Tappelu baarissa

Jouni

Tuli tuossa viime viikonloppuna baarissa tappelu yhden jätkän kanssa, tai oikeastaan 3 tyypin kanssa. Se istui viereisessä pöydässä parin kaverinsa kanssa, kun juttelin kaverini kanssa
jotain armeijajuttuja. Tyyppi alkoi siitä viereisestä pöydästä huikkimaan jotain: "Kyllä sivari aina armeijan voittaa". Tyypit olivat selvästikin puheistamme vittuuntuneet. En siinä sitten mitään, naureskelin vähän ja menin tilaamaan uuden kaljan. Istuttiin siinä sitten pöydässä kaverini kanssa ja juotiin rauhassa kaljaa, kun tämä samainen tyyppi oli lähdössä kavereineen pois baarista meidän pöydän vierestä. Jälleen tuli kommenttia: "Väistäkääs armeijapellet vähän". Latasin sitten takaisin: "Kyllä, Neiti sivari". Tyyppi tönäisi selkään. Olin nousemassa ylös kun tyyppi tönäisi niin että lensin persuuksilleni maahan. Ei siinä mitään nousin ylös, otin jätkää niskasta kiinni, heitin maahan ja pidin siinä. Sitten tuli toinen sen kavereista ja potkaisi minua kylkeen. Kaverini kiskaisi saman tien tyyppiä tauluun ja se tippui siihen. Kaverini iski vielä sen toisenkin maihin kun se yritti siinä pokkuroida vastaan. Pidin sitä yhtä tyyppiä vielä niskalenkkiotteessa, vaikka kylki oli pirun kipeenä. Kysyin sitten että lopetetaanko jo ja päästin tyypin irti. Ja saman tien yritti löydä, mutta ei osunut. Iskin saman tien jätkää turpaan ja heitin vielä maahan. Pidin siinä hetken ja kysyin että joko nyt s**tana riittää. Tyyppi vastasi "joo joo. Päästin irti eikä se sitten enää mitään yrittänyt. Jäi j*maliste aikuinen mies itkemään: "Mä soitan poliisit!" Ei hel*etti jätkä alottaa ite tappelun ja kehtaa tollasta vielä alkaa rääkymään. Lähettiin siitä äkkiä kaverin kanssa pois kun baarihenkilöstö oli kuulemma soittanut poliisit. Ei ainakaan lähiaikoina olla menossa kyseiseen baariin. Tuloksena siis mustelma kyljessä, joka alkaa hiljalleen parantua ja elinikäinen porttikielto samaiseen baariin. No onneksi oli 185cm melk.100 kiloinen kaveri mukana, muuten olisin luultavasti saanut turpaani pahasti, kun oli kolme tyyppiä käymässä päälle. Vaikka en erityisemmin pidä sivareista, en ala riitaa haastamaan, mutta varmasti isken tauluun vastedeskin jos alkavat haastamaan riitaa. Kyllä se vaan teki kutaa kun sai vittuilevat ja riitaa haastavat sivarit oikein kunnolla selkään!

15

4940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivari

      Tapahtuu Savonlinnassa.
      m.s. tulee lampaan kanssa.

      m.s.: Kvitto pöytään!
      Teinivaimo: En varmaan laita.
      m.s.: Oitis kvitto pöytään tai tulee atraimesta.
      Teinivaimo: En minä kehtaa. Se on aika ryppyinen ...
      m.s.: Saamari missä kvitto viipyy!
      Teinivaimo (laittaa kvitto pöytään): No siinä.
      m.s.: Eihän tuo ole Seurahuoneen kvitto!
      Teinivaimo: Seurahuoneen kvitto? olaviii ...
      olavi (tulee): Mikäs kääpiö täällä melskaa.
      Teinivaimo: Se tahtoo kvittoa.
      olavi (väläyttää kulmahammasta): Siinä teille kvittoa! Niirasen suku, HUS HUS!
      (m.s. kyykkii kauhuissaan pakoon. Käpälämäen valssi alkaa soida.)
      olavi (laulaa): OLAVI MÄ OON, KAIKKIEN KINGI HUOLETON! NYT KYYKI KÄÄPIÖ, ON AIKAS KOITTANUT!

    • Mies

      Sivari=vässykkä runkkari.

      • Totaali

        Mikä ihme on "vässykkä?"

        Etkö itse ole koskaan kokeillut masturbaatiota? Oletko siis lässykkä eunukki?


      • asdf

        Sinä=aivoton juntti.


    • juho

      tarinalta..kuka tahansa voi tommosta säveltää..

    • Totaali

      Tuollaisia räkänokkia saakin vähän pistää ojennukseen.

      Terv. 188cm 110kg totaali, kaverijoukon pienikokoisin :D

      • res.kers.

        Ei ole mukava katsoa kun iso mies itkee...


    • Sivarimetallisti82

      Tämä on taas sitä tyypillistä junttisuomalaisuutta. Ollaan baarissa ja aletaan riehua kännipäissään, kun väitellään siitä kumpi on parempi armeija vai sivari. Eniten ihmetyttää se että eikö muka edes baarissa löydy parempia puheenaiheita kun armeija vastaan sivarijutut. Jos mennään vaikka Ruotsiin, niin siellä on aivan yksi ja sama onko mies käynyt armeijaa vai ei. Mutta meillä suomessa tämä aihe on oikein iänikuisen vanha väittely josta ei tulla pääsemään koskaan eroon. Paras ja helpoin ratkaisu asiaan olisi yksinkertaisesti se että annettaisiin jokaisen tehdä niin kuin itse haluaa, eikä aloitettaisi tätä typerää väittelyä. Itse olen baarissa ollessani pitänyt suuni tiukasti kiinni siitä että olen sivari, koska tiedän mihin se tulee joka kerta johtamaan. Ja baarissa löytyy kyllä parempaakin tekemistä kuin väitellä jostain iänikuisen vanhasta ja naurettavasta asiasta. Mutta valitettavasti lähes aina minullekkin tullaan tekemään baarissa näitä tyhmiä kyselyitä tyyliin " Joko on intti käytynä" Ulkonäköni nyt sattuu olemaan sellainen että se herättää heti huomiota varsinkin näissä armeijaintoilijoissa, pitkä tukka, mustat vaatteet, ja paljon koruja. Olen vaan sen verran suorasanainen että en kiellä olevani sivari, ja siitä on taas sitten sota valmis. Onneksi keksin aina lähteä pois paikalta, ja jättää nämä intoilijat omaan arvoonsa.

    • Kersantti

      Hampputukille satikutia jotta tietävät paikkansa!

    • C-paperit

      Mutta minäpä sanon, että kyllä se vapautus armeijan, sivarin ja vankilan voittaa.
      Tuleeko kukaan pieksemään minua siitä hyvästä?!

      • 190 cm 135 kg

        tulen ja pieksän sut c-kakkosinesi !


      • hööh
        190 cm 135 kg kirjoitti:

        tulen ja pieksän sut c-kakkosinesi !

        läski, vois selluliitti tummua.


    • Kysyjä

      Jos sä kerran koet olemas kunnon mies niin minkä takia sä provosoiduit tollasesta pikkuasiasta. Seuraavalla kerralla saatat törmää riidanhaluines sellaseen sivariin, vapautettuun tai totaaliin, joka repii sun pääs irti hetkessä ja siinä ei sotilasarvot ja inttitarinat auta. Esimerkkinä tunnen yhden kaverin joka on vapautettu (182 cm ja 90 kg), tekee työtä ravintoloiden portsarina ja se pieksee tarvittaessa työkseen kaksmetrisii ja 200 kilosii karpaaseja hyvällä menestyksellä, kertaakaan ei oo ottanu tyypillisiltä suomi-idiooteilta päähän. Eikä se todellakaan tarvii kaasuaseita tai pamppuja isokokosten taltuttamiseen, se mättää vaan niin paskaks et toinen lopettaa. Jumalauta sä ja kaikki nää intti-intoilijat kovat jätkät kuolisitte jos menisitte sitä vastaan, se osaa sellasta väkivaltaa mistä te ette edes haaveile. Eli mieti vähän seuraavalla kerralla mitä sulla voi olla vastassa ku lähet riitaa haastamaan olitpa sit alottava tai jatkava osapuoli, sotilasarvo ei oo vielä mitään siinä vaiheessa kun tosipaikka iskee. Todennäkösesti joku päivä sun kallos tullaan murskaamaan tosi pahasti jos noin jatkat.

    • 180cm 125kg 36v

      oho, no onpa siinä ihme äijä sitten jolle ei kannata mitellä !

    • olenvitunhomo

      Vit-tu te olette lapsellisia.
      Terveisin 220 cm 55555000 kg painava Michelin-kapiainen.

      Vedän turpaan kaikkia ja panen varusmiehiä perseeseen, saatana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe