Ai että täällää Aasian auringon alla on kuuma.
Huh, huh.
Mikäs, punikkeja tänään jurppii?
Toivotaan ainakin, että mahdollisimman moni asia:)
Mites punikit tänään?
12
66
Vastaukset
- Antivainolainen
Hei paskasakki!
Kuis panee? - CCCP hajosi:
http://www.youtube.com/watch?v=7wjJbWuor_Y&feature=related
Huonosti menee. - Aasiaksiko sitä
Tallinnaa nykyisin kutsutaan.
- pökköäpesään!!!
vaiko peräkamaria? Ettei vaan ole antivainolainen peräkamarinsa kaminaa lämmittänyt liikaa, hikihän siinä tulee.
- Antivainolainen
pökköäpesään!!! kirjoitti:
vaiko peräkamaria? Ettei vaan ole antivainolainen peräkamarinsa kaminaa lämmittänyt liikaa, hikihän siinä tulee.
Voit milloin tahansa tsekata ip-osoitteeni, punikkilluuseri:)
- pökköäpesään!!!
Antivainolainen kirjoitti:
Voit milloin tahansa tsekata ip-osoitteeni, punikkilluuseri:)
tarkistin ip osoitteesi, se on peräkamarista niinkuin oletinkin.
- IsäPappa.
pökköäpesään!!! kirjoitti:
tarkistin ip osoitteesi, se on peräkamarista niinkuin oletinkin.
Tuolahan se kättee vejättellee, peräkammarissa, meijän homopoeka.
- Tarkistin:
Antivainolainen kirjoitti:
Voit milloin tahansa tsekata ip-osoitteeni, punikkilluuseri:)
Tinuri Taisto Åberg Törsänmäki (Tunnettu peräkamarin mustilais-poika)
- Antivainolainen
pökköäpesään!!! kirjoitti:
tarkistin ip osoitteesi, se on peräkamarista niinkuin oletinkin.
En tiennytkään, että ¨"peräkammari" on näin lähekkä bea´chiä:)I
Voi punikki parkaa;)
Onko korvauspäivä lähellä?
Ai mutta sehän taisi mennä jo. Nyt ei auta kun olla luuseri aina seuraavaan korvauspäivään:) - http://www.youtube.
Antivainolainen kirjoitti:
En tiennytkään, että ¨"peräkammari" on näin lähekkä bea´chiä:)I
Voi punikki parkaa;)
Onko korvauspäivä lähellä?
Ai mutta sehän taisi mennä jo. Nyt ei auta kun olla luuseri aina seuraavaan korvauspäivään:)Lämmintä on täällä Hurgadassakin.
http://www.youtube.com/watch?v=UW8o1AFgX9Y
- yksityisyrittäjä
Katsoin ihan piruuttani Tiedonantajan (Taudinkantajan) etusivua netissä ja siinä sanottiin,että duunari tekee puolet päivästä ilmaiseksi.Tuntuu hassulta kun palkkahan maksetaan koko päivästä,mutta onko se sitten niin että sitten kun saikuttaa koko päivän niin sitten se on jo plussan puolella.Ei oikein mene minun jakeluun tai ymmärrän väärin.Voisiko joku selventää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560