Detox- hoito huijausta!

rahastusta

"Asiakkaan käteen lätkäistään piuha. Veteen lisätään hieman suolaa. Samoin metallimötikkö laitteesta. Jalat veteen. Virta päälle. Sähkö (1,7 milliampeeria) komentaa kehossa olevat myrkyt liikkeelle. Kökkökuonat matkustavat jalkapohjien ihon läpi veteen.

"Kun Maarit kurkkasi jalkoihinsa, hän pelästyi. – Vesi oli ihan oranssinruskeata. Luulin, että minulla tuli jaloistani verta. Rauhoituin, kun sain kuulla, että se oli laitteen hapettamaa vettä ja kehostani poistunutta kuonaa ja muita myrkkyjä."

Kuulostaako mahdottomalta? Puoskaroinnilta? Rahastukselta? Kyllä.

Laitteen toimimisella on pari ongelmaa. Selkein on tietenkin muuttuva veden väri. Väri ei tule ihmisten jalkapohjista. Se tulee itse elektrolyysin aiheuttamista muutoksista, kun laitteen metallitangoista irtoaa rautaa suolaveteen. Vesi värjääntyy samalla tavalla oli vedessä ihmisen jalat tai pelkkä vesi. Eli, loogisesti ajatellen, Life Detox -laite värjää veden, ei ihmisestä poistuva kuona.

Jos ihmiskehoon johdettava 1,7 milliampeerin sähkö ohjaa haitalliset kuonat, myrkyt ja molekyylit pois jalkapohjien kautta, niin millä periaatteella tuo sähkö tunnistaa haitalliset molekyylit hyödyllisistä? Vai imeekö Life Detox kaikkea pois jalkapohjien kautta? Useimmat rasvat, öljyt ja muut molekyylit ihmisissä ovat sähköisesti neutraaleja.

Ymmärtääkseni sähkö ei pysty puristamaan kamaa ihon läpi ihmisen sisältä. Myrkkyjen käsittely on maksan tehtävä. Haitalliset kamat poistuvat ulosteiden mukana. Poistaako Life Detox ureaa ja kreatiinia jalkapohjien kautta? Jos ei poista, niin miksi ei poista?

Osmoosiin vetoavat selitykset tuovat mukanaan uuden pulman.
Jos osmoosi toimii Life Detoxissa, niin miten ihmeessä osmoosi osaa erotella haitalliset molekyylit ihmiselle hyödyllisistä? Jos Magneettimedian levittämä väite ihon ja osmoosin suhteesta pitää paikkansa, niin mitä tapahtuu merivedessä kelluvalle ihmisille?

Yksi hoitokerta maksaa n. 25 - 40 euroa. Viiden hoidon sarjoja saa 100 - 190 eurolla. Vastaavia laitteita saa ostaa itselleen sadasta eurosta lähtien, kunhan tilaa ulkomailta. Suomessa näitä laitteita myydään... noh, hieman korkeammalla hinnalla: 1290 - 1800 euroa. Luonnollisesti vain aito ja alkuperäinen poistaa kuona-aineita, varo vääritelmiä, jne. Ja luotathan vain koulutettuihin detox-terapeutteihin. Muuten, näiden laitteiden myyjät etsivät lisää jälleenmyyjiä. Ilmassa on hento verkostomarkkinoinnin tuoksu. Ei sillä, että siinä olisi mitään väärää."

"Tiitolla käytössä olevaa Bionet Detoxer spa -laitetta kokeiltiin Kalevan testissä kahdesti. Ensin koehenkilön jalat olivat laitteessa. Toisella kerralla jalkojen sijasta veteen kosketti vain koehenkilön kädessään pitelemä veitsi. Koetta olivat tarkkailemassa Oulun yliopiston kemian professori Paavo Perämäki ja tietotekniikan opettaja Jouni Kokkoniemi.

Molemmilla kerroilla laitteen suolavedessä tapahtui samoja muutoksia. Vedessä olevasta elektrodista levisi ruskeaa väriä, kunnes vesi oli hyvin tummaa. Muodostui kuplia, jotka haisivat kloorille.

Ilman jalkoja veden väri oli hieman tummempi kuin jalkojen kanssa, ja vaahtoa muodostui vähemmän. Koehenkilö tunsi jalkojensa virkistyneen.

