Törmäsin netissä mainokseen jossa turussa Suomen Laaturengas Oy mainostaa nastarenkaita -40% alennuksella. Joku ns. poistomyynti.
Ovatkohan hinnat oikeasti -40%?
Merkkiäkään ei kerrota mutta soittelemalla selvisi että merkki on BF Goodrich, ja kehuivat että on todella laadukas eurooppalainen rengas.
Onko kellään kokemuksia tästä BF Goodrich merkistä?
Kannattaisko tosta hakea nyt ensitalveksi nastarenkaat kun kerran renkaiden hinnatkin ovat nousussa?
Minulla on autossa 14" ja tuolla www.laaturengas.fi ne saisi nyt 61€/kpl
Kattelin tuolta rengas-onlinestä ja ei oo missään noin halpaa nastarengasta.
Voiko rengasliike oikeasti myydä halvemmalla kun nettikauppa vai onko tää joku ihan surkea rengas?
Rengasliikkeellä -40% poistoale, onko aidosti?
11
739
Vastaukset
- halbaa skeidaa
Lopullinen myyntihinta ei välttämättä ole sen halvempi kuin muiden liikkeiden myyntihinta.
Ei ole kaksinen nastarengas, kesäkumit kohtuullisia.
Kuinkahan kauan ovat roikkunet varastossa? - vähän vertailupohjaa
Kaikki on niin suhteellista. Kumho talvirenkaat nastoitettuna ja alle laitettuna maksoi koossa 195/65-15 320 € (Öljyrengas, Karhula) .
MIssä se alennus piilee jos sinulle homma
Laaturenkaalla maksaa 4X 70€ työ 50 = 330 € (40 %:n alennus ???)
Rajamarket (Karhula) ja rajatukku (Virojoki) myy 14" renkaita 46-48 €/kpl ja minun kokokin eli se 195/65-15 maksaa 52 €/kpl . Kyseessä on CR-rengas eli semmonen Haminassa pinnoitettu. Se olisi todella halpa ratkaisu.
Nämä olivat siis normaalihintoja kaikille ostajille ympäri vuoden. - Pinnotettu_huhhuh
Kumho on ainakin täys kiinarengas, sitä voi verrata johonkin sunny renkaaseen. Pinnotetusta puhumattakaan, kuka oikeasti laittaa pinnotetut renkaat autoonsa?
Mutta joo etten eksy aiheesta niin onhan tuo BF Goodrich monen rengasliikkeen ykkösmerkki, hinnoista en tiedä onko halvatMinä laitoin. Pinnoitetut kitkat on mersussa alla.
Kesällä ei varmasti kestäisi, mutta talvella mennään harvoin yli 130 km/h nopeuksia, niin pysyy kumi renkaan päällä. :)
Pitoa on muuten ihan hyvin. Green Diamond.- kelly springfield
Kumho on e-korealainen rengas. Etelä-Korea on muuten yhtä kehittynyt teollisuusmaa kuin Japani, tiedoksi vain. valitsin Kumhot, sillä se on keskihintainen, mutta silti ihan kunnon rengas. Joka paikkaan on päässyt, mihin olen halunnut ja kulkee hyvin myös auraamatonta kylä- tai mökkitietä.
Ei kenenkään kannattaisi olla niin hölmö, että sortuu ylihinnoitettuihin merkkirenkaisiin.
Vai onko venäjällä tai indonesiassa tehdyt nokialaiset muka parempia ? Minä olen monta talvea ajellut pinnoitetuilla Assa -nastarenkailla. Muuten hyvät, mutta äänekkäät johtuen ilmeisesti siitä, että pinnan kaikki palat ovat yhtä suuret.
Seuraavatkin talvirenkaat ovat Assat.
Kehitys on näköjään kehittynyt 40 vuodessa paljon ainakin renkaitten pinnoituksessa.
- turkulainen123
http://www.rengaskauppa.net/renkaat/BF_GOODRICH/-/175/65/14
Tuolla ne on ainakin 70€/kpl ja siihen lisätään rahti niin sarja maksaa 305€.
Laaturenkaalla maksais 244€ jos sattuu olemaan turkulainen.
Ei ole ihan -40% mutta tuskin normaali myyntihinta on sama kun jollain nettikaupalla. Näyttää hyvältä alennukselta.
Kumho ei ole kiinarengas, se on vielä pahempi, eli koreasta.. 61 e/rengas on 240 e/sarja.
Jos tuo on allelaitettu hinta, niin onhan se hyvä.
Tuollainen ei-niin-tunnettu nastarinkula maksaa varmaan normaalisti 350 e/sarja allelaitettuna, eli aika lähellä ollaan 40 prossan alennusta.- tuhtipoika
Mistä toi laaturengas oikein hankkii noi kumit vai tekeekö siellä johtaja itse töitä, ku toihan on ihan ilmanen:D kävin hakeen tänään pösöön renkaat ni makso 48,00 eur kappale, mitä helvettiä??:D rengasturku pyysi kerran multa KÄYTETYSTÄ sarjasta 220,00 euroo:D:D
Tosiaan sain allelaitettuna 192eur koko sarjan uusia renkaita eikä ollu mitä'än pinnattua shittiä;)
http://www.laaturengas.fi/tarjoukset- koijjariliike
ja ihan parasta laatuahan nuo mustat ja pyöreät kumikkeet?!?!?
- tuhtipoika
Oli euromasterin myymää merkkiä Tigar.. eli jos on paska ni sit on Suomen suurimmallakin liikkeellä paskaa:D:D oli tehty toukokuussa 2012 ei siis kauheen vanhojakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088