Tukholman synnit suuremmat kuin Sodoman ja Gomoran

ProfetiaRuotsille

Profetia Ruotsille:

" Herra, Israelin Jumala, Jaakobin Jumala ja Aabrahamin Jumala. Näin sanoo Hän, joka on ja joka oli ja joka tuleva on Herra Jumala, kaikkivaltias.

Tänä päivänä, 7.5.1985 puhun Minä sinulle, pieni palvelijani Tukholmassa, sillä tänä päivänä Minä profetoin tälle kansalle, jonka parissa sinä asut. Tälle kansalle jonka keskuudessa sinä olet saanut olla nämä määrätyt vuodet ja määrätyt päivät ja määrätyt hetket, mutta ne ovat pääsemässä päätökseensä, sanoo Herra, Herra.

Sinä profetoit nämä sanat jotka Minä sinulle annan tätä Ruotsin kansaa varten, kansaa joka on ollut Minun kasvojeni edessä, ja joka on tehnyt suuren kauhistuksen ja valtavan riettauden, niin että Minun Pyhä Henkeni ei voi enää levätä tämän maan yllä, sanoo Herra, Herra. Minä olen sanonut Minun korkeasti Pyhälle Hengelleni: Nouse pois Ruotsin yltä, sillä he ovat häpäisseet Sinut ja tehneet kauhistuksen Sinun edessäsi, sillä he ovat nostaneet alttarille kauhistuksen riettauden ja autioittavan iljetyksen.

Minun Pyhä Henkeni, Sinä joka olet lumivalkea kyyhkynen, Sinä joka lennät kaiken maan yllä, Sinä joka olit, ennenkuin maailmat perustettiin, niinkuin Raamattu sanoo: Jumalan Henki liikkui vetten päällä. Minä olen sanonut Sinulle: Nouse tänne, ja Sinä tulet nousemaan. Lumivalkoisen kyyhkysen siivillä Sinä nouset ylös Minun tyköni.

Ruotsin kansa, sinä olet edennyt synnin teilläsi niin pitkälle, ettet sinä tule kokemaan sovitusta etkä anteeksiantoa pyhien kasvojeni edessä. Sinä olet ollut kasvojeni edessä sodan vaikeina aikoina, sinä avasit rajasi pakolaisille, sinä yritit auttaa naapureitasi kärsimyksen päivinä, mutta sinun sydämesi ajatukset eivät olleet puhtaat kun sinä avasit rajasi, sillä sinulla oli omien etujesi tavoittelu mielessä. Olen antanut sinun olla rauhassa aina tähän päivään saakka.

Näin sanoo Herra: Te tulette näkemään ja kokemaan sen pyhän profetian, jonka Minä annoin palvelijalleni Birger Claessonille vuonna 1950. Tämän profetian toteutumisen hetki on tulossa. Minä tulen sallimaan mahtavan Neuvostoliiton armeijan lähteä liikkeelle ja tulla Ruotsin rajan yli, mutta sitä ennen tapahtuu, niinkuin Minä puhuin Birger Claessonille, profeetalle jonka Minä nostin profetoimaan Ruotsin kansalle vuonna 1950, että Suomi ja Norja tulevat olemaan kansojen meren alla.

Sinun ympärilläsi Ruotsi, on silloin muuri ja maassasi syttyvät Pyhän Hengen tulet ja Pyhän Hengen sanoma kaikuu yli Ruotsin rajojen. Mutta Ruotsin kansa, sinä ja sinun julistajasi tulette itse sammuttamaan tämän pyhän tulen, joka palaa silloin Ruotsissa. Tämä tuli sammuu ja tapahtuu, että Ruotsin kansa itse pysäyttää sen herätyksen, jonka Minä levitän yli Ruotsin. Kun tämä tapahtuu, tulee ympärilläsi oleva muuri sortumaan Tornionjokeen. Ja se suuri armeija, joka on kokoontunut Pohjois-Suomeen ja Pohjois-Norjaan, saa luvan tulla rajojenne yli.

