Ja ne Jehovan alkuperäiset 144 000 ovat silti alkuperäisiä Aabrahamilaisia, joku väittää, että Israelilaisia, mutta siitä en tietenkään voi olla täysin varma, ellen Luterilaisten käännöstä usko, mutta tuskin niin eri oli teilläkään?
Itse asiassa 64 000 on silti se määrä enkeleitä mikä shakkipelissä on läsnä, olenhan Tiikeri ja Tornikin horoskoopiltani....
Go-pelissä jonkun mielestä enemmän, mutta eipäs olekaan, jos SYVYYDEN PEDON säännöt huomioidaan...
http://personal.inet.fi/koulu/karppi/Shakki20.doc
Rohkea rokan syö... Printtaa jos haluat, mutta älä myy kuin korkeintaan paperin ja musteen hinnalla(alle euron yhdestä lapusta)....
Jos Minä siihen Kuolen, en usko, että välttämättä sekään väärään aikaan tapahtuisi, ei mitään tapahdu Jumalan sitä sallimatta.
Jehovalla Jeesus 144 000 enkeliä.
Verottaja.
1
59
Vastaukset 1
Itse asiassa 64 000 on silti se määrä enkeleitä mikä shakkipelissä on läsnä, olenhan Tiikeri ja Tornikin horoskoopiltani....
Okei 65536 koska 256 x 256 mutta kyse on silti 64 kilotavusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479