Hei,
Tämä kuuluisi varmaan harrastuspalstalle, mutta siellä ei ollut mitään "Yleistä harrastuksista" -osiota (en ainakaan löytänyt), joten laitetaanpa sitten vaikka tänne.
Minua on mietityttänyt, että mistä voi tietää kumpi harrastuksista/kiinnostuksenkohteista olisi minulle sopivampi. Kumpikin kiinnostaa, mutta vaikuttavat minuun eri tavoin. Toinen niistä saa minut hermostuneeksi (käymään ylikierroksilla) ja jotenkin levottomaksi ja kärsimättömäksi. Toinen saa minut rauhalliseksi ja itse asiassa verenpainekin laskee. Voisin melkeen nukahtaa sen harrastuksen ääreen.
Mietin, että kumpikohan noista harrastuksista on sitten parempi, kumpikin siis kiinnostaa ja ovat mukavia. Tuntuu joskus että töissäkään ei viitsi keskittyä jos miettii sitä minun harrastusta, joka saa minut ylikierroksille. Varmaan se rauhoittava harrastus ois ainakin terveellisempi.
Ja joo, voihan sitä harrastaa kumpaakin, mutta ite tykkäisin keskittyä täysillä yhteen. Vapaa-aikaa ei kuitenkaan ole rajattomasti.
Paras harrastus?
Hullu harrastaja
1
219
Vastaukset
Poliisi vei Nissanin kilvet - se harrastustoimintaa haittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011