Vaarallisin Hebrean Jumaluuksista....

Pakstori

Toisinkuin luullaan, kaikilla ihmisillä ei ole Sama Jumala. Yhdellä ihmisellä ON sama Jumala, joka saman Jumaluuskategoriansa tähden tietysti on toisaalta "samakin Julle" kuin mulla, mutta Jumalillakin on Paljon nimiä, jotka tarkoittavat aivan erialista Jumaluuden olemusta. Tämä ei paljoa eroa siitä, miten ihmiset pannaan eroamaan ammattiensa ja osaamistensa perusteella....

En usko, että juutalaisetkaan olisivat erimieltä siitä, että pelottavin Jumala toiminnaltaan on Sebaot, SOTAJOUKKOJEN Jumala. Vaikka kyseessä on sotiva Jumaluus, kyseessä EI OLE VÄÄRÄ JUMALA, koska Hän hallitse vain sinä aikana sotatomia, kun on sota ajallisesti alkanut.... Rauhan aikana Hän rakentaa kansoille puolustus-sotavoimia tulevan varalle. Ja Ssbaot ei ole kuolevainen, vaikka yhtenään siltä menee rikki se keho, joka soti, henkeen se ei vaikuta, mutta Sebaot ainoana voi syöstä ihmisen ruumineen, sieluineen ja henkineen Helvettiin... Jos vain joku asia eläessäsi ja esim. ruumissasi on Helvettimaisesti tuhoutunut, se on Taivaallista taistelua loppuelämä, että kuitenkin selviää....
Sebaot(Jesaja ruuminaan) itse on sanonut:"Minä tuhoan kansat, jotka SOTIA RAKASTAVAT!" Sodassa ei ole kyse rakkaudesta vaan vihasta ja kunniasta. Rauhan aika on Rakkauden aikaa, tässä ei ole muita sekoittavia lakeja ja päinvastaisuuksia ja skitsofrenian tulta ja sekoilua lupa tuoda esille... Ylpeydestä on sodassa siinä mielessä kysymys, että ainaostaan ylpeimmät (matemaattiset) tiedot rakentavat parhaat sotakoneet.....
Eli jos joskus on SOTAA, silloin on pakko jokaisen kyettävä MURHAAMAAN KUNNIALLA, ja Pedon Kunnia on ainoa joka SODASSA hyväksytään, koska LAMPAAN TAI KARITSAN alistuminen syötäväksi vain oikeamman mielensä takia, ei ole se, joka säilyttää sotakansat....
"Saksa ei ole voittava sotaa" tiedettiin jo heti sodan alkaessa sanoa, mutta ovelasti jätettiin sanomatta että mikään muukaan kansa ei voita "sotaa", koska sodassa ei ole voittoa ja häviötä vaan KAIKKI pakotetaan KUOLEMAAN, kuitenkin ajallaan, ja tietysti voittona voi ehkä pitää sitä, että jää henkiin rintamalta, mutta uskotteko, että heissä ei ole montaa sellaista, joka olisi saanut tappaa ketään muuta sotilasta tulematta itse surmatuksi jo pian....
Ihan normaali shakkitaktiikka sen paljastaa, molemmilta lyödään samanarvoiset napit aina, silloin kun on hyvä peli....
Kuitenkaan Rauhan ajan Ravitseminen ja kilpailupelit ei tietysti pohjimmiltaan ole eri asia kuin sodan murhat, koska silloinkin, rauhan aikana, murhataan murkinaksi, eikä se aina ole Rauhan aikanakaan sen "oikeudenmukaisempaa", ksoka kuka silloin joutuu muille ravinnoksi.... Mutta Rauhan aikana kansa elää, muttei tietysti ne murkinaotukset aina, vanhemmaksi, se on tietysti varmasti totta....
Mitä tarkoittaa olla väärin sotaan suhtautuva Demonimainen Jumala? Se tarkoittaa sitä, että Rakastaa Sotaa.... Sellainen on Saattanan Perkkele, vääryydellä pilaantuneista Sotapäälliköistä suurin.... Mikaelin "sota" on kilpaileminen, ja siinä on AINA voittaja ja häviäjiä.... Ja joskus voittokin jaetaan, jos tulee "samat pisteet". Mutta sekään ei tietysti tarkoita, ettei demonitkaan osaisi kilpailla....

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.nd truuth!

      Mutta syy, miksi sotaa on mahdollista rakastaakin, johtuu siitä, että sodan aikan fiiliksiä vapautuu koettavaksi enemmän kuin sodassa, vaikka Rauhan aikana soditaan mauilla ja hajuilla paremmin, mutta NE tunteet ovat monille demoni-paholaisille liian pieniä....
      .

      • Agisson

        Ja vain yksi shakkilaudan nappuloista on Sotilaiden Sotilas: Daami-Daavid.
        Kuningatar tarkoittaa lapsen sielunikää, koska vain Daamilla on lapsia, ja muita upseereita, ja sotilaita. Silloin myös silmä kasvattaa Daamista toiseksi korkeimman kooltaan.... On harvanaista haluta olla joku "Red-Sonja" tai edes nyrkkeilijä-nainen, mutta ainoastaan Televisossa voi nähdä elokuvissa "Sodan Aikaista sotaa vaikka todellisuudessa olisikin Rauhan aika"....
        Kuningas miettii taktiikaa vain hetken, ja toisinaan ehdottaa uusia sääntöjäkin...
        Syy, miksi tuon syvyydestä lisää sääntöjä on se että olen Karppinen....
        http://personal.inet.fi/koulu/karppi/Shakki20.doc
        Klassisellakin voi pelata, mutta uskotteko että klassisen shakin kaikki optimmaasimmat taktiset kuviot on jo nähty, vaikkapa strategia tekee vähän eri siirtokombinaatiot, saman taktisen möhläyksen irtipuristamiseen vastustajastaan....
        Shakkia, Gota, Othlelloa jne... saa rakastaa, koska se on peli, mutta sitä ei ole lupa rakastaa, että vaatii paholaista Rauhan aikaan toteuttamaan kuolemia samoin kuin nappuloita lyödään! Silloin se on luvallista, jos heität ne nappulasikin saman tien uuniin, mutta itsensähän vain siinä silloin tuhoaa Kuolemaan...
        Kuolema on liian helppoa koska silloin on "olematon", mutta Kuoleman ja Elämän Rajatila on vaikein koettava, koska silloin on luovuttava ELÄMÄSTÄ! Ja syytä yrittää kärsiä kipujaan ja tuskiaan silloin mahdollisimman paljon, että saisi seuraavaankin elämäänsä jotain fiilistä, mutta sitä ei tiedetä tuleeko se "elämä" sinulle, vai lapsellesi....


      • Aukino
        Agisson kirjoitti:

        Ja vain yksi shakkilaudan nappuloista on Sotilaiden Sotilas: Daami-Daavid.
        Kuningatar tarkoittaa lapsen sielunikää, koska vain Daamilla on lapsia, ja muita upseereita, ja sotilaita. Silloin myös silmä kasvattaa Daamista toiseksi korkeimman kooltaan.... On harvanaista haluta olla joku "Red-Sonja" tai edes nyrkkeilijä-nainen, mutta ainoastaan Televisossa voi nähdä elokuvissa "Sodan Aikaista sotaa vaikka todellisuudessa olisikin Rauhan aika"....
        Kuningas miettii taktiikaa vain hetken, ja toisinaan ehdottaa uusia sääntöjäkin...
        Syy, miksi tuon syvyydestä lisää sääntöjä on se että olen Karppinen....
        http://personal.inet.fi/koulu/karppi/Shakki20.doc
        Klassisellakin voi pelata, mutta uskotteko että klassisen shakin kaikki optimmaasimmat taktiset kuviot on jo nähty, vaikkapa strategia tekee vähän eri siirtokombinaatiot, saman taktisen möhläyksen irtipuristamiseen vastustajastaan....
        Shakkia, Gota, Othlelloa jne... saa rakastaa, koska se on peli, mutta sitä ei ole lupa rakastaa, että vaatii paholaista Rauhan aikaan toteuttamaan kuolemia samoin kuin nappuloita lyödään! Silloin se on luvallista, jos heität ne nappulasikin saman tien uuniin, mutta itsensähän vain siinä silloin tuhoaa Kuolemaan...
        Kuolema on liian helppoa koska silloin on "olematon", mutta Kuoleman ja Elämän Rajatila on vaikein koettava, koska silloin on luovuttava ELÄMÄSTÄ! Ja syytä yrittää kärsiä kipujaan ja tuskiaan silloin mahdollisimman paljon, että saisi seuraavaankin elämäänsä jotain fiilistä, mutta sitä ei tiedetä tuleeko se "elämä" sinulle, vai lapsellesi....

        Se saatananismin perusidea, että vahvimman on jäätävä henkiin, on tietysti totta, jos VOIMA on Jumalasi, PELKO tai toisaalta rohkeus, Armo ja Ujo, Toivorikas Ilo!
        Se ei ole kaikkien Jumala, sikäli kun skitosfrenia monen Jumaluuden olemassaolosta on totta...

        http://personal.inet.fi/koulu/karppi/IChing.htm
        http://personal.inet.fi/koulu/karppi/kortti.htm

        Haluan olla "oikea"(Veikko Okkieevi), eli jos haluat itsellesi "syödä" tuon saman, niin luovun tämän tiedon syönnistä. Jos osaat nähdä kauniimmin tai edes kauheammin nuo kombinaatiot, on lupa koettaa "rokeasti siirtää", mutta en usko, että korttisi on totta, jos ei edes yksi "palikoista", eli noista merkityksistä ole eri silloin järjestellessäsi. Ei kenellekään Jumala, Jumiseva Alamme näistä asioista kenellekään "valehtele", eli on syytä uutta kombista mahdollisesti suunnitellessasi mieluummin turvata Jumalan tietoon, kuin ihmisen markkinavoimien hetkellisesti eritavoin nähtyin kombinaatioihin...... Mutta jos varaudut "myymään" sitä omaa järjetelyäsi, varaudu siihen, ettei lihasi säily niin pitkään terveenä, vaan nopeampi "kuolema" ja voitto vain tulee sillä tavoin.... Tuota minun kombinoimaani tapaa ei ole välttämättä Jumalankaan lain mukaan myydä, kuin korkeintaan printtaamiesi paperien ja musteen hinnalla.... On totta, että paljon kivempaa asiaa, kuin mistä minä tein tuon oman "skitosiluni" ei ole olemassa, ja siitä olen hivenen ylpeäkin, mutta toivottavasti kunniasi ei sen takia heti minua murhaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe