Muumilaakson tarinoita alku ja loppu tunnareissa on pätkiä niistä jaksoista. Latasin muuan päivä kaikki muumi jaksot, mutta yksi loppu tunnarin pätkästä on vieläkin pimennossa. Eli kohta jossa muumipeikko, niiskuneiti, pikku myy ja nipsu tanssivat kukka kedolla ja pikku myy hyppää iloisena esiin kukkien seasta. Kaikki muut jaksot tunnareista olen nähnyt. Eli onkohan minulta joku yksi jakso jäänyt näkemättä.
Vastaukset 2
- HEIMUUMIT
Ei ilmeisesti ole. Se kohta on vaan (ainakin omasta mielestäni) tehty vartavasten Japani-version tunnariin :) sitä on myös sitten käytetty Suomi-version tunnarissa myös. Korjatkaa, jos oon väärässä!
- NoJopas
Näinhän se on, eli Japanissa sarjalla on tunnari jonka kaikki animaatio on tehty juuri tunnari varten eikä kerätty eri jaksoista niinkuin Suomen tunnarissa suurimmaksi osaksi on.
Japanin tunnari: http://www.youtube.com/watch?v=F8XTpH7f4ag
Tuossa niityllä tanssimis-kohdassa vaan on eri taustat mitä Suomen lopputunnarissa nähdään. Siinä onkin sitten uusi arvoitus että mistä se johtuu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571