Tieto lisää tuskaa

weckuli

Pitää paikkansa.

5

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Sähköinen äänestyspääte, VR:n junalippuautomaatit, terveydenhuollon reseptijärjetelmä - Kaikki tämän Tieto(talon) mokia.

Asiakkaat, käyttäjät ja rahoittajat lilluu tuskassa ja omassa liemessään.

Sokea Usko, mutta sen kritisointi ja "koetukselle" eli testaamisen puute aiheuttaa ohjelmointi -ja käytettävyysvirheitä.

• ehtoollista

Hubble ei löytänyt Jumala, ei muutkaan satelliitit tai kiikarit, ei astronautit vaikka katolle kiippes, tieto lisää tuska ja ateistia ahistaa kun kirkkoon astelee, mitää ei näy
      ja uus digikamera. "ahistaa" sano pappikin saarnan lopuksi ja otti ehtoollista

• Pitää siis valita haluaako elää todellisuudessa ja kärsiä sen seuraukset vai elääkkö jumalharhassa kaukana realismista.

Minä valitsen totuuden, vaikka sattuisikin.

• Elämä on täynnä tuskan parahduksia

• Esko

Ei lisää, höperehdit.
      Maailmassa on tietysti paljon tuskaa monenlaisissa tilanteissa. Suomalaisilla on kuitenkin niin turvattu elämä, ettei tarvitse tuntea siitä tuskaa.
      Muistan kuitenkin vielä sodan ajan ja silloin oli toisenlaista. Saatin pelätä usein, että ryssät saattavat olla pihamaalla joskus herätessä. Oli jopa pakovarustelut aina valmiina.
      Nykyään on kaikki hyvin. Kaikki on loistavan hyvin ja on elämä ja yltäkylläisyys.
      Syy siihen on kyllä vain oman pääsi sisällä. Siellä voisi olla myös onnen avaimet ja paratiisin maisemat. Se on aivan miten elämästä ajattelet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4713
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3818
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3250
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3071
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2904
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2558
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2003
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36