Finnairin johtaja ajaa,ei ainakaan suomen.kokoomuksen kätyrit onkin jo myineet kaikki suomalaisten omistukses olevat yritykset ulkomaile esim, Kemira Outokumpu ( Häkämies) armeijan vaihtavat Natoon--kunnat niputetaan yhteen,-- ammattikorkeakoulut etelään.
Vastaukset 8
- parassuomalainen
Pitäisikö ammattikorkeakoulujen olla jossain maalla, missä asuu vaan vanhuksia? Eikö lentoYHTIÖN pidä tuottaa voittoa?
- osaamattomuutta
firmaa pitää osata hoitaa,helpoin tapa on myydä
- Hyvä kokoomus!
Ei kenenkään vaan Suomen veroja maksavien etua ajaa kokoomus, katso vaikka tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9470801 - sitte nähdään
tarkoitatko sitä kapitalisti kokoomusta.kato seuraavat vaalit
- voi voi rois...
aivan olihan sillä finnairin pääjohtajalla luuranko kaapissa
- luurankoja?
Mika Vehviläinen sanoi myyneensä asunnon siksi kun hän ei sitä enään tarvitse.
Ilmarinen maksoi asunnosta noin 1,8 miljoonaa euroa
Finnair maksaa vuokraa 81 600 euroa/v asunnosta jota toimitusjohtaja ei tarvitse.
Väistämättä herää kysymyksiä
Miksi Vehviläinen ei vuokrannut asuntoaan Finnairille?
Miksi Vehviläinen asuu asunnossa jota hän ei tarvitse kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa?
Miksi Finnair maksaa 81 600 €/v asunnosta jota pääjohtaja ei tarvitse?
Miksi Vehviläisellä on takaisinosto-oikeus asuntoon jota hän ei tarvitse?
Mitä sanoo valtion yhtiöitä ohjaava ministeri?- huhu
Kaiken takana on Kokoomus Kokoomus, Suomi myyntiin ja Kreikkaan tontinostoon. Köyhät jääköön kyykkyyn ja käsiinsä puhalteleen tänne pohjolan perukoille, Katainen ja Kokoomus vie rahat tosi on.
- ei konkkafirmoja
Miksi valtio elättäisi konkkafirmoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568