Moikka valittajat voisitteko nyt siirtyä

. :)

siitä exkysmii :) minulla on Mainostaja /kauppiaille asiaa koska teillä ei juurikaan itselänne valittajat kaikesta ärsyyntyneet ole itselänne koskaan yhtään mitään omaa ideaa, ehdotusta kuin mitään omaperäistä kuten esimerkiksi mitä Mainontaan tulee.... (miten te kehtaatte vain jatkuvasti valittaa ) Tehkää itse sitten parempia tai katsokaa lukekaa :)

Kauppias kyllä asia on nyt niin että tahdon ehdottomasti saada laatua, inhimillisyyttä sekä hauskuutta ruokapäytään hyvät tavat opitaan siinä samalla. Laitetaan vaikka nyt herneet likoamaan tai sitten herkulinen uunipuuro joka maistuu voin kanssa aamulla . Tai miksi syödä aina samaa itselleni oli jätetty ihan oikea Lörtsy ja Arvaamitä :) ei ollut koko päivänä nälkä....joo joo ymmärrän että ihmiset tahtovat ruualla statusta itselleen Mutta iso mutta suomalaiset etenkin peheet joilla on lapsia sekä kalenterit täynnä menemistä vuodesta toiseen...tiedän että ruoka pitää olla terveelistä yksinkertaista ja helppoa.

tiedän mitä on elää viistoista vuotta kun harrasteet, kilpailut, esiintynmiset, harkat, esiintymiset kulkevat kokoajan viikosta toiseen säännölisesti arjet ja pyhät Siinä ei jää aikaa ruokaohjelmien hienosteluille sijaa eikä elämän lomat kuin juhlapäivät sitten tunnukkaan miltään kun joka päivä on statusta.

Kokeneenmpana ja viisaampana voisi ehdottaa että kuka ehtii ensin nappaamaan tämän huippu hyvän idean tekemään supersuositun, mukavan, yksinkertaisen koko perheen ruokaohjelan. Vai täytyykö minun......:) ei kyllä viisitoista vuotta aikataulutettua elämää oman työni ulkopuolella riitti, mielummin nyt kyllä katselen täällä "kiinan muurilla " miten ihmeessä te ette selviä suomalaiset valittamatta kun teillä on autot, kodinkoneet kuin kaikenmaailman pekkaspäivät kuin lomia niin että heikompia huimaa niin aina on vaan vaikeata.

Tässä nyt aluksi vaikka kyllähän tämäkin menee niin että itse olin jo juonnut kaffeeta kävelessäni paikasta toiseen kun toiset pitivät sitä nolona niin muutamaa vuosi heitä ei nolota olenkaan ja Iltalehdestä huomasin että olivat tehneet :) kerrankin kivan vertauksen pikku termareista. Täällä suomessa on ollut ja edelleen että tulevat perässä monissa muissakin asioissa kun ovat niin urautuneet omiin epäluottaviin ajatksiinsa kuten esimerkki :) Näät ihmisten kävelevän hitaasi, oletatteko että on laiska /hidas.....juuu kyllä noin monesti on Mutta "tietosi /ajattelusi on epäluotettava koska ethän edes tiedä miksi jotkin kävelevät hitaasti...

Ajattelitteko että noinko on, että suomalaiset viellä lukematon määrä ajattelee juuri noin KYLLÄ...jopa pitävät epäluotettavia ajatuksiaan faktana...yms...Mutta se hernekeitto.... :)

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
        Ikävä
        183
        1530
      2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
        Ikävä
        84
        1322
      3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
        Ikävä
        104
        1058
      4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
        Ikävä
        48
        879
      5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
        Ikävä
        40
        773
      6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
        Kuhmo
        9
        731
      7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
        Ikävä
        83
        646
      8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
        Maailman menoa
        105
        617
      9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
        Ikävä
        30
        601
      10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
        Ikävä
        45
        567
      Aihe