Perämäki ja Kokkoniemi toteavat, että pienen testin perusteella laitteen vaikutuksista on vaikea päätellä paljoa. Varmaa on, että siinä tapahtuu elektrolyysi. Ruskea aine lienee elektrodista irtoavaa ruostetta. Sähkövirta vapauttaa elektrolyysissä suolavedestä kupliksi vetyä, happea ja klooria."

Huuhaata vastustava blogikirjoittaja kiiinnittää aiheellisesti huomiota uskomushoitojen kalliisiin kurssi- ja laitemaksuihin, puuttuviin koulutuksen laatukriteereihin ,ammattitaidon ja tulosten mittareihin , puuttuvaan valvontaan ja valitusmahdollisuuksiin. Erilaisten uskomushoitojen koulutukset muistuttavat kirjoittajan mielestä lähinnä verkostomarkkinointia:

"Anyways, Suomeen saapuu Reiki-Master. Hän kouluttaa kurssillisen Reiki-Mastereita. Nämä kouluttavat oman kurssin verran Reiki-Mestareita, jotka vuorostaan kouluttavat lisää Reiki-Mastereita. Ja niin edelleen. Opetus ei voi mennä pieleen, sillä jokainen tuo oman mausteen energiahoitoon. Jos joku on kuullut reikioppilaasta, joka ei läpäissyt viimeista astetta, niin haluaisin tietää asiasta. "

Suomi on erilaisten hoitojen ja terapioiden villi markkina-alue, jossa uusia liukuhihnalta tulevia "hoidoiksi" mainostettuja menetelmiä ei valvo eikä testaa mikään instanssi.

http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/search/label/Detox

27

16211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää hoitoja

      Entä kun huonokuntoinen potilas lykätään paarilla sinne "oikeaan" terveydenhoitoon, niin ensimmäisinä toimenpiteinä työnnetään neula suoneen, jonka kautta sinne ruvetaan tiputtamaan suolavettä. Onko siitä potilaalle jotain hyötyä? Mitä? Jatkuvasti kun varoitellaan suolan vaarallisuudesta muutenkin käytettynä!

      • varokaa keittosuolaa

        Tää oli kyllä _paras_ kommentti mihin oon ikipäivänä suomi24:ssa törmänny. :'D


      • lhsfkj

        Syy miksi potilaille laitetaan kanyyli hoitoon tultaessa on se, että saadaan suoniyhteys, jota kautta saadaan annosteltua mahdollisesti tarvittavat nopeasti vaikuttavat suonensisäiset lääkkeet. Lihakseen/suun kautta annosteltavat eivät vaikuta yhtä nopeasti, kuin suonensisäiset.

        Keittosuolaliuostippa laitetaan, jotta kanyyli pysyy auki. Muutoin se voi mennä tukkoon ja kanyyli olisi täten hyödytön (sitä ei välttämättä siitä enää auki saada ja joutuu pistämään uuden kanyylin). Tippa voidaan laittaa myös siksi, jos hoidossa olevat potilas ei välttämättä pysty tai saa juoda itse tms. tai potilas voi olla kuivunut.

        Suolaa liuos sisältää siksi, että yksinkertaisesti puhdasta vettä ei voi suoniin laittaa. Lisäksi litkuja on paljon eri tarpeisiin, jotkut sisältävät vähän natriumia, jotkut glukoosia jne. Riippuu potilaan tilasta/tarpeesta mitä käytetään.


      • Detox Detox

        Vaikka puhuisitte mitä tahansa Detox-laitteesta, vastaan perustellen millä tahansa argumentilla, osoitatte vain tyypillisen esimerkin ihmisen tyhmyydestä, joka on tavan omainen tapa saada keskustelua aikaan jopa täysin tyhjästä. Detox-laite toimii siten kun monet ovat kielteisesssä ja täysin ymmärtämättömästi. Siitä ei saa selvää kuin ainoastaan ne, jotka omistavat laitteen.

        Olen itse kokenut, että laite toimii juuri niin kuin on kerrottu.

        Laite tuottaa myös ruskeaa mönjää mutta se myös parantaa kipuja kehossa.

