Kuinka nuoren miehen kannattaa muistaa ystäviä ystävänpäivänä?

sssaaaaaaa

Eli olen juuri 19v täyttänyt miehenalku.
Ystävänpäivä lähestyy.

Kuinka kaltaiseni kannattaisi muistaa ystäviään?
Jos lähetän onnittelukortin täynnä sydämmiä ja siinä lukee hyvää ystävänpäivää luulen että minut leimataan homoksi.
Muutenkin nuorella iällä on hieman "noloa" näin äijien kesken jakaa minkäänlaisia tunteellisuuksia tai vastaavaa.

Minulla on kuitenkin monia hyviä ystäviä, joita haluaisin muistaa jotenkin ja osoittaa kuinka paljon heitä arvostan ja kunnioitan. Kuinka teen sen ilman että minua aletaan pitämään heikkona tai jotenkin neitimäisenä. (anteeksi naiset..)

Ymmärrätte varmaan.

Eli mitäs kannattaisi tehdä tai minkälaisia tekstiviestejä lähettää?

Kiitos!

9

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • np

      "Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää tiistaita!"

    • !!!

      Minä olen ville ja päätän kenelle annan minun ruskeata reikää!

    • hh

      Ehdota jotein peli-iltaa ja käykää vaikka syömässä äijien kesken.

    • Miehillä ei ole ystäviä. Miehet eivät halaa toisiaan. Paitsi joukkueurheilussa ja humalassa. Miehille kannattaa toivottaa vain hyvää tiistaista.

    • Miksi haluat kulkea kaupallisen massan mukana ja muistaa ystäviäsi 'jotenkin erityisesti' juuri tänään? Parhaiten muistat ystäviäsi tukemalla heitä silloin kun aika on, pitämällä sanasi ja pitäydyt selkään puukottamisista. Ei siinä kortteja tarvita.

    • Äijä porukoissa ei ole tapana mitkään vastaavat yleensä
      Muijille se on taas elämää suurempia asia jos unohdat
      se kaivetaan esille vuosienkin päästä tarvitessa

    • Sanonpahanvuan

      Mä en ystävänpäivistä välitä, mutta lähetän toivotus-viestit niille keiltä sellaisia saan. Ei sun tartte muistaa niitä äijä-kavereitasi tänään. Ei ystävyys ystävänpäivään huipennut, eikä tänään tartte osoita veljeyttä,kunnioitusta ja välittämistä kun teet sen silloin kun sun kaverit oikeasti tarttee kaveria rinnalleen. Jos haluat, niin kysy sinkkumiehiltäsi, jos heitä kiinnostaa lähteä paukuille, niin voitte samalla sanomatta sitä juhlia kaveruuttanne. Seurustelevilla kun on varmasti jotain muuta menoa, mutta voitte aina sinkkujen kanssa juhlia ihan vaan vaikka siksi, että baareissa saattaa olla sellaisia naisia jotka ei halua viettää ystävänpäivää yksinään ;)

      Mutta jos sulla on sellaisia kavereita joille sun ei tartte esittää machoa, niin silloin voit tietty oman harkinnan mukaan tehdä jonkinlaisen pienen eleen osoittaaksesi arvostuksesi. Oli se sitten halaus tai oluen tarjoaminen tai jokin muu vastaava.

    • haaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Tää 19v kirjottelee joka palstalle,tuskin on edes se ikäinen,aina samanlainen aloitus.

    • simple as that

      Pistä vaikka facebookilla menemään viesti tai joku vastaava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      275
      826
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      711
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe