Olen teissä. En ole ulkopuolellanne, enkä jossain yläpuolellanne

Viesti Jumalalta

Jotkut teistä luulevat, etten voi puhua "astian" kautta, että olen liian voimakas tunnettavaksi, kuultavaksi. Tässä kuitenkin esittäydyn teille. Olen se, jota kutsutte Jumalaksi, Luojaksi. Olen tullut tämän sielun luo puhuakseni teille kanssani yhteenliittymisen tärkeydestä. Sillä olen sinussa, aivan kuin sinä olet osa minua. Meidät yhdistää valovoima sydänkeskuksessasi. Sinun ja minun välillä ei ole mitään erillisyyttä. Rakkauteni, kärsivällisyyteni on aina ollut kanssasi ja jakanut elämänkokemuksesi - ilosi ja myös surusi.

Kautta aikain teille on opetettu, että olen toisessa paikassa, kaukana teistä. Kun kuljitte menneisyytenne synkkiä kohtia, ette päästäneet minua lähellenne. Kokeminanne synkkinä aikoina kehititte suojatakin, mihin kietouduitte. Tunsitte suurta tarvetta jonkinlaiseen suojaan. Olin edelleen osa teitä - sisällä sydämessänne. Koin kanssanne, se on totta. Mutta rakkauteni ja rauhani, ydinolemukseni ei voinut saavuttaa teitä, koska olitte kaukana minusta olemuksessanne. Sen valitsitte. Tietäkää kuitenkin, että olin kanssanne myös silloin. Ajatus minun olemisestani taivaassa on kasvanut syväksi uskoksi monille. Näin ei ole, sillä sanon sinulle taas: sinä olet minussa ja minä olen sinussa. Olet osa minua.

On monia valon lähettiläitä, jotka ovat tulleet maan päälle kylvämään muutossiemeniä. He ovat nyt "upotettuina" historiankirjoihinne ja raamattuun - vaikka sanoja ja tapahtumia on muutettu monta kertaa. Tänään tuon muistiinne yhden. Sen jota kutsutaan Jeesukseksi. Kun hän astui maailmaanne, toiset joilla oli tietoa, tiesivät hänen tehtävästään, hänen kaikkien palvelemisestaan. Hän syntyi nöyräksi syystä. Näyttämään kaikille, että jokaisessa on osa minua. Näyttämään, ettei teidän tarvitse olla suuri, rikas omaisuudeltanne. Nämä asiat sopeuttavat vain kasvuanne. Jeesuksen elämää opastettiin tarkasti, kuten kaikkia suuren palveluksen tekeviä sieluja. Hänen tarkoituksensa oli avata suljetut mielet uudelle ymmärtämisen, myötätunnon ja elämisen tavalle. Rauhan, rakkauden ja valon tavalle, mikä on osa minua. Se on ydinolemukseni. Siksi aina kun olette hiljaa, kun ammennatte valoa, ydinolemukseni täyttää teidät sisäisellä hiljaisuudella ja suurella rauhalla. Jeesus opetti tapojani.

Tämä aika on maan päällä taas. Aika avautua uudelle tavalle eteenpäin.

Valoni on kaikkialla. Ydinolemukseni on kaikkialla. Kaikkialla jokaisen teidän ympärillä. Olen teissä. En ole ulkopuolellanne, enkä jossain yläpuolellanne. Olen osa teitä. Ei ole mitään erillisyyttä. Tämä on viestini.

Puhukaa minulle usein. Puhukaa Jeesukselle, Buddhalle tai kenelle tahansa valolähettiläälle usein. Tänä maan aikana he kulkevat keskuudessanne hengessä. He puhuvat monille teistä. Voitte tuntea heidän läsnäolonsa. Siis nouskaa. Kun lähestytte vuotenne loppua, nouskaa. Nouskaa todelliseen ydinolemukseenne - minun olemukseeni. Rauhassa, rakkaudessa, yhteishengessä ja ykseydessä yhtenä.

Tämä on viestini teille.

Jumala

Jumalaa kanavoinut Lynette Leckie-Clark (www.kuthumischool.com)
11.12.2011
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

13

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet selvästi uskonnollinen, mutta se joka sanoo itseänsä Jumalaksi on hukassa.
      Jumalat ! sanoivat luovansa ihmisen omaksi kuvakseen Raamatun mukaan. Onko ihmisen korvien välissä loppujen lopuksi, se mitä Raamatussa halutaan sanoa;
      me päätämme itse maailmojen asioista. Tuomio tulee meidän omista toimista.
      Olen ihmetellyt ,mikä Jumala on; onko se Budha tai tms ja olen tullut siihen tulokseen , että on vain yksi, mutta mikä se on tai mitkä, koska puhutaan, että Jumalat loimme teidät meidän kuvaksemme ?

      • Humiksetko

        %%% Jumalat ! sanoivat luovansa ihmisen omaksi kuvakseen Raamatun mukaan.

        Humanoidit mahdollisesti olivat raamatun jumalia. Raamatun Jahve myös.


    • 30-06

      Jos olisin itse hitusenkaan uskonnollinen, olisin jokseenkin pettynyt siitä, että palavien pensaiden, salamalla surmaamisten ja valtavien luonnonmullistusten sijaan Jahve lähestyykin markkinointisegmenttiään nykyisin S24:n välityksellä.

      • Kaikki mitä on

        Onneksi et joudu pettymään uskonnottomana, vaikka onhan Jumala sinussakin kuten se on kaikissa meissä ja kaikkialla oleva. Suomi24 ei ole poikkeus tähän.


    • kokija

      On todellakin mahdollista että tuo jumala on Leckie-Clarkin jumala.

      " Sillä olen sinussa, aivan kuin sinä olet osa minua. Meidät yhdistää valovoima sydänkeskuksessasi. Sinun ja minun välillä ei ole mitään erillisyyttä. "

      Näin sanovat kaikkien ihmisten jumalat, arvelen. Myös "oma" jumalani näin antaa ymmärtää. He sanovat näin koska ovat todellakin yhtä tuon ihmisen sisimmän kanssa.

      On kuitenkin muistettava, että jumalat ovat erilaisia mitä on yleensä luultu. Kunkin ihmisen jumala on harppauksen edellä kutakin ihmistä, ja jumalan taso riippuu ihmisen tasosta. Jos on edistynyt ihminen, niin jumalakin on edistynyt. Tämä jumala kehittyy ihmisen mukana, ja on osa ihmistä. Ihminen kehittää jumalaa ja jumala ihmistä. Yhteistyösopimus, joka tiedostetaan vähitellen rajan takana.

      Tällainen jumala on tavallaan ihminen itse rajan takana parhaimmillaan. Kun ihminen siirtyy rajan taakse, hän lähestyy tuota jumalaansa ja lopulta sulautuu siihen. Hänestä itsestään tulee jumalansa. Koska ihminen ja ihmisen jumala ovat yhtä. Ihmisen ja jumalan välinen gravitaatiovoima, jonka nimi on rakkaus, tekee sen.

      On kuitenkin monta jumalaa, joiden piirin "ympärillä" on heidän jumalansa. Näin on loputtomiin. Absoluuttinenkin jumala on olemassa tällä logiikalla, se yksi, kun ajatellaan jumalaketjua loputtomiin, mutta me emme tiedä siitä mitään. Voimme aavistaa Elämän, joka sulkee piiriinsä kaiken, kun olemme avoimia.

      Kirjoittaja kertoo siis asiaa.

    • kokija

      " Valoni on kaikkialla. Ydinolemukseni on kaikkialla."

      Tässä puhutaan tulkintani mukaan tuon jumalan jumalasta, jota tuo jumala nimittää ydinolemuksekseen. Ihmisen jumalan ydinolemus, tavallaan Yli-Jumala on kaikkialla.

      Samasta asiasta puhutaan Raamatussa, kun kerrotaan jumalasta jumalien kokouksessa. Ja kun sanotaan että Jumala on yksi, tarkoittaa se, että jumalat ovat yhtä toistensa kanssa muodostaen yhden ykseyden. Tämä ykseys on toisin sanoen "yksi ja ainoa" [totuus]. Vrt. sanonta "totuus on yksi ja ainoa".

    • Kaikkivaltiaalla on tieto, aina ollut...alusta asti ja voima....me olemme ja 'koemme', koska Jumalalla ei ole ollut kokemuksellista tietoa...tuntoa, ennen sielujen antamaa palautetulvaa?
      Siksi voimme sanoa, Jumala on meissä ja kokee asiat jotka Hän käsitteellisti on aina tiennyt.

    • Jumalan sijasta voimme hyvin käyttää Minä Olen ym käsitettä.

      Jälleensyntymällä pitää olla johdonmukainen logiikka...tarkoitus, tämä voidaan järjellisesti käsitellä.
      Hyvin tärkeää, koska mm 'sielunvaellus'....'jälleensyntymä' on useinmiten epäselvää, puhumattakaan jälleensyntymän tarkoituksesta kaikenkaikkiaan.

      Pitäisi nyt palata niistä korkeista sfääreistä näihin kuvioihin, joita tavallinen tietämätön kaipaa ja tarvitsee.
      Eli fyysisen tietoisuuden tarkoitukseen, niin harhaa ja valheellista elämää, mutta meille nyt ja tässä totta.
      Ihminen pohtii kaikkeutta fyysisen elämänsä painottamana, uskonopetukset.... materiaan perustuva totuus ym.

    • Pikku-Jeesus

      Ystävä hyvä, kirjoituksesi on tunteellinen, mutta olet unohtanut totuuden joka kuuluu: " Minä olen Yhwh sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
      Yhwh sinun Jumalaasi sinun tulede palveleman ja Häntä ainoata kumartaman."

      Budha on epäjumala.

      • olen minä

        Ystäväni, miksipä ei Whyh tai Hyhw?

        Todellisuudessa ei ole olemassa epäjumalia ja jumalia, sillä kaikki ovat tasa-arvoisia jumaluudessa. Vain egosi tahtoo luokitella asioita epäjumaliksi ja jumaliksi.
        Egosta ovat syntyneet myös Jumalat, jotka näkevät vain itsensä Jumalana ja muut epäjumalina. Tiedosta egosi ja sen toiminta niin opit ymmärtämään itsesi ja jumaluudenkin, jossa kaikki ovat yhtä ja jonka osasia olemme jokainen.

        Kiitos Elämälle jossa kaikki ovat yhtä.


    • .

      Ylläpitäjä Henki.

    • ja ratkaisu oli?

      Suuruuden hullua naisen tunteikasta kirjoitusta, ei mene enää mielikuvituksen piikkiinkään.
      Taika-uskomukset ovat lähinnä vain tunnetta, joista järki on poissa, yhdistettynä järki ja tunne voivat saada aikaan täydellisemmän, taikauskottomamman käsityksen.

    • valistunut

      Aloittajan kirjoitus on oikeansuuntainen, vaikkakin siinä on pieniä väärinkäsityksiä.
      Me todella olemme osa kaiken lähdettä ajatonta elämää, muuten emme tallustelisi tällä telluksella
      Kaikki titä on ulkopuolellamme on aikaa ja ainetta joten siellä ei voi olla mitään erillistä jumaluutta, sillä kaikki ajaton sisäpuolellamme
      Vain oman sisimpämme kautta voimme olla yhteydessä ajattomaan elävään lähteeseemme, sllä mielemme perusta on tuota ajatonta
      Materiasta kehityksen kautta syntyneen egon sielun takia joka on aikaa ja ainetta emme voi olla yhteydessä perustaamme
      se on tukkinut mielemme sisällöllään.

      Kun olemme yhtä äärettömän kanssa silloin meillä on suora yhteys ajattomaan jonka me tunnemme tyhjyytenä ja hiljaisuutena, jolloinajatus voi viritä tuosta hiljaisuudesta käsin, ja silloin se on vapaa

      Egosta virinnyt ajatus on oman menneisyytensä vanki, joten sen vapaus on vapauuta vain tuon vankilan muurin sisäpuolella

      Muuten Buddhan opetuksessa ei ole uskoa eikä jumalaa, sillä se on vain yhtymistä äärettömään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe