Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jumalan vanhurskaus on ihmisen syntien vastakohta ja

janotaan hyvää

hengellistä Isässä Jumalasa ja Herrassa Jeesuksessa ja Totuuden Hengessä!

En jaksa aina vain tälläkin palstalla nähdä:. "SYNTI, SYNTI, SYNTI".

Janotaan ja anotaan Herran Jeesuksen Hengessä: "JUMALAN VANHURSKAUS!" Ilahuttakoon Herran Jeesuksen Kristuksen Isä ja Jumala ne luut, jotka minussakin ovat ja myös jokaisen solun ja muun :)

Isän Jumalan siunausta myös sinulle Jumalan antaman vanhurskauden vaatteen verhouksessa ja totuuden vyössä ja kengät.

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No entäpäs...

      ...henkselit?

      • älkää huolehtiko ...

        ... mitä päällenne pukisitte! Rautalangasta: voi olla ilman henkseleitä tai voi panna yhdet tai kahdet henkseit, toiset voivat olla paidan alla ja toiset paidan päällä.

        Ollellista ei ole vaatetus vaikka on hyvä olla säädyllinen vaan hengellinen Jumalan tahdon mukainen vaellus ja sydämen asenne Jeesusta ja armoaan ja totuuttaan ja kaikkea hyvää hengellistä kohtaan Herrassa.

        Iloitaan Jeesuksessa, totisesti!


      • nuo henkselit voisi

        kyllä sopia tämän ajan penseys-asuun Laodikeassa kun niillä on sidottu varustukset omatyytyväisyyden mielenlaatuun. Lisäksi henkselit voisi vaatetuken roikkua sieltä täälät vähän irstaasti ja surullisen näköisesti ja kenties sidekin voisi olla irti. Siinä sitten seurakuntalainen venyttelisi ja sanoisi: "Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse". Minä tiedän tarvitsevani Jumalan rakkautta ja parannusta saan tehdä ja janota Jumalan vanhurskautta ja pyhittyä totuudessa. Herran Jeesuksen hyvyys on toivoni ja samoin armonsa ja rakkautensa ja tahdon jatkaa anoen omasta ja kaikkien pyhien puolesta kaikkea sitä hyvää ja ennenkaikkea rakkautta ja ymmärtää myös että se on Jumalna tahdon tekemistä kaikessa eikä vain joissakin annetuissa seurakunnalle. Tärkeimpiä parannusasioita Laodikean penseyteen on maailman ystävyydestä ja Mammonan rakastamisesta ja vääristä haureussuhteista ja sitten myös näitä vähempiarvoisia mutta myös Herran käskyinä annettuja, sillä nöyryys tahtoo rakastaa Jeesusta sekä suurissa että pienissä ja on sydämen asenne kokonaisuudessa eikä vain huulten sanoina vailla sydämen rakkautta palavuudessa.


      • onko sinulla sitten

        . . . huivi rukoillessa tai sydämen hiljainen mielenlaatu ja kunnioitus päätäsi kohtaan, jos sinulla nyt on sellainen aviomiehenä ja oletko pukeutunut valkoiseen vai muun väriseen . . .

        Uskotko Paavalin kautta tuotuja vai toimitko oman näkemyksesi mukaan mieluummin?


      • Epäilevä Jorma
        älkää huolehtiko ... kirjoitti:

        ... mitä päällenne pukisitte! Rautalangasta: voi olla ilman henkseleitä tai voi panna yhdet tai kahdet henkseit, toiset voivat olla paidan alla ja toiset paidan päällä.

        Ollellista ei ole vaatetus vaikka on hyvä olla säädyllinen vaan hengellinen Jumalan tahdon mukainen vaellus ja sydämen asenne Jeesusta ja armoaan ja totuuttaan ja kaikkea hyvää hengellistä kohtaan Herrassa.

        Iloitaan Jeesuksessa, totisesti!

        Käyvätkö tiikeriraidalliset stringit?


      • tietysti
        Epäilevä Jorma kirjoitti:

        Käyvätkö tiikeriraidalliset stringit?

        ihan hyvin sopivassa tilanteessa ja sopivan muun vaatetuksen kanssa. En näe tiikeriraidoissa mitään huonoa enkä stringeissäkään, jos niistä itse pitää ja jos ei pidä niin voi vaihtaa toisentyyliseen.

        Ruumis on enemmän kuin vaatteet.


      • Tiedätkö Jorma
        Epäilevä Jorma kirjoitti:

        Käyvätkö tiikeriraidalliset stringit?

        miksi miesten alushousuissa on aukko sepaluksen kohdalla? Pitäisikö se mielestäsi ommella umpeen ennenkuin niitä voi käyttää? Toki sitä aukkoa ei tarvitse käyttää väärin.


      • Mitäs Jorma sanot
        Epäilevä Jorma kirjoitti:

        Käyvätkö tiikeriraidalliset stringit?

        voilla voidellusta karjalanpiirakasta jonka päällä on rasvainen grillimakkara?


    • Anotaan ja janotaan

      Jumalan vanhurskautta sillä se karkottaa synnin ja sydämen ympärileikkaus on rakkakus Herraa ja lähimmäisiä kohtaan.

    • Anotaan vanhurskaus!

      "Ole Herra Jeesus minulle syntiselle armollinen ja auta minua tuntemaan tahtosi ja nöyrtymään sen mukaan ja elämään armossasi ja pyhitä siten totuudessasi!"

      Taivaan Isä Jumala on hyvä ja antaa anoville Jeesuksen nimessä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe