Miesparat puserruksessa

Voi aikoja!

9

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinjanäinainahupi

      Tuo tekstihän on naisen kirjoittama eikä siis kovinkaan objektiivinen tulkinta asioista vaan yhden yksinkertaisen naisen kuvitelma. Totuushan voi jopa ollakin pikemminkin seuraavanlainen:

      1. Mies on yksinkertaisesti kyllästynyt naiseen koska nainen on osoittautunut tylsäksi ja yksinkertaiseksi
      2. Nainen kuvittelee itsestään liikoja, on ryhtynyt prinsessaksi ja ryhtyy vaatimaan idioottimaisuuksia. Ja mies ei yksinkertaisesti vain jaksa enää katsella sellaista
      3. Nainen ei ole hyvä sängyssä tai naisesta on tullut tylsä ja pulska
      4. Mies ei yksinkertaisesti vain enää tarvitse kyseistä naista mihinkään
      5. Mies on vain yksinkertaisesti löytänyt kauniimman ja paremman naisen

      Tässäpä ap:lle hieman näkökulmaa jonka pohjalta ketjun aloittaja voi vaikka jalostaa omaansa, jos hoksaa tehdä niin.

      • Akusetäjaainapulassa

        Artikkelin kirjoittajan oleva nainen kertoo omista subjektiivisista kokemuksistaan parisuhteissa. Yksinkertaisen ja yleistävän kirjoittajan kirjoituksen perusteella hänen kokemuksensa juontaa juurensa siitä, että hän ei ole toiminut elämässään niin, että on ansainnut arvostusta miehiltä. Hän on esimerkiksi voinut ajatella ja toimia niinkin lapsellisesti ja naivisti kuin feministi.

        "Naiset eivät nykyään tarvitse miestä elättämään itseään, eikä moniin muihinkaan päivittäisiin tilanteisiin."

        -> Monet naiset kuitenkin olettavat että mies elättää tai kuvittelevat niin.

        "Hän ei ole oikea sinulle ja hän ei tiedä kuinka naisia tulisi kohdella."

        -> Asiahan ei suoranaisesti liity siihen miten naisia tulisi keskustella. Onkohan artikkelin kirjoittaja katsonut peiliin?


    • American Pig

      Huffinton Postin (?) amerikkalaista ihmisuhdesaippuaa. Perusta seuraava aloituksesi Kauniiden ja rohkeiden mieskuvaan. Olet löytänyt tasosi.

      Ihmetyttää vain se, että palstan feministien mukaan suomalainen mies on ala-arvoinen ja ne ulkomaalaiset ihmeen ihania. Tämähän ei liittynyt mitenkään suomalaisiin urhoihin. Mitenkäs nyt näin pääsi sinulta lipsahtamaan?

    • Huh huh, häpeä

      "Joskus naisten ei kuitenkaan kannata miettiä liikaa syitä erolle ja miehen katoamiselle, sillä ajoittain syy saattaa olla hyvinkin selkeä. Hän ei ole oikea sinulle ja hän ei tiedä kuinka naisia tulisi kohdella."

      Kuinka naista sitten tulisi kohdella? Kirjoittaja (nainen) yleistää naisen yhteen muottiin (perinteinen naisellinen nainen), joka vaatii ja ansaitsee erityistä huomiota.

      Kuka kehtaa linkittää tällaista sovinistista páskaa feministipalstalle?

      • Perusfeministi

        :D Feministi on selätetty. Kohta laitetaan feministille suuhun kuolaimet tai tennispallo, ja aloitetaan jassobaunssit. Miltä kuulostaa?

        Kirjoitus tosiaan oli kuin olikin ala-astetasoa eli hyvin palikkamaista logiikalla varustettua. Taisi kirjoittajana siis olla perusfeministi. Edelliseen kijroittajaan viitaten, tekstissä tosiaan oli aika paljon kakaramaisia ristiriitaisuuksia.


      • ågioph3r¨q = "C3PO"

        "Hän ei ole oikea sinulle ja hän ei tiedä kuinka naisia tulisi kohdella."

        Miten nämä kaksi asiaa taas liittyvät sitten toisiinsa?


      • herherher, hehhehheh
        Perusfeministi kirjoitti:

        :D Feministi on selätetty. Kohta laitetaan feministille suuhun kuolaimet tai tennispallo, ja aloitetaan jassobaunssit. Miltä kuulostaa?

        Kirjoitus tosiaan oli kuin olikin ala-astetasoa eli hyvin palikkamaista logiikalla varustettua. Taisi kirjoittajana siis olla perusfeministi. Edelliseen kijroittajaan viitaten, tekstissä tosiaan oli aika paljon kakaramaisia ristiriitaisuuksia.

        ...palikkamaisella logiikalla...


      • Selvähän tämä.
        ågioph3r¨q = "C3PO" kirjoitti:

        "Hän ei ole oikea sinulle ja hän ei tiedä kuinka naisia tulisi kohdella."

        Miten nämä kaksi asiaa taas liittyvät sitten toisiinsa?

        Naisen logiikkaa: jos mies ei heti pillua saatuaan lankea kiitollisuudesta polvilleen, se on paska jätkä, hyväksikäyttäjä ja luultavasti homo. Eihän nainen sitä nyt ilmaiseksi tarkoittanut.


      • Feminointia
        Perusfeministi kirjoitti:

        :D Feministi on selätetty. Kohta laitetaan feministille suuhun kuolaimet tai tennispallo, ja aloitetaan jassobaunssit. Miltä kuulostaa?

        Kirjoitus tosiaan oli kuin olikin ala-astetasoa eli hyvin palikkamaista logiikalla varustettua. Taisi kirjoittajana siis olla perusfeministi. Edelliseen kijroittajaan viitaten, tekstissä tosiaan oli aika paljon kakaramaisia ristiriitaisuuksia.

        "Ei tarkoittaa ei" on feministien lutkamarssin taisteluhuuto, mutta ainoastaan naisen käyttämänä. Tasa-arvon kukkaset eivät salli sitä miehille. "Ei" miehen sanomana on henkistä julmuutta ja siis verrattavissa pahoinpitelyyn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe