Mulla toimii hyvin unettomuuteen Imovane lääke, mutta mikä siinä on, että joka yö käyn syömässä, niin että en aamulla muista syöneeni. Huomaan vain että taas oon syöny. Ja syön paljon, keksejä, leikkeleitä, maito juon litran jne, mitä nyt milloinkin sattuu olemaan. Aamulla tyhjä maitopurkki pöydällä, makkarapapereita yms. Ja se vielä , että kun aamulla herään, on mun posket täynnä sitä ruokaa, niinkuin hamsterilla. Eli ilmeisesti syön ja menen suu täynnä ruokaa nukkumaan ja nukahdan ja en muista niellä sitä. Mistä tälläinen ahmiminen muistamattomana johtuu???
Imovane
37
40443
Vastaukset
- minä
Tulis' mieleen, että saatat mennä vähän nälkäisenä nukkumaan ja näet unta syömisestä. Noita unia joskus saattaa "elää" Imovanen kanssa. Tosta syystä muuten on äärimmäisen tärkeää mennäkin heti sänkyyn, kun niitä on ottanut. Näin ainakin omalla kohdalla.
- Rodoksen ruusu
on tuon Imovanen kans sattunu ja paljon,joten en uskalla sitä enää käyttää-touhuni ovat olleet niin erikoisia.Viimeksi,kun sen pillerin nielaisin ja mieheni oli tullut yöllä töistä,minä olin käärinyt kaikki matot rullalle koko talossa ja kun hän oli kysynyt,mitä ihmettä sinä teet olin vain vastannut,että kun laitoin illalla kännykän ja auton avaimet maton alle ja nyt niitä ei löydy mistään ja töihin olisi jo kiire!!Itsellä ei ole mitään muistikuvaa näistä,eikä muistakaan älyttömyyksistä,mitä tuon lääkkeen vaikutuksen alaisena touhusin!
- imovane
Jos en nukahtanut illalla otettuani imovanea, niin seuraavana päivänä oli vaikeuksia muistaa, mitä olin yöllä valveilla tehnyt. Aivan käytön alussa muisti oli aivan tyhjä enkä varmaan usein seuraavana päivänä tiennyt valvoneeni pillerihumalassa, mutta joskus asia paljastui jättämistäni jäljistä, kuten sinullakin esim. tyhjä maitopurkki. Mutta käytettyäni ainetta pidempään, muistin hiljalleen hieman tarkemmin yötouhujani, jotka seuraavana päivänä tuntuvat älyttömiltä. Siitä en ole varma, aiheuttiko aine syömistä.
Imovane aiheuttaa toleranssia eli elimistö tottuu lääkkeeseen ja sitä joutuu ottamaan enemmän, jotta se vaikuttaisi toivotusti. Eli imovanea ei pitäisi käyttää pitkiä aikoja yhteenmenoon, vaan pitää välillä taukoja. Jos elimistö on tottunut lääkkeeseen, saa vierotusoireita yrittäessään lopettaa tai vähentäessä lääkkeen määrää. Tällöin oireena voi olla mm. unettomuutta. Mutta yön tapahtumat saattavat silti jäädä yhtä hatarasti mieleen.
Omalla kohdallani uskon valvomisen liittyneen nimenomaan siihen, että elimistöni oli tottunut lääkkeeseen enkä nukahtanut, joskaan en vielä tuntenut vierotusoireita, koska en ollut vähentänyt annosta. Yöllä on aika tylsää ja lääketokkurassa on kiva syödä. Mutta voi lääke tietenkin itsekin mahdollisesti aiheuttaa näläntunnetta. En tietenkään tiedä, onko käyttösi satunnaista vai säännöllistä. - sama vaikutus
Tenox nukahtamislääkkeellä on hieman samanlainen vaikutus. Jos uni ei tule lääkkeenoton jälkeen niin minulle tulee pakonomainen tarve mennä syömään. Muistan kyllä aamulla että olen yöllä syönyt. Kysymys ei mielestäni ole nälästä. Näissä lääkkeissä onkin lääkevalmistajille pohtimista!
- mr. pilleri
Ihmisen ollessa kroonisesti väsynyt, esim valvonut 24h , pysyessään hereillä keho viestittää näläntunnetta lisäenergian ja mielihyvän saavuttamiseksi ei-toivotussa valveillaolossa. Ehkä imovane toimii samoin, että kun heräät koet suurta väsymystä, jolloin keho haluaa toimia "luonnollisella" tavalla ja vaatii ravintoa.
Mulla on kanssa tuo syömisjuttu samanlaista imovanen kanssa. Sit esiintyy viel sillata ku syön et en jaksa pureskella ruokaa ja yritän nielaista liian isoja paloja... *TUKEHTUMISVAARA*
- sylvester
tää toimii hyvi viinan tai kaljan kanssa kiitos o/
- "KATHERINE"
Ei kait imovanea kuulu ottaa edes päivällä, unilääke,kun on
- 9876543210abc
Mulla ainakin on silleen että mä en muista edellisen illan tai jopa edellisen päivän tapahtumia kunnolla.
Ihan hyvä lääkehän se Imovane on, mutta sen maku ei ole oikein miellyttävä :) - Anonyymi
Samahan se on koska sen ottaa, jos haluaa nukkumaan käydö esm yötyöläinen.
- pennitön uneksija
mä otin aikanaan imovanea vakaviin nukahtamisongelmiin.toisin sanoen mä lopetin nukkumisen ja valvoin viikko kaudet.mä en voi siis verrata omia kokemuksia muiden omiin mutta olisin kiinnostunut taustoista sen verran että noi vaikutukset tuntuu aika omituisilta.Mä oon huomannu jonku verran unohtelemisia ja hajamielisyyttä mutta se ei oo ollu noin hälyyttävää.mä joudun ottaan proteesit suusta yöks pos ku mulla oli joskus täpäriä tilanteita noiden hampaiden kanssa.Kovät lääkkeet ei kai sovi määrättyjen asioiden kanssa.yks tapa on tietysti tyhjentää jääkaappi illalla ennen nukkumaan menoa .Mulla on nyt se ongelma että lääkäri ei ehkä enää kirjota mulle preseptiä ja mä yritänki irrottautua tosta kemiasta.Ku tulee mun ikään ja on jo kaikkia kokeillu toi ei oo niin helppoa mutta mä pyrin oleen ovela .Mun mahdollisuudet on siinä että mä oon pakon edessä ja lääkäritki voi olla joskus vaarallisia jos ne ei tunne ihmisen taustoja siks mä en enää luota ku itteeni ja joihinki hulluinpiin.mä siis pyrin vähentään tota annosta joka on paisunu kahteen pilleriin yöks.Ku mä näin oon vähä lyhyemmällä unella mulla on aina mahdollisuus ottaa enemmän jos tilanne tulee akuutiks.yks perus ideoistani onki että syö säästäen savea sano sammmakko pojallensa.mä teen myös hypoteesin eli olettamuksen että on kaiketi muitakin ja ehkä luonnollisempia vaihtoehtoja nukahtamis vaikeuksiin ja myös vakavenpiinkin unisysteemin häiriöihin.saas nähdä kuinka tässä käy.nyt ku mä oon ollu vähemmällä kemialla pari yötä mä oon huomannu että mä näen unia enmmän ja noi unet on kans aika hassuja ja niissä on ideaa.
- +++
Imovane on loistava lääke viihdekäyttöön.
- hienoa :)
Veikkaan, että yösekoilujenne aikana olette nähneet vaikka mitä kummia pikku-ukkeleita jne. Imovane aiheuttaa realistisia hallusinaatioita jne jos ei heti lääkkeen ottamisen jälkeen mene nukkumaan. Itse kuulemma juttelin Jim Morrisonille. Koska mulla on juliste seinällä jossa on hänen kuva, joka imovane päissä alkoi elämään. Hauskaahan tuo on tietyissä rajoissa!
- eienäänkatkolle!
hienoa :) kirjoitti:
Veikkaan, että yösekoilujenne aikana olette nähneet vaikka mitä kummia pikku-ukkeleita jne. Imovane aiheuttaa realistisia hallusinaatioita jne jos ei heti lääkkeen ottamisen jälkeen mene nukkumaan. Itse kuulemma juttelin Jim Morrisonille. Koska mulla on juliste seinällä jossa on hänen kuva, joka imovane päissä alkoi elämään. Hauskaahan tuo on tietyissä rajoissa!
Varoitan! Itse käytin lääkettä 3kk joka ilta sen 1 tabletin eli 7,5 mg.
Sinä aikana uniongelmat vain pahenivat ja lääkärikäynneillä lääkäri vain sanoi että nostetaanpas vähän annosta... Tyhmänä uskoin lääkäriä. Loppujen lopuksi otin illalla 3-4 tablettia... ilman mitään vaikutusta.
Kun olin syönyt imovanea 3kk menin vielä kerran lääkäriin koska olin nukkunut neljässä yössä yhteensä 15 min. Lääkäri neuvoi juomaan lämmintä maitoa! Ihankuin en itse olisi kokeillut jo kaikkea. Yritin jättää lääkettä pois pikkuhiljaa mutta se vain pahensi asiaa ja silloin olin kokoajan aivan horroksessa, saatoin nukahtaa minuutiksi kassajonossa seisoen, leipää tehdessä, koiraa lenkittäessä.... Mutta öisin olin kokoajan valveilla. Menin yksityiselle lääkärille ja kerroin asian. Hän kertoi että imovane on sellainen lääke johon jää todella helposti koukkuun ja siitä irti pääseminen (ainakin minun tilanteessa annostuksen suuruuden takia) on suht vaarallista ilman ammattilaista. Joten jouduin tai oikeastaan pääsin vieroitukseen jossa minut vieroitettiin imovanesta ja sain uuden unilääkkeen jota olen käyttänyt nyt vuoden ilman mitään ongelmia. uosittelen kysymään mahdollisista muista vaihtoehdoista imovanen tilalle etenkin jos käytätte päivittäin / pitempään kuin pari viikkoa. Itse käytän ketipinoria 100mg illassa. Se on kalliimpi kuin imovane (n.58€/3kk pakkaus) mutta taysin hintansa arvoinen! - ei ole
eienäänkatkolle! kirjoitti:
Sinä aikana uniongelmat vain pahenivat ja lääkärikäynneillä lääkäri vain sanoi että nostetaanpas vähän annosta... Tyhmänä uskoin lääkäriä. Loppujen lopuksi otin illalla 3-4 tablettia... ilman mitään vaikutusta.
Kun olin syönyt imovanea 3kk menin vielä kerran lääkäriin koska olin nukkunut neljässä yössä yhteensä 15 min. Lääkäri neuvoi juomaan lämmintä maitoa! Ihankuin en itse olisi kokeillut jo kaikkea. Yritin jättää lääkettä pois pikkuhiljaa mutta se vain pahensi asiaa ja silloin olin kokoajan aivan horroksessa, saatoin nukahtaa minuutiksi kassajonossa seisoen, leipää tehdessä, koiraa lenkittäessä.... Mutta öisin olin kokoajan valveilla. Menin yksityiselle lääkärille ja kerroin asian. Hän kertoi että imovane on sellainen lääke johon jää todella helposti koukkuun ja siitä irti pääseminen (ainakin minun tilanteessa annostuksen suuruuden takia) on suht vaarallista ilman ammattilaista. Joten jouduin tai oikeastaan pääsin vieroitukseen jossa minut vieroitettiin imovanesta ja sain uuden unilääkkeen jota olen käyttänyt nyt vuoden ilman mitään ongelmia. uosittelen kysymään mahdollisista muista vaihtoehdoista imovanen tilalle etenkin jos käytätte päivittäin / pitempään kuin pari viikkoa. Itse käytän ketipinoria 100mg illassa. Se on kalliimpi kuin imovane (n.58€/3kk pakkaus) mutta taysin hintansa arvoinen!ei ole unilääke vaan, ksitsojen ja psykoosipotilaiden hoitoon tarkoitettu neurolepti, jos lääkärisi sinulle kertoi, että on unilääke hän ei puhunut totta. Ota selvää mitä tuo lääke terveelle ihmiselle aiheuttaa pitkään syötynä.
- yksi vaan googlesta
ei ole kirjoitti:
ei ole unilääke vaan, ksitsojen ja psykoosipotilaiden hoitoon tarkoitettu neurolepti, jos lääkärisi sinulle kertoi, että on unilääke hän ei puhunut totta. Ota selvää mitä tuo lääke terveelle ihmiselle aiheuttaa pitkään syötynä.
Ei ole unilääke ei, mutta kuten monilla monilla muillakin lääkkeillä, myös ketipinorilla on huomattu olevan vaikutuksia muuhunkin kuin alkuperäiseen tarkoitukseensa. Unettomuuteen siis nyt. Ketipinorilla nukkuu lähes kaikki, näin sanoi 5 lääkäriä minulle.
- Joshua Samola
Kun olin syönyt imovanea 3kk menin vielä kerran lääkäriin koska olin nukkunut neljässä yössä yhteensä 15 min. Lääkäri neuvoi juomaan lämmintä maitoa! Ihankuin en itse olisi kokeillut jo kaikkea. Yritin jättää lääkettä pois pikkuhiljaa mutta se vain pahensi asiaa ja silloin olin kokoajan aivan horroksessa, saatoin nukahtaa minuutiksi kassajonossa seisoen, leipää tehdessä, koiraa lenkittäessä.... Mutta öisin olin kokoajan valveilla. Menin yksityiselle lääkärille ja kerroin asian. Hän kertoi että imovane on sellainen lääke johon jää todella helposti koukkuun ja siitä irti pääseminen (ainakin minun tilanteessa annostuksen suuruuden takia) on suht vaarallista ilman ammattilaista. Joten jouduin tai oikeastaan pääsin vieroitukseen jossa minut vieroitettiin imovanesta ja sain uuden unilääkkeen jota olen käyttänyt nyt vuoden ilman mitään ongelmia. uosittelen kysymään mahdollisista muista vaihtoehdoista imovanen tilalle etenkin jos käytätte päivittäin / pitempään kuin pari viikkoa. Itse käytän ketipinoria 100mg illassa. Se on kalliimpi kuin imovane (n.58€/3kk pakkaus) mutta taysin hintansa arvoinen!Imovanesta joo.
Ite olen testaillut erilaisia uni- ja nukahtamislääkkeitä, rauhoittavia, kipulääkkeitä viimeisen kymmenen vuoden aikana jos jonkinlaisia. Näistä näppärin viinan kanssa otettava lääke lienee juuri tsopikloni, jota esim. Imovane sisältää. Tsolpideemi taasen aiheuttaa halluja. Tähän tarkoitukseen Stilnoct 10 mg lienee paras. Kuitenkin jos hallusinaatiot kiinnostavat suosittelen Resilaria tai Marzinea, joista jäkimmäisellä olen itse saanut mielettömimmät olot kuin millään muulla hallusinogeenillä. Hyvin ahdistaviakin kokemuksia myös. Näistä ressu ja Marzine ovat tietty reseptivapaita;) Itse kuitenkin suosin tramadolia sisältäviä kipulääkkeitä, koska niistä saatu euforia on kestävä ja muistikatkoksia ei synny. Bentsoista tsopiklonit ja tsolpideemit soveltuvat taasen nollaamaan järjenjuoksun tyystin.
Tässä viitemääriä olojen saamiseksi:
Imovane= 5 X 7,5 mg. = Muisti vittuun ja sekoilua ympäri pitäjää. Suurin ottamani annos on 28 X 7,5 mg./ vrk.
Tramal= 6 X 100 mg. = Seisailtaan torkkumista, mutta muisti pelaa. Ei sekoilua. Suurin ottamani annos 17 X 100 mg./vrk.
Opamox= 3 X 50 mg. Muisti vittuun ja sekoilua ympäri pitäjää. suurin ottamani annos 27 X 50 mg/vrk. (katkaisuhoitoon!)
Näitähän voi sitten combotella, mutta muistakaa, että opiaatit bentsot alkoholi saa aikaan dipin johon kuolee helposti. = Hengityslama.
Älkäähän siis testailko summanmutikassa, koska joskus tietty määrä on tappava, kun taas toisinaan samalla dosella ei tule edes oloja!!! - Anonyymi
Joshua Samola kirjoitti:
Imovanesta joo.
Ite olen testaillut erilaisia uni- ja nukahtamislääkkeitä, rauhoittavia, kipulääkkeitä viimeisen kymmenen vuoden aikana jos jonkinlaisia. Näistä näppärin viinan kanssa otettava lääke lienee juuri tsopikloni, jota esim. Imovane sisältää. Tsolpideemi taasen aiheuttaa halluja. Tähän tarkoitukseen Stilnoct 10 mg lienee paras. Kuitenkin jos hallusinaatiot kiinnostavat suosittelen Resilaria tai Marzinea, joista jäkimmäisellä olen itse saanut mielettömimmät olot kuin millään muulla hallusinogeenillä. Hyvin ahdistaviakin kokemuksia myös. Näistä ressu ja Marzine ovat tietty reseptivapaita;) Itse kuitenkin suosin tramadolia sisältäviä kipulääkkeitä, koska niistä saatu euforia on kestävä ja muistikatkoksia ei synny. Bentsoista tsopiklonit ja tsolpideemit soveltuvat taasen nollaamaan järjenjuoksun tyystin.
Imovane= 5 X 7,5 mg. = Muisti vittuun ja sekoilua ympäri pitäjää. Suurin ottamani annos on 28 X 7,5 mg./ vrk.
Tramal= 6 X 100 mg. = Seisailtaan torkkumista, mutta muisti pelaa. Ei sekoilua. Suurin ottamani annos 17 X 100 mg./vrk.
Opamox= 3 X 50 mg. Muisti vittuun ja sekoilua ympäri pitäjää. suurin ottamani annos 27 X 50 mg/vrk. (katkaisuhoitoon!)
Näitähän voi sitten combotella, mutta muistakaa, että opiaatit bentsot alkoholi saa aikaan dipin johon kuolee helposti. = Hengityslama.
Älkäähän siis testailko summanmutikassa, koska joskus tietty määrä on tappava, kun taas toisinaan samalla dosella ei tule edes oloja!!!Itse syön imovane 5mg välillä koska kyllä se uni Sieltä aina tulee MUTTA välillä käy niin et mulla menee muisti ja aamulla herään (ihan fine , paha olo ja virkeä) Ni huomaan että olen ottanut niitä joku 12-13kpl ! Toihan voi olla todella vaarallista . Holia en ota enkä mitään muitakaan lääkettä , mut ihmetyttää vaan sen muistin meno noin 1kera joka 10 (en syö usein näitäkään lääkkeitä) mut purkista hävinnyt yli 10kpl ku sekasin niitä ottanut täällä eikä mitään muisti kuvaa miksi ja millaisella ajalla ne olen ottanut
- Anonyymi
yksi vaan googlesta kirjoitti:
Ei ole unilääke ei, mutta kuten monilla monilla muillakin lääkkeillä, myös ketipinorilla on huomattu olevan vaikutuksia muuhunkin kuin alkuperäiseen tarkoitukseensa. Unettomuuteen siis nyt. Ketipinorilla nukkuu lähes kaikki, näin sanoi 5 lääkäriä minulle.
Sen haittavaikutus on väsymys ja juuri pienillä anboksilla. Voi hitto sentään kun ja jos joku syö yli 200 mg muka unettomuuteen niin lääkäriltä luvat pois ja heti!!!!
- Anonyymi
2-3 heti aamusta ja 10 mg Oxycontin ja 5 300 mg Gabrionia . Kyllä lähtee.
Opiaattiriippuvainen - 68 - Anonyymi
"Imovane on loistava lääke viihdekäyttöön."
Mutta muutaman vuoden kuluttua tulee suuri muistamattomuus, on hyvin ikävää jos ei muista eres kavereiden nimiä, tai tunnista aina puolisoaan.
Ite olen ottanut imovanea puolet 7,5mg jo 35 vuotta, en ole tottunut, näkee aina hyviä unia, eikä hikoile yöllä. Ainoa puute, Imovane ei nukuta, itse pitää pystyä menemään sänkyyn ja sammuttaa valot.
Hyvä nukuttamaan on NOPEATEHOINEN melatooni. Alussa 1 nukutti melkein heti, mutta siihen tottui. Näin myös pahoja unia ja hikoilin, vaihdoin paitaa ja tyynyä joka yö.
NYKYÄÄN puolet 3,9 mg melatoonista ja puolikas 7,5 mg imovanea.
Tuo puolikas ei tuota paljoa pahoja unia ja auttaa nukahtamaan, siis melatoni. - Anonyymi
hienoa :) kirjoitti:
"Imovane aiheuttaa realistisia hallusinaatioita jne jos ei heti lääkkeen ottamisen jälkeen mene nukkumaan."
Olen ottanut kokonaisen 7,5mg imovane aja ollut tietsikalla koko yön. Mitään kivaa en ole tehnyt, ja aamulla töihin väsyneenä. Minulla vaikuttaa vaan kahvi niin että nukkuminen ei kiinnosta, juon kahvia korkeintaa 1 kerran viikossa. - Anonyymi
Kun olin syönyt imovanea 3kk menin vielä kerran lääkäriin koska olin nukkunut neljässä yössä yhteensä 15 min. Lääkäri neuvoi juomaan lämmintä maitoa! Ihankuin en itse olisi kokeillut jo kaikkea. Yritin jättää lääkettä pois pikkuhiljaa mutta se vain pahensi asiaa ja silloin olin kokoajan aivan horroksessa, saatoin nukahtaa minuutiksi kassajonossa seisoen, leipää tehdessä, koiraa lenkittäessä.... Mutta öisin olin kokoajan valveilla. Menin yksityiselle lääkärille ja kerroin asian. Hän kertoi että imovane on sellainen lääke johon jää todella helposti koukkuun ja siitä irti pääseminen (ainakin minun tilanteessa annostuksen suuruuden takia) on suht vaarallista ilman ammattilaista. Joten jouduin tai oikeastaan pääsin vieroitukseen jossa minut vieroitettiin imovanesta ja sain uuden unilääkkeen jota olen käyttänyt nyt vuoden ilman mitään ongelmia. uosittelen kysymään mahdollisista muista vaihtoehdoista imovanen tilalle etenkin jos käytätte päivittäin / pitempään kuin pari viikkoa. Itse käytän ketipinoria 100mg illassa. Se on kalliimpi kuin imovane (n.58€/3kk pakkaus) mutta taysin hintansa arvoinen!"lääkärikäynneillä lääkäri vain sanoi että nostetaanpas vähän annosta... Tyhmänä uskoin lääkäriä. Loppujen lopuksi otin illalla 3-4 tablettia... ilman mitään vaikutusta."
näin minullakin, tosin lääkäri ei kehoittanut, kokeilin itse.
Puolesta 7,5 mg saa sen mitä pilleri tekee, kokonaisella ei nuku paremmin. - Anonyymi
ei ole kirjoitti:
ei ole unilääke vaan, ksitsojen ja psykoosipotilaiden hoitoon tarkoitettu neurolepti, jos lääkärisi sinulle kertoi, että on unilääke hän ei puhunut totta. Ota selvää mitä tuo lääke terveelle ihmiselle aiheuttaa pitkään syötynä.
"Ota selvää mitä tuo lääke terveelle ihmiselle aiheuttaa pitkään syötynä."
Ite olen syönyt 35 vuotta ja hyvin menee, ajokortti, hyvä terveys, kaikki hyvin.
Äitini söi paljon kauemmin, varmaan 45 vuotta, teki muruja otti niitä 2-4 kertaa yössä. Ohjeessa vain yksi kerta. Mutta hyvin jaksoi 96 v ikään, lähes kaikki teki itse, vähän siivosin ja kun tuli 90 v niin hain 2 kertaa viikossa kauppalapussa olevat tavarat.
Oli ollut kävellen sinäkin päivänä jonka aamuyöllä klo 5 kuoli noin 5-7 km kävelyllä.
Imovane on juuri unilääke ja mitään unilääkettä ei saa määrätä vakituiseen käyttöön.
Mutta saa antaa jatkuvasti jos on tarve. - Anonyymi
Joshua Samola kirjoitti:
Imovanesta joo.
Älkäähän siis testailko summanmutikassa, koska joskus tietty määrä on tappava, kun taas toisinaan samalla dosella ei tule edes oloja!!!Tuollainen viinakokeilu johtaa useimmiten hyvin ikävään loppuelämään.
Laitokseen alta 50v 75-90 vuotiaiden kanssa, ei ole kivaa.
- PrintScreen
En käytä enää tsopinoksia juurikin tuon ja toleranssin kehittymisen takia. Tabletteja alkoi mennä useita per yö, unta en enää saanut, vaan puuhailin jotain käsittämättömiä. Aamu alkoi kelaamalla, mitä mahtoikaan olla tapahtunut, pahinta asiassa oli usein se, että ei edes muistanut mitään yön kulusta. Pahimmillaan olin aamuyöstä lähtenyt röökiä ostamaan 24/7 aukiolevalta huoltsikalta, syönyt, roikkunut netissä jne, kaikesta tästä jäänyt muutama hatara muistikuva, niillä ja salapoliisityöllä tämäkin selvisi.
Joskus ahdistuneena vuosia ja vuosia sitten olin viillellyt itseäni tsopiklonin vaikutuksen alaisena, lääkkeen käyttötilanne oli käytännössä sama. Onneksi pääsin nyttemmin tsopiklonista käytännössä kerralla ja ilman viekkuja eroon mirtatsapiinin avulla, oikeastaan jollakin tapaa inhottaa, että olen tsopiklonia edes käyttänyt. Toleranssin kehittyminen ja nuo seikkailut tulivat kuvioon täysin hiipien, jossakin vaiheessa vain totesin, että perkele, näin tässä on nyt sitten käynyt!
Eli univaikeuksiin tsopikloni on hyvä lääke, mutta vain ja ainoastaan lyhytaikaisena hoitona!>>ei ole unilääke vaan, ksitsojen ja psykoosipotilaiden hoitoon tarkoitettu neurolepti, jos lääkärisi sinulle kertoi, että on unilääke hän ei puhunut totta. Ota selvää mitä tuo lääke terveelle ihmiselle aiheuttaa pitkään syötynä.>>
Kyllä sitä yleisesti käytetään unilääkkeenä etenkin sairaala- ja laitoshoidossa. Ja yhä yleistyvämmin myös avopuolella. Ketiapiini on (nimellä Seroquel) yksi Suomen myydyimmistä lääkkeistä ja kylläpä olisi aika outoa, jos niin suosittua lääkettä menisi vain psykoosipotilaille! Hyvä lääke pienillä annoksilla ahdistuneisuuteen ja isommilla unettomuuteen.
Useilla lääkkeillä on monia eri käyttötarkoituksia, joita ei välttämättä mainita tuoteselosteessa. Lisäksi on lääkkeitä, joita on kehitetty ensin tiettyyn tarkoitukseen, mutta sitten on todettu, että vaikutus on parempi johonkin aivan toiseen ongelmaan tai sairauteen. Mieleen tulevat ensimmäisinä Aspirin, Viagra ja Reductil.- idi amin
Magnesio kirjoitti:
>>ei ole unilääke vaan, ksitsojen ja psykoosipotilaiden hoitoon tarkoitettu neurolepti, jos lääkärisi sinulle kertoi, että on unilääke hän ei puhunut totta. Ota selvää mitä tuo lääke terveelle ihmiselle aiheuttaa pitkään syötynä.>>
Kyllä sitä yleisesti käytetään unilääkkeenä etenkin sairaala- ja laitoshoidossa. Ja yhä yleistyvämmin myös avopuolella. Ketiapiini on (nimellä Seroquel) yksi Suomen myydyimmistä lääkkeistä ja kylläpä olisi aika outoa, jos niin suosittua lääkettä menisi vain psykoosipotilaille! Hyvä lääke pienillä annoksilla ahdistuneisuuteen ja isommilla unettomuuteen.
Useilla lääkkeillä on monia eri käyttötarkoituksia, joita ei välttämättä mainita tuoteselosteessa. Lisäksi on lääkkeitä, joita on kehitetty ensin tiettyyn tarkoitukseen, mutta sitten on todettu, että vaikutus on parempi johonkin aivan toiseen ongelmaan tai sairauteen. Mieleen tulevat ensimmäisinä Aspirin, Viagra ja Reductil.Itellä 100mg ketipinor,30mg citalopram ja 7,5mg imovane per päivä...
tuntuu että imovane vie muistin..mutta kai se k auttaa nukahtamaan ...
tosin tullut juotua viimeiset 2 vuotta.. joka päivä..
ja se vääristää lääkkeiden vaikutusta.
o vaan niin mukava ottaa joku k ja i ja muudan olut..
todellisuus häipyy toviksi.. - Se ketipinorin käytt
idi amin kirjoitti:
Itellä 100mg ketipinor,30mg citalopram ja 7,5mg imovane per päivä...
tuntuu että imovane vie muistin..mutta kai se k auttaa nukahtamaan ...
tosin tullut juotua viimeiset 2 vuotta.. joka päivä..
ja se vääristää lääkkeiden vaikutusta.
o vaan niin mukava ottaa joku k ja i ja muudan olut..
todellisuus häipyy toviksi..Ketipinoria (sama kuin seroquel) käytetään moniin eri tarkoituksiin kuten on edellä mainittu ja katkolla se annettiin minulle imovanen tilalle ja sanottiin ettei tähän jää koukkuun, mutta kyllähän tähänkin jää, nyt annokseni on 350mg ja ilman sitä en nuku hetkeäkään. (ellen ole täysin turpa täynnä). Tosin parempi kun imovane-se vei unet vaikka sen otti!
Mutta suosittelen, jos et nuku kunnolla koeta hankkia kunnon lääkäri joka tietää susta kaiken ja ota unilääke vain tarvittaessa. Pitkäaikaisen unihäiriön syy kannattaa selvittää tai et nuku enää ilman pillereitä. Ite en ees muista enään miten pysty vaan meneen sänkyyn ja nukahtaa. - Xhavier
Kun imovane otetaan rentoudu siin ajassa ja mee sankyyn Jos ketipinor ja vaikka muutama melatonin niin voi auttaa unen frl ja Jos sulla on kroonisia univaikeuksia niin mene yksityis laakarille niin toivottavasti saat nukuttuu. Ite menin nukkuu kaheltatoista 3 imovane 2 dormicumi ja nukuin 3h mut krnooniset univaikeudet on paska juttu!
- Anonyymi
Xhavier kirjoitti:
Kun imovane otetaan rentoudu siin ajassa ja mee sankyyn Jos ketipinor ja vaikka muutama melatonin niin voi auttaa unen frl ja Jos sulla on kroonisia univaikeuksia niin mene yksityis laakarille niin toivottavasti saat nukuttuu. Ite menin nukkuu kaheltatoista 3 imovane 2 dormicumi ja nukuin 3h mut krnooniset univaikeudet on paska juttu!
Valehtelet.
- kikkelis kokkelis
Olipa totta tosiaan hurjaa lukea juttua: Tässä viitemääriä olojen saamiseksi: Missähän päin suomea tälläisia määriä lääkkeitä saa lääkäreiltä? Itse olen käyttänyt Imovanea 14 vuotta Tradolania 6 vuotta ja Norspan laastaria noin 5 kk. Yliannostusta en ole ottanut enkä käytä alkoholia. Ei tulisi mieleenikään lähteä lääkkeillä leikkimään. Toivottavasti kukaan " täyspäinen" ei tämmöisiä määriä alkaisi kokeilemaankaan ainkaan kivun hoidossa.
- Xhavier
Imovane 7,5 mg ja dormicum 15mg
Naa on mun tropit joten eli luet Sen reseptin Jos on 1kpl illas ja ota siihe muutama melatooni 2kpl ja ketipinor, 50/100 mg
Nimimer - Anonyymi
Mistä te hankitte Imovanenne. Lääkäreiltä ei reseptiä saa. Hetarjoavat tilalle Mirtazapiinia.
- Anonyymi
Jos herää kesken unien ja syö vähän nukahtaa taas helposti uudestaan.
- Anonyymi
Hyvä jos ees joskus syö
Hampaanpesu
- Anonyymi
älkää ihmessä tilata Oikeaapteekista ulkomailta.Alkavatkiristää vakuutusmaksuilla.Ensin400e sitten300e 200e.En maksanut.Tuotteita en saanut 280e meni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056