Muumilaakson tarinoita alku ja loppu tunnareissa on pätkiä niistä jaksoista. Latasin muuan päivä kaikki muumi jaksot, mutta yksi loppu tunnarin pätkästä on vieläkin pimennossa. Eli kohta jossa muumipeikko, niiskuneiti, pikku myy ja nipsu tanssivat kukka kedolla ja pikku myy hyppää iloisena esiin kukkien seasta. Kaikki muut jaksot tunnareista olen nähnyt. Eli onkohan minulta joku yksi jakso jäänyt näkemättä.
Muumi tunnareissa olevat jaksot!!
2
263
Vastaukset
- HEIMUUMIT
Ei ilmeisesti ole. Se kohta on vaan (ainakin omasta mielestäni) tehty vartavasten Japani-version tunnariin :) sitä on myös sitten käytetty Suomi-version tunnarissa myös. Korjatkaa, jos oon väärässä!
- NoJopas
Näinhän se on, eli Japanissa sarjalla on tunnari jonka kaikki animaatio on tehty juuri tunnari varten eikä kerätty eri jaksoista niinkuin Suomen tunnarissa suurimmaksi osaksi on.
Japanin tunnari: http://www.youtube.com/watch?v=F8XTpH7f4ag
Tuossa niityllä tanssimis-kohdassa vaan on eri taustat mitä Suomen lopputunnarissa nähdään. Siinä onkin sitten uusi arvoitus että mistä se johtuu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581087
- 61942
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179747Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746- 8742
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11729
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665