Herätystä jumalan palvelijat kokivat todellisen riemuvoiton viime presidentti vaaleissa. Yli miljoona äänesti homoa! Saitte kokea todellisen rukousvastauksen, hokemaanne herra anna herätys. Vieläkö te ateistit epäilette ettei rukouksia kuulla? Kyllä kuullaan!
Vastaukset 5
Ainoa vika jutussasi vain on se että myös Haavisto oli Kristitty.
- sx
Haavisto ei kuulu kirkkoon. Hän myönsi yhdessä radiohaastattelelussa uskovansa korkeampaan voimaan, mutta hänen sanojensa mukaan ihminen ei voi tietää millainen jumala on.
Huumoria?
Onko jutun vitsi siinä, että siitä puuttuu logiikka?- turhauttavaa!
Ei herätys rukouksessa mitään logiikkaa olekaan. Aikuiset miehet vain jauhavat herätysmatraa. Ja jopa todella uskovat siihen. Järkyttävää ja
- Anteeksi,
että teen yhteenvedon Jumalallisesta huumorista.
Herätys jumalan palvelijat kokivat todellisen riemuvoiton viime presidentti vaaleissa. Yli miljoona äänesti homoa! He saivat kokea todellisen rukousvastauksen, hokemalla: herra anna herätys. Vieläkö epäilet, ettei rukouksia kuulla? Kyllä kuullaan! Nimim. Phoebus vastasi: ”Huumoria? Onko jutun vitsi siinä, että siitä puuttuu logiikka?” Ja nimimerk.. turhauttavaa vastasi: ”Ei herätys rukouksessa mitään logiikkaa ole. Aikuiset miehet vain jauhavat herätysmantraa. Ja uskovat siihen. Todella järkyttävää ja Voi. Voi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540