Aina kun RAY lanseeraa uuden peliautomaatin tai vaikkapa kokonaisen netkasinon, ovat koneet säädettyjä antamaan paremmalla %.
Tällä saadaan uudelle pelille vakiintunut suosio.
Ja kunnes peliä pelataan tarpeeksi , säädetään anto% kohdalleen.
Tämä on aivan selkeästi todettavissa. Ja se taas kertoo RAY moraalista paljon.
Tämä näille satunnaisuus urputtajille. ( tai pitäisikö sanoa 1 urputtajalle ).
Näin toimii meidän ikioma RAY
Ja tämä kokemus perustuu 2 miljoonalle kierrokselle.
Ray kyseenalaista toimintaa
8
209
Vastaukset
- Hulivili hulinavyö
Eräs ravintolan työntekijä sanoi huomanneensa saman. Ei sinänsä ihme kun kyseessä RAY.
Johtunee varmaan siitä,että kun olet pelannut vähän aikaa voit olla voitolla. Kun olet pelannnut kauan olet hävinnyt kaikki rahasi johtuen siitä, että pelien palautusprosentti on alle 100%. pelaaminen pitkään netticasinoissa ilman bonuksia on siis sata varma tappio. ellei isompaa voittoa kohdalle osu.
- hoh hoh..
Gambler poju on taas aivan pihalla aiheesta. Oletko muistanu kehari napsia lääkkees?
- uhkapeluri11
Joo huomattu on Kulta Jaskasta ja automaattiruletista...
Naulan kantaan... fiksut on sen huomannu - mahtava masa
Eikös jokainen liiketaloudellinen yritys lanseeraa uuden tuotteen jollakin menetelmällä, jotta se saadaan asiakkaiden / potilaitten ( ray tapauksessa )
tietoisuuteen hyvin. - Peliongelmaisen
Tilitystä ja lätinää.
- tyhmälle<<<
etkös sää tiedä kuka ylläpitää RAYn pelitoimintaa? Vastaus: peliriippuvaiset
- 43tf
En kyllä yhtään ihmettele! Kun Kulta-Jaskan valtaus tuli pelisaleihin, niistä sai paremmin, nykyään ei saa enää yhtään mitään :(
Sama pätee tuohon Huurrekenoon, aluksi tuli rahaa kuin roskaa, nyt ei mitään.
Suositut koneet, kuten Tuplapotti ja KultaJaska, näistä saa varmimmin yleensä, myös Tähti on luotettava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423