Onko kenelläkään kokemusta, mistä saisi laadukkaat ripsienpidennykset täältä Hyvinkäältä ?:)
Laadukkaat ripsienpidennykset Hyvinkäältä
16
3099
Vastaukset
- räpsyripsi
Kampaamo Al Finestä Hämeenkadulta, siellä on tyttö nimeltä Triinu, joka tekee todella hyviä ripsiä. Itse olen käynyt useammalla eri tekijällä, ja tätä voin suositella erittäin lämpimästi !
- .....
Sinisessä Hetkessä ainakin tehtiin huonolaatuiset pidennykset. Ripset oli ihan klönteissä ja irtoili heti.
- En suosittele
Samanlaisia kokemuksia.
- RäpsyRipsi
Minäkin kävin pari kertaa Sinisessä Hetkessä, ripset on kyllä ihan kauniit mutta vähän liian luonnolliset vaikka pyysin näyttäviä ja eivät pysy. Kerran korjattiin ja kun eivät pysyneet siltikään vaan kosmetologi kertoi sen johtuvan omista ripsistäni niin vaihdoin paikkaa.
Nykyään käyn Villimimmissä ja vaikka hinta vähän arvokkaampi niin tulos on aivan mieletön! Ja pysyvät hyvinä! Huoltoväli ripsilläni 4-5 viikkoa. Varaan aina heti uuden ajan.
Villimimmissä tehdään Extreme Lashes-ripsillä ja nämä on käsittääkseni ripsipidennysten aatelia. Ripsimuotoilijat käyvät todella tarkat koulutukset ja sen kyllä huomaa lopputuloksessa :)- Vakavasti ottaen
Entä missä saisi näyttävät rakennekynnet?
Rakenneripset, rakennerinnat ja rakenneaivot jo on. - miukumauku
Vakavasti ottaen kirjoitti:
Entä missä saisi näyttävät rakennekynnet?
Rakenneripset, rakennerinnat ja rakenneaivot jo on.entäs pakarat
- milla
muutama tuttuni käy kampaamo leassa jennalla, on kuulemma pari vuotta niitä tehnyt ja jälki on hyvää. hinnatkin kohdallaan.. taidan kokeilla itsekkin!
- Luupeffa
Siis rakennepakaratko Lealta??
- Kainalokarvat
Aika hyvä mainos.
- Säihkysimmu
Kävin Sinisessä Hetkessä laitattamassa ripset lakkiaisiini. Siellä oli uusi tyttö, joka kertoi aloittaneensa kosmetologina tänä keväänä. Tämä tekijä ainakin osasi asiansa, ripset ovat pysyneet vieläkin ja huolto on varattu tälle viikolle. Suosittelen!
- kata 79
Kävin Sinisessä Hetkessä laitattamassa ripset lakkiaisiini. Siellä oli uusi tyttö, joka kertoi aloittaneensa kosmetologina tänä keväänä. Tämä tekijä ainakin osasi asiansa, ripset ovat pysyneet vieläkin ja huolto on varattu tälle viikolle. Suosittelen! ........
Itse kävin laitattamassa ripset, ja oli huonot, takkuiset...... taitavat ottaa ns uusia harjoittelija tyttösiä tekemään, taso laskee laskemistaan.. en suosittele... - ripset)
minä teen hyvin :), kohta asun hyvinkäällä [email protected]
- Jinna00
Paras: saaralaitala.fi Joskin jos haluaa ajan niin kannattaa ajoissa varata
- hyvinkää-
No kannattaa varmaan Googlettaa ja katella työnäytteitä. https://www.facebook.com/ripsienpidennyksethyvinkaa/
- Carlos_Tevaz
Minulle laitettiin munakarvojen pidennykset siinä Hämeenkadulla ja nyt on kiva niitä palmikoida, suosittelen vaikka välillä vähän rähmäset onkin .
- Ehdottomastityytyväinen
Ehdottomasti Saara Laitala! Itse kävin ennen aina muualla, mutta ei pysynyt paria viikkoa pidempään. Kokeilin Saaran ammattitaitoa , pysyvyys piteni huomattavasti, ja hänen kanssaan on ihana asioida! Facebookista löytää yhteystiedot : Ripsienpidennykset Saara Laitala, Hyvinkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837