Kun lukee tänään näitä avausten aiheita, niin väistämättä tulee vain mieleen että asuupa täällä Suomen niemellä harvinaisen tyhmää ja ajattelematonta väkeä joilla on aivot laitettu Setä Samulin toimesta narikkaan.
Eihän esimerkiksi Amerikan lisäksi alkoholin kieltolakia ollut muualla kuin Suomessa.
Suomi on niin kuuliainen isommalleen että oksat pois.
Suomessa Tyhmää Väkeä
4
<50
Vastaukset
- siernåjeg
Onko USA se "musta susi", sama mikä menee pieleen niin on vika
heissä. Sinä itse kuulostat aika tyhmältä itse. - J.J.Korhonen
Olen lukenut netti foorumeita 19.1.2001 lähtien, joka päiväisesti, koska en tilaa lehtiä eikä minulla ole televisiota.
Jopa täällä Suomi24 on kirjoitus tyyli ja tapa muuttunut.
Tietämättömiä jopa tyhmiä juttuja.
Kieli on kiroilua ja härskiä ja haukkumista, eriävästä mielipiteestä haukutaan mahdollinen kirjoittaja räävittömästi.
Eniten ihmetyttää tuo, että tiedon saanti on mahdollista tuolista pehfaa nostamatta, silti ei tieto asioista kiinnosta.
En pyri yleistämään, mutta todella tietämättömiä kirjoituksia on niin paljon, etteivät voi olla saman tai edes pienen ryhmän kirjoittamia.
Kirosana filtteri ei asioita paljon auta, toki suodattaa törkeimmät..- Huirten
Me kuten muutkin ummistamme silmämme siltä kuvalta että NATO:n tarkka-ampujat käyttävät samaa symboolia kuin SS aikoinaan Natsi Saksassa.
Mutta auta armias jos se olisi Iranin armeijalla.
- suomi24 helpdesk
Luin erästä suomi24 palstaa harmistuin ja sain lääkäriltä diagnoosin masennus. Nyt olen sairaseläkkeellä olen 21 vuotias. Kiitos suomi24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412