Onko kellään kokemuksia PartyLite:stä?

Ninnu

Hei!

Kertokaapas minulle hieman lisää PartyLite nimisestä yrityksestä ja sen toimintatavoista. Jos aloittaa konsulttina, niin tuleeko olla epro? Entä jos tekee työtä vain harrastus pohjalta? Ja kertokaa kaikkea muutakin siihen liittyvää!KIITOS:)

45

39167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut

Älä ala mihinkään jos pyytävät eproa! Suomessa on monta suoramyynti-ja verkostomarkkinointiyritystä johon EI TARVI eproa, eikä aloitupaketteja. Älä tule huijatuksi.

• on_

epro ?

• Vastaus

epro = ennakkoperintärekisteriote.

• nea

Partylite hommassa voi tienata tuloja harrastuspohjalta, summat eivät ole miljoonia,mutta mukava lisä taskun pohjalle. Aloittaminen ei maksa mitään ja omaa rahaa ei tarvitse kiinnittää eli esim ostaa esittely tarvikkeita, vaan ne saa lainata esittelyihin. Eli menojen jälkeen, ja omien hankintojen (eli kynttilöitä ja somisteita omaan kotiin) jälkeen jää vielä ihan kivasti.

• mari

Olen itse mukana toiminnassa ja kyllä työ itsessään on ihan mukavaa, mutta käteen ei jää oikeastaan mitään. Y-tunnus on oltava ennen aloittamista. Aloituspakettiin ei tarvitse sijoittaa rahaa etukäteen, mutta se kyllä maksetaan omalla työllä eli esittelyillä. Kulut ovat aika suuret joista varmasti puhelinkulut ovat mahtavimmat ja sitten tulevat bensiinikulut eri esittelypaikkoihin matkaamisesta ja välillä matkaa saattaa olla satakin kilometriä...Lisäksi kyllä esittelyissä käytettävät tuotteet on ihan itse hankittava, ellei sitten satu olemaan tuttua mukana toiminnassa jolta tuotteita voisi lainata.

• Tuitsu
        mari kirjoitti:

Olen itse mukana toiminnassa ja kyllä työ itsessään on ihan mukavaa, mutta käteen ei jää oikeastaan mitään. Y-tunnus on oltava ennen aloittamista. Aloituspakettiin ei tarvitse sijoittaa rahaa etukäteen, mutta se kyllä maksetaan omalla työllä eli esittelyillä. Kulut ovat aika suuret joista varmasti puhelinkulut ovat mahtavimmat ja sitten tulevat bensiinikulut eri esittelypaikkoihin matkaamisesta ja välillä matkaa saattaa olla satakin kilometriä...Lisäksi kyllä esittelyissä käytettävät tuotteet on ihan itse hankittava, ellei sitten satu olemaan tuttua mukana toiminnassa jolta tuotteita voisi lainata.

Aika paljon itsestäkin ja omasta aktiivisuudesta riippuu, mitä käteen jää. Matkakulut luonnollisesti merkitään verotukseen, ihan samalla tavalla kuin muussakin työssä, puhelinkuluja minulla on, mutta en sanoisi niitä mahtaviksi (myös vähennyskelpoisia). Esittelyissä käytettäviä tuotteita lainasin alkuun minut sponsoroineelta henkilöltä/ päälliköltä ja nykyisin saan suurimman osan ilmaiseksi kampanjoista. Käteen jää euroja ihan mukavasti ja lisäksi kokemuksia, joita ei rahalla mitata.

• Tsiidu73
        mari kirjoitti:

Oletko muistanut, että puhelin, matka ja monet muut kulut on verovähennyskelpoisia?! Merkkaa kaikki ylös.Mä itse aloitin vähän aikaa sitten ja ihan kivaa tää on ollu. Aloitin vain koska halusin säpinää elämään ja olen niin ahne, että halusin saada ne aloituspaketin tavarat "ilmaiseksi", eli pienellä vaivalla. Vaan hauskaa hommaa on.

• Nimetön

Olen ollut Party Lite myyjänä jonkin aikaaja minusta yritys on ihan ok. Riskitöntä työtä, jota kukin voi tehdä omalla tavallaan eli käyttää aikaa sen verran kuin haluaa. Homma toimii hyvin ja apua saa ongelma tilanteissa. Kulut riippuu aivan omasta tavasta toimia ja tulot omasta ahkeruudesta. Olen ollut tosi tyytyväinen valintaani ryhtyä Party Lite edustajaksi.

• Nuska M.

Aloitin itse PartyLite-konsulttina viime vuoden marraskuussa. Tein muutaman kuukauden esittelyjä, mutta lopetin mentyäni päivätöihin äitiyslomalta. Periaatteessa homma toimii loistavasti, jos on vain tarpeeksi ahkera. Itselläni oli vaikeuksia saada emäntiä, mutta tiedän, että useimmilla aktiivisilla konsulteilla kutsuja olisi enemmän kuin ehtii ja jaksaa pitää.
      Kyllä kannattaa ainakin kokeilla, eihän se tosiaan maksa mitään. Saat aloituspakkauksen itsellesi tekemällä muutaman esittelyn, joten ei paha, kun saa 400 euron arvosta upeita tuotteita.

• katsuko

Olen samaa mieltä kanssasi.

• äippä

Party lite on hurjan hauskaa ja kannattavaa työtä.Itse teen ihan harrastus pohjalta...

• lotessi

Itse olen konsultti.Suosittelen lämpimästi.
        Mukavaa työtä,tapaa uusia ihmisiä,pääsee iltaisin muksuista eroon hetkeksi.
        Ihanat tuotteet joita esittelee mielellään.

• nöösi
        lotessi kirjoitti:

Itse olen konsultti.Suosittelen lämpimästi.
        Mukavaa työtä,tapaa uusia ihmisiä,pääsee iltaisin muksuista eroon hetkeksi.
        Ihanat tuotteet joita esittelee mielellään.

Hei!
        Asun pienellä paikkakunnalla ja aloituksessa on oltava 6 varausta 21 päivän sisällä. mikä avuksi kun ei tahdo kutsuja kertyä näin keväällä....

• yks konsultti
        nöösi kirjoitti:

Hei!
        Asun pienellä paikkakunnalla ja aloituksessa on oltava 6 varausta 21 päivän sisällä. mikä avuksi kun ei tahdo kutsuja kertyä näin keväällä....

Kokeile vaikka ylimääräistä emännän lahjaa (joku pieni kynttilä tai sytkäri tms.) Menen jonkun sukulaisen tai kaverin luo esittelemään, joka asuu kauempana. Tarjoa esittelyä eri yhrisdyksille ym. (maatalousnaiset, vpk-naiset, päiväkodit jne.)

• PartyLite konsultti
        nöösi kirjoitti:

Hei!

Kirjoitin viime vuoden marraskuussa konsulttisopimuksen, jossa vaadittiin myös kuuden henkilön nimet ja esittelypvm. Kirjoitin ne toki, mutta en ole niitä pitänyt. Tärkeintä oli vain saada aloituspaketin hinta (450€) kokoon esittelytuotoilla, eli omaa rahaa ei tarvinnut pistää likoon. Itse sain tämän summan kokoon pelkillä irtotilauksilla, eli en edes pitänyt kutsuja. Kun 450€ on koossa, alkaa itse tienaamaan.

Itse teen tätä myös harrastemielessä, enkä ole katunut yhtään! Päinvastoin! Olen ihan koukussa PartyLiten kynttilöihin ja somisteisiin. PartyLite firma ei soittele perääni ja kysele, että "monta esittelyä aiot pitää tässä kuussa?" tai " et ole aikoihin saanut yhtään tilausta". Ei, tätä hommaa voi tehdä ihan silloin kuin haluttaa, tai ei tehdä ollenkaan. Ja toki on aika paljon itsestään kiinni paljon tienaa. Jos on aktiivinen, voi saada satojakin euroja kuussa. Esittelyjen tuotosta saa joko 15% tai 20% riippuen esittelyn tuotosta. Esim. yksi keskiviikko pidin esittelyn, jossa oli seitsemän ihmistä ja he tilasivat PartyLiten tuotteita 353@ edestä. Sain tuotosta 20€ eli tienasin itse n. 70€! Ei paha summa parin tunnin vaivasta!

Jos jotakuta kiinnostaa tietää PartyLite-konsultin toiminnasta enemmän, saa ottaa yhteyttä sähköpostitse. Osoite on: [email protected]

• Mirka
        PartyLite konsultti kirjoitti:

Kirjoitin viime vuoden marraskuussa konsulttisopimuksen, jossa vaadittiin myös kuuden henkilön nimet ja esittelypvm. Kirjoitin ne toki, mutta en ole niitä pitänyt. Tärkeintä oli vain saada aloituspaketin hinta (450€) kokoon esittelytuotoilla, eli omaa rahaa ei tarvinnut pistää likoon. Itse sain tämän summan kokoon pelkillä irtotilauksilla, eli en edes pitänyt kutsuja. Kun 450€ on koossa, alkaa itse tienaamaan.

Itse teen tätä myös harrastemielessä, enkä ole katunut yhtään! Päinvastoin! Olen ihan koukussa PartyLiten kynttilöihin ja somisteisiin. PartyLite firma ei soittele perääni ja kysele, että "monta esittelyä aiot pitää tässä kuussa?" tai " et ole aikoihin saanut yhtään tilausta". Ei, tätä hommaa voi tehdä ihan silloin kuin haluttaa, tai ei tehdä ollenkaan. Ja toki on aika paljon itsestään kiinni paljon tienaa. Jos on aktiivinen, voi saada satojakin euroja kuussa. Esittelyjen tuotosta saa joko 15% tai 20% riippuen esittelyn tuotosta. Esim. yksi keskiviikko pidin esittelyn, jossa oli seitsemän ihmistä ja he tilasivat PartyLiten tuotteita 353@ edestä. Sain tuotosta 20€ eli tienasin itse n. 70€! Ei paha summa parin tunnin vaivasta!

Jos jotakuta kiinnostaa tietää PartyLite-konsultin toiminnasta enemmän, saa ottaa yhteyttä sähköpostitse. Osoite on: [email protected]

Olen toiminut PartyLite-konsulttina reilun vuoden ajan ja olen tykännyt. Tuosta palkkiosta: se on 20% riippumatta myynnistä, lisäksi mahdollisuus 5% kuukausibonukseen. Emännän etuus on joko 15% tai 20%, riippuen kutsujen myynnistä..
        Jos kiinnostaa, ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää: [email protected]

• partyliten
        Mirka kirjoitti:

Olen toiminut PartyLite-konsulttina reilun vuoden ajan ja olen tykännyt. Tuosta palkkiosta: se on 20% riippumatta myynnistä, lisäksi mahdollisuus 5% kuukausibonukseen. Emännän etuus on joko 15% tai 20%, riippuen kutsujen myynnistä..
        Jos kiinnostaa, ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää: [email protected]

kiemurtelevassa hopeassa kynttilätelineessä votiivien(kuppien) sisällä polttaa normaaleja kaupan tuikkuja?

• tarde
        partyliten kirjoitti:

kiemurtelevassa hopeassa kynttilätelineessä votiivien(kuppien) sisällä polttaa normaaleja kaupan tuikkuja?

Itselläni on kyseinen PartyLiten hopeaköynnös ja kyllä siinä voi polttaa myös tavallisia tuikkuja.

• konsultti

Olen itse konsultti ja tiedän jotain tästä asiasta. Rahaa ei tarvitse lainkaan sijoittaa kun aloittaa. Pidät joko omassa kotonasi aloitusesittelyn tai hankit jonkun toisen joka pitäisi esittelyn kotonaan ja sinä toimit konsulttina. Aivan ensiksi otat kuitenkin yhteyttä johonkin konsulttiin joka alkaa hoitaa asiaa eteenpäin. minäkin voin hoitaa sen asian vaikka asuisit missä. Kun olet pitänyt esittelyn jonka myynti on 450€ niin aloituspakkaus on sinun omasi. Tästä et vielä saa palkkiota tilillesi mutta kaikesta muusta saat. Palkkio on tilillä heti kun tilaus on toimitettu partyliteltä. Harrastuspohjalta toimin ja hyvin menee. Voit tietenkin ottaa minuun yhteyttä niin kerron vielä lisää tarkemmin. [email protected]

• En ole katkera en

Oletko sinäkin onnistunut viemään jonkun varatun miehen?
        Sekin kuuluu PartyLite-konsulenttien tyyliin ja tapaan toimia.

• Naikki

Kyllä on kokemusta Partylitestä aivan hurja yhtiö työntekijät eli konsulentit maksaa huikeita summia yhtiölle kaiken maailman esiteiden koulutusten ja koferenssien muodossa ja sitten ostaa itselleen tuoteita ja niistä saa sitten provikoita ja paljon on myös lahjoja joita jaetaan muka hyvästä myynistä jne.täysin järjetöntä hommaa mm Koferenssi maksu pitää maksaa 6kk etukäteen jota en ymmärrä lainkaan kk maksu 6 eur kk jotain kuluja ja paljon muita maksuja jotka itse maksaa kaikki myyti prov 20% ei riitä mihinkään näistä kuluista

• tietoa

jooo sullapas "naikki" tuntu olevan tosi tietoa... Tässäpäs teille oikeaa infoa (olen ollut PartyLite-konsultti jo yli 2vuotta..)

Eli maksuista; 6euron kuukausi maksu menee vain niiltä kuukausilta miltä saat palkkiota ja se sisältää mm. maksuttomat esitteet ja vakuutuksen. Konferenssi on kaikille vapaaehtoinen, en itsekään ole koskaan sinne osallistunut. Tiettyyn päivämäärään mennessä maksaessa saa konferenssimaksusta alennusta. Konferenssiin osallistujat saavat PartyLite-tuotteita yli osallistumismaksun arvosta. Osa esitteistä on maksullisia, niitä saa tilata tarvitsemansa määrän. Konsultit saavat ostaa itselleen tuotteita 40% alennuksella, muille myymistään tuotteista konsultti saa 20-25% provision. Itse en ole ikinä jäänyt miinukselle tässä hommassa..

Siis ottakaapas asioista oikeasti selvää..

• Verkostomarkkinointia

Joo, en kyllä ymmärrä , miten ne ihmiset voi luulla, että jollaki on kavereita / tuttuja, joilla on pistää esim. 100€ illassa kynttilöihin? Ei mulla ainakaan oo ja en itekään ostas semmosilla summilla keltään, olen tuon bisneksen vihaaja, että joku houkutellaan mukaan, jolla ei ole tuttuja ja sitte pakotetaan pakkausta vastaan hankkimaan emäntiä, eli se on pissassa sen pakkauksen kans...Ja tuo on just huijausta, että et tartte rahaa tähän, kyllä kai seki on niin, että jos et saa myytyä, niin maksat / joudut tilaamaan ite, mun mielestä pitäs lailla kieltää tuollanen ihmisten hämääminen...Elkää ihmiset luulko, että tuo tunnelman tekeminen on teille ilmaista...Parempi, ku lämmittää saunan ja rentoutuu telkan eessä, ei oo riskejä joutua kynttiläkoukkuun.

• Kyllästynytpartyliteen

Minäkin olen ollut jo kaksi vuotta konsultti ja täysin samaa mieltä. Firma vie konsulttien rahat! Loppujen lopuksi olet aina häviöllä!

• Oma kokemus

Partylite on tyyliin tupperware, eli sinä saat upeita tuotteita kassillisen, jonka joudut alkaa lunastaan samantien ja siinä vaaditaan heti upeiden lahjoitusten kautta tilaamaan koko kassin hinta, jotta saat sitä sun tätä, jos sulla ei ole ostaa koko summalla, saat ilkeän kohtelun ns.ylemmällä tasolla olevalta, joka vielä väittää, ettei tämä ole verkostomarkkinointia, hän saa itse proviikat, mitä suuremmalla summalla sinä tilaat, eli olet hänen leipänsä, on täysin turhaa väittää, ettei tupperware tai pertylite ole verkostomarkkinointia, niissä on ns. tasot, joiden mukaan ihmiset saa palkkansa, ja verkostomarkkinoinnin rakenteesta voi googlettaa tietoa. Minulla on kokemusta lähes kaikista ja turvallisimpana keinona hankkia lanttia suosittelen kosmetiikka firmoja, vaikka niissäkin on tasot, niin sua ei haukuta, vaikket tilaisi kahteen vuoteen, olet tervetullut aina takaisin tilaajaksi ja yleensä saa vielä jotakin, kun alkaa taas joskus tilaamaan, kukaan ei häiritse sinua, vaikka tilaisit 10 eurolla, toisin ku nämä kassi systeemit, sun ei tartte "lunastaa" jotaki, vaan voit tehdä miten haluat, itestä on vielä ollu mukava tarjota kavereille halvalla tuotteita, toisin ku näissä tupperi/partyssa, jossa et saa mitään edullisesti, aina joku ehto, että pittää tilata jotta saa sen ja sen siihen hintaan, ite en ostas kynttilää sillä hinnalla, vaikka se sitois saunavihdan ja valuis kultaa...Eikä nuissa kosmetiikoissa tartte eproja hommata ja saat ihan ilmaiseksi tulla meikkikurssille tai gaalailtoihin...tällaisia firmoja on mm.avon ja oriflame ja muitakin on, eli nuo jotkut puhuu suurista tuloista tuossa kassin kans kulkemisesta, mutta ite en suosittele ikinä.

• Nostetaanpa ylös

Onko jollakulla päivitystietoa Partyliten nykytoiminnasta?

• kodinkynttilä
        Nostetaanpa ylös kirjoitti:

Onko jollakulla päivitystietoa Partyliten nykytoiminnasta?

on vielä mukana ja ollaanko sitä miljonäärejä??

• ollaan.....
        kodinkynttilä kirjoitti:

on vielä mukana ja ollaanko sitä miljonäärejä??

mukana.. jo yli 3 vuotta Partyliteä takana. En näe syytä lopettaa. Pidän kutsuja silloin kun haluan ja jaksan, tienaan ylimääräistä rahaa matkakassaani.

Ei, en ole miljonääri enkä sellaiseksi toki tekemällä Partyliteä haluakaan/pääsisikään. Ja miksi pitäisikään?? Olen tyytyväinen nykyiseen työmäärääni ja siitä saataviin tuloihin. Tuskin suoramyynnillä ja verkostomarkkinoinnilla yleensäkään miljonääriksi tullaankaan. Kun ei tulla normi päivätyölläkään.. Outo kysymys edelliseltä..

Minä en sponsoroi ketään. Pidän vain kutsuja ja sillä selvä. Ostakoon ken haluaa. En ota tätä myyntityötäni niin vakavasti. Kotia on toki kiva sisustella tuotteilla myös. En ole käynyt konferensseissa ikinä.. enkä varmaan käykään. Pari tuttavaani tekee Partyliteä työkseen, mutta itse en sellaista halua. Päivätyöni riittää minulle. Partylite pelkkä harrastus. En yleensäkään pidä kutsuja kotipaikkakuntani ulkopuolella, tällöin ajetut kilometritkään eivät nouse korkeaksi.

Mielestäni yrityksellä homma toimii ja tuotteet ovat laadukkaita. Myynnissä on paljon muutakin kuin kynttilöitä. Ei todellakaan kaduta että olen lähtenyt Partyliteä tekemään. =)

• Pah

Samoja tuotteita näyttää olevan myynnissä liikkeissä mutta monta kertaa edullisemmin

• Olen ollut partyliten asiakkaana, en siis itse verkostomyyjänä tms.

Partyliten perusidea on siis noiden kotikutsujen pitämisessä. Minusta partylite on hyvin harmiton verkostolafkaksi, mutta partylitea yhtälailla vaivaa tuotteiden korkea hinnoittelu, sillä verkostoon täytyy jäädä jotain jaettavaakin hinnoista. Kynttilöiden tulisi olla laadukkaita, mutta itselle kyseiset tuotteet lähinnä aiheuttavat päänsärkyä ja haju on sen verran voimakas että kynttilän polttamisen jälkeen koko huusholli 'tuoksuu' monta päivää. Myöskin verkostolafkamaiseen tapaan olen kuullut väitteitä joiden paikkansa pitävyys on vähän niin ja näin, kuten esimerkiksi parafiinikynttilän palamislämmöstä verraten steariinikynttilän palamislämpöön ja samoin sulan parafiinin verraten steariiniin. En muista mitä lämpötiloja väittämät pitivät sisällään, mutta sulan steariinin pitäisi väittämän mukaan tehdä palovammoja iholle. Kaikki jotka ovat valuttaneet steariinia iholleen, tietävät ettei palovammoja tule kovin herkästi. Olen myös ymmärtänyt että polttavuuden tuntemus tuntuu jo 70 celsiuksessa.

Mutta partylite on minusta silti hyvin harmiton verkosto. Ensinnäkin pääpaino on myymisessä, ei värväämisessä. Ja partylitella on hyvä valikoima erilaisia tuotteita, joskin kyllä ylihintaisia. Ei ole aivan tavatonta että verkostolafkoilla ei ole edes oikeita tuotteita tai sitten niitä pakkomyydään verkoston jäsenille. Partylitella sentään myydään pääasiallisesti verkoston ulkopuolelle.

Partylitekutsut tuntuvat olevan lähinnä perheenäitien heiniä. 'Hyvällä' syyllä on kiva kokoontua porukalla ja porukalla sitten kuunnellaan esittelijän puheita ja ihmetellään kynttilöitä. Emäntä on hoitanut tarjoilun ja myyntitapahtuman jälkeen onkin kahvin, pullien, pasteijoiden ja piirakoiden aika. Lapset ovat koko ajan leikkineet yhdessä lastenhuoneessa ja aika kuluu porukalla mukavasti. Kieltämättä kukaan tuskin kehtaa jättää ostamatta yhtään mitään, jolloin ylihintaiset kynttilät täten menevät helpommin kaupaksi.

Uskoakseni koko touhu on plusmiinus -hommaa, mutta en usko että raha on se pääasia. Tuotteiden hinta/laatu -suhde on epäedullinen, mutta kutsut sen sijaan on sosiaalinen tapahtuma. Itse olen siinä määrin entinen asiakas kynttilöiden aiheuttaman päänsäryn vuoksi ja kieltämättä mieluummin ostan päänsärkyä aiheuttamattomia kynttilöitä muualta halvemmalla. :-)

• PartyLite-vieras

Olen ollut kolmisen vuotta Partyliten asiakas. Ihan olen tuotteista tykännyt.
        Ensin on sanottava, että jotkut tämä kutsuilla käyminen koukuttaa, toiset ei. Meillä on sama piiri, joiden kesken nämä kutsut pyörii. Itse käyn kaksilla muilla kutsuilla ja ne emännät käyvät minun kutsuillani.
        Aina olen tilannut kutsuilta jotain 35-100eurolla. Ja en koskaan pakon edessä! Aina on tullut mieluista kotiin tuotavaa. Ja aina olen kutsuilla miettinyt, mitä tilata seuraavaksi.
        Tykkään sisustaa kotia, joten en koskaan tee heräteostoksia kutsuilla, vaan ostan tiettyä sarjaa tai tiettyjä värejä. Kynttilöistä tasan tarkkaan yksi tuoksu kelpaa, French Vanilla. Ja tuolle joka valitti tuoksuja, tästä syksystä lähtien PartyLite on kasvattanut tuoksuttomien kynttilöiden valikoimaa, nyt niitä on aika monen eri kokoisena ja värisenä.
        Olen kai aika keskiverto PartyLite-asiakas, asutaan omakotitalossa, on pieniä lapsia, perheen nettotulot kolmisen tonnia ja risat kuussa. Eli joku satasen lasku kutsuilta ei kaada taloutta, mutta on toki sen verran iso, että ihan mitä tahansa ei voi tilata.
        Kyllä mun mielestä voi aivan hyvin jättää kutsuilta ostamatta jotain. Nimittäin se, tykkääkö kutsuista vai ei, ei riipu siitä, mitä tilaat, vaan siitä että pidätkö kutsut itse ja tuleeko sinusta vakiovieras :)
        Joten kyllä sinä paljastut siinä vaiheessa, kun et enää itse käy kutsuilla, etkä itse pidä kutsuja, hih!
        Ihan ok tämä. Meidänkin "ringistä" on pari, kolme jäänyt pois, mutta tilalle on tullut uusia. Ja kaikilla on ne omat juttunsa, joita tilaa - minä melkein jo osaan arvata, mistä kukakin innostuu.

• ostaisko vai ei.
        PartyLite-vieras kirjoitti:

Olen ollut kolmisen vuotta Partyliten asiakas. Ihan olen tuotteista tykännyt.
        Ensin on sanottava, että jotkut tämä kutsuilla käyminen koukuttaa, toiset ei. Meillä on sama piiri, joiden kesken nämä kutsut pyörii. Itse käyn kaksilla muilla kutsuilla ja ne emännät käyvät minun kutsuillani.
        Aina olen tilannut kutsuilta jotain 35-100eurolla. Ja en koskaan pakon edessä! Aina on tullut mieluista kotiin tuotavaa. Ja aina olen kutsuilla miettinyt, mitä tilata seuraavaksi.
        Tykkään sisustaa kotia, joten en koskaan tee heräteostoksia kutsuilla, vaan ostan tiettyä sarjaa tai tiettyjä värejä. Kynttilöistä tasan tarkkaan yksi tuoksu kelpaa, French Vanilla. Ja tuolle joka valitti tuoksuja, tästä syksystä lähtien PartyLite on kasvattanut tuoksuttomien kynttilöiden valikoimaa, nyt niitä on aika monen eri kokoisena ja värisenä.
        Olen kai aika keskiverto PartyLite-asiakas, asutaan omakotitalossa, on pieniä lapsia, perheen nettotulot kolmisen tonnia ja risat kuussa. Eli joku satasen lasku kutsuilta ei kaada taloutta, mutta on toki sen verran iso, että ihan mitä tahansa ei voi tilata.
        Kyllä mun mielestä voi aivan hyvin jättää kutsuilta ostamatta jotain. Nimittäin se, tykkääkö kutsuista vai ei, ei riipu siitä, mitä tilaat, vaan siitä että pidätkö kutsut itse ja tuleeko sinusta vakiovieras :)
        Joten kyllä sinä paljastut siinä vaiheessa, kun et enää itse käy kutsuilla, etkä itse pidä kutsuja, hih!
        Ihan ok tämä. Meidänkin "ringistä" on pari, kolme jäänyt pois, mutta tilalle on tullut uusia. Ja kaikilla on ne omat juttunsa, joita tilaa - minä melkein jo osaan arvata, mistä kukakin innostuu.

toinen toisiltanne?
        Kerro nyt edes hintoja niistä kynttilöistä, yleensä aina saa hinnan kertoa, jos on jotain myytävänä.
        Ostajana olen kyllä sanut aina tietää hinnan tuotteesta, josta olen kiinnostunut.

• Piia28
        ostaisko vai ei. kirjoitti:

toinen toisiltanne?
        Kerro nyt edes hintoja niistä kynttilöistä, yleensä aina saa hinnan kertoa, jos on jotain myytävänä.
        Ostajana olen kyllä sanut aina tietää hinnan tuotteesta, josta olen kiinnostunut.

Ylihinnoitetut, huono hinta laatu suhteella olevat tuotteet sekä"kusetus" järjestelmä. Perustuu sukulais- ja tuttavapiirien hyväksikäyttöön, minun mielestäni. Oli kovaa painostusta ainakin meillä olevilla "kutsuilla", oli muuten viimeinen kerta.

• hyi.
        Piia28 kirjoitti:

Ylihinnoitetut, huono hinta laatu suhteella olevat tuotteet sekä"kusetus" järjestelmä. Perustuu sukulais- ja tuttavapiirien hyväksikäyttöön, minun mielestäni. Oli kovaa painostusta ainakin meillä olevilla "kutsuilla", oli muuten viimeinen kerta.

järjettömään hintaan, pelkkää kusetusta.

• Anskuli81
        hyi. kirjoitti:

järjettömään hintaan, pelkkää kusetusta.

Itse olen Partylite asiakkaana ollut jo kolmisen vuotta, kutsuista olen tykännyt ja tuotteistakin. Useamman eri esittelijän olen nähnyt ja joka kerta on jotain tullut ostettua. Jos tuotteeseen on ollut tyytymätön sen on saanut palauttaa.

Hintaviahan tuotteet ovat mutta itse olen tykännyt. Kukaan ei ole pakottanut mitään ostamaan, jatkokutsuja toki esittelijät tyrkyttävät, mutta sillähän homma pyörii.

Ja tosiaan, jos ei kiinnosta niin ei kai silloin tarvi kutsuja järjestää/ niillä käydä.

Itse aloitan tammikuussa konsulttina hoitovapaan ohella, joten mielenkiinnolla ootan minkälaista homma on:)

• outiliini
        Anskuli81 kirjoitti:

Itse olen Partylite asiakkaana ollut jo kolmisen vuotta, kutsuista olen tykännyt ja tuotteistakin. Useamman eri esittelijän olen nähnyt ja joka kerta on jotain tullut ostettua. Jos tuotteeseen on ollut tyytymätön sen on saanut palauttaa.

Hintaviahan tuotteet ovat mutta itse olen tykännyt. Kukaan ei ole pakottanut mitään ostamaan, jatkokutsuja toki esittelijät tyrkyttävät, mutta sillähän homma pyörii.

Ja tosiaan, jos ei kiinnosta niin ei kai silloin tarvi kutsuja järjestää/ niillä käydä.

Itse aloitan tammikuussa konsulttina hoitovapaan ohella, joten mielenkiinnolla ootan minkälaista homma on:)

Tänään sitten tutustuin tarkemmin Party Liten konsulttitoimintaan ja tiadan lähteä mukaan. Hoitovapaalla oleminen on taloudellisesti itsemurhaa mutta kun pienin on vielä alle vuoden ikäinen, en raaski laittaa hoitoonaan. Party Lite tuntuu olevan ihan jees-toimintaa ja taskurahaa tarvitaan todella!
        Siis: rahan tulo riippuu täysin itsestäsi ja kuinka paljon olet valmis pitämään esittelyjä? Y-tunnus pitää olla mutta toiminimeä ei tarvi laittaa? "Omaa rahaa" ei tarvi laittaa? Onko näin?

• TW myyjän mies
        outiliini kirjoitti:

Tänään sitten tutustuin tarkemmin Party Liten konsulttitoimintaan ja tiadan lähteä mukaan. Hoitovapaalla oleminen on taloudellisesti itsemurhaa mutta kun pienin on vielä alle vuoden ikäinen, en raaski laittaa hoitoonaan. Party Lite tuntuu olevan ihan jees-toimintaa ja taskurahaa tarvitaan todella!
        Siis: rahan tulo riippuu täysin itsestäsi ja kuinka paljon olet valmis pitämään esittelyjä? Y-tunnus pitää olla mutta toiminimeä ei tarvi laittaa? "Omaa rahaa" ei tarvi laittaa? Onko näin?

Vaimoni möi Tuppereita monta vuotta ja ainoa mitä jäi käteen oli joitakin kymppejä kuukaudessa ja sen lisäksi autotalliin ja liiteriin n. 3 kuutiota muovia. "Esittely tavaroita". Toki meillä on keittiön kaapitkin täynnä em. kamaa ja oikeesti käytössäkin, mutta palkkatyössä olis jotain voinut jäädä ihan käteisenäkin jemmaan noiden purkkien sijaan...

• muultamaattaja

Ja pimeempi jos alat kynttilämyyjäksi

• konsultiksi miettivä

Olen ollut itse jo Partyliten asiakkaana jo muutaman vuoden ja tykkään kyllä tuotteista. sekä on tullut ostettua tuotteitakin,ja en kyllä OLE kattunut tuotteita joita olen ostanut!! ja olen kyllä ajatellut alkaa konsulttihommiin,siellähän tapaa uusia ihmisiä ja voi vaihtaa kuulumisiakin, se kun että kotona makaisi vaan töiden jälkeen ..ei minulla ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa asiasta päinvastoin...eikä se ole mikään pakko ostaa tuotteita jos ei halua.....

• Mua ei höynäytetä

Minusta on ihan naurettavaa,käytetään häikäilettömästi herkkäuskoisia,yksinäisiä naisia hyväksi!Itse pitää ostaa myytävät tuotteet,kuvastot,maksaa hotellit ja matkat...osa emännänlajoistakin!Ja vielä värvätä uusia konsultteja,jotta ylempänä olevat rikastuu!Olen ostanut vastaavanlaisia kynttilöitä,esim.Glolite,maksaa vain 2,99e,palaa yhtä tasaisesti,aukeaa samanlailla,valaistuu läpikotoisin samanlailla.palaa yhtä kauan.Samoin tuikkua vastaavia löytyy,ei kannata maksaa tyhjästä montaa kymppiä ylimääräistä!

• konsultti 4v

Ihan vaan pieni tiedotus noille, jotka sanoo, että ylempänä olevat tienaa rahat alempien kustannuksella. Esim. yksikönpäälliköiden oma myynti pitää olla 1000€ kuussa ja yksikössä on oltava 4 aktiivista konsulttia/kuukausi. Päällikkö menettää provikkansa, jos tämä ei toteudu. Eli ylemmälläkin taholla on töitä tehtävä provikkojensa eteen.
      Konsulttejakin on moneen lähtöön. Kaikki ei painosta ryhtymään konsultiksi/ emännäksi tai pakota ostamaan kutsuilta. Itse konsulttina pidän hommastani näin harrastuksenakin. On tosiaan sitä omaa tekemistä perheen ulkopuolella. Aktiivisena olemalla säästää somisteiden hankinnassa (myyntikilpailut), eikä konferenssit ole todellakaan pakollisia.
      MIelestäni aina kannattaa kokeilla. Itse sen näet sopiiko toiminta sulle ja kuinka aktiivinen haluat olla. Sen neuvon annan, että harkitse kenen yksikköön lähdet. Mä olen saanut hyvän sponsoroijan, mutta tiedän myös toisenlaisia tapauksia. Niistä voi saada ikäviä kokemuksia, jotka ei ole PartyLiten syytä.
      Tästä aiheesta vois olla paljonkin asiaa noita ylläolevia keskusteluja katsoessa, mutta jääköön tähän. Makuasioista en ala kiistelemään.

• jaiks

aika ylihinnoiteltua tavaraa laatuun nähden on.. eli minkä tahansa laadukkaan tuotteen joka kestää aikaa saa samalla rahalla muualta. Toisekseen ei noita jaksa kauaa katsella. En pidä.. kynttilät huonoa laatua.. dislike..

• hyihlvtti

On joo. Penskan luokkatoverin äiti yrittää tuputtaa PL paskaa heti kun erehtyy häntä tervehtimään. Ei usko vaikka olemme molemmat kertoneet ettei haisukynttilät ja muovirihkama kiinnosta. Säälittävää.

• yöks
      • Vaihtoehtohörhö

Partylitekynttilät kannattaa työntää korviin, ne poistaa kuona-aineita pään sisältä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe