodiiii11
        asiaapaljon kirjoitti:

        itse en arvostele firmaa, sillä on paljon erilaista kalustoa melkein kaikille, mutta mitä tulee tuohon urheiluauto/superauto käsitteeseen niin ehkä audi r8:n voi siihen laskea mutta kyllä nykypäivänä autossa pitää olla väh 500hv jotta sen voi edes luokitella superautoksi. 300-400hv autot olivat kovia ehkä joskus 80-luvulla. ehkä näille ei vain ole vuokraajia tai sitten firma ei uskalla tai ole varaa hommata niitä. siihen en ota kantaa että mistä tämä johtuu, mutta ei niitä oikeasti tehokkaita nopeita autoja ole kuin 1-2. mikä on liian vähän. ehkäpä firman ei kannattaisi täällä kirjoitella mitään vaan teot sanovat paljon enemmän kuin sanat. jos ei oo varaa tai vuokraajia niin sitten ei ole thats it

        hyvä palvelu firmalla on ja silleen, mutta kyllähän itse pettynyt kalustoon. ennakkovarauslistalle hommataan h...tin hienoja autoja, mutta sitten hommataan ihan muuta kalustoa, ehkäpä se johtuu siitä että kukaan ei varaa listan autoja. jäseneksi kannattaa ehkä lliityä tulevaisuudessa, kunhan muutaman vuoden kattelee touhua. täksi kesäksi on tullut paljon kalustoa ja oma veikkaukseni on että seuraavaan pariin vuoteen ei montaa autoa tule ja mitä kalustoon tulee niin siellä on ollut mahtavia autoja mm. ferrari modena, corvette c6,porsche 911, jaguar xkr. nykyään tyydytään porsche boxtereihin yms pikkusportteihin. ehkäpä firman kannattaisi miettiä että arvostelu loppuusitten kun oikeita superautoja tulee. ja sitä päivää tuskin nähdään


      • viikinkin75
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys,

        Kiitos, olen samaa mieltä konseptista. On vain hieman turhauttavaa aina yrittää selittää näitä samoja asioita, kun ymmärrystä alasta ei ole.

        Jos Porschet on sinulle arkipäivää, niin sinulla lienee itselläsi 100kg maksava urheiluauto mikä on hieno asia. Me olemme olemassa sen vuoksi, että kaikilla ei ole varaa ostaa samanlaista autoa kuin sinulla suurin osa ei katso sitä järkeväksi ostaa Suomeen, kun kesä on kovin lyhyt. Soisitko heille mahdollisuuden ajella ne muutamat viikonloput meidän autoillamme?

        Pas..jauhamisesta en osaa sanoa sen enempää, koska emme harrasta sitä. Kaikki mitä ollaan luvattu hankkia on hankitu. Jos firma panostaisi kalustoon, jos sitä ja jos tätä...

        Jos kaikki ne " mä vuokraisin ainakin " kolmeksi viikoksi Viperin, Lambon ja Aston Martinin olisivat todellisia vuokraajia, niin meillä olisi ko.autot. Missä te olette siinä vaiheessa kuin ennakkovarauksia ja ehdotuksia otetaan vastaan?? Jos kerran seuraatte yrityksemme toimintaa, niin eikö kannattaisi ilmoittaa omalla nimellä, että " morjens.! Ehdottaisin Lamboa ja sitoudun sen vuokraamaan viikoksi jos tulee ".

        Suosittelisin seuraamaan vielä hieman tarkemmin, koska joka vuosi tulee uutuuksia ja tulee jatkossakin. Nyt on tullut vasta uusi BMW Z4, mutta eiköhän niitä tule parin viikon sisään lisää...

        Mitä jos meillä onkin parin vuoden päästä Maserati Gran Tourismo, Carrera 911, Aston Martin...? Mitä sitten sinun kohdallasi tulee tapahtumaan?

        Kaikki asiakkaat jotka liittyvät jäseniksi liittyvät nykyisen kaluston vuoksi. He eivät edes tiedä ennakkovarauslistasta mitään. Eikö se silloin ole heille vain bonusta?

        Terveisin

        - FM / Henri -

        pari vuotta on mennyt mutta mitään noista ei ole "saavutettu" eli tässäkin voidaan todeta, että on melkosen lipevät puheet noilla fast motorsien johtajilla, jos ei pysty pysymään puheiden takana niin silloin kannattaa pitää suu supussa. Enkä tällä menolla usko että mitään muutakaan mullistavaa tulee seuraavaan pariin vuoteen ellei tule alalle kilpailijoita


    • Fast money

      Firman edeltäjän Rentalin tilaisuudessa kävin vuosia sitten, kun olin jossain osallistunut arvontaan jossa oli muka pääpalkintona joku Corvette tms. koeajoon. No sitten yllätys yllätys, soittivat että olin voittanut arvonnassa, että ei kun tervetuloa. Pääsinkö koeajamaan urheiluauton? No melkein; sain istua Smartin sisällä! Ja hirveää inttämistä se myyminen. Jos heti kättelyssä huijataan asiakasta noin rankasti niin ei ihme ettei luottamusta ja sopimusta syntynyt.

      • Fasmotors

        Moro Fast Money,

        Jä tämä liittyi meihin miten? :)

        Terveisin

        - Henri / Fastmotors -


    • blahis

      Sama taitaa olla tällä firmalla. Arvotaan hienoja autoja yms ja puhutaan loistavasta kalustosta ja että kannattaa liittyä on tulossa sitä sunt tätä luksusta. Onhan firman sivuilla mm. Ferrari on mutta on lähes aina ollut rikki tai ei vuokrattavissa. On siis tavallaan sisäänvetotuote, jota ei voi edes vuokrata.

    • ÄLÄ ÄLÄ ÄLÄ

      ÄLÄ liity tohon paskaan, kävin American Car Showssa niin siellä järjestettiin arvonta " Vietä viikonloppu miljönäärinä" menin tyhmänä arvontaan messiin, niin ei kestänyt kuin pari päivää ja tuli soitto, kuulema olin onnellinen voittaja. Kuin menin paikalle käärimään voittoni, niin kovat kauppamiehet rupesivat heti myymään jotain GOLD jäsenyyksiä 2:teen tonniin, haistattelin heitä jä lähdin menee

      Jos haluat edullisen auton vuokrata niin linkki tässä
      http://www.alexcarrent.fi/
      EI MIKÄÄN BOKSTER EIKÄ CORVETTE vaan järki auto

      • Fasmotors

        Tervehdys Alex,

        Minun oli aivan pakko kommentoida mailiasi. En tiedä kuka muroihisi on kussut, mutta tässä sinulle hieman faktoja:

        1) Meillä ei ole ikinä ollut arvontaa " Vietä viikonloppu miljonäärinä ", joten sinulle ei ole varmasti yhtiömme puolesta ikinä soitettu ja sanottu, että olet onnellinen voittaja.

        2) Meillä ei ole ikinä ollut myynnissä GOLD - jäsenyyttä kahteen tonniin.

        3) Meiltä voi vuokrata autoja normaalisti myös ilman jäsenyyttä.

        4) Olemme erikoisautovuokraamo, emme tavallinen vuokraamo.

        Jos sinulla on tarve arvostella yhtiötämme, niin ota ensi hieman tarkemmin selvää asioista, ennen kuin teet itsesi naurettavaksi.

        Jotenkin on rivien välistä luettavissa, että taidat olla itse yrittäjä, kun niin hanakasti mainostat ( www.alexcarrent.fi ) yritystäsi. Jos tämä on tapasi hankkia asiakkaita ja mainostaa omaa yritystäsi, niin suosittelisin hieman tarkistamaan markkinointiosastoltasi ( tämä lienee keittiön pöytäsi ) toimintatapoja.

        Pari faktaa yrityksestäsi:

        1) Yrityksesi on perustettu kaupparekisiterin mukaan 23.03.2012 eli yritykselläsi on todellista kokemusta autonvuokrausalasta. Mielestäni 1.5kk kokemuksella ei kannata arvostella 5vuotta toimivaa yritystä.

        2) Jos Fastmotors mielestäsi vuokraa " paskaa " niin mitä mielestäsi vuokraa Myllypuron kotitoimistosi? Fiat Puntoa, Renault Clioa, Citroen C5.sta, Peugeot 206.sta, Opel Vectraa, yhtä turvaistuinta ja navigaattoria. Meidän uusi BMW Z4 maksaa enemmän kuin kaikki yllä mainitsemasi.

        Älä käsitä väärin. Autoissa ei ole mitään vikaa, ne on vain tarkoitettu vuokrattavaksi hieman eri tarkoituksia varten. Me vuokraamme elämyksiä, sinä sijaisautoja tms.

        Olet myös laittanut etusivullesi Audi RS-8.sin.? Saako sinulta vuokrata ko.auton vai onko tarkoituksesi markkinoida autojasi urheiluautolla? Urheiluautothan on mielestäsi paskaa.

        Mikäli et ole yrityksen omistaja, niin tuskin tuttavasi tai kaverisi haluaa mainostaa yritystään tällaisessa asiayhteydessä.

        Miksi et anna asiakkaan valita itse autoa jolla haluaa ajaa?

        Terveisin

        - FM / Henri -


      • Kuppi nurin pian?
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys Alex,

        Minun oli aivan pakko kommentoida mailiasi. En tiedä kuka muroihisi on kussut, mutta tässä sinulle hieman faktoja:

        1) Meillä ei ole ikinä ollut arvontaa " Vietä viikonloppu miljonäärinä ", joten sinulle ei ole varmasti yhtiömme puolesta ikinä soitettu ja sanottu, että olet onnellinen voittaja.

        2) Meillä ei ole ikinä ollut myynnissä GOLD - jäsenyyttä kahteen tonniin.

        3) Meiltä voi vuokrata autoja normaalisti myös ilman jäsenyyttä.

        4) Olemme erikoisautovuokraamo, emme tavallinen vuokraamo.

        Jos sinulla on tarve arvostella yhtiötämme, niin ota ensi hieman tarkemmin selvää asioista, ennen kuin teet itsesi naurettavaksi.

        Jotenkin on rivien välistä luettavissa, että taidat olla itse yrittäjä, kun niin hanakasti mainostat ( www.alexcarrent.fi ) yritystäsi. Jos tämä on tapasi hankkia asiakkaita ja mainostaa omaa yritystäsi, niin suosittelisin hieman tarkistamaan markkinointiosastoltasi ( tämä lienee keittiön pöytäsi ) toimintatapoja.

        Pari faktaa yrityksestäsi:

        1) Yrityksesi on perustettu kaupparekisiterin mukaan 23.03.2012 eli yritykselläsi on todellista kokemusta autonvuokrausalasta. Mielestäni 1.5kk kokemuksella ei kannata arvostella 5vuotta toimivaa yritystä.

        2) Jos Fastmotors mielestäsi vuokraa " paskaa " niin mitä mielestäsi vuokraa Myllypuron kotitoimistosi? Fiat Puntoa, Renault Clioa, Citroen C5.sta, Peugeot 206.sta, Opel Vectraa, yhtä turvaistuinta ja navigaattoria. Meidän uusi BMW Z4 maksaa enemmän kuin kaikki yllä mainitsemasi.

        Älä käsitä väärin. Autoissa ei ole mitään vikaa, ne on vain tarkoitettu vuokrattavaksi hieman eri tarkoituksia varten. Me vuokraamme elämyksiä, sinä sijaisautoja tms.

        Olet myös laittanut etusivullesi Audi RS-8.sin.? Saako sinulta vuokrata ko.auton vai onko tarkoituksesi markkinoida autojasi urheiluautolla? Urheiluautothan on mielestäsi paskaa.

        Mikäli et ole yrityksen omistaja, niin tuskin tuttavasi tai kaverisi haluaa mainostaa yritystään tällaisessa asiayhteydessä.

        Miksi et anna asiakkaan valita itse autoa jolla haluaa ajaa?

        Terveisin

        - FM / Henri -

        Olet muuten Hiekkalaatikkomies aika naurettava äijä kun lähdet tohon räksytykseen mukaan.


    • epäilevä

      Ei oisi tarkoitus liittyä kun ei tuota pätäkkää löytyisikään tarpeeksi, vaan vuokrata vain yhdeksi vuorokaudeksi. En noita järkiautoja tarvitse, kun löytyy iteltä käyttöauto vaan tarkoitus olisi kokea vähän erikoisempi auto. Minulle riittäisi porsche / corvette / mustang yhdeksi päiväksi elämykseksi, lähinnä vaan mietin kyseisen firman luotettavuutta ja palvelua ettei elämyspäivä koidu katumukseksi kun autoa palauttaessa koriin on ilmestynyt naarmuja ja tuulilasiin halkemia mitkä joudun korvaamaan ilman että olen niitä itse siihen aiheuttanut.

      En tässä viestiketjussa nähnyt kuin pari tyytyväistä postausta niin aloin epäilemään sijoitanko rahat sittenkin johonkin toiseen elämykseen, vaikka laskuvarjohyppyyn.

      • Fasmotors

        Tervehdys epäilevä,

        Vastataan nyt samalla tähän viestiin.

        Niin kuin toteat, järkiautoja voi vuokrata edullisesti silloin kuin on käyttöauton tarve. Meidän kalusto ei ole järkevää, kysmyshän on aina siitä mitä haluaa? Tarjoamme erittäin hyvän vaihtoehdon sille, että joutuisi itse investoimaan 145.000€ uuteen Corvetteen tms.

        Toimimme niin kuin muutkin autovuokraamot. Jos haluat vuokrata Corveten, Porschen tai Mustangin, niin soita varauskeskukseemme ja tee ensin varaus koe-ajolle. Jos koe-ajon jälkeen haluat vuokrata auton itsellesi vaikka päiväksi, niin päätös on sinun.

        Aina kun auto lähtee vuokralle, asiakkaan kanssa käydään auto läpi yhdessä ja todetaan mahdolliset naarmut tai halkeamat tms. Näin ei jää ikinä epäselväksi milloin mahdollinen naarmu tms. on syntynyt. Eikö totta?

        Myös laskuvarjohyppy on varmasti hieno elämys.!

        Terveisin

        - FM / Henri -


      • 904iew+åfpsokpwesofk
        Fasmotors kirjoitti:

        Tervehdys epäilevä,

        Vastataan nyt samalla tähän viestiin.

        Niin kuin toteat, järkiautoja voi vuokrata edullisesti silloin kuin on käyttöauton tarve. Meidän kalusto ei ole järkevää, kysmyshän on aina siitä mitä haluaa? Tarjoamme erittäin hyvän vaihtoehdon sille, että joutuisi itse investoimaan 145.000€ uuteen Corvetteen tms.

        Toimimme niin kuin muutkin autovuokraamot. Jos haluat vuokrata Corveten, Porschen tai Mustangin, niin soita varauskeskukseemme ja tee ensin varaus koe-ajolle. Jos koe-ajon jälkeen haluat vuokrata auton itsellesi vaikka päiväksi, niin päätös on sinun.

        Aina kun auto lähtee vuokralle, asiakkaan kanssa käydään auto läpi yhdessä ja todetaan mahdolliset naarmut tai halkeamat tms. Näin ei jää ikinä epäselväksi milloin mahdollinen naarmu tms. on syntynyt. Eikö totta?

        Myös laskuvarjohyppy on varmasti hieno elämys.!

        Terveisin

        - FM / Henri -

        Parahin FM / Henri!

        Ymmärsinkö oikein, että teidän autoillanne on mahdollisuus suorittaa ensin koeajo ja vasta sitten päättää vuokrauksesta?

        Jos, niin kertoisitko lisää tuosta koeajomahdollisuudesta?


    • Fasmotors

      Iltaa,

      Ymmärsit oikein. Eli voidaan sopia koe-ajo ensin haluamallesi autolle ja voit sen jälkeen päättää haluatko vuokrata sitä vai et.

      Ajokortti mukaan vain, niin pääset ajelemaan. Koe-ajo ei velvoita sinua mihinkään vaan pääset tutustumaan haluamaasi autoon ja päätät sen jälkeen haluatko sen vuokrata.

      Vuokraukset menee sitten varaustilanteen mukaan. Pääsääntöisesti asiakkaamme varailevat 1-2vk ennen autoa. Eli kalenterit on aika lailla tyhjää täynnä vielä toistaiseksi kesälle. Vauhti alkaa kiihtymään kun kelit lämpenee ja aurinko alkaa paistamaan.

      Nyt on luvattu viikonlopulle vielä 5oC ja jotain kevätmyrskyä, tiedä siitä. Voit soittaa suoraan minulle jos haluat tulla koe-ajolle. Yhteystietoni löydän nettisivuiltamme.

      - Henri / FM -

      • marcooliosi

        eihän firma hirveästi edes päivitä nettisivujaan. sama ennakkovarauslista on edelleen, varausmääri ei ole päivitetty kuukausiin, ja varausaikakin mennyt umpeen, varmaan vetävät kaljaa ja ajelevat itse noilla autoilla ja hommaavat niitä autoja joita huvittaa tai halvalla saa. jos toiminta ja nettisivujen päivittäminen olisi parempaa niin ehkä voisi kiinnostua, mutta aika laakereilla lepäämistä ja superautoje muka no onhan siellä audi r8 tietysti


    • onnistuukosellanen

      Onko mahdollista vuokrata ferrari esim tunniksi ja mihin hintaan?
      Että pääsis vähän kokeileen miltä sellanen auto tuntuu

      • puupää111

        ferraria ei ole enää ja toi nyt on ihan naurettava idea...


    • georgesssss

      Itse olin joskus vuosia sitten pari päivää rentalilla töissä. Näiden päivien aikana koko kusetuksen laajuus selvis itselleni aika hyvin, eli en ainakaan itse menisi missään tapauksessa liittymään moisiin firmoihin.

      Hommahan rentalissa ainakin meni niin, että kun oli noita arvontalipukkeita, joissa saattoi voittaa ferrarin joksikin aikaa käyttöönsä.

      Täytettyjä kuponkeja oli muutama jätesäkillinen, sitten niistä poimittiin ja soitettiin vain niille, jotka olivat ruksittaneet kohdan "töissä käyvä" tai mikä lie mahtokaan olla, no joka tapauksessa opiskelijat ja muut vastaavat heitettiin heti hylkyyn ja näillä tienaaville soiteltiin ja heitettiin liirumlaarumia kaikesta mahdollisesta ja että pääsis vähän autoa koeajamaan ja tutustumaan toimintaan, kuitenkin taka-ajatuksena ainoastaan myydä vitun kallis osakkuus ja luvata ummet ja lammet, ja ehkä jos on aikaa antaa ajaa pieni lenkki jollain paskemmalla autolla.

      Kaikki opiskelijoiden ja muiden täyttämät laput meni roskiin ja samoin myös ne, jotka eivät tulleet paikanpäälle tutustumaan toimintaan. Mieleen tuli, että mahdettiinko kyseistä ferraria edes koskaan arpoa kenellekään.

      Itse en kyennyt moiseen kusetustoimintaan, joten irtisanouduin heti alkuun moisesta toiminnasta.

      Myös itselleni tuolloin yrittivät kaupata osakkuutta, mutta sen verran läpinäkyvää toiminta oli tuolloin, että tajus mistä on kyse.

      En viestilläni tarkoita ja väitä, että fast motorsilla olisi samanlainen periaate toimia, mutta pikkasen epäilen, että saattaapi olla samanlainen kusetusfirma, jolla ensin kääritään rahat ja perustetaan taas uus firma, ajetaan vanha konkkaan ja niin pois päin.

    • Fast Money

      Ja kuvaan kuului vielä sekin, että mahdollisuus vuokrata auto ilman jäsenyyttä tuntui olevan vain teoreettinen mahdollisuus joka oli esillä vain siksi että voitaisiin näyttää miten paljon halvempaa se on jos on jäsen. Olisin ollut kiinnostunut satunnaisesta yhden päivän vuokrausksesta vaikka vähän kovempaan hintaan, "once in a lifetime" -kokemuksena, mutta ei, jäseneksi olisi pitänyt liittyä. Kerta kaikkiaan jäi sellainen kusetuksen maku jo heti alkuun kuin joissakin puhelinliittymien kytkykaupoissa.

    • Epäilevä Tuomas
    • luder

      Kyllähän tämä alkaa kusetukselta vaikuttaa. Hellekelejä on jo ollut, mutta montako erikoista uutuutta on tullut. Perus bemarin maasturi ja toki yksi hieno avo Z4 eli taitaa ollakin BMW vuokraamo (vitsi vitsi). Eivät kyllä voi tietää bisneksen teosta mitään. Sesonkiaika on jo alkanut eikä kalustoa ole vielä enempää tullut. Eihän noita autoja kannata enään syksyllä hommata, kun sesonki on mennyt ohi. Itse veikkaan että rahat on loppu. Firma voi puhua ihan mitä huvittaa ja kertoa että malttia, malttia, mutta teot ratkaisevat eivätkä puheet. Tällä hetkellä firmalla on kylää kovat puheet, mutta teot ovat lähinnä säälittäviä. Firma varmaan kommentoi vielä täälläkin jotain ja väittää että emme tiedä heidän toiminnastaan mitään, emmekä varmaan tiedäkään, mutta järjen käyttö on sallittu ja firma tulee saamaan kritiikkiä niin kauan kunnes se pystyy konkreettisiin tekoihin. Niinhän Nokiaakin kritisoidaan kun ei ole tullut tulosta

      • Kontula12

        Tänään näköjään oli tullut Camaro SS. Ei mun mielestä mitään perus kauraa, niin kuin ei kumpikaan noista bemmeistäkään, ainakaan mulle. Hyvä pojat kun jaksatte tehdä tota ja pyörittää touhua täällä Suomessa!


      • R. Ealisti
        Kontula12 kirjoitti:

        Tänään näköjään oli tullut Camaro SS. Ei mun mielestä mitään perus kauraa, niin kuin ei kumpikaan noista bemmeistäkään, ainakaan mulle. Hyvä pojat kun jaksatte tehdä tota ja pyörittää touhua täällä Suomessa!

        http://www.finder.fi/Autovuokrausta/Elämysvuokraamo Fast Motors Oy/HELSINKI/taloustiedot/1924573

        Liikevaihto tippunut paljon ja miinuksella mennään jo monetta vuotta peräkkäin. Ei tosin kovin isoja tappioita, olisin kuvitellut Suomessa toiminnan olevan vielä huonommilla kantimilla.


    • epäilevä

      Tuli vuokrattua auto fastmotorsilta ja itse sain ainakin erinomaista palvelua ja hienon elämyksen. Kaikki toimi asiallisesti ja jäi hyvä mieli!

    • pöllitölli

      Minkä auton vuokrasit epäilevä ? onko siis vuodessa joku maksu vielä sen 395e lisäksi ?

      Jos jäsenmaksu on kertaluontoinen 395e, ja alle 200e saa vuokrattua jo monta hienoa autoa, niin kyllä ihan hyvin sen muutaman kerran vuodessa voisi käydä jonkun "kisasemman" auton vuokraamassa. Mielummin sitte kuolinvuoteellaan katuu jotain sellasta mitä on tehnyt, ku jättäny tekemättä.

      Jos ei olekkaan tyytyväinen, niin tuskin se 400 euroa koko loppuelämän budjettia kaataa jos jäsenyyttä sen vuoden verran kokeilee.
      Ja itse olen opiskelija ja teen opintojen ohella töitä ja tienaan noin 600e kuukaudessa ja maksan omia kuluja.

      Jos tämä firma ois joku isompikin kusetus niin eiköhän se olisi jo paljastunut ?

    • epäilevä

      Vuokrasin Porsche Boxster 3.2 S cabrioletin. En maksanut jäsenmaksua vaan vuokrasin vain vuorokaudeksi ilman jäsenyyttä.

      Jäsenmaksu on tietääkseni enemmän kuin kirjoittamasi 395e, muistaakseni 2500e hujakoilla.

      Itsekin opiskelijana, en voi edes harkita jäsenyyttä mutta vuorokauden vuokraus oli minulle sopiva ja köyhdyin koko elämyksestä yhteensä 400e verran.

      Olen tyytyväinen, että uskalsin vuokrata koska hommi toimi kohdallani mallikkaasti kaikinpuolin. Ainut negatiivinen puoli olikin se, että autoa ei olisi millään halunnut palauttaa ;)

      Vuokrauksen jälkeen löysinkin itseni nettiautosta Porsche Boxstereiden myynti-ilmoituksia selaillen, ja lupasin itselleni että joskus tuommoisen hommaan!

    • marchs

      firmassa on ainakin hiljaista, ei ainakaan ole hirveästi kalustoa täksi kesäksi tullut. toki siellä on ss camaro, mut muuten ei mairittele ei taida kannattaa. tämän lisäksi näköjään X5 bemu ja Z4 avo bemu, ei mitään todellisia sporttiautoja

    • meitsivaan1

      Kävinpä itsekin tutustumassa kun soittivat ja kutsuivat arvontaan osallistuttuani. Menin sillä asenteella että tämä on ihan hirveää kusetusta ja olin varma että hintatietoja ei saa kirveelläkään ja muutenkin hommassa leijuu pahasti höynäytys.

      Homma alkoi kahvilla ja perustietojen kyselemisellä. Esiteltiin kalusto, kierreltiin tilat ja kyseltiin mikä kiinnostaa ja mikä ei. Selvästi olivat kiinnostuneita maksukyvystä, palkkaa eivät kysyneet mutta työhistoriasta ja työsuhteen muodosta yms kylläkin. Ehkä reilun puolen tunnin lätinän jälkeen oli koeajon vuoro, joka suoritettiin Mersun avosportilla. Sitä ennen piti täyttää paperi, jossa selvästi luki ettei se sido mihinkään mutta silti oli otsikoitu jäsenhakemukseksi. Aikaa oli hurjat 10-15 minuuttia eli kovin suuresti ei päässyt naatiskelemaan. Kävin kiertelemässä lähiseutua ja kokeilin parit rivakat kiihdytykset. Ihan kiva, ei kuitenkaan suurempia kiksejä.

      Palattuamme oli aika puhua hinnoista. Olin sanonut koko ajan että olen varovaisen kiinnostunut. Koeajon aikana olivat tarkistaneet luottotiedot yms ja tuli joku suurempi herra esittelemään millaista tarjoavat. Oli kaksi vaihtoehtoa:
      1)Ikuisuusjäsenyys hiukan paremmilla eduilla joku 2700€ ja sen lisäksi vuosimaksu taisi olla 180€
      2)Viiden vuoden jäsenyys liittyminen 395€ ja sen jälkeen 395€/vuosi. Missä tahansa vaiheessa tämän jäsenyyden voi päivittää ikuisuusjäsenyyteen maksamalla hintaeron.

      Ilmoitimme että emme päätä näin isoista summista kertaistumalta, mutta lupasimme harkita vaikka tiesimmekin jo etukäteen ettemme lähde. Oikeastaan olimme iloisesti yllättyneitä siitä että hinnat ja edut ja haitat kerrottiin reilusti ja kiertelemättä. Myyntityö oli sinänsä hyvää, taitavaa ja kohteliasta, ei valittamista. Lopuksi ystävällinen kättely, kiitokset ja 150€ lahjakortti käteen. Ihan hyvä maku jäi, tosin en itse halua/voi pistää huviajelemiseen satoja euroja vuodessa. Sinänsä hommasta jäi ihan positiivinen kuva ja varakkaammalle ja rahaansa enemmän nautiskeluun ja huvitteluun käyttävälle autoilla ajamisesta kiinnostuneelle tuo voisi olla ihan hyväkin diili.

    • kyllähän tämän firman ideologia on ihan hyvä, mutta ei toimi kyllä ainakaan omalla kohdalla. firma vuokraa toki ihan hienoja laitteita, mutta ei mitään mitä normaali työssäkäyvä ei voisi kaupasta ostaa. audi r8 ja camaro ss ovat oikeastaan ainoita sellaisia unelma-autoja. käytettyjä porscheja ja mersuja saa kaupasta alle 20000€:n hinnoilla, en kyllä maksaisi perusshaissesta, mutta luksusta kylläkin. toki ei varmaan tälläisina aikoina ole kovinkaan monella varaa laittaa johonkin superautoon 500€/ vuorokaudessa.

    • Go 4 it!

      Kävin itsekin ko. firmassa kahvittelemassa ja teinkin sopimuksen heidän kanssaan, kuitenkin tarkemmin asiaa harkittuani sen jouduin perumaan :(
      Perumisen syynä oli taloudellinen tilanteeni ja elämässä tapahtuvat muutokset, eli muutto toiselle paikkakunnalle.

      Itselläni ei ole kuin positiivista palautetta antaa heidän toiminnastaan, tosi symmppiksia kavereita ja tollainen toimintahan on enemmän kuin tervetullut tällaiseen takapajulaan kuten suomi! :D
      Pelkästään jo nuo heidän tarjoamat jäsenedut yhteistyökumppaneiden kanssa olivat erittäinkin hyviä verraten moneen muhun klubiin.
      Plussana vielä jäsentapahtumat ja muut edut esim. tilavuokrat, elämyspalvelut jne..

      Tässä nytten kun on tutustunut tähän itkemiseen aiemmista yhteyksistä rentalliin jne.. niin itseäni ei ainakaan p***an vertaa kiinnosta missä firmoissa tämän yrityksen työntekijät ovat ennen työskennelleet.
      En voi kun hattua nostaa äijille siitä että millaista palvelua he koittavat tuottaa tämän köyhän maan perustallaajille, ei sitä ihan joka päivä tälläisillä vehkeillä normi duunari pääse rälläämään ja onhan se nyt varmasti hieno kokemus istua hienon vehkeen rattiin cruisailemaan, ei siitä vaan mihinkään pääse!
      Siitä lystistä kyllä voikin sitten jo maksaakin ;)

      Muutenkin todella huvittavaa lukea tätä itkemisen määrää... "hirveetä kusetusta, huijausta koko homma, kaikki kauheeta p***aa jne.." mutta kukaan ei sitten perusteluita osaakaan antaa?! :D

      Mielestäni kusetus kaukana koska jokaisella kuitenkin halutessaan lain mukaan aikaa purkaa kauppa 10vrk.
      En nyt tietenkään sitä suosittele että kaikki ottaa jäsenyyden ja sitten ostokrapuloissaan purkaa kaupat seuraavana päivänä, vie vaan turhaa aikaa koko toiminnalta ja maksaa rahaa ko. yritykselle!
      Itseäni hävettää sinällään suuresti koska juuri melkeinpä näin tein, mutta ainoastaan pakon edessä!

      Se on aivan varmaa että heti kun taloudellinen tilanne antaa periksi ja toiminta laajenee myös itä-suomen suuntaan lähemmäksi niin olen mukana kuin peräpukama! :)

      Joten varmasti palataan jannujen kanssa asiaan ja ei muuta ku LIPPU KORKEELLA ÄIJILLE HOMMAN KANSSA! :)

      T: Kimmo Boehm
      (p.s ja kyllä, uskalsin kirjoittaa omalla nimelläni)

    • juules cesaro

      niin no epäilen että toimiiko tämä firma montaa vuotta. kalusto on mitä on muutama helmi ja hypetetään superautoja, mutta eipä niitä montaa ole tullut. lisäksi aika paljon on noita jäsenyyksiä myynnissä vielä suhteellisen halvalla. no ehkä porukka on huomannut että on tullut ostettua kasa sitä itteään

      • kake891

        Montako vuotta sun mielestä pitää firman olla pystyssä, että luotettava? fastmotors yli 4v ja vielä porskuttaa, joten mitä kitiset!


    • jäsen

      Aluksi epäilin firmaa itsekin, muuta liityin silti jäseneksi. Mitään valittamista ei ole ollut ja kaikki on mennyt luvatusti. Ei ole tullut hämäriä laskuja perään tai mitään muutakaan ihmeellistä.
      Homma on toiminut ihan normaalisti.

      • airuses

        firman touho on hyvää ja nyt on näköjään nettisivutkin uudistumassa. tämän kesäinen kalusto ja panostaminen mm. nettisivuihin kertoo että firma ainakin yrittää parhaansa, toivottavasti laadukkaan kaluston hankkiminen ei jää tähän kesään. tulevaisuudessa lisää vielä noita yli 500hv autoja, joita ei vielä taida olla ja isoja v8: ja v10 moottorisia autoja


      • hilllo
        airuses kirjoitti:

        firman touho on hyvää ja nyt on näköjään nettisivutkin uudistumassa. tämän kesäinen kalusto ja panostaminen mm. nettisivuihin kertoo että firma ainakin yrittää parhaansa, toivottavasti laadukkaan kaluston hankkiminen ei jää tähän kesään. tulevaisuudessa lisää vielä noita yli 500hv autoja, joita ei vielä taida olla ja isoja v8: ja v10 moottorisia autoja

        eipä ole noita uusia nettisivujakaan tullut. monta kertaa on firmalla aikataulut pettäneet. kalusto on tullut myöhässä ja noita päivityksiä tulee myöhässä, uudet nettisivut toimii varmaan ens kesänä


      • memberoffm
        hilllo kirjoitti:

        eipä ole noita uusia nettisivujakaan tullut. monta kertaa on firmalla aikataulut pettäneet. kalusto on tullut myöhässä ja noita päivityksiä tulee myöhässä, uudet nettisivut toimii varmaan ens kesänä

        kyllä firma etenee pikkuhiljaa, ja paljolti riippuu asiakaskunnasta, että minkälaista kalustoa tulee. toki kaikkia ei voi aina miellyttää. olen ollut vuosia asiakkaana ja olen ollut suht tyytyväinen ja jenkkiautojen ystävänä tulen taas vuokraamaan kun kalustoon saapuu amerikkalaista muskelia ala viper,corvette jne. joku toinen sitten taas tykkää italialaisista tai saksalaisista


    • moparson

      joo on niillä pari hienoo autoo, mutta ei tommosella kalustolla montaa vuotta pitkälle pötkitä, toki olisihan se hienoa, että joka vuosi tulisi kalustoa lisää ja erikoista sellaista. toki se riippuu vuokraajista ja myös kaluston hinnoittelusta ja asiakaspalvelusta. lisää ferrareita, yms amerikkalaisia urheiluautoja yms, eikä mitään perushöttöä

    • happyrestles

      ei oo paljo tänä kesänä näkyny uusia nettisivuja ja ei ole pariin kuukauteen mitään muutakaan, taitaa firman johto olla dokaamassa joka viikonloppu ja viikkokin, ainakin mitä lukee sosiaalisesta mediasta, no voihan sitä firmaa pyörittää silläkin tavalla ei kuitenkaan kauaa

      • Fasmotors

        ...jahas, palautetta pitkästä aikaa.

        En tiedä kuka mahtaa olla muroihisi kussut, mutta älä saa slaagia kun uudet sivut on nyt auki. Kaikille ei vain mene jakeluun, että sisällön koodaukset tekee joku muu kuin me ja niissä välillä aina kestää, meistä johtumattomista syistä.

        Ilmeisesti olen sinut Facebookissa kaveriksi hyväksynyt kun olet huolissasi yhtiömme johdon dokaamisista, kiitos siitä. On todella hyvä mieli kun joku välittää ja jaksaa puuttua toisten yksityiselämään.

        Nyt voit suosiolla ilmoittautua, niin voin poistaa sinut kavereistani, koska olisi hyvä että saat nukuttua öisin etkä vain huolehtia hyvinvoinnistani. Voin myös selvittää ip-osoitteesi helposti, niin voidaan sitten keskustella asiasta jos haluat.

        Terveisin

        - Sorbus Henri -


    • happyrestles

      sivut on näköjään päivitetty, yritetään näyttää että osataan uusiutua, mut ei vieläkää uutta varauslistaa kaudelle 2014, ihmeen hidasta touhua, antaa melko hyvän kuvan firman toiminnasta tällänen hiihtäminen no ehkä dokaaminen/nenän kaivelu on kivempaa kuin bisneksen teko. varmaankin kannattaa kiertää kaukaa

    • m.kurre

      lappu vaan luukulle, kalusto heikentynyt viime vuosina, muutama erikoisuus kute toi audi r8 mut muuten melko tavallisia käyttökinnereita kuten perusmersua ja skodaa yms, eikä nettisaittejakaan hirveästi päivitellä. kyllähän tälläiselle firmalle olisi tilausta mutta asiantuntevasti hoidettuna, toki pitää niitä asiakkaitakin olla että homma kannattaa ja siihen en osaa ottaa kantaa että onko tollaisia urheiluauton vuokraajia paljoakaan tälläisinä taloudellisina aikoina

      • pete89

        Mun mielestä homma on pelittänyt hyvin parin vuoden ajan mitä olen ollut jäsenenä. m.kurre: oot varmaan vuokrannut ton r8:sin, kun sit kehut? Luultavasti kyllä et oo, koska sulla ei oo siihen varaa ja sen takia haukut muutakin kalustoa! Ja omien sanojesi mukaan oot seurannut touhua jo muutaman vuoden, taitaa siis kummasti kiinnostaa vaikka urputatkin...


    • m.kurre

      no eip firmalla näy edes uutta ennakkovarauslistaa vieläkään vaikka piti julkasta jo 3-4 viikkoa sitten, ehkei uusia laitteita ole tulossa vaan firma panostaa nyt jo olemassa oleviin vehkeisiin, selityksiä kyllä varmaan piisaa johdolla yllin kyllin

    • cnta

      toki kaikkein helpoin olisi lähettää suoraan viestiä firman johdolle tai sitten soittaa vaan, mutta netissä saa asiat ehkä paremmin julki ja kerrottua muillekin minkälainen firma on kyseessä eli onko positiivista tai negatiivista kerrottavaa. no ainakaan tällä firmalla ei aikataulut pidä. nettisivuilla oli että uusi ennakkovarauslista julkaistaisiin jo lokakuun lopussa ja nyt on jo marraskuu lähestymässä loppuaan. en usko enkä voi tehdä minkäänlaista asiakkuutta firman kanssa joka ei ensinnäkään pysty pitämään kiinni sovituista aikatauluista. jos itse lupaan asiakkaille jotain tiettyyn aikarajaan mennessä niin toteutan sen vaikka pidentämällä päivää, mutta viivästyksiä ei satu toisin kuin eräillä

    • onneavaan..

      Naisia ja köyhiä on mahdoton miellyttää, valitus on loputonta.
      Hienoa että tämänlaista vuokrausta yritetään tuoda tänne junttilaankin.
      Miksi ihmiset allekirjoittavat sopimuksia jolleivat ymmärrä sopimuksen sisältöä?

    • temelandia

      Jotkut valittaa aiheesta ja toiset on vaan kateellisia kun ei ole vara vuokrata noita luksuspelejä. itsekin firman kanssa asioineena olen ollut pääsääntöisesti tyytyväinen, vaikkakin viime vuosina touhu on mennyt huonompaan suuntaan. esimerkiksi täälläkin monta kertaa mainittu ennakkovarausjärjestelmä, joka piti tulla jo kuukausi sitten. no kun ei näköjään ole mitään kiirettä niin varmaan julkaisevat sen ens vuoden huhtikuussa ja sit on pari viikkoo aikaa varailla. olsin jo varannut, mutta tyhjästä on paha nyhjästä vai miten se menee. jos muut asiat on tärkeämpiä kuin firman pyörittäminen niin eihän siinä mitään

    • älkää erehtykö

      älkää erehtykö fastmotorsiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sillä rahalla saa jo hyvän auton mitä menee jäsenmaksuihin sun muihin vuosimaksuihin! eikä jäsenyyttä saa edes myytyä ja fastmotors ottaa puolet jos auttaa myymisessä

      • Fasmotors

        Morjens.

        En osaa oikein suhtautua ihmisiin, saati alentua samalle tasolle teidän kanssanne, jotka heittävät hatusta mitä ikinä keksivät mustamaalatakseen yritystämme.

        Kirjoituksesi tajuaa apinakin, että et tiedä yhtiömme toiminnasta mitään tai sitten olosuhteesi on todella huonot, pahoittelen siitä.

        Ihan tiedoksi, niin edullisin jäsenyytemme maksaa 395€ ja edullisin vuosimaksumme on 190€/v. Näille saat varmasti vastinetta ilmaisissa tapahtumissamme ja vuokraaminen jäsenhinnoilla on sitten jo ihan eri asia.

        En osaa sanoa miten hyvän auton näillä summilla saa, mutta toivon että löydät itsellesi sellaisen.

        Jos asenteesi on jo valmiiksi negatiivinen, niin myyjää sinusta tuskin ikinä tuleekaan. Ja tiedoksi sinulle, Fastmotors ei veloita mitään siitä, että auttaa jäsenyyden myymisessä. Veloituskatomme on maksimissaan 50€, jos papereita joudutaan postittelemaan tai toimittelemaan meidän toimesta.

        Katsotaan millaisia HYVIÄ autoja ostamme asiakkaidemme iloksi ensi kesälle.

        Vieläkö ahdistaa? Päästä irti, ei tarvitse olla meistä huolissaan.

        Vauhdikasta ja menestyksellistä vuotta 2014 !

        - Henri / FM -


      • markez
        Fasmotors kirjoitti:

        Morjens.

        En osaa oikein suhtautua ihmisiin, saati alentua samalle tasolle teidän kanssanne, jotka heittävät hatusta mitä ikinä keksivät mustamaalatakseen yritystämme.

        Kirjoituksesi tajuaa apinakin, että et tiedä yhtiömme toiminnasta mitään tai sitten olosuhteesi on todella huonot, pahoittelen siitä.

        Ihan tiedoksi, niin edullisin jäsenyytemme maksaa 395€ ja edullisin vuosimaksumme on 190€/v. Näille saat varmasti vastinetta ilmaisissa tapahtumissamme ja vuokraaminen jäsenhinnoilla on sitten jo ihan eri asia.

        En osaa sanoa miten hyvän auton näillä summilla saa, mutta toivon että löydät itsellesi sellaisen.

        Jos asenteesi on jo valmiiksi negatiivinen, niin myyjää sinusta tuskin ikinä tuleekaan. Ja tiedoksi sinulle, Fastmotors ei veloita mitään siitä, että auttaa jäsenyyden myymisessä. Veloituskatomme on maksimissaan 50€, jos papereita joudutaan postittelemaan tai toimittelemaan meidän toimesta.

        Katsotaan millaisia HYVIÄ autoja ostamme asiakkaidemme iloksi ensi kesälle.

        Vieläkö ahdistaa? Päästä irti, ei tarvitse olla meistä huolissaan.

        Vauhdikasta ja menestyksellistä vuotta 2014 !

        - Henri / FM -

        Suositus: älä lähde ikinä firman nimellä näihin anonyymien huuteluihin mukaan. Heitä ei suoraan tunnisteta ikinä, mutta firman maineen voi tahria, kun lähtee vastaamaan provoilijoille "samalla mitalla" takaisin. Tämäkin keskustelu löytyy todella helposti kun lähtee Googlen kautta hakemaan tietoa firmasta Fast motors. Toisaalta tätä nyt ei voi enää peruuttaa kun olet leikkiin lähtenyt.


    • buuhahaa

      nämä haukkujat varmaan sitten ensi kesänä kun on tullut hulppeaa kalustoa kiroilevat täällä kun on niin hienoa mutta kallista kalustoa. sellasta se elämä on ja toiset on vaan syntyny köyhiksi. ei kannata itkeä jos omat rahat ei riitä hienojen autojen vuokrauksiin/varauksiin

    • VOLVO T5

      huomenna kattoo millainen firma.... jonkin arvonnan "voitin". Mut tälleen voin sanoo et nykyinen OMA kuljetin pesee mennen tullen osan noista vuokra autoista........

      • Fasmotors

        Iltaa,

        Olet buuhahaa täysin oikeassa. Ikinä ei ole hyvä, mutta sen verran korjaan, että me juuri tarjoamme helpon ratkaisun jokaisen kukkarolle päästä ajamaan hieman hienommilla autoilla :) voidaan palata tähän keskusteluun viimeistään huhtikuun lopussa ja katsoa mikä sitten hiertää kenkää, vai tuleeko julkinen # anteeksi, olin väärässä # kommentti....tuskin, mutta toivossa on hyvä elää.

        Tervetuloa Volvo T5. Siinä on kivasti potkua, me emme vain keskity pelkkiin hevosvoimiin, vaikkakin ne monessa autossamme ovat isossa roolissa. Osalla ei ole kiire mihinkään, vaan fiilistely on pääosassa.

        Vauhdikkain terveisin

        - Henri / FM -


      • VOLVO T5
        Fasmotors kirjoitti:

        Iltaa,

        Olet buuhahaa täysin oikeassa. Ikinä ei ole hyvä, mutta sen verran korjaan, että me juuri tarjoamme helpon ratkaisun jokaisen kukkarolle päästä ajamaan hieman hienommilla autoilla :) voidaan palata tähän keskusteluun viimeistään huhtikuun lopussa ja katsoa mikä sitten hiertää kenkää, vai tuleeko julkinen # anteeksi, olin väärässä # kommentti....tuskin, mutta toivossa on hyvä elää.

        Tervetuloa Volvo T5. Siinä on kivasti potkua, me emme vain keskity pelkkiin hevosvoimiin, vaikkakin ne monessa autossamme ovat isossa roolissa. Osalla ei ole kiire mihinkään, vaan fiilistely on pääosassa.

        Vauhdikkain terveisin

        - Henri / FM -

        ihan jees firma täälleen kerran käyneenä tutustumassa... Esittelijä oli mukava ja rento heppu :) ja slk 350.laa sai koe ajaa 10 min harmi että "sää" ei suosinu ja aika meni nopeasti :( muuten kyl oli kiva kokemus ja varmasti käyn joskus vuokraamassa jonkin menopelin


      • volvoman55
        Fasmotors kirjoitti:

        Iltaa,

        Olet buuhahaa täysin oikeassa. Ikinä ei ole hyvä, mutta sen verran korjaan, että me juuri tarjoamme helpon ratkaisun jokaisen kukkarolle päästä ajamaan hieman hienommilla autoilla :) voidaan palata tähän keskusteluun viimeistään huhtikuun lopussa ja katsoa mikä sitten hiertää kenkää, vai tuleeko julkinen # anteeksi, olin väärässä # kommentti....tuskin, mutta toivossa on hyvä elää.

        Tervetuloa Volvo T5. Siinä on kivasti potkua, me emme vain keskity pelkkiin hevosvoimiin, vaikkakin ne monessa autossamme ovat isossa roolissa. Osalla ei ole kiire mihinkään, vaan fiilistely on pääosassa.

        Vauhdikkain terveisin

        - Henri / FM -

        no enpä tiedä kuka sen paskasen viimesen naurun saa, mut huhtikuu on menny ajat sitten, eikä mitään todel erikoista kalustoa oo tullut eli olette siis puhuneet/kirjoittaneet paskaa ei kannattaisi huudella jos ei pysty täyttämään sitä mistä mm. tääll on kirjotellu,eipä näy mm. lamboa, maseratia, porschea yms kalustoissa, no kilpaileva firma olisi hyvä, varsinkin sellainen kuka pystyy pysymään lupauksiensa takana, voihan sitä hehkuttaa aina talvella että kesäksi on tulossa vaikka mitä ja saadaan lisää jäseniä, mutta sitten tulee peruskiesiä


    • soa88

      vielä pari kuukautta varausaikaa, joillain laitteilla varauksia on paljon, mutta sitten noilta erikoisemmilta puuttuu aikaslailla tai tiedä onko noita hirveästi päivitettykään

      • santtu1975

        Itse annoin 1vrk. varauksen tuosta Callardosta lähes heti ennakkovarauslistojen tullesssa. Sen jälkeen tullut 4vrk. lisää varauksia ja vaikuttaa ettei sivuja ole päivitetty muutamaan viikkon. Eli pitää toivoa että uutta kalustoa tulee talliin kevään aikana.

        Itselläni oli kaksi autovuokrausta viimekesänä, ja aivan mallikkaasti kaikki toimi.


    • tl83

      en ole täällä yleensä viittinyt osallistua tähän keskusteluun (joka aika pitkälti on ollut firman haukkumista), mutta itse olen varannut lamboa 3vrk ja corvettea 5vrk eli toivotaan parasta

    • eiainameenappiin

      Hiukan apua,

      olin käymässä koe-ajotilaisuudessa ja latoin nimeni paperiin jossa kysyttiin lupaa luottotietojen tarkistamiseen. Laitoin kohtaan "haluan tänään mahdollisesti ryhtyä ossakkaaksi" että en halua. Enkai ole nytten tämän paperin allekirjoittaneena velvollinen mihinkään?

      Pikaisia neuvoja kiitos

    • Laskua pukkaa

      Todennäköisesti olet nyt liittynyt johonkin vahingossa kun kyselet?? Et muuten kyselisi täällä tommosesta. Varmaa tulee ainakin jotain laskua todennäköisesti? Ei firmat turhaan autoja esittele ja kysele eli kyllä ne sinua laskuttavat varmaan muutamalla satasella ainakin alkuun!

    • Sauppuasuu

      jaadi jaadi jaa joopa joo soijaa pukkaa

    • toukopuuppanen

      Lupasivat että pääsee koeajamaan autoJA , sitte pääski vaa yhellä volvolla ajamaa 10 min, ja loput n 1,5h oli vaa mainostusta ja lopussa ahdistavaa jäsenyyden tyrkyttämmistä..

    • tosi lujaa

      Kohta iso H vastaa jotain nokkelaa. Fastradio FM 1000MHz

    • Takkiin tulee

      Fast motors taloussanomissa! Yli 170 tonnia tappiota viimevuosina. Ompas kannattava bisnes juu:)

      • So what?

        Sehän on an normaalia, että firmat tekee tappiota. Jos 170t / 4 vuodessa, ei se vielä hirveästi ole takkiin. Kyllähän Fast Motors ainakin yrittää, Turussa aukesi uusi toimipiste jne.

        Esimerkiksi McDonalds Suomi ei ole tehnyt yhtään voitollista vuotta vielä, mutta silti toiminta jatkuu ja hampurilaisia myydään...


    • Työssäkäyvä

      Joo meillä tuolla raksalla putkari sanoi että kuplat puhkeaa. Entiedä sit mitä tarkoitti saippua kupliako? Putkarilla oli vielä vaaleanpunaiset rillit

    • LVI miäs

      Olisikohan tällä alalla hyvät menestys mahdollisuudet? Onkohan kukaan perustamassa kilpailevaa firmaa?

    • hepa111

      markkina-alueenahan suomi on tälläiseen melko pieni, mutta pieni kilpailu toki varmaan piristäisi tätä toimintaa. Toki kalustossa pitää olla muutakin kuin pelkkiä superautoja, koska kesä on melkosen lyhyt suomessa ja myös talvella pitää liiketoimintaa pystyä kannattavasti pyörittämään ja onhan tämän johdosta fastilla mm. limusiini yms muuta tapahtumien järjestämistä. Lisäksi melko kovat vuokraushinnat tälläisinä aikoina syövät varmasti potentiaalisia vuokraajia, koska heikkoina taloudellisina aikoina mahdolliset vuokraajat, jotka eivät ole miljonäärejä eivät tuhlaa rahaa hirveesti tämmöseen, mutta on se varmaan ihan ok bisnes. Kilpailua vaan kehiin

    • FastAsShit

      Olin eilen Turussa koeajamassa vanhaa katsastamatonta mersua. Täytyy sanoa että on kyllä ajattelevalle ihmisellä kristallinkirkasta paskaa koko konsepti. Sääliksi käy teinejä jotka näyttivät rimpuilevan irti jäsenyyttä tyrkyttävistä myyjistä. Jos joku jäsenyyden jostain kumman syystä haluaa niin kannattanee ostaa huuto.netistä tai tori.fistä. Näyttää olevan useampia myynnissä ja rahaakaan tuskin myyjät paljoa tarvitsevat kunhan pääsevät eroon firmasta.

    • ooppp

      tuota en ymmärrä, että miksei noita laitteita voisi ajallaan katsastaa ja pitää muutenkin kunnossa

    • hp578

      Olis mielenkiintoista tietää näin kevään korvilla, että mikä mahtaa olla tuo varaustilanne noilla listalla olevilla laitteilla. Onko nuo oikeat varausmäärät mitä tuolla sivuilla on vai onko jo jotain hankinnassa

    • keljuk58

      onkohan firma vielä ihan täydessä iskussa? Kouvolan toimipiste on ainakin tyhjillään, tiedä sitten miten muilla paikkakunnilla. En jaksa uskoa, että tämä olisi rahat pois jäseniltä

      • Martti Vilkki

        Fast Motorsin toiminta on alun alkaen ollut voimakkaasti tappiollista. Oma Pääoma on miinuksella ja vahvasti. Laskut myydään rahoitusyhtiölle. Kaupparekisteriin ei ole tehty lain edellyttämää ilmoitusta oman pääoman menettämisestä. Viiden vuoden sopimukset ovat kuluttajansuojalain vastaisia. Kuluttajasuojaviraston ohjeistuksen mukaan maksimi jäsenyys voi olla 1 vuosi - ei siis viisi vuotta. Yhden vuoden jäsenyyden jälkeen jäsen voi lopettaa yksinkertaisesti jättämällä jäsenmaksunsa maksamatta ja ilmoittamalla,ettei jatka jäsenyyttä.

        Laskut on myyty Collector nimiselle Göteborgissa pääpaikkaa pitävälle rahoitusyhtiölle, joka lähettelee perintäkirjeitä toisen vuoden jäsenmaksusta jo ennenkuin enempää kuin 1/2 vuotta on kulunut jäsenyyttä. Fast Motorsilta on tainnut unohtua kertoa laskuja myytäessä pankkiiriliikkeelle laskujen olevan ennenaikaisia ja kuluttajasuojalain vastaisia.

        YHtiön oman pääoman ollessa negatiivinen ei lain mukaan toimintaa saisi jatkaa, mutta sitä vaan jatketaan. Tälläisessä tapauksessa vastuu yhtiön veloista siirtyy osakeyhtiörajan yli hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle.

        Ne jotka aikovat vielä maksaa jäsenmaksunsa tulee huomioida, ettei konkurssipesä tarjoa mitään jäsenetuja.


      • robots111
        Martti Vilkki kirjoitti:

        Fast Motorsin toiminta on alun alkaen ollut voimakkaasti tappiollista. Oma Pääoma on miinuksella ja vahvasti. Laskut myydään rahoitusyhtiölle. Kaupparekisteriin ei ole tehty lain edellyttämää ilmoitusta oman pääoman menettämisestä. Viiden vuoden sopimukset ovat kuluttajansuojalain vastaisia. Kuluttajasuojaviraston ohjeistuksen mukaan maksimi jäsenyys voi olla 1 vuosi - ei siis viisi vuotta. Yhden vuoden jäsenyyden jälkeen jäsen voi lopettaa yksinkertaisesti jättämällä jäsenmaksunsa maksamatta ja ilmoittamalla,ettei jatka jäsenyyttä.

        Laskut on myyty Collector nimiselle Göteborgissa pääpaikkaa pitävälle rahoitusyhtiölle, joka lähettelee perintäkirjeitä toisen vuoden jäsenmaksusta jo ennenkuin enempää kuin 1/2 vuotta on kulunut jäsenyyttä. Fast Motorsilta on tainnut unohtua kertoa laskuja myytäessä pankkiiriliikkeelle laskujen olevan ennenaikaisia ja kuluttajasuojalain vastaisia.

        YHtiön oman pääoman ollessa negatiivinen ei lain mukaan toimintaa saisi jatkaa, mutta sitä vaan jatketaan. Tälläisessä tapauksessa vastuu yhtiön veloista siirtyy osakeyhtiörajan yli hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle.

        Ne jotka aikovat vielä maksaa jäsenmaksunsa tulee huomioida, ettei konkurssipesä tarjoa mitään jäsenetuja.

        voi olla näinkin, mutta ehkäpä sinä olet vain kateellinen köyhä, jolla ei ole varaa omiin leluihin saatikka vuokravehkeisiin ja sitten täällä yritetään mustamaalata toimintaa


    • tarkka

      Muistakaa tarkistaa rekisteriote kuljettaja vastaa auton liikennekolpoisuudesta.

    • TymyydestäSakkoa

      Tainnut heilahtaa nurin. Kovaa on ollut alamäki koko ajan. Huuto.net alkaa täytty jäsenyyksien myyjistä. Alle kahteensataan näyttää saavan Goldia. Kamala kohtalo jos olet 2000€ sijoittanut..

      • kalliimpaa

        Gold=normaali jäsenyys. Sanahelinää siis vain tuo jalometallin käyttö.


    • radiopersoona

      Kuinka paljon on vuosimaksut nousseet aloituksen jälkeen? Vai mikä kaluston ylläpitomaksu se nyt on...

    • hoplopppi

      ei noi vuosimaksut ole noussut kuin pari kymppiä tässä viimesen 4vuoden aikana. Toivon että firma jatkaa vielä vuosia liiketoimintaansa, toki vaikea alahan se on kun ei noille kaikkein sporttisimmille autoille hirveästi ole vuokraajia mm. korkean hinnan takia, mutta tuolla huuto.netissä siis myytävänä jäsenyyksiä, mutta veikkaan, että nuo ovat sellaisia "köyhiä" keillä ei oikeasti ole varaa vuokrata autoja ja haluaisivat vain superautoja halvalla eli parilla sadalla viikonlopuksi. Tämä ei ole vain mahdollista koska autot ovat kalliita ja niiden ylläpitokaan ei ole halpaa jos kyseessä on erikoisempi auto ja pitäähän siitä firmallekin jäädä vielä jotain. Joten ei kannata valittaa jos ei vaan fyrkat riitä vuokraamiseen

      • hp6666

        onha noita muutamat autot saaneet ennakkovarauksi täyteen ja hyvä niin, saa nähdä onko tulossa mitään erikoisempaa, vai tyydytäänkö perus musseen ja volvoihin. Toki se riippuu varaajista


    • robots111

      kesä lähesty nopeaa vauhtia ja ei kyllä kalusto ainakaan vielä ole kovasti kasvanut, tuskinpa saadaan laadukastakaan kalustoa tänä kesänä. Voin olla väärässäkin ja sitten pyydän pahoitteluni mut siihen saakka nauran vain

    • hoplop88

      ei tämä voi kyllä olla kovin pitkäikäinen firma, sanon minä

    • buranc

      en tiijä onko firma kovin pitkäikäinen voi olla jos lisää höynäytettäviä riittää, mutta eihän noi lupaukset ole vuosien varrella kovinkaan pitkälti pitänyt paikkaansa. maalaillaan ruusuisia kuvia ja lupaillaan kuuta taivaalta, ja sitten ei saada mitään aikaseksi. Jos omistajien asenne olisi toisenlainen ja kunnioittaisivt asiakkaitaan niin varmasti löytyisi luottoa

    • dieseliä siviilissä

      ei oikein sähköposteihin tule vastausta ja puhelinumeroonkaan ei vastata, onkohan mennyt nurin?

      harmi olisi moinen, itsellä jos olisi joku tyyliin 3-sarjan avobemu kuutoskoneella niin vakuutusmaksuilla ja polttoainekuluilla tulisi reilut paritonnia lisää kuluja vuodessa, sillä kun nyt jo saa parisen viikkoa päristellä ja erilaisilla vermeillä.

    • hoplop888

      ehkei niitä vaan enään kiinnosta, veikkaisin alasajoa tai jotain ja loputtomia selittelyjä. jos liiketoimintaa ei hoideta ja puhelimeen vastata niin silloin kannattaa laittaa lappu luukulle eihän se mitään kunnollista liiketoimintaa silloin ole

    • dieseliä siviilissä

      tainnut olla hoppu kun aurinko paistaa, saihan sieltä mobiilin tukansekoittajan alle :-)

    • Masentaja

      Kohta saattaa tulla osakkaille kilpailevasta firmasta TARJOUS?!!

    • faaaaast

      en tiedä onko tuo totta, mutta olisihan se hienoa jos kilpailua oikeasti tulisi ja tulisi yritys joka panostaisi myös noihin superautoihin enemmän vaikka sitten kovemmilla hinnoilla. tai surkuhupaisaahan se olisi jos fast motors menisi nurin ja tulisi taas uusi firma, en usko että luottoa löytyisi ihmisiltä enään jos kävisi uudet rentalit, eihän siinä ole mitään järkeä että jäsenyydestä maksetaan 2000€:a ja muutaman vuoden jälkeen firma menee nurin ja uutta pistetään pystyyn

    • kenly

      kyl munki puolesta vois tulla kilpaileva firma, tuntuu ettei fasti oo viime aikoina/vuosina saanu enään mitään aikaseksi. Ehkä alkuhuuman jälkeen on ollut hieman vaisua ja kilpailu varmasti piristäisi ja jos ei piristäisi niin sitten joutais vaikka konkursiin

    • kenly

      pitkään oli nettisivuilla ollut mm. että mustang tulee huhtikuun aikana, no eipä ole näkyny, nyt lukee että toukokuun aikana ja sama jostain porschesta. tuskin tulee, voihan sitä porukan mielenkiintoa pitää yllä tälläkin tapaa, jos aikatauluista pidettäisiin kiinni, mut on se nii vaikeaa. kesä on jo aluillaan, muttei ilmeisesti kiinnosta ja tekosyitähän voi aina keksiä

    • buuhahaa

      kyllähän tää alkaa olee jo aika taputeltu juttu, ilmeisesti firmaa ei kiinnosta asiakkaat tai jäsenet enää lainkaan. kalustoa ei ole juurikaan tullut ja lupauksia on kuultu jo vuoskaudet mahtavista laitteista. ei oo kanttia vaan kertoa totuutta ja taitaa vaan olla likviditeetti vähissä

    • Henri ime kiviä

      Olimme kaverin kanssa käymässä esittelytilaisuudessa. Tilaisuudessa piti päästä ajamaan Camaro ss / uhreiluAUTOA.. Tunnin paskanjauhannan jälkeen piti päästä ajamaan camaroa, mutta yllätys yllätys siinä olikin joku vika, vaikka hetkeä ennen se ajettiin pihaan. Volvo C70 tarjosivat koeajoon, mutta turhaan sitä ajaa kun Imprezalla pihaan itse ajettiin. PASKAAA KOKO TOIMINTA!!

      • pettynytkusetettu

        2kk soittelun jälkeen vaivauduin paikalle Raision fast motorsiin. Puhelussa luvattiin paikalle ainakin mattamusta Camaro SS, Tesla S ja mahdollisesti myös Audi R8. Noh, mentiin frendin kanssa paikalle ja miten kävikään. Ajettiin pihalle ja käännyttiin pois ensin koska missään ei ollut edes yrityksen nimikylttiä ja pihalla oli vain n. 5 vuotta vanha Opel gt.. 5 min kiertelyn jälkeen menimme takaisin ja huomasimme että se todellakin oli fast motorsin toimitila.
        No menimme siis sisään ja vastaan tuli n 20 vuotias poika joka kehuskeli kovasti toimintaa ja pisti täyttämään kaikenmaailman laput ammqtista unelma-autoon. Hän pahoitteli myös KAIKKIEN autojen puuttumista paikalta koska kaikki olivat käytössä tai huollossa. Pääsimme pöytään istumaan ja alkoi kauhea paperishow. Myynti ja markkinointi oli todella ärsyttävän päällekäyvää ja pakottavaa jo tässäkohtaa. Jouduimme sitten väkisin koeajamaan väsynyttä opelia jossa paloi kaikki maailman valot.

        koeajon jälkeen tuli tietoon hinnat muut toiminta tavat. Jäsenyys 2750e 190€/vuosimaksu autovuokra. Halvempi jäsenyys 390€/vuosi autovuokra. Kun sanoin ettei ole ajankohtainen niin väkisin yrittivät painostaa kaiken maailman tarinoilla ja tarjouksilla. Edelleen kun sanoin ettei kyllä nyt ole aiheellista hankkia mutta tulevaisuudessa on kyllä tilaisuuksia jossa voin olla yhteydessä jostain superautosta/limusiinistä, niin tylysti vastattiin että kiitos ja näkemiin, kättelyt eikä edes katsottu silmiin.
        Ala arvoista toimintaa.


      • oolalaa1
        pettynytkusetettu kirjoitti:

        2kk soittelun jälkeen vaivauduin paikalle Raision fast motorsiin. Puhelussa luvattiin paikalle ainakin mattamusta Camaro SS, Tesla S ja mahdollisesti myös Audi R8. Noh, mentiin frendin kanssa paikalle ja miten kävikään. Ajettiin pihalle ja käännyttiin pois ensin koska missään ei ollut edes yrityksen nimikylttiä ja pihalla oli vain n. 5 vuotta vanha Opel gt.. 5 min kiertelyn jälkeen menimme takaisin ja huomasimme että se todellakin oli fast motorsin toimitila.
        No menimme siis sisään ja vastaan tuli n 20 vuotias poika joka kehuskeli kovasti toimintaa ja pisti täyttämään kaikenmaailman laput ammqtista unelma-autoon. Hän pahoitteli myös KAIKKIEN autojen puuttumista paikalta koska kaikki olivat käytössä tai huollossa. Pääsimme pöytään istumaan ja alkoi kauhea paperishow. Myynti ja markkinointi oli todella ärsyttävän päällekäyvää ja pakottavaa jo tässäkohtaa. Jouduimme sitten väkisin koeajamaan väsynyttä opelia jossa paloi kaikki maailman valot.

        koeajon jälkeen tuli tietoon hinnat muut toiminta tavat. Jäsenyys 2750e 190€/vuosimaksu autovuokra. Halvempi jäsenyys 390€/vuosi autovuokra. Kun sanoin ettei ole ajankohtainen niin väkisin yrittivät painostaa kaiken maailman tarinoilla ja tarjouksilla. Edelleen kun sanoin ettei kyllä nyt ole aiheellista hankkia mutta tulevaisuudessa on kyllä tilaisuuksia jossa voin olla yhteydessä jostain superautosta/limusiinistä, niin tylysti vastattiin että kiitos ja näkemiin, kättelyt eikä edes katsottu silmiin.
        Ala arvoista toimintaa.

        jos ei ala asiakkaaksi niin miksi sitä pitäisi myyjän olla kaveria, häh on sitten kyseessä mikä tahansa asia autonvuokraus tai talon myynti, tuskin ne sinusta koskaan saavat asiakasta koska et nytkään alkanut. Toki myönnän että kalusto on hivenen surkeaa ainakin tällä hetkellä, superautoja vain muutama ja tokihan ne on mieluummin tienaamassa rahaa vuokrakäytössä kuin esittelyssä joillekin renkaanpotkijoille


      • pettynytkusetettu
        oolalaa1 kirjoitti:

        jos ei ala asiakkaaksi niin miksi sitä pitäisi myyjän olla kaveria, häh on sitten kyseessä mikä tahansa asia autonvuokraus tai talon myynti, tuskin ne sinusta koskaan saavat asiakasta koska et nytkään alkanut. Toki myönnän että kalusto on hivenen surkeaa ainakin tällä hetkellä, superautoja vain muutama ja tokihan ne on mieluummin tienaamassa rahaa vuokrakäytössä kuin esittelyssä joillekin renkaanpotkijoille

        Tottakai myyjän nyt pitäisi käyttäytyä asiallisesti loppuun asti! Ei myyjä voi missään tilanteessa potentiaaliselle asiakkaalle osoittaa mieltä tai käyttäytyä ylimielisesti. Vielä kun sanoin että ei ole nyt ajankohtainen, mutta esim ensi kesänä on pari tapahtumaa joihin voisin käyttää heidän palveluja ja että konsepti on kiinnostava. Mutta tuommoisen käytöksen jälkeen haen limusiinini jostain muualta.


    • turbomanne

      taitaa olla vuosien kusetus tiensä päässä, eikä rahat riitä enään kaluston ylläpitämiseen taikka hankkimiseen. kohta on taas uusi lafka rentalin ja fastin jälkeen, ja iso joukko hölmöjä lähtee uudelleen mukaan, jos touhussa olisi järki ja pystyttäisiin hommaamaan kalustoa niin olisi ok, mut kun ei ammattitaito riitä niin ei

    • yksi vain

      Nyt kaivattaisi Henkan vastauksia jännä nähä riittääkö rohkeus ip osoitteen voi laittaa hakuun! Kertokaa jäsenet oikea tilanne?! Oletteko saaneet vastiketta rahalle?

      • tenus

        aikaisempina vuosina tosi tyytyväinen, mut tänä vuonna kuraa ja kovia lupauksia


    • tenus

      kannattaa pysyä kaukana tästä lafkasta ja lähteä mieluummin vaikka ulkomaille josta sitten vuokraa noita laitteita ja saa samalla lomailla, eihän noilla oo ees mitään kunnon laitteita ja puhuvat pääasiassa paskaa

      • jäsen

        Pitää nyt itsekkin tulla kirjoittelee ku huomannu jengin hikoilun mutta siis juu no itse yritin saada vuokralle vehjettä mutta oli huollossa otin tilalle toisen ja tämän auton vuokraus kävi hyvin hallista liikenteeseen autolla jussin viettoon. Yhteyden otot vähän hankalia tekee varmaa parhaansa tai ei tiedä sitä en uskalla sanoa :D mut kyllä juu puheita ehkä enemmän ku tekoja olen ollut itse kyllä "ihan ok tyytyväinen" en ole maksanut sika hintaista goldia kyllä silloin varmaan vituttais xD mut ei kai siinä pitää olla vähä ylimäärästä paalua ni kyllä tuosta paljon saa irti mut jos sitä ei ole joutuu tinkimään jonkun verran vapaa ajan ostoksista..mutta kyllä siel ihan ok asialliset tilat löytyy missä voi järjestää bailut vuokraamalla tilan jne.. On tuossa lafkassa niitä plussiakin mutta on tällä hetkellä aika kovassa risti tulessa onko sitten tää motori fästi jotakuta kusettanu suoraan kaupoissa, vuokrauksessa tai tälläsissä? Mut ite annan miinuksen siitä että vehkeet koko ajan huollossa turhauttavaa maksaa jäsenmaksua jos ei saa vuokralle mtn ja yhteydenpito ajoittain todella hankalaa.. Plussat siitä että tällänen löytyy ja yrittävät! Toi toimari tosin hiukan ylimielihkö ei oiken asiakas palvelu ystävällisyyttä tai sit on vaa niin pers aukinen asiakas :D hyvää kesää!


    • tenus

      no joo, jos meinaa vuokrata niin pitäs silloin saada kiinnikin porukkaa ja kyllähän noilla noita työntekijöitä kuiteskin on. no mulle on luvattu yhtä autoo jo yli kuukauden verran ja hokevat että ens viikolla ja sitten taas ens viikolla, niin eihän toi oo kyllä mitään kunnon liiketoimintaa, niillä ei vaan valitettavasti ole varaa lunastaa kyseistä autoa. Ehkä TJ todellakin on ylimielinen ja jos asiakkaiden rahat kiinnosta niin silloin kyllä on vähän huono pyörittää yritystä, koska on se mikä tahansa toimiala niin kyllähän se asiakaspalvelu on aika tärkeä osa kannattavaa liiketoimintaa, eikä asiakkaalle kannattais oikein puhua shittia ja olla ylimielinen, mut jos ei kiinnostaniin eihän sille voi mitään. Aluksi toiminta oli hyvää ja olisikin suotavaa jos joku perustaisi kilpailevan firman ja ajaisi tämän firman ahtaalle

      • jäsen

        vielä korjaus edelliseen siis toi markkinointi päällikkö oliver on ylimieline, on toi henkka iha asia jäbä! :D


    • ile3333

      Suomen Asiakastiedon perusteella herra HENRI HIEKKAMIEHELLÄ on jo uusi viritys ollut pari vuotta käynnissä: EXCLUSIVE WHEELS OY, jonka toimiala: Yhtiön toimiala on ajoneuvon vuokraustoiminta ja elämyspalvelut.

    • tenus

      pitäähän niitä firmoja olla. suht tyytyväinen olen jäsenenä ollut kalustoon toki noit superautoja vois olla enemmänkin, mut jos ei ole vuokraajia niin eihän niitä kannata hommatakaan

    • markoolio88

      onkohan porukka jo kyllästyny erikoisten autojen vuokraukseen, koska tänä kesänä tullut hyvin vähän erikoisempia uutuuksia ja hyvin vaikeata saada yhtiön johtoa kiinni, en usko että firma on pitkäikäinen, ei ole luottoa kun ei noita oikeita superautoja tule

    • Pylvis

      Kuhan omasta edes eroo pääsis. 2000€ makso eikä ole vielä päässyt eroon saamalla edes jotain takas. Takasin ei lunasteta ja kukaan muu ei osta. Haluttuja ainakin jos ei muuta. Ja on ollut jo vuosia.

    • ddd88

      niin, luulis että ku ton verran sijottaa niin tulis ees kunnon sportteja, eikä mitään perus volvoja, jos tulis ferrareita yms muita vastaavia laitteita, niin olisi ihan asiallinen firma

    • Copy Motors

      Mielenkiintoinen ketju lukea. Rehellisyyden nimissä sanottava, että omia kokemuksia puljusta ei ole asiakkaana/osakkaana. Aina ollut sen verta persaukinen, etteivät varmasti olisi edes halunnut liittymään :D

      Kaveri tuntee tuon Hiekkamiehen Henrin, itsekin siellä niiden tallilla joskus piipahtanut kahvit juomassa. Ihan rentoa meininkiä oli ainakin muutama vuosi sitten. Vähän toki nauratti se, että ferraria mainostettiin kovastikin, oli selkeä vetonaula, mutta ei Hiekkamies salaillut sitä, että auto oli Ruotsissa kuukausitolkulla. Sitä ei siis olisi saannut vuokrattua, pitivät vain listalla houkuttelemassa osakkaaksi. En tiedä miten tuomittavaa tuo sitten on.

      Jännä miten sitä tylsyyttä tappaakseen ja itseään viihdyttääkseen voi oppia kaikenlaista, Tämän "miten Fast Motorssilla menee" rupeaman huipentuman paljastan kohta. Naurattaa vähän.

      Täällä jotkut niistä uusista sivuista kettuili ja Hiekkamies ilmestyi paikanpäälle kertoilemaan, että sivut "koodaa" joku toinen ja siksi ovat viivästyneet ja taisi tulla myös myöhemmin kertomaan, että nyt on uudet sivut näkyvissä. Positiivistä on se, että sivut "koodasi" joku toinen, sillä sivut ovat... kuinka tämän nyt sanoisi... koodaamisessa on otettu runsaasti mallia toisaalta :D

      Tässä inspiraation lähde "koodaajalle":
      http://www.prestigecartransfers.com/

      Fast Motorsin omat sivut:
      http://www.fastmotors.fi

      Tässä toisten sivujen "koodaajat" kärttyisenä kopioinnin tiimoilta Hiekkamiehelle/Fast Motorsille:
      http://www.smooth-step.com/web-design/fastmotors-copycat

      • Copy Motors

        Jos joku epäilee, että kyseessä on vain tahaton lipsahdus, saman henkistä on tehty, mutta ei missään tapauksessa ole mitään lähdetty kopioimaan, niin onhan sekin toki mahdollista.

        Oli kopioitu tai ei, niin pakko kuitenkin pistää kiitosta Fast Motorsin "koodaajalle", sillä sivunlatauksista menee statistiikat tuon prestigecartransfers.comin google analyticsiin. Huomaavainen "koodaaja" näet on tuonne fastmotors.fi-sivulle laittanut:

        _gaq.push(['_setAccount', 'UA-32863917-1']);

        prestigecartransfers.com:

        _gaq.push(['_setAccount', 'UA-32863917-1']);

        Tuolla UA-32... google siis tunnistaa kenen tilille sitä statistiikkaa kerätään.


    • tommytommy

      sou, pitäähän jossain säästää. Ja itselle on tärkeämpää että kalusto on laadukasta

      • Timmytimmy

        :D odotappa vaan... kohta kalustokin on kopioitu. Tommy pääsee ajamaan Ford Taunus-Ferrarilla, mutta jäsenenä tietenkin tuntuvasti halvemmalla. Parin vuoden päästä ajelet waretettua grand theft autoa, alennettuun hintaan tietenkin -jäsenetuna. Tuli kumminkin hyvä mieli, kun olet niin positivinen. Ehkä se on se kun laittaa paritonnia kiinni pyramidihuijaukseen, niin on helpompi olla positiivinen?


    • Kika

      Meidät puhuttiin vuosi sitten erittäin hyvällä myyntipuheella pyörryksiin ja siten liityimme klubiin aivan intopiukeena mieheni kanssa. Sillon varottelin kyllä, että mulla alkaa opinnot ja tulot putoo yli puoleen entisestä, mutta mies oli erittäin hyvässä rahatilanteessa. Paljon säästöjä ja vakiduuni.

      Noh - meni sitten puolivuotta ja mies lomautettiin töistään. Ei oo tänäkään päivänä päässy takaisin ja nykyään tekee muita hommia puolta pienemmällä palkalla. Mulla ei oo koskaan ollu varaa maksaa tota GOLD -jäsenyyttä. Tosin olen rakentanut itselleni velkakirjan, jotta maksaisin hälle joku päivä oman osuuteni.

      Tämä ei tietenkään ole ko. firman vika, eikä firmasta ole turhan paljon moitittavaakaan. Kävästiin tossa yksi päivä vuokraamassa auto ja kokemus oli mukava. Silloin tosin tajuttiin, että eipä meillä olekkaan miehen kanssa niin paljon innostusta ja käyttöä tähän kuin mitä aluksi luultiin.

      Jäsenyyttä on maksamatta yli 2000€ ja jäsenmaksu vuosittain painaa päälle. Ei sinänsä kaada meidän taloutta, mutta tuntuu turhalta nykyään.

      Tässä siis nyt harkitaan, jotta myytäiskö jäsenyys halvalla pois. En odota mitään suurta summaa. Tappiota ns. tehdään, mutta tämä onkin oppiraha siitä että päätökset pitäisi nukkua yön yli. Toivon tosiaan, että fastmotors lupaamallaan tavalla tulee auttamaan meitä jäsenyyden myymisessä. Luonnollisesti maksetaan loppujäsenyys summa pois, kuhan nyt joku muu ottaisi tän jäsenyyden haltuun, sellanen jota ihan oikeasti tää konsepti kiinnostaa :)

      • thomas888

        Ihe oon ollu ihan tyytyväinen firman toimintaan, toki toivon edelleekin laadukkaampia superautoja, mutta sehän on vain vuokraajista kiinni. Itse maksan mieluusti sen 500-700€/vrk, jos on mahollisuus testata todellisia superautoja, mutta suurin osa on joko niin köyhää porukkaa ettei oo varaa tälläseen tai sitten niin rikkaita että voi ostaa oman


      • thomas888

        oon kyllä sitä mieltä, että ei "köyhien" kannata olla edes jäsenenä kyseisessä firmassa. Ite maksoin liittymismaksun kerralla ja eihän vuosimaksu ole kuin parisataa euroa, joten jos tohon ei oo varaa, niin ei ymmärrä, miksi on ees lähteny mukaan


    • Paskajuttuon

      Hei! Minä tyhmä lankesin tähän toimintaan eilen. Kovien mainospuheiden jne takia. Sanotaanko että palvelu oli ihan ok, puhe oli kyllä parin tunnin koeajelusta, saatiin autoa kokeilla 10min... Kauppoja tehtäessä silver osuudesta sanottiin että vain 13euroa kuussa. No mikäs siinä kun 13euroa kuussa ja saa urheiluautoja ajella. Kaupanteossa myyjä lykkäsi papereita kansioon ilman että katselin niitä yhtään. Kotona katsoin, kauppasumma 395EUROA vuosi! jos sitä maksaa 13euroa kuussa olen veloissani loppu ikäni! En aio sijoittaa tähän touhuun näin paljoa. ja sopimus 5 vuotta! ja tästäkin vuodesta muka veloitetaan! vaikka vuosi on pian ohi, sopimuksessa lukee että eka velotus vasta vuodesta 2015??? mutta nyt sitten asiaan, onko mahdollista näin ajoissa purkaa koko paska? En aio tälläistä paskaa sponssata sitten yhtään. Ja ottivat näköjään lainan minun nimiin Collectorista, sen 395euroa. Todella salakavalaa asiakaspalvelua! Mitä teen jotta pääsen eroon koko paskasta? Onko minun pakko maksaa?

      • Paskajuttuon

        Korjaus, ei collectorista vaan checkoutista, otanko nyt yhteyttä kuluttajansuojaneuvontaan? Jatkanto miten tästä etiäppäi että mahd. helpointen pääsisi eroon. Mulla ei ole varaa tälläiseen touhuun.


    • tll83

      no jos ei oo varaa niin miksi ihmees läksit mukaan ja yleensä kannattais lukea noi paperit kunnolla läpi, vaikka myyntimies olis olevinaan miten hyvä tahansa. Ei voi kun syyttää itseään. ite olen jäsen, maksoi gold jäsenyyden aikanaan kerralla oli jotain reilut 2000egee ja ei tuntunu missään, lisäksi maksan vuosittain jäsenmaksun about 200egee ja vielä vuokraan autoja n.500-4000€:lla vuodessa eikä tunnu missään, pitääkö näitten köyhien ruikuttaa täällä kun ovat lähteneet mukaan

      • paskajuttuoli

        Minä suostuin sopimukseen 13€ kuussa. En ottamaan 400€ lainaa vuodessa. Kuluttajasuojaan otettu yhteys ja rahottajalta tein reklamaation firmaan ja tänään soitan paikan päälle. Tähän en lähde mukaan. Mielummin sijotan sen 2tonttuu siten että saa oman auton päivitettyä tehokkaampaan Sport malliin....


    • m.lehtine

      aikataulut ei kyllä firmalla pidä, ei edelleenkään näy uutta varauslistaa ensi vuoden kalustosta. Ei anna hyvää kuvaa yrityksestä tälläinen. Ehken sittenkään ala heidän asiakkaakseen, jos tälläiseti aikataulut ei pidä niin tuskin kalustokaan tulee ajoissa

    • täytyy etsiä joku toinen firma joka vuokraa noita autoja tai unohtaa, jos firmalla on noin vaikeaa saada uutta listaa julkistettua

    • monsuuni1

      Oltii poikakaverinkanssa yks ehtoo koeajamassa olikse opel mikä lie ja sen jälkee alko myymää ja sepittää kaikenäkös no mähä tietty innostuin asiasta niinku poikakaverikin ja mentii kirjoittaa nimemme sopimuksee eikä oikee sillon hoksattu et eihä meil nyt varaa ole ja lähettii tyytyväisenä sieltä kotiin kunnes yks päivä tuli laskut ni alko tulee paniikki ey ei oo varaa tähän kaikekukkuraks ku oon opiskelija ei oo tuloja ja asun vanhempien luona no me soitettii ja sanottii et halutaan purkaa tämä no eihä se tietenkää onnistunut ku se että meillä ei ole varaa ei ole pätevä syy ja misään niis lapuissa EI lue et pitää olla pätevä syy ku niis nimenomaa lukee et ostaja voi milloin vain irtisanoutua jäsenyydestä, noh tänää pitäis varmaa sit käydä raision fast motorsil selvittelemäs asioita, mut mitä täs pitäis tehä ku hirvee paniikki ja stressi? Että voin olla tyhmä! Enkä nyt mitenkää hauku tätä yritystä vaan ku ei oo varaa alkaa maksaa, köyhä kun olen!

      • haluunpois

        Ootko jo saanut irtisanottua sopimusta?


    • markkkko

      kyllähän nykynuorison suurin ongelma on se että porukka ei aattele kun nimensä laittavat että tämähän maksaa. Ja kyllä mielestäni tälläisissä tapauksissa rahat pitäisi maksaa, jos kerran on niin hölmö että nimensä laittaa paperiin tai sitten vaan ulosottoon ja iinäpähän kärsit

      • Tyhmäkuoon

        No tästä ei pidäkkää syyttää ku itseään.. Mut tästäki oppii jotaki! No ehkä saa asiat järjestykseen..


    • murho

      no ei tähän kannata sotkeutua kun ei firmalla näköjään oikeesti oo varaa panostaa uusiin urheiluautoihin, vaijja tj täälläkin jo vuosia sitten huuteli kovaan äänneen, et tulossa astonia,ferraria yms, hah haa ei tuu tälläsiä autoja suomen maahan vuokralle, never

    • Älkäämaksako

      Älkää jumalauta maksako tän vuoden jäsenmaksuja. Uskon että Fast motors on ajettu konkkaan 2 viikon sisään!

    • Lellu75

      Onko luulo vai faktaa?

    • diippaadaii

      Liity bloxcariin. Sieltä vois löytyä elämyksiä. Tällä hetkellä ainakin Tesla. Omasi voit liittää palveluun.

    • kiinnostunut17

      Ilmeisesti lappu luukulla, kun ei ole enää ennakkoperintärekisterissään. Jäsenet ovat varmaan tyytyväisiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe