Mulla on ongelma. Meidän koulussa on yks erittäin mua häiritsevä ja ällöttävä miespuolinen opettaja D:
se kattoo mun rintoja usein. peppuakin varmasti kattoo. Viimeks se jäi kiinni ku menin ruokalaan niin suoraan oli katse kohdistunu mun rintoihin ku katoin sitä.. sit se katto mua naamaan ja näki, ku katoin sitä, ja kääns äkkiä katseensa pois. lisäks se ei oo ees mikään komistus, eli sekin vaikuttaa osittain tähän mun inhotukseen D: mun tekis mieli vetää sitä turpaan, mutten uskalla. mun tekis kertoa tästä mun yhdelle hyvälle kaverille, kuraattorille tai psykologille, mutten uskalla.. ;/ enkä kyllä tuu menemäänkään.....en mä uskalla vaan! D----'': haluun vaan pois sen tunneilta... sen takia inhoon puutöitä D:
inhoan tunteja miespuolisen open takia.. :/
4
188
Vastaukset
- ........
No älä valitse puutöitä enää seiskaluokan jälkeen. Välttele kyseistä opettajaa. Eipä tuossa oikein muuta voi neuvoa, jos et uskalla kertoa asiasta aikuisille.
- alottajaaaa
mutku tää ongelma häiritsee just nyt, ja lukuvuotta on vielä pitkä aika. meillä on 3 tuntia viikossa puutöitä :-------/
- randomityttömoi
No ei sulla mitään muuta mahdollisuutta ole kuin että kerrot aikuiselle.
Hei!
Tuollainen käytös opettajaltasi on sopimatonta, ikävää, että olet kohdannut sellaista. Olisi hyvä, jos voisit kertoa asiasta rehtorille tai muulle aikuiselle koulussa/kotona, jotta he voisivat keskustella tämän opettajan kanssa. Jos pystyt tästä asiasta kertomaan, voi se auttaa muitakin oppilaita, jotka mahdollisesti kokevat samaa. Rohkeutta!
Terveisin Nettisaappaan päivystäjät Jyväskylästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831561
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53802
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html188741Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41690Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.170671