Fukushiman kakkos reaktori kuumenee...

Tosi on

Kakkos reaktorin lämpötila on noussut jo 82 asteeseen. Turvallisuus raja oli 80 astetta. Eipä auttanut pumppauksen tehon nosto 1 kuutiosta > 10 kuutioon lämpö nousee vaan.
Asiasta Iltalehti

17

130

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhä jysäys.

Jäähdytysvesi kiehuu noin sadassa asteessa. Mikä on suolaisen meriveden tarkka kiehumispiste? Kohta se kuitenkin tapahtuu.

• Tiedotus.

Ei hätää, herra käyttöpäälikkö on luvannut tiedottaa protokollan seuraavalle tasolle, että tämä laittaa käskyn eteenpäin säätäjän asetusarvon alentamiseksi niin, että kiehuminen ole mahdollista.

• Tosi on
        Tiedotus. kirjoitti:

Ei hätää, herra käyttöpäälikkö on luvannut tiedottaa protokollan seuraavalle tasolle, että tämä laittaa käskyn eteenpäin säätäjän asetusarvon alentamiseksi niin, että kiehuminen ole mahdollista.

Taitaa olla sellainen tilanne siellä, ettei sitä kumartelemalla saada rauhoittumaan.
        Eiköhän se protokolla ja pelleily ole jo nähty mitä siitä jäykkyydestä johtamisessa on seurannut.

• Tosi kaameaa
        Tosi on kirjoitti:

Taitaa olla sellainen tilanne siellä, ettei sitä kumartelemalla saada rauhoittumaan.
        Eiköhän se protokolla ja pelleily ole jo nähty mitä siitä jäykkyydestä johtamisessa on seurannut.

Peräti kaksi astetta noussut se lämpötila.Pian apteekkiin hakemaan joditabletteja!

• Tosi on

Muutama päivä sitten oli lämpötila vielä 60 asteen tienoilla, nyt se on 82 ja onko tuo mittarikaan enää ehjä ja missä se sijaitsee ytimeen nähden. Joka tapauksessa reaktori ei ole normaali sammutetussa tilassa. Webbi kameran kuvissa ei nyt näy höyryä, mutta voiko noihin kuviin luottaa onko ne varmasti aitoa kuvaa tästä hetkestä?

• Tosi on

Iltasanomien kuvassa näkyy kahdesta reaktorista nousevan höyryä.

• mistä näitä...

Onko mukava keskustella itsensä kanssa?

• Anu S. Tappi
        mistä näitä... kirjoitti:

Hän keskustelee myös minun kanssani.

• Tosi on
        Anu S. Tappi kirjoitti:

Suojaako se tappi säteilyltä?

• siitä vaan
        Anu S. Tappi kirjoitti:

Käyhän se keskustelu itsensä kanssa myös tuolla tavalla vaihtamalla nimimerkkiä välillä.

• Tosi on
        mistä näitä... kirjoitti:

Et sitten itse asiaan osaa mitään sanoa?

• Kii Masi Masi
        siitä vaan kirjoitti:

Käyhän se keskustelu itsensä kanssa myös tuolla tavalla vaihtamalla nimimerkkiä välillä.

En ole tuo aloittaja.

• Foliopipoinen
        Tosi on kirjoitti:

Suojaako se tappi säteilyltä?

Osta oma ja kokeile.

• Noita-akka
        Tosi on kirjoitti:

Et sitten itse asiaan osaa mitään sanoa?

Pevkeleen japsit!

• Tosi on
        Noita-akka kirjoitti:

Pevkeleen japsit!

Osaa ne Japsitkin valehtelun taidon. Ilmoittivat 16.12.2011 reaktorit on saat hallintaan ja pysäytettyä. Kysyn miten sitä sulanutta ydintä pysäyttää, kun siellä ei ne sammutuksen käytettävät sauvat liiku mihinkään päin.

• Pannu kuumana

Jokahomossa joka päivä -tervetuloa! P.S. oma "nasse" mukkaan.

• ratkaisijaahh

Räjäyttää ydinpommin sopivassa syvyydessä reaktorin alla pudottaen sen syvälle maan sisään. Siinähän sula reaktori sekoittuisi multaan ja mahdollsiesti ne reaktiotkin saataisiin loppumaan. Päälle sitten soppivasti hiekkaa ja betonia ja vot. Eikä ollut niin vaikeaa!

Vähän tähän tyyliin!
      http://www.youtube.com/watch?v=S1f6vbiuUt0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      103
      1680
    2. 72
      1274
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1242
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1043
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      47
      961
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      835
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      802
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 47
      729
    Aihe