kirjoitan tämän nyt toistamiseen. Tyyppi joka välillä siellä huutaa milloin jokin on liian paksua tai te ootte sekaisin jne...on niin hyvää personalista todelisen tuntuista ( eräs mun frendi oli just hänenlaisensa huuti mulle vähän kaikesta mutta ei ollut väkivaltainen ) Mainos kuvastaa Aidosti tunteita sekä tunnetilaa kuin myös sitä positiivista pöhinäää.
Suonet herra katainen että siteraan että kuulin haastattelussa ko. herran puhuvan myönteisestä pöhinästä....Tosin itse en käytä sanontaja...kuten esimerkiksi ei voi olla todelista, pöhiää, jne.....kaikki nuo kuuluvat teinien sanavarastoon ja ovat korvaani ikävästi särähtäviä hokemia kun jotkut yli kolmikymppiset matkivat sanontaja kuin että eivät ymmärrä että kuitenkin iälisesti kuin vastuulisena vanhempana ei ole ammatilisestikkaan hyvä samaistua teineihin....
Mainos on kertakaikkiaan ollut niin jette hyvä nyt kyllä en tiedä mitä mainoksen tyyppi viellä huuhtelee enkä ota moralilista vastuuta mutta hyvä esimerkki Todellisuuteen ns. nojaavasta mainonasta sekä ehkä myös ihmisten mielialoista milloin mitäkin tai ketäkin kohtaan... Yrittäkää nyt sitten heti toipua tästä psyykisestäö valmenuksesta tosin tiedän että ihmisten on helpompi ottaa vastaan kettuiluja ehkä ovat kasvaneet masentavissa olosuhteissa kuin Normaalia vähän softimpaa positiivista palautetta...
p.s ko. mainontaa lisää niin ihmiset uskaltavat :) huutaa tunteitaan pelkäämättä että :) jos joku sitten vaikka luulee sairaaksi jne. LUULKOOT. :) mitä sitten.
Radio rokin mainos aivan huippua
:)
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627