Selluliittiä pepussa

selluperse

miehet,haittaako se jos naisella on sellua? jos on muuten hyvän pyöreä ja jne peppu niin entäs jos on sellua? ja entäs naiset? onko teillä sellua? pystyykö selluliitti häviämään? jos pystyy miten?

31

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njoik-T

Ei haittaa yhtään. Jos olen rehellinen niin tykkään selluliitistä kun se antaa enemmän muotoja p-erseeseen ja reisiin. Ei se sileys ole niin mahtavaa, monen lainen ihon ja lihan pinta rakenne on kiinnostavaa ja kiihottavaa.

• VieläOnToivoa

Wau. Jos tuo on totta ja miehen suusta: wwwau.

• Hyi kauhia"!

Ohhoh, onko tämä jonkun selluliittipepun kirjoitus. Selluliitti ei anna muotoja mutta muhkuroita sekä kuoppia kyllä antaa. Oikea selluliittipeffa on oikeasti kamalan näköinen - ja mitä vanhempi nainen sitä kaameampi.

• persoona on tärkein ja kokonaisuus

• njoik-T
        Hyi kauhia"! kirjoitti:

Ohhoh, onko tämä jonkun selluliittipepun kirjoitus. Selluliitti ei anna muotoja mutta muhkuroita sekä kuoppia kyllä antaa. Oikea selluliittipeffa on oikeasti kamalan näköinen - ja mitä vanhempi nainen sitä kaameampi.

Taas yksi urpo joka luulee oman makunsa olevan absoluuttinen totuus? Selluliitti antaa pintamuotoa tietenkin. Sinusta se ehkä on kaameaa mutta minulla se herättää fyysistä kiinnostusta.

• eive
        Hyi kauhia"! kirjoitti:

sulle "hyi kauhia"
        Kivaa kun on ihmisiä jotka pystyvät loukkaamaan asiasta jolle ei voi mitään, monella on nämä ongelmat ja varmaan kärsivät siitä jos ovat sitä tyyppiä että tälläiset asiat ovat tärkeitä, mutta tavallinen ihminen sitten kantaa selluliittinsä niiden olemassa olosta reagoimatta, se ei ole niin tärkeää.
        Mutta tämä kirjoittaja haluaa tahallaan loukata ja vielä sanoo että mitä vanhempi sitä kaameampi, luuleekohan hän olevansa ikinuori itse.
        Vanhakin ihminen on kaunis, sillä he ovat luonnollisia, mutta tämä hyi kauhia luulee että hän on sileänä pe,rseestään koko eämänsä.

• Hyi edelleen!!!
        eive kirjoitti:

sulle "hyi kauhia"
        Kivaa kun on ihmisiä jotka pystyvät loukkaamaan asiasta jolle ei voi mitään, monella on nämä ongelmat ja varmaan kärsivät siitä jos ovat sitä tyyppiä että tälläiset asiat ovat tärkeitä, mutta tavallinen ihminen sitten kantaa selluliittinsä niiden olemassa olosta reagoimatta, se ei ole niin tärkeää.
        Mutta tämä kirjoittaja haluaa tahallaan loukata ja vielä sanoo että mitä vanhempi sitä kaameampi, luuleekohan hän olevansa ikinuori itse.
        Vanhakin ihminen on kaunis, sillä he ovat luonnollisia, mutta tämä hyi kauhia luulee että hän on sileänä pe,rseestään koko eämänsä.

En lluule mitään. Kun kysytään niin vastataan. Ei kannata keksiä mitään tulkintoja suorasta tekstistä. TUlkinnat kumpuavat AINA omista ajatuksista, että silleen.....

• saijd

ei se haittaa :)

• Ei kiitos

Ei mielellään selluliittia tai jos sitä kuitenkin on, sen voisi ainakin suurimman osan ajasta pitää piilossa ihmisten ilmoilla, eli ei yhdistelmää lyhyt hame ja ihonväriset sukkikset. Muuten näyttää tältä kuin tuo kolmas vasemmalta...
      http://www.inthecity.fi/galleria/helsinki/the-tiger/071110/10716/
      Ylä- ja alakroppa kuin eri paria, kasvot ja ylävartalo nätin siron tytön ja sitten yhtäkkiä nuo kiiltävät selluliittiset kinkut työntyy esiin!

• Ulos ja ulos

Kyllä haittaa ja hitosti haittaakin.

Älkää te naiset pitäkö niitä yhtä numeroa liika tiukkoja farkkuja ja muita vaatteita, siitä se sellu syntyy, samoin jatkuva painonvaihtelu varmistaa sen, että vanhempana teillä on oiken öklöttävä sellutakamus, jossa on kuoppia, muhkuroita, appelsiiniryyhkää ja kaikkea sellaista, mistä mies kavahtaa....

• Moni mielipiteitä
      • Sokeako???

Renesanssin naiset olivat älyttömän lihavia ihrakasoja, on aivan älytöntä väittää muuta. Mutta kai tuo lihavuus alkaa olla jo niin normaalia, että ruetaan oikeasti puhumaan lihavista normaalipainoisina. Huh huh

• Huohhh

Heitän välikysymyksen. Haittaako jos mies on arpinen?

Selluliitti kysymykseen. Ajatuksiani aiheesta kuvaa se, etten ole edes koskaan pohtinut koko asiaa.

• Ei haittaa.

• Jippijaijjee

Omituisia "pers*ennuolijoita" näillä palstoilla. Valkoritareita, joilla on pakkomielteenä miellyttää naisia heittämällä tuollaisia älyttömyyksiä kuten selluliitti on kaunista. Veikkaan näiden tyyppien olevan parikymppisiä animenörttejä, joille nainen on pelkkää fantasiaa eikä lihaa ja luuta.

• Katso peiliin

...runkkari.

• kaikki ok

selluliitti on ja pysyy. eikä muuten johdu tiukoista housuista, oon aina pitänyt tiukkoja housuja eikä sellua oo ilmaantunut. se on perinnöllistä jos on äitillä nähtävästi on myös tyttärellä. ja jos sellu jotakin haittaa niin painukoon muualle. kukaan ei ole täydellinen.ei edes se joka painuu muualle.

• vcxvcxvxcvx

Selluliitti lähtee liikunnalla ja ruokavaliolla. Itse olen mies ja minulle tulee selluliittia ja lähtee kyllä pois kun on vain riittävästi kiinnostusta ja sisua ottaa se pois.

• toiyxtaikax
        vcxvcxvxcvx kirjoitti:

Selluliitti lähtee liikunnalla ja ruokavaliolla. Itse olen mies ja minulle tulee selluliittia ja lähtee kyllä pois kun on vain riittävästi kiinnostusta ja sisua ottaa se pois.

Sitten herää tietysti kysymys, miksi se pitäisi "ottaa pois"? Entäpä jos sen vain "antaa olla?"

• vcxvcxvcx
        toiyxtaikax kirjoitti:

Sitten herää tietysti kysymys, miksi se pitäisi "ottaa pois"? Entäpä jos sen vain "antaa olla?"

No esimerkiksi siksi, että terveellisestä ruokavaliosta ja liikkumisesta on ainoastaan hyötyä. Lisäksi selluliititon vartalo näyttää paremmalta, jolloin voi olla ylpeä vartalostaan.

Jokainen tietenkin itse päättää haluaako olla urheilullinen vai ei. Minä ainakin haluan olla, koska se tuo minulle hyvän mielen eikä ole mistään pois.

• just joo!!!!!!!

vai perinnöllistä, heh he....

• josdd

kylläpäs miehet jaksaa valittaa naisesta kaikenmoista..99% naisista on selluliittiä ja jos ette voi sietää sitä niin en usko että tulette saamaan muijaa,jos löydätte selluliittittoman naisen en usko että tollaisien pellejen kanssa edes kaverustuisi. Sellu on luonnollinen asia ja sitä on pulleilla kuin laihoilla ja normaaleilla.

• Hoikka nainen

Totta puhut.

"Miehillä selluliittia on vain harvoin, mutta naisilla sitä saattaa olla jonkinasteisena jopa 90 prosentilla. Selluliitti ei liity ikään tai painoon, sillä sitä voi olla myös nuorilla, jopa murrosikäisillä, sekä hoikilla ja liikuntaa harrastavilla ihmisillä, kertoo kauneushoitola Japonan toimitusjohtaja, kosmetologi Leena Hätönen."

Lisää voit luke täältä:

http://nettitelkku.fi/juttu/miten-selluliitista-paasee-eroon

• vcxvxcvcxvxc
        Hoikka nainen kirjoitti:

Totta puhut.

"Miehillä selluliittia on vain harvoin, mutta naisilla sitä saattaa olla jonkinasteisena jopa 90 prosentilla. Selluliitti ei liity ikään tai painoon, sillä sitä voi olla myös nuorilla, jopa murrosikäisillä, sekä hoikilla ja liikuntaa harrastavilla ihmisillä, kertoo kauneushoitola Japonan toimitusjohtaja, kosmetologi Leena Hätönen."

Lisää voit luke täältä:

http://nettitelkku.fi/juttu/miten-selluliitista-paasee-eroon

Aikamoista tekstiä kyllä. Iällä ja painolla ei välttämätt teoriassa ole vaikutusta selluliittiin, mutta käytännössä kyllä on. Urheilullisella ja terveellisesti syövällä ihmisellä ei ole juurikaan selluliittia. Ehkä jos jalkaa aletaan puristelemaan niin selluliittiä voi näkyä, mutta muuten ei.

Tietenkin jotkut ovat taipuvaisia selluliittiin, mutta sen voi pitää poissa liikunnalla ja terveellisillä elämäntavoilla. Toinen voi olla selluliititön, vaikka on paljon löysemmässäkin kunnossa.

• Hoikka nainen
        vcxvxcvcxvxc kirjoitti:

Aikamoista tekstiä kyllä. Iällä ja painolla ei välttämätt teoriassa ole vaikutusta selluliittiin, mutta käytännössä kyllä on. Urheilullisella ja terveellisesti syövällä ihmisellä ei ole juurikaan selluliittia. Ehkä jos jalkaa aletaan puristelemaan niin selluliittiä voi näkyä, mutta muuten ei.

Tietenkin jotkut ovat taipuvaisia selluliittiin, mutta sen voi pitää poissa liikunnalla ja terveellisillä elämäntavoilla. Toinen voi olla selluliititön, vaikka on paljon löysemmässäkin kunnossa.

Olen nähnyt uimarannalla hoikkia naisia, joilla selluliittia koko kropassa. Pahemmin kuin näissä kuvissa:

http://cellulitecelebrity.blogspot.com/

Lisää aiheesta täällä:

http://www.kauneusjaterveys.fi/artikkeli/seis-selluliitille

• vcxvcxvxcvv

• 1+4
        vcxvcxvxcvv kirjoitti:

Hoikkuus ei kylläkään kerro siitä, että ihminen on urheilullinen ja syö terveellisesti.

Ei niin, se on aineenvaihduntahäiriö.

• vcxvcxvxc
        1+4 kirjoitti:

Ei niin, se on aineenvaihduntahäiriö.

Aika harvoin on.

• hoikka nainen

Tässä lisää:

http://skinnyvscurvy.com/mischa-barton/mischa-bartons-cellulite-is-back.html

Katso ja ylläty:

Celebrities with cellulite 2

http://www.youtube.com/watch?v=V8xOPoAra28

• hoikka nainen
    • TGGGGGGGH

Selluliittia on aika monella naisilla. Mutta valot pois seksiä harrastaessa ni ei sellut näy :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe