Hei, kertoilen teille tarinani....seurustelen ulkomaalaisen miehen kanssa. Olemme olleet yhdessä nyt puolisen vuotta. Alussa hän piiritti piirittämistään, että suostuisin treffeille hänen kanssa. Kaikki menikin niinkuin elokuvissa, rakastuimme ja aloimme suunnitella yhteistä tulevaisuutta, naimisiin menoa, lasten hankkimista, siis ihan perussettiä. Häitä suunnittelemme ensi kesäksi. Kaikki kuitenkin muuttui, kun hän huomasi että sai minut seurustelukumppanikseen. Hän alkoi sanomaan minulle asioita, joista todella loukkaannuin. Hän sanoi, että oli aina ajatellut kumppaninsa olevan kauniimpi ja hoikempi, mitä minä olen. Jopa hiukseni ja silmäni ovat väärän väriset. Kysyin että miksi ei sitten etsi sellaista naista, joka miellyttää, miksi on minun kanssani. Tuli vastaus, että ei tiedä miksi hänen sydämensä oli minut valinnut ja että näitä asioita on vaikea selittää. Ja että jos vakavissaan haluaan suhteen joka johtaa johonkin, niin kaikkea ei voi kuulema saada samassa pakkauksessa, että on luovuttava jostain ominaisuudesta jos löytää ihmisen joka on sisältä kaunis. Sanoin hänelle, että nyt kun tiedän, että hän haluaa jonkun nätimmän, hoikemman naisen, niin miltä hän luulee minusta tuntuvan. Ei ymmärrä miksi hänen rehellisyytensä minua satuttaa...Moni ihminen pitää minua kauniina, jopa kadulla tuntemattomat sanovat kauniiksi tai että mulla on upeat hiukset. Niin, olisi ihan kivaa kuulla nämä sanat myös omalta mieheltä, mutta ei...hän tuntuu näkevän minussa vain ne negatiiviset asiat. Sanoin hänelle, että en halua miestä, jonka silmissä en ole kaunis ja joka haaveilee hoikemmasta ja nätimmästä, jolla on oikean väriset hiukset ja silmät. Sanoi, että hyväksyy minut sellaisena kun olen ja kävimme pitkän keskustelun aiheesta. Päätimme jatkaa yhdessä.
Sitten kerran tulin väsyneenä kotiin töistä kamalassa migreenissä, menin hänen kanssa meseen. Hän kysy mitä ruokaa teen itselleni ja pojalleni. Sanoin, etten jaksa tänään tehdä mitään ruokaan vaan ostin valmista take away sapuskaa. Vastaukseksi tuli, että olen niin laiska...minulla oli migreenikohtaus ja saan kuulla olevani laiska jos kaksi kertaa vuodessa en jaksa itse kokata. Suutuin ja toivotin hyvät yöt. Hän ei näköjään ymmärrä mitä yh-vanhemman arki on. Omastani ainakin on laiskuus kaukana, kaiken saa tehdä yksin, töiden jälkeen odottaa pyykkivuori, siivous, kaupassa käynti ja lapsen kanssakin pitäs ehtiä olemaan. Yöllä oli tullut tekstari jossa pyysi anteeksi ja ettei tarkoittanut mitä sanoi.....
Tällä viikolla hän sanoi jotain joka todella loukkasi, meni yöunet ja niin päin pois.Hän sanoi, että olen huono äiti....Kysyin miksi. Hän vastasi, että koska lapseni menee viikonlopuksi isälleen. niin no sellainen sopimus mulla exäni kanssa on, mutta hänen mielestään laitan lapsen isälleen, koska haluan itse vapaata enkä jaksa lastani, ja tämä tekee minusta huonon äidin. Kysyin, että miksi sitten itse haluaa kanssani lapsia, kun kerran ilmiselvästi näkee ettei minusta äidiksi ole....sanoi sen olevan vitsi, ettei tarkoita mitä sanoi, no niin tai näin, minuun sattuu tuollainen kommentti, etenkin kun se tuli ihmiseltä jota rakastan. Nyt mietin suhteen lopettamista, vaikka rakastankin häntä, mutta hän tuskin minua rakastaa, kun tuollaisia mulle sanoo. Haluaisin kuulla kannustavia ja positiivisia kommentteja ihmiseltä jota rakastan.
Toisaalta hänessä on paljon hyvääkin, on huolehtiva, huomaavakin ja omalla tavallaan välittävä. Välillä tulee noita kommentteja jotka minä otan todella raskaasti.En tiedä miksi hän on kanssani, jos en kerran ole mitään ja minussa on vain huonoja piirteitä. Enhän minäkään lauo hänelle mitään loukkaavaa koska rakastan häntä. Kaikki riidatkin on minun syytäni vaikken niitä koskaan aloita...se olen minä joka pyydän anteeksi ja hieron sovintoa vaikka en olisi riitaa alottanukaan. Hänessä ei ole kuulema mitään vikaa, se olen minä joka riitelen ihme asioista. Oma suku nostetaan jalustalle, minun suvulle nauraa, veljenikin ovat kuulema niin rumia....
Tiedän kyllä, että tästä kaikesta pääsee eroon vaan puhaltamalla peli poikki. jo oman mielenterveyden kannaltakin.Kommentoikaa, onko hän narsisti vai onko seurustelu nykysin vain tuollaista, että kaikkea saa sanoa, ei osata olla hienotunteisia...Jos mies todella rakastaisi tai edes tykkäisi, niin eikö se oma muru olisi se kaikkein paras, ihanin, kaunein, jne.Miksi kuulen häneltä vain negatiivisia kommmentteja? Sanomattakin on selvää, miksi minun on vaikee uskoa että hän rakastaisi minua vaikka niin väittää....viettää kuitenkin aikaa kanssani tuntikaupalla chatissa, puhelimessa, skypessä päivittäin...Ehkä sitten vain olen tollo, kun en ymmärrä.
Miksi minua kohdellaan näin?
35
634
Vastaukset
- Huhheijaa!
Haluat siis jossain sielusi sopukoissa jatkaa tätä suhdetta, vaikka itsekin sanot että oman murun mielestä pitäisi olla aina se kaunein, paras ja ihanin? Ja tämä mies loukkaa sinua, on kertonut ettet ole sen näköinen kuin hän toivoisi jne. En jatkaisi tuollaista suhdetta, enkä varsinkaan menisi naimisiin! Mitenkähän hän sitten tölvisi ja haukkuisi sinua, kun tavallinen arki pitäisi jakaa kanssasi, ja näkisi kaikki mahdolliset puutteesi! Oman mielenterveytesi ja onnellisuutesi takia anna tuollasen miehen olla, jatkaa elämääsi ilman häntä, äläkä nyt helevetissä naimisiin mene!
Mistä tuo mies on kotoisin, onko pysyvä oleskelulupa? Jos ole-asia on kesken, niin varsinkin siinä tapauksessa juokse kauas ja kovaa. Löydät varmasti miehen, jonka mielestä olet aina kaunis, ihana ja suloinen!
Ja vielä, puolen vuoden suhteen jälkeen ei kukaan järkevä suunnittele häitä "ensi kesäksi"! Ihan selvästi naimisiinmenoidea on miehen, eikä hän sitä tekisi jos oleskelulupa olisi jo taskussa. Jos menisitkin naimisiin, niin huomaisit edelleen olevasi yh, poikasi kanssa kahden. Tuo mies ei sinua oikeasti rakasta, eikä viettäisi perhe-elämää kanssanne. Ikävä sanoa näin, mutta aavistelethan sitä jo itsekin. Oikea rakkaus ja luottamus ja toimiva suhde on ihan toista kuin tuo teidän pelleily. Trust me, kokemusta on itsellänikin suhteesta, jossa itsellä oli kysymyksiä koko ajan tyyliin "onkohan hän tosissaan kanssani, välittääkö ja rakastaako oikeasti, tuleekohan tästä oikeasti mitään". Jos on suhteessa jossa kaikki on hyvin, noita kysymyksiä ei tule edes mieleen! - klaara täti
Miksi jatkat seurustelua, kun mies etsii kauniimpaa naista ?
Ei tilanne tästä parane, usko vain!. Päästä mies irti näpistäsi, vai luuletko ettet parempaa löydä? Kun, ja jos menette naimisiin, niin laulu muuttuu vieläkin huonommaksi, jo nyt kun sinut leimaa huonoksi ja rumaksi äidiksi.
Kun oleskelulupa paperi on saatu, niin mies alkaa heti etsimään parempaa seuraa. Tämä on sääntönä heille..- 4rwesfdv
Skype & Mese suhde?
BUAAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAA - Pankkineiti
Kenelle tämä on sääntönä?
- Pankkineiti
Pankkineiti kirjoitti:
Kenelle tämä on sääntönä?
Ja mitkä ihmeen oleskelulupa-asiat? Ei kai saksalainen sellasia tarvitse.....Mieheni on siis saksalainen.
- 4+2
Pankkineiti kirjoitti:
Ja mitkä ihmeen oleskelulupa-asiat? Ei kai saksalainen sellasia tarvitse.....Mieheni on siis saksalainen.
No ihan sama onko puolalainen, saksalainen vai afrikkalainen. Kirjoituksestasi päätellen kohtelee sinua huonosti eikä saa oloasi rakastetuksi.
Ihan niinkuin eka vastaaja kirjoitti: jos kaikki on suhteessa hyvin, niin ei tarvitse itseltään (tai palstoilla) kysellä että onko kaikki ok. Sen vaan tietää. - Nixmanni
Pankkineiti kirjoitti:
Siis miehesi on saksalainen ja musliimi ?
Eipä ole kumma että ei yhteiselo suju jos noin on ! - ????????????????????
Nixmanni kirjoitti:
Eipä ole kumma että ei yhteiselo suju jos noin on !Missä ap sanoi että mies on muslimi?
- Pankkineiti
Nixmanni kirjoitti:
Eipä ole kumma että ei yhteiselo suju jos noin on !Harvemmin saksalaiset muslimeja on, mieheni on ihan luterilainen, niinkuin minäkin.
- Pankkineiti
4+2 kirjoitti:
No ihan sama onko puolalainen, saksalainen vai afrikkalainen. Kirjoituksestasi päätellen kohtelee sinua huonosti eikä saa oloasi rakastetuksi.
Ihan niinkuin eka vastaaja kirjoitti: jos kaikki on suhteessa hyvin, niin ei tarvitse itseltään (tai palstoilla) kysellä että onko kaikki ok. Sen vaan tietää.Kyllä, se on ihan sama on polski vai sakemanni, mutta kun yhdessä viestissä kysyttiin mistä mieheni on vastasin, että saksalainen.
- HiemanEmpatiaa
4+2 kirjoitti:
Ihan niinkuin eka vastaaja kirjoitti: jos kaikki on suhteessa hyvin, niin ei tarvitse itseltään (tai palstoilla) kysellä että onko kaikki ok. Sen vaan tietää.On olemassa sellainenkin asia kuin yksinäisyys, jonka takia ihmiset purkavat sisintään palstoilla, ei kai se synti ole, jos palstoilla asioita kyselee, sen takiahan nämä palstat olemassa ovat, että puretaan tuntoja ja vaihdetaan kokemuksia. Vai mitä 4 2?
- aivan ymmällä
Pankkineiti kirjoitti:
Harvemmin saksalaiset muslimeja on, mieheni on ihan luterilainen, niinkuin minäkin.
Jätä mokoma sika ! Siihen se muuten tähtääkin, mutta taidat epätoivoisesti vaan roikkua kiinni. Arvosta nyt itseäsi hyvä ihminen ! Jätä paska kiertoon.
- :-o
4rwesfdv kirjoitti:
Skype & Mese suhde?
BUAAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAMikä siinä noin naurattaa? Ihan normaaleja yhteydenpitovälineitä jos ei halua maksaa puheluista ja viesteistä.
- kaikkea hyvää
Kuulostaa tosi inhottavalle miehen kohtelu sinua kohtaan.Tuli tunne haluaako mies hallita sinua arvostelemalla? tarpeeksi kun arvostelee negatiivisesti, alkaa siihen itsekkin jo uskoa niin hullulta kun se kuulostaa. Tiedän mistä puhun, kokemusta on. Olet ansainnut miehen joka vilpittömästi rakastaa sinua, kannustaa ja kehuu, olet sen arvoinen.
- samaakokenut
"Miksi kuulen häneltä vain negatiivisia kommmentteja? Sanomattakin on selvää, miksi minun on vaikee uskoa että hän rakastaisi minua vaikka niin väittää....viettää kuitenkin aikaa kanssani tuntikaupalla chatissa"
koska mies ei aidosti välitä sinusta, mistä tiedät kuinka monelle mies samaan aikaan kirjoittelee? mies on varmaan yksinäinen mutta ei ole ehkä onnistunut löytämään muuta seuraa ja aikaa jää paljon chattailuun..
Ensinnäkin sinun ei ikinä tarvitse hyväksyä loukkaavia kommentteja!
minunkin exä kommentoi painoasioitani ja olisi pitänyt urheilla enemmän vaikka olen normaalipainoinen, samoin tuo valmisruokakommentti se on aika yleistä että muissa kulttuureissa naisen pitäisi alusta asti valmistaa kaikki itse. Mutta sitähän varten vamisruuat on kehitetty että niitä syödään kun ei jää aikaa muuhun, eikä aina voi olla aikaa, mies halusi olla vain ilkeä tai ei myöskään elä tätä nykypäivää johon kuuluu valmisruuat. Minunkin exä kysyi kerran mitä söin ruuaksi vastasin syöneeni jotain valmisruokaa ja mies melkein suuttui siitä ja ajatteli siitä lähtien etten edes osaa valmistaa ruokaa. Paljon myöhemmin sitten näpäytin miestä takaisin ja kerroin jo eron jälkeen kuinka hyvää ruokaa olen tehnyt, mahtoi harmittaa.
Kokeile sinäkin näpäyttää miestä takaisin, miltähän hänestä tuntuisi vastaavanlaiset toteamukset??
kenenkään ei tarvitse sietää narsistia, jätä ennen kuin on liian myöhäistä, narsistimiehille ei useinkaan riitä edes kaunis nuori nainen kun vaativat aina enemmän jotain sellaista mitä ei ole olemassa, siitä johtuu arvostelu.. - sama täällä
No mitäs minun miesystäväni on minusta sanonut: ärsyttävä, laiska, tyhmä, ruma, liian paksu, huono äiti, huono muuten vaan ja minäkin olen se riitojen aloittaja (hän suuttuu heti jos yritän vähänkin puhua parisuhteesta tms tai vaikka kysyisin jotain ihan viatonta). Hän tulkitsee kasvojeni ilmeestä, mitä ajattelen...eli huonoa ajattelen...vaikka en olisi ajatellut mitään ihmeellistä.
Mitäs hyvää hän on sanonut: hmm...ei tule mieleen heti...edes ajatuksia pinnistämällä...ai niin, kerran hän sanoi, että hänen ystävänsä vaimo oli kommentoinut, että olen ihan kaunis.
Luulen, että tämä liittyy jotenkin kulttuuriin. Ehkä siinä kulttuurissa miehet puhuvat näin naisilleen. Nainen lytätään jos ei muuten niin sanoin.
No edelleen olemme yhdessä. Miesparka, kun naisystävä on näin ala-arvoinen ;).- pensselitäti
Kun mies seuraavan kerran valittaa, niin toteapa, ettet ole parempaakaan saanut. ja että onpa sinulla huono naismaku.
Oman puolison moititminen on itsensä ja oman harkintakyvyn moittimista. Yleensä siihen on syynä huono itsetunto. - ???????????
"No edelleen olemme yhdessä. "
Miksi, oi miksi??
- ARVAAJA
nigerialainen tms. afrikkalainen mies ?
- kjfpofaöljsofj
Ap kertoi jo että mies on saksalainen! Etkö vaivautunut lukemaan muuta kuin ap tekstin??
- mix5
Jos mies on esim. Länsi-Afrikasta, siellä on ihan normaalia olettaa, että nainen tekee kaiken kotona ja jos nainen valittaa jotakin asiaa, tulkitaan se laiskuudeksi. Siellä naisen tehtävä on kodin - ja lapsenhoito, oli tämä missä kunnossa tahansa. Ja jos nainen on sairaana, tulee sitten anoppi tai täti tai joku sellainen kotiin auttamaan. Mies ei osaa asettua asemaasi, koska hänellä ei ole alkeellisiakaan keinoja tuntea empatiaa. Niissä olosuhteissa, joista hän mahdollisesti on kotoisin, ei lapselle opeteta toisen huomioimista vaan ensisijaisesti sitä, että lapsi pärjää elämässä ja että hänellä on "kova kuori".
Lisäksi kuulostaa nyt vähän siltä, että mies käyttää sinuun valtaansa, jota hän tietää itsellään olevan. Hänen mielestään todennäköisesti oletkin kaunis, mutta hän haluaa lytätä itsetuntosi saadakseen sinut epävarmaksi. Kun hän syyllistää siitä, että lapsesi on viikonloppuisin isällään, on hän varmaan huolissaan, koska sinä pääset sitten ulos tai mihin vaan "tapaamaan ketä haluat".
Jostakin syystä monet machokulttuurien miehet ovat tosi taitavia pelaamaan ihmisen mielellä ja ottamaan valtaa ihmissuhteessa. En suosittele sinulle tuolla tiellä jatkamista, tai vuoden päästä olet äiti hänen lapselleen, ja istut sitten viikonloppuisin yksin kotona, kun mies menee kavereiden kanssa siellä täällä. Kun kerran olet jo yhden lapsen yksinhuoltaja, ja tiedät, miten raskasta arki kahdestaan lapsen kanssa on, älä uhallakaan hankkiudu enää toisen lapsen yksinhuoltajaksi vaan valitse sellainen mies, joka oikeasti haluaa sitoutua perhe-elämään.
helpommin sanottu kuin tehty vai ...- lepo vaan
Haloo!
Ap sanoi, että mies on saksalainen. Mitä te tuputatte noita afrikkalaisia.
Saksa ei ole lähelläkään afrikkaa.
Ap:lle sanoisin, että ota hatkat. Raakaa, mutta pian huomaat ettei se niin kuolemaksi ollutkaan. Olen itse tehnyt saman siirron melkeinpä samanlaisesta suhteesta. Ja kun asioihin saa vähän etäisyyttä, niin näkee miten se oli "läheltä piti" tilanne.
Nyt olen ihan tyytyväinen ja onnellinen nykyisessä suhteessani. - rierier
no jos näin voi sanoa,että hieman huvittavalta kuulostaa toi miehen tyyli ja käyttäytyminen.verraten siihen,että mies on kotoisin maasta jossa ei kai tollanen oo niin normaalia käytöstä naista kohtaan(länsimaa) moni tonttu täällä heti jo oli luokittelemassa sen muslimi miehekes tai afrikkalaiseksi.mut näköjään näitä pussissa kasvaneita löytyy ihan täältä euroopastakin,millasest perheestä mies tosiaan tulee tiedätkö? onks joku kersantin poika tai vastaava joka tykkää pamputtaa ja alentaa? et oisko oppi lähteny kotoa
- just noin
Ai siis että saksalainen mies on ap:n miesystävä. Pitkän ajan kokemuksena voin sanoa, että saksalainen mies jyrää eikä hänen vaimonsa ole koskaan tasa-arvoinen hänen kanssaan. Tunnen muutamia suomi-saksa-pariskuntia, ja nainen on niissä täysin miehen käskytettävänä. Toisessa näistä suhteista nainen on joutunut ajoittain mielisairaalaan miehensä käytöksen takia ja toisesta naisesta on kehkeytynyt alkoholisti. ´Kumpikin mies kieltää kumppaniltaan terapian, koska naapurit saisivat tietää.
Ai juu..kolmaskin tuli mieleen. Saksalainen mies ja suomi-nainen kumppanina. Mies pakotti vaimonsa ja lapsensa asumaan täydellisessä röttelössä, kunnes lapsi sairastui astmaan. Tämänkään jälkeen sakemanni ei suostunut muuttamaan, vaan tilanteeseen oli haettava lastensuojelua avuksi.
Nämä muutamia esimerkkejä että ei siis kannata ottaa saksalaista miestä. - mirumarud
Tässä voi olla takana ihan mitä vaan, yksi on tuolla jonkun mainitsema asia, että haluaa lytätä itsetuntosi koska on mustasukkainen...tätä mieheni teki minulle alussa...hänkin on EU-maasta ja olemme edelleen yhdessä...hän ei olisi halunnut minun menevän edes ulos koska oli niin mustis! Siis tarkoitan ihan kauppaan tms. ja aina tuli sanomista että älä puhu vieraille miehille...hänellä itsellään oli niin huono itsetunto ja pelkäsi menettäväni minut, sanoi muutaman kerran tosi ilkeitä asioita...kunnes riitti minulle ja pistin pelin poikki...mies oli katuva ja pidimme kunnon keskustelut asiasta useamman kerran ja nyt olemme jatkaneet yhteiseloa jo vuoden, eikä mies käyttäydy enää edellämainitulla tavalla. Kerroin suoraan miten hänen sanomisensa loukkaavat ja jos haluaa toisen naisen niin ovi on avoin, näkemiin vaan...Pankkineiti, jos haluat kirjoitella kanssani, niin laitatko s-posti osoitteesi? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia samaa kokeneen kanssa.
- kekkekkkekkkkekk
Miehen käytös kertoo enemmän hänestä itsestään kun sinusta. Jos olet hänen mielestään liian lihava, niin sinäkin voit sanoa jotain tosi ikävää hänen ulkoisesta olemuksestaan. Voit vaikkapa sanoa, eten sinäkään kyllä näkisi itselläsi kumppania, joka on a, lyhyt b, tumma c, laiha etc. Katsohan miten pojan naama menee. Alkaako heitellä herjoja takaisin? Jos tämä tapahtuu niin kannattaa jättää mies siihen paikkaan.
Täytyy olla naisella huono itsetunto, jos tuollaisen loukkauksen nielee sanomatta mitään. Voit sanoa että sinä et tuosta laihdu, joten kannattaa poitsun etsiä laiha tyttöystävä.
Oikea välittäminen ja huo´lenpitäminen..nämä suomi-neidot eivät edes odota, että heístä huolehditaan. Ovat niin itsenäisiä, ja kuitenkin niin paljon hellyyttä kaipaavia eivätkä hylkäämisen pelossa osaa pitää puoliaan. Kaikkea ei tarvitse sietää!!- ....................
"nämä suomi-neidot eivät edes odota, että heístä huolehditaan. Ovat niin itsenäisiä, ja kuitenkin niin paljon hellyyttä kaipaavia eivätkä hylkäämisen pelossa osaa pitää puoliaan. Kaikkea ei tarvitse sietää!! "
Se on hemmetin totta, että suomalainen nainen on oppinut jo kotoa, että nainen ei saa olla hellyyttä vailla, ei heikko. Pitää olla vahva ja niellä itkunsa.
Avioliittoon kun mennään, niin sama peli jatkuu. Ukolta ei heru hellyyttä tai myötätuntoa. Mitenpä se ukko ehtiskään akkaansa hellimään kun pitää ravata leivän perässä.
Suomessa kulttuuri ja yhteiskunta, ihmisten mieli ja se mihin on kotoa opittu on tuollainen.
Kerronpa yhden esimerkin suomalaisesta naisesta, vaikka meneekin vähän aloittajan jutun ulkopuolelle.
Mulla on yksi ystävätär, nätti kun mikä ja oli niin naisellinen kun vaan olla voi. Rakasti hameita ja korkkareita, sipsutteli kiiltävissä sukkahousuissa pitkä tukka hulmuten. Kunnes tapasi miehen. Ihan tavallisen suomalaisen miehen. Ja tää mies harrastaa metsästystä.
Nykyisisn mun ystävätär on ns. äijätyttö. Se kulkee paksuissa raappahousuissa ja maastopuvussa. Lippalakki päässä ja tukka tiukalla ponnarilla. Meikkaamisesta ei tietoakaan ja näteimmät kengät hänen kaapissaan taitaa olla maiharit. Kiroilee ja polttaa tupakkaa. Ja kai se tekee ukkonsa onnelliseksi kun on muuttanut koko elämänsä sen mukaan.
Mulla on vaan ikävä sitä naisellista, kaunista ystävätärtä vaikka ystäviä ollaan edelleen ja läheisiä.
Mut mitä ajoin takaa, niin miettikää miehet vähän mitä te vaaditte meiltä naisilta ja moittikaa vasta sen jälkeen. Pls.
- dodeham
ap kysyy "miksi minua kohdellaan näin?"
haluaisin kysyä ap:lta miksi annat itseäsi kohdella näin? - kekkaliu
Sentakia sinua ap kohdellaan noin, koska et osaa sanoa ja tuoda esille miten sinua kohdellaan. Jos et saa suutasi auki, niin ei se ukkokaan tiedä sinua loukanneensa. Jos sitten tietää ja vielä loukkaa, niin..turha jäädä itkemään. Miehiä on maailmassa, eikä se tuohon yh´teen mieheen kaadu.
Olehan hiukan rohkeampi ja opi puolustamaan itseäsi ja oikeuksiasi. Sinullakin on ihmisarvo. - 54t
"Kommentoikaa, onko hän narsisti vai onko seurustelu nykysin vain tuollaista,"
No en tiedä, onko hän narsisti, mutta sinä olet ilmiselvä masokisti, jos tuollaisessa suhteessa roikut.- :-o
Just. Jos pankkineiti oikeasti haluaa jatkaa tuollaista suhdetta, kenenkään mielipiteillä ei ole asiaan mitään annettavaa.
Minä olisin pannut pitkän aikaa sitten jo poikki. Ei tuollaista tarvitse keneltäkään sietää. Mutta jos kerran haluaa... - Kokemusta löytyy juu
:-o kirjoitti:
Just. Jos pankkineiti oikeasti haluaa jatkaa tuollaista suhdetta, kenenkään mielipiteillä ei ole asiaan mitään annettavaa.
Minä olisin pannut pitkän aikaa sitten jo poikki. Ei tuollaista tarvitse keneltäkään sietää. Mutta jos kerran haluaa...Kokemuksesta voin varoittaa,että kannattaa unohtaa saksalaiset kumppanit.Hanssit sun muut veijarit.Miten voivatkin käyttäytyä näin elämme kuitenkin länsi-maassa ja yleensäkin euroopassa.Sinulle neuvo unohda koko jätkä ja lähde lipettiin vähä äkkiä
Sakemannia en suosittelisi kenellekkään
Tässähän asia on selvästi niin, että mies on kanssasi kunnes löytää sen omasta mielestään kauniimman. SInä olet kuitenkin parempi kuin ei naista ollenkaan.
- mutinaa.
Ei kyllä millään tajua nyt että mitä SINÄ saat irti tuollaisesta suhteesta?
- tavistavis
Miehesi ei ole ns "suora selkäinen". Eli hän ei seiso omien valintojensa takana, vaan lapsen omaisesti koko ajan puntaroi, mitä olisi voinut pelata paremmin parisuhteessaan.
Heittäsisin heti pihalle tuollaisen aikuisen "pikkulapsen". Vain elämä itsessään opettaisi miestäsi käyttäytymään- paha sana vaimolle ulkonäöstä ja eikä vaimoa enää olisi - pitäisi olla jo koettu asia. Olen itse ollut 30 vuotta naimisissa, eikä mieheni sanallakaan puutu ulkonäkööni.
Rakkaus on tekoja, ei sanoja !! Miehesi on jo sanoillaan osoittanut olevansa tyhmä, lapsellinen ja raukkamainen. Rakkaudesta sanoisin sen verran, että ainakaan minä en kykenisi rakastamaan noin tyhmää miestä. Joka valitsee ensin sinut - mutta ei kuitenkaan kykene seisomaan valintansa takana, vaan hakemalla hakee virheitä.
Olisit voinut korjata asian jo heti ensimmäisellä kerralla - kun haukkuu sinua. Olisit heti - käskenyt miehen pihalle. Jos olis 1 kk:n kuluttua tullut takaisin, ei oisi enää ikinä tehnyt samaa, koska tietäisi ennalta, mihin asia johtaisi. Jo nyt chatissä haukkuu tai arvostelee sinua, pistä yhteys poikki ...... Mitään menetettäväähän sinulla ei ole, mikä olisi parasta uskoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1393569Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .402709Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232568Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302545- 1161895
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241631Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741508Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3161414- 661268