        Hieronnassa vain liikutetaan happoja paikasta toiseen, mutta ei poisteta jätteitä, jotka kertyvät pesuaineista, kemikaaleista, (naisten meikeistä ym:sta.)

        Detox-laite on ihme kapistus mutta se toimii, ja kivut häviää. Tosin asia myöskin yksilöistä riippuvainen.

        Kaikkia ei voi kuitenkaan hoitaa esim.

        -raskaus,
        - imetys
        - sydäntahdistin
        - Jossain tapauksessa epilepsia - Minulla on 8 klipsettiä aivoissa; siitä huolimnatta epilepsia ei kohdallani estä detox-laitteen käyttöä. Tämä on henkilökohtaisesti koettu ja todeksi havaittu.

        Kaikille ei sovi kaikki, mikä joillekin sopii
        yms.


      • känttyjalka
        Detox Detox kirjoitti:

        Vaikka puhuisitte mitä tahansa Detox-laitteesta, vastaan perustellen millä tahansa argumentilla, osoitatte vain tyypillisen esimerkin ihmisen tyhmyydestä, joka on tavan omainen tapa saada keskustelua aikaan jopa täysin tyhjästä. Detox-laite toimii siten kun monet ovat kielteisesssä ja täysin ymmärtämättömästi. Siitä ei saa selvää kuin ainoastaan ne, jotka omistavat laitteen.

        Olen itse kokenut, että laite toimii juuri niin kuin on kerrottu.

        Laite tuottaa myös ruskeaa mönjää mutta se myös parantaa kipuja kehossa.

        Hieronnassa vain liikutetaan happoja paikasta toiseen, mutta ei poisteta jätteitä, jotka kertyvät pesuaineista, kemikaaleista, (naisten meikeistä ym:sta.)

        Detox-laite on ihme kapistus mutta se toimii, ja kivut häviää. Tosin asia myöskin yksilöistä riippuvainen.

        Kaikkia ei voi kuitenkaan hoitaa esim.

        -raskaus,
        - imetys
        - sydäntahdistin
        - Jossain tapauksessa epilepsia - Minulla on 8 klipsettiä aivoissa; siitä huolimnatta epilepsia ei kohdallani estä detox-laitteen käyttöä. Tämä on henkilökohtaisesti koettu ja todeksi havaittu.

        Kaikille ei sovi kaikki, mikä joillekin sopii
        yms.

        Mulla on laite. Hommasin sen sen takia, että hoito on ainut joka poistaa multa kiputiloja polvista. Se poistaa nestettä todella tehokkaasti ja hoidon jälkeen pääsen kävelee. Sillä ei ole mulle mitään merkitystä mitä kuka siitä sanoo. Minä pääsen hoidon jälkeen kävelee. Se on kuulkaa paljon se! Jos ei ole koskaan kärsinyt jatkuvista kivuista jne. on turha vinkua kuinka hyödytön joku hoito on. Kokemus paremmasta toimii aina!


      • Anonyymi

        Veren suola on ihan eri asia kuin suolan syönti.


      • Anonyymi
        Detox Detox kirjoitti:

        Vaikka puhuisitte mitä tahansa Detox-laitteesta, vastaan perustellen millä tahansa argumentilla, osoitatte vain tyypillisen esimerkin ihmisen tyhmyydestä, joka on tavan omainen tapa saada keskustelua aikaan jopa täysin tyhjästä. Detox-laite toimii siten kun monet ovat kielteisesssä ja täysin ymmärtämättömästi. Siitä ei saa selvää kuin ainoastaan ne, jotka omistavat laitteen.

        Olen itse kokenut, että laite toimii juuri niin kuin on kerrottu.

        Laite tuottaa myös ruskeaa mönjää mutta se myös parantaa kipuja kehossa.

        Hieronnassa vain liikutetaan happoja paikasta toiseen, mutta ei poisteta jätteitä, jotka kertyvät pesuaineista, kemikaaleista, (naisten meikeistä ym:sta.)

        Detox-laite on ihme kapistus mutta se toimii, ja kivut häviää. Tosin asia myöskin yksilöistä riippuvainen.

        Kaikkia ei voi kuitenkaan hoitaa esim.

        -raskaus,
        - imetys
        - sydäntahdistin
        - Jossain tapauksessa epilepsia - Minulla on 8 klipsettiä aivoissa; siitä huolimnatta epilepsia ei kohdallani estä detox-laitteen käyttöä. Tämä on henkilökohtaisesti koettu ja todeksi havaittu.

        Kaikille ei sovi kaikki, mikä joillekin sopii
        yms.

        Olen samaa mieltä


    • fjdköa

      No mulla kyllä lähti selluliitit tuolla hoidolla. Ehkä se johtuikin sitten vaan siitä lämpimästä jalkakylvystä. :)

      • detosd

        Kyseessä ei todellakaan ole uskomus, vaan todellinen laite, joka toimii!


    • kauppaa kyläillessä

      Minäkin olen ihmetellyt uskomushoitokurssitusten kalliita hintoja (jopa useita tuhansia euroja) ja sitä, että jokainen hinnan maksanut tuntuu läpäisevän kurssin automaattisesti.
      Koulutukset muistuttavat selvästi enemmän verkostomarkkinointia ja ovirahojenkin hinnat ovat tyyriitä-
      samapa tuo jos ihmiset kokevat saavansa apua.
      Ystäväpiiriini en kuitenkaan haluaisi verkostomarkkinointia. On rasittavaa, kun jokainen alunperin ystävysten tapaamiseksi tai peräti kohtaamiseksi mainostettu tilanne muuttuukin markkinoinniksi. Kokemusta on herbalife- hurahduksista.
      Toisaalta, jos on ottanut parinkymmenen tonnin lainan joksikin masteriksi valmistumista varten tai yksiö täyttyy spa- laitteista ja pankki huohottaa niskaan, ei siinä varmaan ole paljoa vaihtoehtoja.

    • paskajalaka

      "rahastusta 18.2.2012 19:05"

      Kokeilepa.

      Tilaa laite > valmistele hoitokuntoon > älä laita koipiasi nesteeseen > jää katsoa tollottamaan värin muuttumista > jne

      tai varaa hoitoaika terapeutilta > kun saat kehotuksen laittaa jalkasi nesteeseen > älä laita koipiasi > jää katsoa tollottamaan värin muutosta > jne

    • sregergt

      Srapping young ladilla on kappale nimeltään Detox. Se ei ainakaan ole huijausta. Iskee kovaa, kuunnelkaa vaikka!

    • HarrasteDetoxeja

      Vesi itsessään ei värjäännyt detox-hoidossa kuin aavistuksen verran ruosteen sävyiseksi. Kun jalat ovat vedessä niin hoidossa käytetty vesi täyttyy pienistä eri värisistä hippusista. Hituset laskeutuvat veden pohjalle, jos veden jättää seisomaan vatiin. Ilman jalkoja vedessä hitusia ei ilmaannu veteen veitsen/haarukan tms avulla. Skeptinen olin itsekin konetta ostaessa ja uteliaana on pitänyt testata...XD Vedessä oleva mötikkä on melkka rautarinkula jonka ympärillä on muovisuoja. On ihan ontto. Ei siis ole mitään minkä sisältä ne hituset voisivat tulla.:)

      • jhjhjhj

        Et taida tietää paljoakaan kemiasta. Se rautamötikkä on se, joka sen veden värjää. Jos et laita käsiä, tai jalkoja veteen, niin kiinnitä se ranneke vaikka porkkanaan ja jätä vatiin tököttämään pystyyn. Jo 10min kuluessa laite poistaa pahat kuona-aineet (meikit, yms, joita porkkanat käyttävät pellolla kasvaessaan) porkkanan verenkierrosta. Jos jätät porkkanan siihen puoleksi tunniksi, niin silloin ovat kaikki pahat henget poistuneet porkkanasta.

        Testaa ja ylläty!


    • jymäytetty

      Laitteen toimimisella on pari ongelmaa. Selkein on tietenkin muuttuva veden väri. Väri ei tule ihmisten jalkapohjista. Se tulee itse elektrolyysin aiheuttamista muutoksista, kun laitteen metallitangoista irtoaa rautaa suolaveteen. Vesi värjääntyy samalla tavalla oli vedessä ihmisen jalat tai pelkkä vesi. Eli, loogisesti ajatellen, Life Detox -laite värjää veden, ei ihmisestä poistuva kuona.

      Jos ihmiskehoon johdettava 1,7 milliampeerin sähkö ohjaa haitalliset kuonat, myrkyt ja molekyylit pois jalkapohjien kautta, niin millä periaatteella tuo sähkö tunnistaa haitalliset molekyylit hyödyllisistä? Vai imeekö Life Detox kaikkea pois jalkapohjien kautta? Useimmat rasvat, öljyt ja muut molekyylit ihmisissä ovat sähköisesti neutraaleja.
      http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/search/label/Detox

      Yksi hoitokerta maksaa n. 25 - 40 euroa.
      Viiden hoidon sarjoja saa 100 - 190 eurolla.
      Vastaavia laitteita saa ostaa itselleen sadasta eurosta lähtien,
      kunhan tilaa ulkomailta.

      Suomessa näitä laitteita myydään... noh, hieman korkeammalla hinnalla: 1290 - 1800 euroa.
      Luonnollisesti vain aito ja alkuperäinen poistaa kuona-aineita,
      varo vääritelmiä, jne. :D
      Ja luotathan vain koulutettuihin detox-terapeutteihin...

      . Ilmassa on hento verkostomarkkinoinnin tuoksu.... Ei sillä,
      että siinä olisi mitään väärää. :D LOL

      • rautaoksidin väri ?

      • boko

        Tavallinen kaupassa käyntikin on verkostomarjkkinointia.

        Tavara tuodaan tuottajalta monien käsien kautta kauppaan. (pakkaaminen, laskeminen, että on tilattu määrä, listaaminen kirjanpitoon mitä on mennyt ja tullut.) Tavaran rahtaaminen kuljetukseen. Kuljetuksesta kaupan varastoon. Kaupan varastoiminenkin maksaa joka ikinen neliö. Jokaista tuottetta varten täytyy tehdä varastovaraus. Tarvittaessa lisätä neliömetrejä, jos tuotemäärä lisääntyy.

        Kuljetus kauppaan. Kaupasta kuluttajalle. Kuluttaja, joka käyttää siihen tarkoitukseen, jota varten tuote on valmistettu ja ostettu.

        Ja nykyään vielä, joistakin tavaroista joutuu maksamaan kierrätysmaksun, joka ikisestätuottesta, joka muuttu jätteeksi. Kaiken lisäksi Suomessa joutuu maksamaan arvonlisäveroa 8-24 prosenttia. Ja vielä kaupan tilat, joissa asiakas käy hakemassa tuotteen, maksaa sekin.

        Työnantaja joutuu maksamaan työn tekijän palkat, joista jokaisenn henkilön palkka on kiinteä, vaikka kuinka työnantaja itkee varattomuutta, koska asiakas haluaa saada tuotteen mahd. halvalla.

        Tosin sapettaa sellainen asia kun johtajisto kerää monen miljoonan bonukset ja elävät todella äveriäästi. Jotka haluavat kerätä suuria summia yli tarpeen, joutuvat, uskomatonta, mutta totta, maksamaan vielä kalliimman laskun mukaan tulevassa iankaikkisuudessa. Se on sitten todella iso tuska, joka ei edes koskaan lopu!

        Lukekaapa Raamatusta tarina rikaasta miehestä ja Lasaruksesta. Tarina on uudessa testamentissa. Luuk. 16:19-31. Mutta joka uskoo, että Jeesus on ainoa Herra ja Kuningas, häntä ja vain häntä koskee lupaus: joh. 3:16. Saatte itse lukea ko. kohdat, niin alatte miettiä, mikä on mikäkin tarkoitus.


        Siis verkostomarkkinointia tämäkin. Miettikääpä vähän, ettei pää lahoa, niin kuin Esko Ahon hallitusta aikanaan haukuttiin.

        Ei kannata valittaa ja kuvitella, että Detox puhdistuslaiteen vaikutus olisi huijausta. Kokeneena voin sanoa, ko. laite toimii, kuten pitääkin.

        Rahaa menee joillakin paljon tuhoisampaan: Tupakka, alkoholi, ja huumeet, eräitä mainitakseni.


      • jarnabe

        niin ei kuparista irtoa rautaa jota detox laitteen kierukat on...joo en kinaa veden värjäytymisestä kenenkään kanssa mut se elekktrolyytti poistaa kuitenkin hiukkasia ja jäämiä kehosta.... verrataan vaikka muihin tens yms hoitoihin..... se et kiinnität huomioon veden värjääntymistä.....vaik sen aiheuttais kierukat....niin ei se silti estä hoitovaikutuksia tai nollaa niitä......


    • Hukkaaja

      Hei
      Pystyisikö kukaan laittamaan mulle käyttöohjetta, ihan vaikka omin sanoin kertomaan miten laite toimii. Mulla on käyttämätön laite josta olen käyttöohjeen hukannut. Paketissa on metallihäkkyrä laitetaanko se veteen ja sitten muovinen nyrkin kokonen mööpeli, allas, ja muuntaja.

    • inkkari88

      Ruskea aine LIENEE ELEKTRODISTA IRTOAVAA RUOSTETTA!? Onko tämä LIENEE se mikä täyttää teidän tutkimuksen oikeellisuuden kriteerit. Olkaa hyvä ja analysoikaa vedet laboratoriossa, se antanee oikean vastauksen.

    • huppelismakkelis

      Tärkeintä on, että uskoo. Edes länsim. lääketiede ei ole aina tehokasta, jos siihen ei usko.

      • Detox-myönteinen

        Tuntuu hassulta lukea epäileviä kommentteja siltä kannalta, että teoretisoidaan. Yllämainituista teorioista jää puuttumaan kokemuksen tuoma syvyys. Kyllä saa epäillä. Mutta kunnioitan kannanottoja silloin, kun on uskaltautunut kokeilemaan laitetta ja kertoo sen jälkeen mielipiteensä. Epäillä saa, mutta ei ole viisasta tyrmätä mitään, ellei asiasta ole myös kokemuksen tuomaa viisautta.

        Olen huomannut, että on ihmisiä, jotka tyrmäävät jyrkästi asioita. Mutta heiltä ei löydy rohkeutta lähteä kokeilemaan. Näin heiltä saattaa jäädä hyöty saamatta. Onko jyrkkä tyrmäys omaa pelkoa kohdata uusi asia?

        Itse olin viime viikolla detox-jalkakylpyhoidossa. Minulla oli akuutti posiontelo- ja otsaontelotulehdus. Poskiontelotulehdukset ovat muuttuneet kroonisiksi. Tunsin hoidon aikana kipua tai kihelmöintiä otsassa. Illalla tunsin, kun limaa irtosi otsaontelosta. Minulla on synnynnnäinen lievä maksasairaus. Immuunipuolustuskykyni on heiveröinen. Maksasairauteeni ei ole lääkitystä. Muutenkin minun on hyvä välttää lääkkeitä, etteivät ne rasita maksaani. Maksa-arvoni ovat koholla.

        Lääkärit eivät noteeraa maksasirauttani määrätessään lääkkeitä vaikka lääkkeessä lukisi lääkkeen aiheuttavan maksa-arvojen kohoamista. Tai edes silloin, kun lääkkeen ilmoitetaan aiheuttavan maksalle haittaa.Minusta tämä on piittaamattomuutta. Jopa edesvastuutonta. Haluan hoitaa itseäni niin, että käyttäisin mahdollisimman vähän kemiallisia lääkkeitä.

        Mietin vakavasti detox-laitteen hankkimista, jotta voin puhdistaa maksaani. Taidan tehdä tilauksen tänään. Voin kertoa kokemuksiani, jos päädyn tilaamaan laitteen. Olisi mielenkiintoista kuulla käyttäjien kokemuksia. Ovatko ne niin positiivisia kuin laitteen valmistaja lupailee? Ei kannata kinata tietämättömien ihmisten kanssa. Kertoo vain omat kokemuksensa. Näitä kaiken tietäjiä ei kannata noteerata eikä heistä ärsyyntyä. On varmasti paljon niitä, joita kiinnostaa käyttäjien aidot omakohtaiset kokemukset.


    • kokemuksia.laitteesta

      "Mutta kunnioitan kannanottoja silloin, kun on uskaltautunut kokeilemaan laitetta ja kertoo sen jälkeen mielipiteensä."

      Minulla on kokemusta laitteesta ja kerron mielipiteeni. Uskon, että se saa kuona-aineet liikkeelle. Hoitojen jälkeen olo oli aluksi väsynyt ja huono. Jalat tuntuivat kevyemmiltä.Myrkyt poistuvat elimistöstä virtsan, ulosteen ja hien mukana. Jalkapohjien läpi niitä ei tule, tämä on väärää tietoa. Markkinoilla on myös myynnissä laite, joka ei värjää vettä ollenkaan, joten se ruskea vesi ei ole osoituksena tehosta.

      En halua itselleni sellaista laitetta jossa pitää sähkövirran määrää säätää suolan avulla. Tämä ei ole hyvä, ja sähkövirran määrä voi myös vähän vaihdella hoidon aikana. Parasta olisi. jos se pysyisi koko ajan samassa lukemassa.
      Miten meinaatte hoitaa kylpyvatiin tulevan "mokkulan" desinfioinnin? Jotta desinfiointi onnistuu, niin osa pitäisi pystyä purkamaan palasiksi, sitten pesemään ne palat ja upottamaan lopuksi desinfiointiliuokseen. Pelkkä kokonaisen "mokkulan" upottaminen desinfiointiliuokseen ei riitä, se ei sillä yksistään puhdistu.

      • uskomatontamutta

        MIKSI VESI VÄRJÄYTYY DETOX JALKAKYLVYN AIKANA?
        Veden värjäytyminen Detox jalkakylvyn aikana johtuu pääosin kemiallisesta reaktiosta sähkön ja suolan välillä. Detox jalkakylpyvatiin laitetaan pieni induktori, joka johtaa sähkövirtaa veteen. Suolaa lisätään veteen nostamaan sen sähkönjohtavuutta, jotta sähkövirta pääsee kulkeutumaan veden kautta parhaiten jalkapohjiin ja sitä kautta koko kehoon. Suolat - esim. merisuola ja ruususuola - sisältävät natriumia monien muiden mineraalien lisäksi. Kun sähkövirta on kosketuksissa vedessä olevan suolan kanssa, se alkaa erottamaan natriumia suolasta ja tästä reaktiosta syntyy tumma väri veteen.


    • Anonyymi

      Insinöörinä ja erikoissairaanhoitajana sekä detox -laitteen omistajana kerron pari juttua: ostettuani laitteen tein 10 kerran testisarjan itselleni, hoito viikon välein.

      Jokaisella kerralla suodatin veden lopuksi. Ensimmäisellä kerralla saaliiksi jäi ruskean veden lisäksi suuri määrä mustaa, limaista mönjää. Joka kerta mustan mönjän määrä väheni. Viimeisellä = 10. kerralla jäi vain väri. Tuolloin minulla oli hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta ja siitä johtuva aineenvaihduntahäiriö.

      Erään lääkärin kanssa teimme uuden testisarjan, tälle lääkärille itselleen. Hän analysoi saaliiksi saadun nesteen kemiallisen koostumuksen ja lukuisien raskasmetallien joukossa oli mm. suuri määrä elohopeaa. Tulos oli hänelle järkytys. Tosin hän jo tiesi altistuneensa elohopealle aikoinaan.

      Näin ollen uskallan väittää, että detox ei ole ihan pelkkää woodoota. Jokaisella on mahdollisuus kokeilla itse ja muodostaa mieipiteensä sen jälkeen. Yksi kerta ei vielä kerro koko totuutta...

    • Anonyymi

      No eri mieltä saa olla. Minä olen erittäin tyytyväinen detox jalkahoitoon ja sen jälkeiseen hierontaan. Nilkkani turvotus hävisi ja mieleni keveni. Minä suosittelen kokeilemaan hoitoa.
      Mirja Helenius

    • Anonyymi

      Niin ruostettahan siinä irtoaa kun metallipönikkä heitetään sinne suolan, veden ja sähkön sekaan. Kemiallinen reaktio. Voihan se tosin olla että tuo sähkö jotenkin stimuloi joitakin ihmisiä aivoista ja saa aikaan kuvitelman että hoito todella toimii. Tieteellistä pohjaa tolla ei ikävä kyllä ole ollenkaan. Ainakaan minulle vastaan tullut. Kerran kävin tuossa hoidossa entisen tyttöystäväni äidin luona. Oli niin tehokas hoito että muijakin lähti. Heh

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe