Neuvo Kreikalle

Erotkaa mahdollisimman pian eurosta ja jättäkää eurovelat maksamatta. Kriisinne pääsyy on se, että vastuuttomat oman edun tavoittelijat ovat työntäneet maahanne niin paljon rahaa, että nykyinen kohtalonne oli väistämätön. Hylkäämällä euron pelastatte valtionne katastrofilta.

15

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12348765

      .Riippumatta siitä mitä kreikkalaiset päättävät, seuraava tukipaketti 130 miljardia lisät myönnetään sille. Koska se raha ei ole tarkoitettu kreikkalaisille, vaan pankeille ja sijoittajille

      • Saksan akka ja

        ranskan kääpiö sanoivat jo aikoja sitten että mikäli eivät saa rahojaan Eu hajoaa. Jykke lähti Rion karnevaaleihin salaisen ystävänsä kanssa rentoutumaan.


      • Järjetöntä!
        Saksan akka ja kirjoitti:

        ranskan kääpiö sanoivat jo aikoja sitten että mikäli eivät saa rahojaan Eu hajoaa. Jykke lähti Rion karnevaaleihin salaisen ystävänsä kanssa rentoutumaan.

        Tää maailma on menettänyt järkensä, kun rahanvalta on ainoa jumala!


      • rahanvalta
        Järjetöntä! kirjoitti:

        Tää maailma on menettänyt järkensä, kun rahanvalta on ainoa jumala!

        Raha on huono isäntä mutta hyvä renki.


    • Länsimaisen rahatalouden peruspilarit on rakennettu juoksuhiekkaan. EU-maat ovat idiootteja kun lähtevät tukemaan ylikansallista talous- ja valtamafiaa. Eurokupla kuten muutkin mätäpaiseet on puhkaistava; mitä aikaisemmin, sen pienempi pamaus.

    • mellakaa pukkaa

      Ateenassa kuohuu, taloja palaa.

      • 38

        Vyön kiristäminen on kansalle kovaa huttua. Kun ei nyt koko Ateena palaisi poroksi. Lisäsäästöt hyväksyttiin Kreikan hallituksessa puolen yön aikaan.


    • Mahtaakohan asiaa

      muuttaa mihinkään suuntaan tälle palstalle neuvojen kirjoittaminen?

    • ja heti

      Nyt pitäisi tosiaan Kreikan älytä lähteä EU:sta niin kuin kuppa töölöstä, ja jättää velat maksamatta.

      • Roistovaltio!

        Ensin ottavat vastaan vuosi tolkulla kuolleiden eläkkeitä ja sitten rellestetään kun ei enää vainajien eläkkeet juoksekaan:(
        Haltuun koko Kreikka ja kaikki otetaan mitä irti lähetee velkojen katteeksi!!!


      • Älä usko valtamediaa
        Roistovaltio! kirjoitti:

        Ensin ottavat vastaan vuosi tolkulla kuolleiden eläkkeitä ja sitten rellestetään kun ei enää vainajien eläkkeet juoksekaan:(
        Haltuun koko Kreikka ja kaikki otetaan mitä irti lähetee velkojen katteeksi!!!

        Oletkohan ihan ymmärtänyt koko kokonaisuuden?
        1. Media informoi pankkimaailman sanelemaa tietoa ihmisille.
        Kuten nämä kuolleille maksetut eläkkeet, niitä on mahdollisesti ollut muutomia satoja korkeintaa, ne eivät todellakaan ole syy näihin ongelmiin.
        2. Nämä tukipaketit, jotka euroopan kansa rahoittaa ei makseta kreikan kansantalouden korjaamiseksi vaan suurpankkien ja suursijoittajien riskisijoituksista tulleiden tappioiden korvaamiseksi.

        Olisi ihan kiva jos jokainen ihminen opettelisi ton omilla aivoilla ajattelun, eikä aina uskois tota soopaa mitä valtamedia tuutista ulos työntää-


      • Alas rahan valta
        Älä usko valtamediaa kirjoitti:

        Oletkohan ihan ymmärtänyt koko kokonaisuuden?
        1. Media informoi pankkimaailman sanelemaa tietoa ihmisille.
        Kuten nämä kuolleille maksetut eläkkeet, niitä on mahdollisesti ollut muutomia satoja korkeintaa, ne eivät todellakaan ole syy näihin ongelmiin.
        2. Nämä tukipaketit, jotka euroopan kansa rahoittaa ei makseta kreikan kansantalouden korjaamiseksi vaan suurpankkien ja suursijoittajien riskisijoituksista tulleiden tappioiden korvaamiseksi.

        Olisi ihan kiva jos jokainen ihminen opettelisi ton omilla aivoilla ajattelun, eikä aina uskois tota soopaa mitä valtamedia tuutista ulos työntää-

        Pääomasijoittajat luottivat siihen, että järjestelmä asettuu heidän ryöstöretkensä takuumiehiksi ja näin myös tapahtui.


    • Ainoa elämä on oma

      Maailmaa hallitsee vain ja yksinomaan suursijoittajat ja suurpankki, he eivät tunne mitään kansallisuuttu eivätkä inhimmillisiä tunteita ihmisiä kohtaan. Nämä riistokapitalistit sanelevat hallituksille mitä pitää tehdä, ei millään hallituksella eikä kansan valitsemalla edustajalla ole mitään päätösvaltaa. Nyt meidän ihmisten, ympäri koko maailmaa täytyy tehdä loppu näiden riistäjien vallasta, heillä ei ole oikeutta riistää meitä ja tehdä meidän ainutkertaisesta elämästämme ja lastemme elämästä täyttä helvettiä, heille ei kuulu mitää valtaa ja se on nyt pakko lopettaa, vaikka laiskottaa ja ei huvittas,mutta jos emme nyt maailman kansalaiset yhdisty ja laita pahanvallalle eli rahanvallalle loppua, tulemme joutumaa sellaiseen kurimukseen, me ja meidän lapset ja lapsenlapset.., että sellaista kurjuutta emme ole vielä koskaan historian sivuila lukeneet. Yhdistykää ihmiset ja lopetetaa väärien hallitsioiden hirmuvalta, meillä on siihen oikeus, tämä on meidän oma elämämme!

      • Näinhän se on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe