HOPEANUOLI FANEJA??

akatora^^

Onko yhtään hopeanuoli faneja!!??? jos on niin mailakaa pliis!



Akatora^^

35

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anton

      Omistan ne neljä videota, olisi kait hyvä jos olisi vielä DVD'lläkin.

      Kuulin, että niitä on 20? totta? Meinaan, luulin ttä tuotanto loppu 80'luvun lopussa kun akaka buuton oli lyöty.

      Chau.

      • akatora^^

        se jatkuu manga sarjakuvissa.. weed (hopeanuolen poika) ja story of riki. ja on niitä 20 ne on 20 minuutin pituisia ja kohtauksia puuttuu että ne mahtuisi neljälle kasetille.. mutta dvd:llä on kaikki 20.


      • akatora^^
        akatora^^ kirjoitti:

        se jatkuu manga sarjakuvissa.. weed (hopeanuolen poika) ja story of riki. ja on niitä 20 ne on 20 minuutin pituisia ja kohtauksia puuttuu että ne mahtuisi neljälle kasetille.. mutta dvd:llä on kaikki 20.

        siis legent riki eikä story of riki


      • Anton
        akatora^^ kirjoitti:

        siis legent riki eikä story of riki

        Mistä saisi ostettua?


      • akatora^^
        Anton kirjoitti:

        Mistä saisi ostettua?

        anttilan top ten osastolta maksaa n.5€


    • ???

      Tuli pentuna luettua.

      • akatora^^

        ei oo inkkari sarjis..


    • Chutora

      Täältä löytyisi yksi Hopeanuoli eli Ginga Nagareboshi gin- fani. Laitapa meilisi tänne niin katastellaan...

      • akatora^^

      • kurotora
        akatora^^ kirjoitti:

        [email protected] kaikki hopeanuoli fanit mailatkaa!! x)

        eikö niitä hopeanuoli kasetteja olkis oikeesti 20, mutta ne on leikattu pienempään malliin??
        tällä sivulla on leikatut kohat, muistaakseni:

        www.hopeanuoli.com


      • akatora^^
        kurotora kirjoitti:

        eikö niitä hopeanuoli kasetteja olkis oikeesti 20, mutta ne on leikattu pienempään malliin??
        tällä sivulla on leikatut kohat, muistaakseni:

        www.hopeanuoli.com

        joo niinhänse on! aika tyhmää.. mut ne on myös sillä dvd:llä joka on ilmestynyt siis poistetut kohat


      • Onna Ranma
        akatora^^ kirjoitti:

        joo niinhänse on! aika tyhmää.. mut ne on myös sillä dvd:llä joka on ilmestynyt siis poistetut kohat

        Hopeanuoli sai alunperin innostumaan koko anime-manga systeemistä.. Sittemmin tullut muita fanituksen kohteita, mutta hopeanuolelle kunnia siitä.


    • peruna

      Hopeanuoli on aina ollu ykkönen!!!!!!!! mul on kännyssäki hopeanuoli soittari :D katoin just kaikki 4 leffaa putkeen :)

      • akatora^^

      • hayato92

    • Cross**

      joo mä oon fani, mut mikäs on maili...?

    • Ginga fani

      eli, omistan dvd:n ja kaikki weed mangat ja kaikkee muuta hopeanuoli krääsää

    • leijona_ritari

      oon mä kattonu kaikki hopeanuolet pariin kertaan ja on mun pikkusiskoilla se videoina ja mä osaan soittaa sen tunnarin pianolla ja kitaralla mutta en mä itseäni faniksi sano ja siitä on pitkä pitkä aika kun viimeksi katoin yhdenkään niistä jaksoista mutta kyllähän ne ihan kivoja oli

      • akatora^^

        se on kiva.. mut kannattaa kattoo taas joskus ne.. x) mä katoin ne tänään viimeks..


    • hopsu fani

      olen hopsu fani ja haluaisin tietää saako hopsu boxia alle 50e?

      • Punasilmä

        Hopeanuoli Dvd:n maksaa noin 79 euroa. mullakin on se ja se on tosi huippu


    • Kurotora

      MÄ OON HOPEANUOLI FANI MYÖS!!!!!!!!!! :) t: Kurotora^^

      • Akatora_

        joo mä oon sen fani!! akatora on hyvä/söötti! samoin kurotora ja chutora


    • Toora

      Onhan täällä, vaikka yleensä hopeanuolta mollataan joten en ole oikein voinut puhua siitä kun heti sanotaan et " Voi vittu!Taas tuota hopeanuolta".Niin oon pitänyt vain pään kiinni!
      :( Mut kivaa et on muitakin kun pelkästään mä! :D

      • akatora^^

        mä katoin et anttilassa se dvd makso 89€ mistä sitä sais halvemmalla??


    • akatora:_

      joo oon sen fani se on hyvä mutta akatora vielä parempi

    • great

      Kyllä tääl on Hopsu-faneja..Ainakin minä!:)

    • Kurotora

      Fani olen ja on tullut ostettua noita mangoja kun olin nuori. Nyt voisin jo alkaa luopua niistä...Halukaita ostajia Weed ja Gin mangoille?
      Mailatkaa

      • Kurotora

        Sähköpostini on [email protected]
        Jos kiinnostaa aidot hopeanuoli sarjakuvat eka-painos!!! niin mailatkaa
        tai weed mangat


      • akatora^^

        mä oon ainakin kiinnostunu... mut mikä on sun maili ossa? mun on [email protected] mailaa mulle ok?


      • akatora^^
        Kurotora kirjoitti:

        Sähköpostini on [email protected]
        Jos kiinnostaa aidot hopeanuoli sarjakuvat eka-painos!!! niin mailatkaa
        tai weed mangat

        höm.. en eka huomannu tota toista..


    • Akatora79

      Tässä yksi 26-vuotias Hopsufani. Nimimerkistä näette suosikkikoirani :)

      • inka

        munkii suasikki on akatora ja mul on se lelukii ja hopeanuoli ja rikikii ja cutora kurotora


    • yukimura

      Nimittäin minä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe