Helluntaikirkkoja myydään jo!

john silver

Helluntaikirkko täällä Ruotsissa Katrineholmin ulkopuolella
on myyty muslimeille. Jäsenten puutteessako?
Onhan se hyvä , että on muslimiveljillä valmis kirkko
ei tarvitse rakennella mitään , voi keskittyä koraanin
lukemiseen ym.
Onko tälläistä kehitystä jo näkyvillä Suomen puolella?

9

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golden Shower

      Kyllä. Sama trendi täällä Suomessakin. Ei tosin haittaa koska muslimit ovat hienoja ihmisiä.

    • KTS (Ei kirj.)

      Tää on ihan kannatettavaa ekumeniaa ja hellaritkin saa rahhaa kippeempään tarpeeseen...:O)

    • Kaikki on mahdollista.

      Suomessa muslimien määrä on tosin aika mitätön ja pysynyt lähes samana jo n.100 vuotta.

      Ruotsissa on muslimeja yli kymmenkertainen määrä.

      • JeesusonpiHerra

        Nyt olisi aika luopua kaikista maallisista kammioista ja nimikylteistä, antaen Jumalan riisua meidät, jotka palvelemme Hänen Poikaansa Jeesusta! Saattakaa sisaret ja veljet Kristus ruumis ehjäksi joka kaupungissa, astumalla elävinä kivinä kaduille kuuluttamaan evankeliumia. Pois kaikki hapatukset ja särmää uskonelämään. Myykää kaikki käsin tehdyt temppelit ja jakakaa rahat köyhille ja palkkapapit tehkööt vastedes vapaaehtoistyötä! EI TARTTE MUREHTII ENÄÄ VUOKRISTA TAI UHRIPUSSUKOISTA. Sitäpaitsi vapaaehtoisesti Jeesusta palvelevat ovat kuulemma kaikkein onnellisimpia immeisiä :)

        JK. Kyllä meillä löytyy isoja omakotitaloja, joissa voidaan kokoontua Herramme Jeesuksen nimessä. AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE...


      • Iso paha noita
        JeesusonpiHerra kirjoitti:

        Nyt olisi aika luopua kaikista maallisista kammioista ja nimikylteistä, antaen Jumalan riisua meidät, jotka palvelemme Hänen Poikaansa Jeesusta! Saattakaa sisaret ja veljet Kristus ruumis ehjäksi joka kaupungissa, astumalla elävinä kivinä kaduille kuuluttamaan evankeliumia. Pois kaikki hapatukset ja särmää uskonelämään. Myykää kaikki käsin tehdyt temppelit ja jakakaa rahat köyhille ja palkkapapit tehkööt vastedes vapaaehtoistyötä! EI TARTTE MUREHTII ENÄÄ VUOKRISTA TAI UHRIPUSSUKOISTA. Sitäpaitsi vapaaehtoisesti Jeesusta palvelevat ovat kuulemma kaikkein onnellisimpia immeisiä :)

        JK. Kyllä meillä löytyy isoja omakotitaloja, joissa voidaan kokoontua Herramme Jeesuksen nimessä. AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE...

        "AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE.."

        En minä mitään siunausta kaipaa enkä halua.
        Älä siunaa ihmisiä pyytämättä ensin lupaa.

        Jos et heti vedä siunaustasi pois minusta, lähetän sinulle kirouksen.


      • JeesusonpiHerrani
        Iso paha noita kirjoitti:

        "AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE.."

        En minä mitään siunausta kaipaa enkä halua.
        Älä siunaa ihmisiä pyytämättä ensin lupaa.

        Jos et heti vedä siunaustasi pois minusta, lähetän sinulle kirouksen.

        Et voi kirota, koska kerkesin jo Siunata Sua ;)
        Ole ensi kerran nopeempi....hehee :)


    • Jospa Rahanhimo iski ????

    • maastaseaatamikin

      Menneekö uskikset konkurssiin, kun vöitä joutuu kiristää? Tulleeko pakkoliitoksia maallisten seurakuntanimikkeiden kesken? Mikähän mahtaa olla uusi nimi hellareille, advareille, babtisteille, vapareille? Säästetään kiinteistökuluissa ja henkilöstömenoissa kun yhdistytään Kristus ruumiissa ;) Vai mitähän Jeesus tekisi näinä tiukkoina kulukuuri aikoina. Hän ehdottaisi uudeksi toiminimeksi ehkä Isänsä firman nimeä? Vai oliskose kuitenkin meijän ihmisten fuusioituma vaikka HEADBAVA :)

      • jejee.

        Tai bava-head.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe