Michael Jai White, 44v

Punttaajamies

8

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetero110%

Kyllä ton saa liikkumalla ja kaurapuurolla. Olisko ihana saada jäykkää tuolta unelmies mieheltä? Oikeen mustaa. isoa ja kovaa persereikääsi?

• Punttaajamies

HEH!

Kerro sä vain haaveistas!

Minä olen perheellinen kolmen lapsen isä, mutta sinä olet 110%homo, vaikkei mulla homoja vastaan mitään olekaan :D

• 111% hetero
        Punttaajamies kirjoitti:

HEH!

Kerro sä vain haaveistas!

Minä olen perheellinen kolmen lapsen isä, mutta sinä olet 110%homo, vaikkei mulla homoja vastaan mitään olekaan :D

Se ei susta sen heterompaa tee, vaikka olet kolme esiliinaa jollekin horolle siittänyt nysälläsi. Buahahhahha, homppelipomppeli sinä olet salaa rumalta eukoltasi:) Työntelet nysääsi miehen persmustuaiseen homo;)

• homppelihan sä
        111% hetero kirjoitti:

Se ei susta sen heterompaa tee, vaikka olet kolme esiliinaa jollekin horolle siittänyt nysälläsi. Buahahhahha, homppelipomppeli sinä olet salaa rumalta eukoltasi:) Työntelet nysääsi miehen persmustuaiseen homo;)

Sanotaan nyt vaikka näin: "Viimeksi kun tankkasin auton laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen."

Sinä taidat olla pahemman luokan kaappihomo.

Nyt rohkeasti kaapista ulos, nykyään ollaan suvaitsevaisia varsinkin jos asut Helsingissä.

• Punttaajamies, 28v
        111% hetero kirjoitti:

Heh - Oot sairas homo paska! Ja helvetin kateellinen. Ei emäntäni kovin ruma voi olla, jos on malliksi tai missiksi luultu!

Nuole sä vain poikakaverisi anusta :D

• Punttaajamies, 28v
        Punttaajamies, 28v kirjoitti:

Heh - Oot sairas homo paska! Ja helvetin kateellinen. Ei emäntäni kovin ruma voi olla, jos on malliksi tai missiksi luultu!

Nuole sä vain poikakaverisi anusta :D

Vielä vika viesti sulle """"""111% hetero """" HAHAHAH!

Olen suht iso ja vahva (189 cm ja 108 kg) ja yliopistosta valmistunut KTM (2009).

Siis fiksu ja filmaattinen, jota susta ei voi sanoa tekemälläkään :-)

Kuten joki tossa aiemmin totes, niin ei se mitään, kyllä homppeli saa olla!

• 111% hetero

Olen suht iso ja vahva (189 cm ja 108 kg) ja yliopistosta valmistunut KTM (2009).

Homo sinä olet ja vitu n identiteettivammainen rähmärillu, kooltadikin pikkupoika:) Ei hetero äijjien vartaloita ihaile:) Akkas varmaan jiku miss-dädäss tvs:)

• Hähjähhhjää

Helposta hera "KTM" provosoituu ainakin. Ilmiselvä kaappihomo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe