Kävin rasvaimussa vajaa vuosi sitten. Seurauksena ihoni on epätasainen (hoidettu kohta on kuin liimattu kiinni lihakseen ja muu iho on pulleampi sen ympärillä). Lisäksi alue on selvästi tummempi kuin normaali iho. En halua korjausleikkaukseen, tosin tuskinpa siitä minun tapauksessani olisi apuakaan. Mutta haluaisin tietää, että onko olemassa jotain voiteita, jolla saisin edes tuon tummuuden pois?
Olen käynyt hoitamassa epätasaisuutta VelaShape-hoidoilla, mutta se ei auttanut kuin vähän. Eikä tuo hoidettu alue tunnu "irtoavan" alla olevasta ihosta. Varsinkin istuma-asennossa hoidettu ihoalue näyttää kauhealta. Se on kuin kuopalla ja muu ihoni pullistuu sen ympärillä. Onko tähän ihon epätasaisuuteen mitään hoitokeinoa?
Ja tosiaan hoidatin muutamia alueita, mutta toiset alueet onnistuivat paremmin ja näyttävät selvästi paremmilta. Ihan pienen tummuusasteen niissä voi huomata jos oikein tarkasta katsoo, mutta muuten suht normaalilta näyttävät. Että en sitten tiedä, miksi osa kohdista on reagoinut näin pahasti. Nämä kohdat olivat kyllä niitä kohtia, joista lääkäri joutui useasti ottamaan rasvaa pois (olin hereillä operaation ajan).
Rasvaimusta tummunut, epätasainen iho
5
314
Vastaukset
- möykkyjä
Onko imu tehty laserilla? vai wal-tyylillä,jos on laserilla,voisi ehkä olla pientä vaurion poikasta.Kyllähän wal-tyylilläkin iho voi tummentua imetyistä kohdista.Itse ajattelin mennä korjaamaan laserilla möykkyä,joka on jäänyt wal-imun jäljiltä.Operaatiostani on n. puoli vuotta ja vatsanahka sekä vyötärönseutu on vieläkin arkana.Tsemppiä sulle.
- KroppansaPilannut
Kyllä, laserilla. SmartLipo-operaatiolla.
- möykkyjä
KroppansaPilannut kirjoitti:
Kyllä, laserilla. SmartLipo-operaatiolla.
Taitaa olla rasvat niiltä kohdin sitten melko tarkkaan sulateltu pois.Etkö uskalla ajatella tasoituskäsittelyä?Olen jostain ulkomaan palstoilta lueskellut, että ei rasvaa liikaa saa poistaa, vaan on jätettävä vähän.Käy vilauttamassa sitä KL:n HP:lle, niin saat ihan ammatti-ihmisen mielipiteen,voiko sille tehdä jotain.
- hoitavalle
Kannattaa käydä näyttämässä alkuperäisellä tekijällä. Vaatii ilmeisesti rasvansiirron alkuun ja sitten mahdollisesti myöhemmin ihon käsittelyä tilanteen mukaan. Voi vaatia toistoa rasvansiirrolle, mutta yleensä sillä paras efekti ko. tilanteessa.
- sympatiani
Kiitos että jaoit tämän kokemuksen. Muidenkin, jotka harkitsevat toimenpidettä, on hyvä tietää ettei lopputulos välttämättä olekaan hyvä. Itse ainakin päätin etten tuollaiseen operaatioon uskaltaudu koskaan.. Toivottavasti saat jonkun avun tuohon ongelmaan.. Kuulostaa kamalalta ja uskon että kärsit seurauksista kovasti.. Älä luota täällä kaikkiin suosituksiin.. Klikikan omat henkilöt taitavat vain kalastella asiakkaita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe122785- 282414
- 421817
- 491555
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411381
- 81335
- 521253
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115