Helluntaikirkko täällä Ruotsissa Katrineholmin ulkopuolella
on myyty muslimeille. Jäsenten puutteessako?
Onhan se hyvä , että on muslimiveljillä valmis kirkko
ei tarvitse rakennella mitään , voi keskittyä koraanin
lukemiseen ym.
Onko tälläistä kehitystä jo näkyvillä Suomen puolella?
Helluntaikirkkoja myydään jo!
9
82
Vastaukset
- Golden Shower
Kyllä. Sama trendi täällä Suomessakin. Ei tosin haittaa koska muslimit ovat hienoja ihmisiä.
- KTS (Ei kirj.)
Tää on ihan kannatettavaa ekumeniaa ja hellaritkin saa rahhaa kippeempään tarpeeseen...:O)
Kaikki on mahdollista.
Suomessa muslimien määrä on tosin aika mitätön ja pysynyt lähes samana jo n.100 vuotta.
Ruotsissa on muslimeja yli kymmenkertainen määrä.- JeesusonpiHerra
Nyt olisi aika luopua kaikista maallisista kammioista ja nimikylteistä, antaen Jumalan riisua meidät, jotka palvelemme Hänen Poikaansa Jeesusta! Saattakaa sisaret ja veljet Kristus ruumis ehjäksi joka kaupungissa, astumalla elävinä kivinä kaduille kuuluttamaan evankeliumia. Pois kaikki hapatukset ja särmää uskonelämään. Myykää kaikki käsin tehdyt temppelit ja jakakaa rahat köyhille ja palkkapapit tehkööt vastedes vapaaehtoistyötä! EI TARTTE MUREHTII ENÄÄ VUOKRISTA TAI UHRIPUSSUKOISTA. Sitäpaitsi vapaaehtoisesti Jeesusta palvelevat ovat kuulemma kaikkein onnellisimpia immeisiä :)
JK. Kyllä meillä löytyy isoja omakotitaloja, joissa voidaan kokoontua Herramme Jeesuksen nimessä. AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE... - Iso paha noita
JeesusonpiHerra kirjoitti:
Nyt olisi aika luopua kaikista maallisista kammioista ja nimikylteistä, antaen Jumalan riisua meidät, jotka palvelemme Hänen Poikaansa Jeesusta! Saattakaa sisaret ja veljet Kristus ruumis ehjäksi joka kaupungissa, astumalla elävinä kivinä kaduille kuuluttamaan evankeliumia. Pois kaikki hapatukset ja särmää uskonelämään. Myykää kaikki käsin tehdyt temppelit ja jakakaa rahat köyhille ja palkkapapit tehkööt vastedes vapaaehtoistyötä! EI TARTTE MUREHTII ENÄÄ VUOKRISTA TAI UHRIPUSSUKOISTA. Sitäpaitsi vapaaehtoisesti Jeesusta palvelevat ovat kuulemma kaikkein onnellisimpia immeisiä :)
JK. Kyllä meillä löytyy isoja omakotitaloja, joissa voidaan kokoontua Herramme Jeesuksen nimessä. AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE..."AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE.."
En minä mitään siunausta kaipaa enkä halua.
Älä siunaa ihmisiä pyytämättä ensin lupaa.
Jos et heti vedä siunaustasi pois minusta, lähetän sinulle kirouksen. - JeesusonpiHerrani
Iso paha noita kirjoitti:
"AAMEN JA SIUNAUSTA IHAN JOKAISELLE.."
En minä mitään siunausta kaipaa enkä halua.
Älä siunaa ihmisiä pyytämättä ensin lupaa.
Jos et heti vedä siunaustasi pois minusta, lähetän sinulle kirouksen.Et voi kirota, koska kerkesin jo Siunata Sua ;)
Ole ensi kerran nopeempi....hehee :)
Jospa Rahanhimo iski ????
- maastaseaatamikin
Menneekö uskikset konkurssiin, kun vöitä joutuu kiristää? Tulleeko pakkoliitoksia maallisten seurakuntanimikkeiden kesken? Mikähän mahtaa olla uusi nimi hellareille, advareille, babtisteille, vapareille? Säästetään kiinteistökuluissa ja henkilöstömenoissa kun yhdistytään Kristus ruumiissa ;) Vai mitähän Jeesus tekisi näinä tiukkoina kulukuuri aikoina. Hän ehdottaisi uudeksi toiminimeksi ehkä Isänsä firman nimeä? Vai oliskose kuitenkin meijän ihmisten fuusioituma vaikka HEADBAVA :)
- jejee.
Tai bava-head.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483