Ei tommosta Mestiksen häpäisyä jaksa Erkkikään katsella.
Voisiko TuTon sulkea sarjasta
3
132
Vastaukset
- VaasanMaila
”Kävimme Vaasan ottelun pikaisesti läpi joukkueen kanssa. Yhteinen viesti oli selvä. Torstaina kaukaloon menevät ainoastaan ne, jotka kantavat ylpeänä TUTO-paitaa yllä. Ne jotka paskovat housuihin jo ennen kaukaloon menoa voivat jäädä suoraan pois pelistä”, kommentoi puolestaan valmentaja Kai Ortio.
Ja ainoa joka ei paskantanu housuunsa oli makkaranmyyjä. Kun kuuli etta Vaasalaiset ottaa vaan kaljaa. Ei makkaraa.
Pelaajista Santanen ei kehdannut laittaa TuTon paitaa päälleen. Muut ei uskaltanu.
TuTo luovutti.- Hirttomies
Sportin sivuilla mainostetaan seuraavana kotipelinä la 25.2. TuToa. Elikkäs TuTo voittaa tänään.
- Aly-919
Ite diggaan turun jengeistä tutoa ja olisi upeaa olla kuuden lapsen isä ja 7 lapsen setä ja 2 lapsen sylikummi ja tuton mies ja asua paimiossa. Piikkiössä. Sauvossa. Turussa ja olla tuton mies henkeen ja vereen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440