Te olette avanneet synnin sulut, te olette sallineet kauhistuksen ja hirmuisen iljetyksen päästä alttarille. Tukholman suurkirkko, joka on yksi huomatuimmista kirkoista Ruotsissa, on saastunut homoseksualismin synnistä ja tämä iljetys on tullut Minun kasvojeni eteen. Minä en enää salli Pyhän Henkeni levätä teidän maanne yllä. Minä kutsun Henkeni kotiin ja nostan sen valkoisen kyyhkysen siivin ylös Minun luokseni.

Hirvittävä sato, jonka teidän syntinne on tuottanut, odottaa korjaamistaan, sanoo Herra. Tätä syntiä, joka on tullut Minun pyhien kasvojeni eteen, ei tulla antamaan anteeksi, ei ennenkuin Herran Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen veri on voinut puhdistaa teidät. Mutta kansana te ette tule kääntämään kasvojanne Minun puoleeni, vaan te käännätte selkänne Minulle ja pilkkaatte Pyhän Poikani, Herran Jeesuksen Kristuksen verta....

37

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ProfetiaRuotsille

      ...Te ette ota vastaan sovitusta, vaan elätte synnissä. Ruotsin kansa! Kesä 1985 on kesä, jonka te tulette muistamaan. En sano, että tuomiot tulevat juuri tänä kesänä, vaan Minä sanon että kesän 1985 te tulette muistamaan. Synti on noussut aina taivaaseen asti. Minä en tule sallimaan puhtaan Pyhän Henkeni liikkua syntienne haisevan tunkion yllä.

      Ruotsi! Ruotsi! Sinun päiväsi ovat luetut! sanoo Herra Kaikkivaltias, joka on, joka oli, ja joka tuleva on.

      Sinä palvelijani, joka olet Tukholmassa, sinulle Minä sanon, että sinä päivänä, kun sinä näet autioittavan iljetyksen siinä paikassa, jossa se ei saisi olla, paikassa, joka on pyhitetty Minun nimelleni, sinä päivänä käännä kasvosi Minun puoleeni. Minä johdan sinut pois Tukholman kaupungista, sillä tuho, ja tuomio tulee tämän kaupungin ylle. Sen Minä, Herra olen sanonut.

      Tämän kaupungin synnit ovat suuremmat kuin Sodoman synnit ja tämän kaupungin synnit ovat suuremmat kuin Gomorran synnit. Tämä kaupunki tulee olemaan suurten tykkien ja suurten pommien keskellä, kun Minä otan pois Pyhän Henkeni tämän kaupungin yltä.

      Ruotsin kansa! Se pieni morsian, joka on keskuudessasi, tullaan ottamaan ylös, se tulee olemaan merkki. Ylöstempaus on tulossa!

      Morsian tulee olemaan valmis, se tulee jättämään surun ja tuskan maan, se tulee ylös Minun luokseni, sanoo Herra. Morsian on ottanut Minut, ja Minun Poikani, Herran Jeesuksen Kristuksen veren ja nimen kilveksi tulevia tuomioita vastaan. Sinä päivänä, jolloin maan päällä itketään ja parutaan, on morsian Minun läsnäolossani hääjuhlissa ja hää-aterialla.

      Morsian! Tee valmistelusi. Morsian! Ole onnellinen. Morsian! Älä petä ylkäsi luottamusta.

      Ylkä ei petä morsiantaan, ei koskaan! Olen ollut Golgatan ristillä sen asian vahvistukseksi, sanoo Herra, Jeesus Kristus. "

      ( lähde: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/40.htm )

    • ProfetiaRuotsille

      Te ette ota vastaan sovitusta, vaan elätte synnissä. Ruotsin kansa! Kesä 1985 on kesä, jonka te tulette muistamaan. En sano, että tuomiot tulevat juuri tänä kesänä, vaan Minä sanon että kesän 1985 te tulette muistamaan. Synti on noussut aina taivaaseen asti. Minä en tule sallimaan puhtaan Pyhän Henkeni liikkua syntienne haisevan tunkion yllä.

      Ruotsi! Ruotsi! Sinun päiväsi ovat luetut! sanoo Herra Kaikkivaltias, joka on, joka oli, ja joka tuleva on.

      Sinä palvelijani, joka olet Tukholmassa, sinulle Minä sanon, että sinä päivänä, kun sinä näet autioittavan iljetyksen siinä paikassa, jossa se ei saisi olla, paikassa, joka on pyhitetty Minun nimelleni, sinä päivänä käännä kasvosi Minun puoleeni. Minä johdan sinut pois Tukholman kaupungista, sillä tuho, ja tuomio tulee tämän kaupungin ylle. Sen Minä, Herra olen sanonut.

      Tämän kaupungin synnit ovat suuremmat kuin Sodoman synnit ja tämän kaupungin synnit ovat suuremmat kuin Gomorran synnit. Tämä kaupunki tulee olemaan suurten tykkien ja suurten pommien keskellä, kun Minä otan pois Pyhän Henkeni tämän kaupungin yltä.

      Ruotsin kansa! Se pieni morsian, joka on keskuudessasi, tullaan ottamaan ylös, se tulee olemaan merkki. Ylöstempaus on tulossa!

      Morsian tulee olemaan valmis, se tulee jättämään surun ja tuskan maan, se tulee ylös Minun luokseni, sanoo Herra. Morsian on ottanut Minut, ja Minun Poikani, Herran Jeesuksen Kristuksen veren ja nimen kilveksi tulevia tuomioita vastaan. Sinä päivänä, jolloin maan päällä itketään ja parutaan, on morsian Minun läsnäolossani hääjuhlissa ja hää-aterialla.

      Morsian! Tee valmistelusi. Morsian! Ole onnellinen. Morsian! Älä petä ylkäsi luottamusta.

      Ylkä ei petä morsiantaan, ei koskaan! Olen ollut Golgatan ristillä sen asian vahvistukseksi, sanoo Herra, Jeesus Kristus. "

      ( lähde: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/40.htm )

    • KTS (Ei kirj.)

      "Minä tulen sallimaan mahtavan Neuvostoliiton armeijan lähteä liikkeelle ja tulla Ruotsin rajan yli"

      Mulla riitti tähän saakka lukea jo luokitella HUMPUUGIKSI

      • uskisss

        Hyvä kun luit edes siihen saakka. Sulla tulee iho kananlihalle, kun ensin Suomen Lappi miehitetään ja sen jälkeen Venäjä porhaltaa pidemmälle Ruotsiin. Silloin muistat tämän ja alat miettiä asoita uudestaan.


      • KTS (Ei kirj.)
        uskisss kirjoitti:

        Hyvä kun luit edes siihen saakka. Sulla tulee iho kananlihalle, kun ensin Suomen Lappi miehitetään ja sen jälkeen Venäjä porhaltaa pidemmälle Ruotsiin. Silloin muistat tämän ja alat miettiä asoita uudestaan.

        Neuvostoliitto ei porhalla enää mihinkään. Sitä ei ole olemassa.
        Piste Loppu.


      • uskisss
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Neuvostoliitto ei porhalla enää mihinkään. Sitä ei ole olemassa.
        Piste Loppu.

        Etkö ymmärtänyt, että kun profetia on annettu vuonna 1985, niin Venäjän nimi oli Neuvostoliitto. Profetioissa ei ole tarkoituksena ennustaa kaikkia muutoksia, eikä se aina edes ole viisastakaan. Tuossa profetiassa Neuvostoliitto kuvaa Venäjää samalla tavalla, kuin vanhassa testamentissa kuvataan Venäjä nimellä Roos ja eräissä kohdin käytetään eläinsymbolia eli karhua.

        Vain tuon takia nyt et jaksanut lukea enempää - voi voi...


      • KTS (Ei kirj.)
        uskisss kirjoitti:

        Etkö ymmärtänyt, että kun profetia on annettu vuonna 1985, niin Venäjän nimi oli Neuvostoliitto. Profetioissa ei ole tarkoituksena ennustaa kaikkia muutoksia, eikä se aina edes ole viisastakaan. Tuossa profetiassa Neuvostoliitto kuvaa Venäjää samalla tavalla, kuin vanhassa testamentissa kuvataan Venäjä nimellä Roos ja eräissä kohdin käytetään eläinsymbolia eli karhua.

        Vain tuon takia nyt et jaksanut lukea enempää - voi voi...

        Vanhassa Testamentissa oleva Roos on osa Israelia, Benjaminin sukukuntaa:

        1.Mooseksen kirja:
        46:21 Benjaminin pojat olivat Bela, Beker ja Asbel, Geera ja Naaman, Eehi ja Roos, Muppim ja Huppim ja Ard.

        PISTE! LOPPU!


      • uskisss
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Vanhassa Testamentissa oleva Roos on osa Israelia, Benjaminin sukukuntaa:

        1.Mooseksen kirja:
        46:21 Benjaminin pojat olivat Bela, Beker ja Asbel, Geera ja Naaman, Eehi ja Roos, Muppim ja Huppim ja Ard.

        PISTE! LOPPU!

        Yhdistät vääriä kohtia toisiinsa. Muistan nähneeni erään historiallisen kartan, jossa Googin alue oli nykyisen Syyrian kohdalla suurin piirtein. Monet teologit ovat tulkinneet Roosin olevan Venäjän. Et voi ydistellä Raamatusta eri erisnimiä ilman syvempää analyysiä. Tässä täytyy ottaa huomioon, mitä on tarkoitettu. Näillä Googin erisnimillä on tarkoitettu eri asioita. Mutta jos on tarkoitettu samaa asiaa, niin Goog on silloin muuttanut / asunut Syyrian mailla.


      • KTS (Ei kirj.)
        uskisss kirjoitti:

        Yhdistät vääriä kohtia toisiinsa. Muistan nähneeni erään historiallisen kartan, jossa Googin alue oli nykyisen Syyrian kohdalla suurin piirtein. Monet teologit ovat tulkinneet Roosin olevan Venäjän. Et voi ydistellä Raamatusta eri erisnimiä ilman syvempää analyysiä. Tässä täytyy ottaa huomioon, mitä on tarkoitettu. Näillä Googin erisnimillä on tarkoitettu eri asioita. Mutta jos on tarkoitettu samaa asiaa, niin Goog on silloin muuttanut / asunut Syyrian mailla.

        "Monet teologit" HAHAHAHAAA!!!!

        Ykskään vakavasti otettava yliopistoteologi ei todellakaan. Alunperin se on ameriiikkalaisten möhömahaevankelistojen keksintö ja jonkun Merikarvian kirkkoherran, Gust Nyholmin kännispäissään saama näky toistasataa vuotta sitten.

        Ollaan raittiita! Ollaan raamatullisia! Ei eksytä!

        Nyt tarkkana!


      • JO VAIN

        Kuinka joku voi ajatella asioita noinkin. Sitä minäkin ihmette-
        len.


    • ?? mistä kyse?

      Voisko saada lisää selitystä?

      Joku täällä (24.2.2012) rupeaa vosuamaan
      7.5.1985 tapahtumista/profetioista. Eli onhan tässä nyt mennyt sentään jo aika monta vuosikymmentä....

      Kerroppas vähän logiikkaasi!

      • ProfetiaRuotsille

        Tuo profetia on saatu 1985 ja se onnistui oivallisesti ennustamaan Ruotsin luterialisen kirkkoon homojen vihkimiset. Tuo profetia on synkroonissa Suomen profetian kanssa: http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm

        Nyt on maailma muuttunut ja keskustelupalstat aktivoituneet. Näitä asioita otetaan esille ja profetioista keskustellaa oli ne saatu eilen tai parikymmentä vuotta sitten.

        Maailmanlopun profetiat ovat muuttuneet. Ennen joku hihhuli-julkkis, en edes sano pastori, ilmoitti, että oli jostain yhdestä asiasta saanut tietää, että jonakin päivänä maailmanloppu tulee. Nyt tilanne on muuttunut siten, että näiden hihhuleiden rinnalle on tullut yksityiskohtaista kerrontaa maailman viimeisistä päivistä, mutta niissä ei kerrota tarkkaa päivämäärää, mutta aikakauden niistä saa selvän.

        Näitä Raamatun kanssa yhdessä linjassa olevia lopun ajan profetioita on tullut useita kymmeniä. Niitä on saatu esim. 1100-luvulta, jotka osoittavat meidän päiviin (Malacyn profetia viimeisestä paavista) ja myös viime vuosien aikana saatuja profetioita. Nämä on saatu eri ihmisten kautta ja kokonaisuus on vakuuttava. Kaikki osoittavat sormellä meidän päiviin.

        Tässä eräs kooste: https://docs.google.com/file/d/15AdO8pkT7X8LOXpaKzybMlfZgQGEHEud8pWYsUFlYlARM8JwAv85AvbOW7uK/edit?pli=1


      • juuri silloin ja nyt
        ProfetiaRuotsille kirjoitti:

        Tuo profetia on saatu 1985 ja se onnistui oivallisesti ennustamaan Ruotsin luterialisen kirkkoon homojen vihkimiset. Tuo profetia on synkroonissa Suomen profetian kanssa: http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm

        Nyt on maailma muuttunut ja keskustelupalstat aktivoituneet. Näitä asioita otetaan esille ja profetioista keskustellaa oli ne saatu eilen tai parikymmentä vuotta sitten.

        Maailmanlopun profetiat ovat muuttuneet. Ennen joku hihhuli-julkkis, en edes sano pastori, ilmoitti, että oli jostain yhdestä asiasta saanut tietää, että jonakin päivänä maailmanloppu tulee. Nyt tilanne on muuttunut siten, että näiden hihhuleiden rinnalle on tullut yksityiskohtaista kerrontaa maailman viimeisistä päivistä, mutta niissä ei kerrota tarkkaa päivämäärää, mutta aikakauden niistä saa selvän.

        Näitä Raamatun kanssa yhdessä linjassa olevia lopun ajan profetioita on tullut useita kymmeniä. Niitä on saatu esim. 1100-luvulta, jotka osoittavat meidän päiviin (Malacyn profetia viimeisestä paavista) ja myös viime vuosien aikana saatuja profetioita. Nämä on saatu eri ihmisten kautta ja kokonaisuus on vakuuttava. Kaikki osoittavat sormellä meidän päiviin.

        Tässä eräs kooste: https://docs.google.com/file/d/15AdO8pkT7X8LOXpaKzybMlfZgQGEHEud8pWYsUFlYlARM8JwAv85AvbOW7uK/edit?pli=1

        Tiedätkös että kaikkina aikoina profetiat ovat aina osoittaneet juuri meneillään oleviin päiviin?


      • ProfetiaRuotsille
        juuri silloin ja nyt kirjoitti:

        Tiedätkös että kaikkina aikoina profetiat ovat aina osoittaneet juuri meneillään oleviin päiviin?

        Niin lopun aijoista annetut kristillisen koettelun kestävät profetiat osoittavat tähän aikaamme. Katso edellä oleva linkki. Malacyn profetia on annettu vajaan tuhat vuotta sitten ja nyt olemme viimeisessä paavissa. Rabbi Samuelin profetiat osoittat suoraan tähän päivään. Raamatun viikunapuuvertaus ja Danielin vuosiviikot osoittavat suoraan tähän aikaan jne. Olemme ajassa, jolloin maapallolla tapahtuu koko ajan asioiota, joita on mainittu ilmestyskirjassa.


    • Jochanan (Ei kirj.)

      Ai tämmönenkin profetia... KTS, kandeex lukkee?? :O

      • KTS (Ei kirj.)

        Ei kannata.


      • Tällaista.

        En ole KTS vaikka vastaankin.Eli ei kande lukee koska se on ihan järjetön.Ja mikäli
        sen lukee,siihen kannattaa suhtautua järjettömästi nauraen.


    • Lisää kiitos..

      Ja sitten seuraavaksi profetiat Tanskalle,Norjalle ja Islannille kiitos..Niin myös kaikille
      EU:n jäsenvaltioille.

    • Jochanan (Ei kirj.)

      KTS, kyl ne ryssät viel tulloo, se on sale. Älä sitä vastaan kapinoi.

      Se mikä mua täs profetias pikkusen häiritsi oli tää: "olet edennyt synnin teilläsi niin pitkälle, ettet sinä tule kokemaan sovitusta etkä anteeksiantoa pyhien kasvojeni edessä."

      Täähän on epäraamatullista! Ei ihminen voi edetä "liian pitkälle sunnin teillä", jottei soovitusta olis. Tällainen julistus halventaa Karitsan verta yhtä lailla. Ei ole sellaista syntiä maan päällä, jota Karitsan veri ei sovittaisi.

      • gb

        Tuo ryssien tulo on ehkä epäraamatullista, mutta tuon synnin liian pitkälle vieminen löytyy kyllä heprealaiskirjeestä. Eli tuolla tahallaan tekemisellä pilkataan armoa ja sovitusverta. Ei kaikkien ihmisten etsikkoaika kestä koko elämää.

        26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.


      • Jochanan (Ei kirj.)
        gb kirjoitti:

        Tuo ryssien tulo on ehkä epäraamatullista, mutta tuon synnin liian pitkälle vieminen löytyy kyllä heprealaiskirjeestä. Eli tuolla tahallaan tekemisellä pilkataan armoa ja sovitusverta. Ei kaikkien ihmisten etsikkoaika kestä koko elämää.

        26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

        Sä puhut nyt eri asiasta. Ei Ruotsin kansankirkko sen enempää kuin Suomenkaan ole mikään uskovien yhteisö, vaan nimikristillinen istituutio, jolla ei sen alusta saakka ole ollut paljoakaan tekemistä raamatullisen seurakunnan kanssa.

        Tuota Heprealaiskirjeen kohtaa sovitetaan uskoviin. Nyt oli kuitenkin kyse Ruotsin jumalattomista.

        Ryssien tulo taas on myöskin raamatullista siinä mielessä, että meille on luvattu sotia ja Jumala käyttää kansakuntia toistensa "ruoskina" eli sallii toisen kansakunnan tunkeutua maahan kun on aika niittää synnin katkeria hedelmiä. Tämä ei ole välttämätöntä eikä ainoa tapa rangaista synnistä, mutta raamtullinen se on.

        Joten älä sano minulle, että minä olisin epäraamtullinen, koska sitä minä en ole.


      • gb
        Jochanan (Ei kirj.) kirjoitti:

        Sä puhut nyt eri asiasta. Ei Ruotsin kansankirkko sen enempää kuin Suomenkaan ole mikään uskovien yhteisö, vaan nimikristillinen istituutio, jolla ei sen alusta saakka ole ollut paljoakaan tekemistä raamatullisen seurakunnan kanssa.

        Tuota Heprealaiskirjeen kohtaa sovitetaan uskoviin. Nyt oli kuitenkin kyse Ruotsin jumalattomista.

        Ryssien tulo taas on myöskin raamatullista siinä mielessä, että meille on luvattu sotia ja Jumala käyttää kansakuntia toistensa "ruoskina" eli sallii toisen kansakunnan tunkeutua maahan kun on aika niittää synnin katkeria hedelmiä. Tämä ei ole välttämätöntä eikä ainoa tapa rangaista synnistä, mutta raamtullinen se on.

        Joten älä sano minulle, että minä olisin epäraamtullinen, koska sitä minä en ole.

        Me emme voi tietää montako uskovaa missäkin yhteisössä tai valtiossa on.
        Vai oletko sitä mieltä, että viimeinen tuomio tehdään herätysliike tai kansakunta kerrallaan?
        Raamatun sodista olen kyllä lukenut ja siksi laitoin tuon ehkä sanan tuonne.
        Valtiona tai kansana tuota ryssää en ole raamatusta löytänyt. En ole toistaiseksi syyttänyt sinua, mutta tuo ryssittely on mielestäni vannomatta paras.


      • Grimoire.
        gb kirjoitti:

        Tuo ryssien tulo on ehkä epäraamatullista, mutta tuon synnin liian pitkälle vieminen löytyy kyllä heprealaiskirjeestä. Eli tuolla tahallaan tekemisellä pilkataan armoa ja sovitusverta. Ei kaikkien ihmisten etsikkoaika kestä koko elämää.

        26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

        Jos venäläisten tulo on epäraamatullista,niin mikä sitten ei ole epäraamatullista?
        Pitääkö silloin vedota Koraaniin tai vaikkapa Mormonien Kirjaan?

        Vai pitääkö silloin vedota Mustaan Raamattuun?

        No,sellaiseenkaan on tuskin tarvetta siksi,että myös Musta Raamattu on pelkkä Grimoire.


      • KTS (Ei kirj.)

        Samaa paskaa kuin toi toinenkin profetia mitä täällä nyt levitetään ja jossa Jeesus toteaa että nyt on hänellä mitta täynnä. Tehkää ihan mitä tykkäätte.

        Ei eksytä!

        Venäjä ei tule tänne sen enempää kuin nytkään. He ovat veljiämme.


      • Gb
        Grimoire. kirjoitti:

        Jos venäläisten tulo on epäraamatullista,niin mikä sitten ei ole epäraamatullista?
        Pitääkö silloin vedota Koraaniin tai vaikkapa Mormonien Kirjaan?

        Vai pitääkö silloin vedota Mustaan Raamattuun?

        No,sellaiseenkaan on tuskin tarvetta siksi,että myös Musta Raamattu on pelkkä Grimoire.

        Anna luku ja jae raamatusta, mistä venäläiset löytyvät. Sen jälkeen se muuttuu varmasti raamatulliseksi. Toistaiseksi ainut minkä sanon epäraamatulliseksi, on nimimerkkisi.


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Samaa paskaa kuin toi toinenkin profetia mitä täällä nyt levitetään ja jossa Jeesus toteaa että nyt on hänellä mitta täynnä. Tehkää ihan mitä tykkäätte.

        Ei eksytä!

        Venäjä ei tule tänne sen enempää kuin nytkään. He ovat veljiämme.

        KTS sanoi :
        Venäjä ei tule tänne sen enempää kuin nytkään. He ovat veljiämme.
        _________
        Veljiä jotka miehittävät suomelta anastamiaan alueita.
        Tosi veljeyttä.


    • Onko järkee..?

      No jopas on hirveän kauhean kamala profetia Ruotsille!

      Eikö Suomi enää olekaan ykköstilalla tällaisten profetioiden suhteen?

      Lieneekö syy tähän profetiaan Ruotsille siinä,että Ruotsin kruununprinsessa Victoria synnytti eilen terveen tyttölapsen joka on Ruotsin kruununperimys järjestyksessä toisena?

      Tälle tyttövauvalle annattava nimikin on jo herättänyt kohua,ja nyt siis eräät jotka
      eivät osaa iloita edes syntymän ihmeestä,profetoivat Ruotsille ikäviä aikoja tulevaisuudessa.

      Onko siis kuninkaallisiin perheisiin syntyvät lapset kiihokkeena sille,että profeetat
      alkavat profetoimaan ja kaivelemaan esille vanhoja,tajunnan tuolta puolen olevia
      ennustustuksia ja profetioita?

      Onko järkee vai ei?

      • KTS voisi ottaa huomioon sen, että ei ole mitenkään kaukaa haettu sekään ajatus, että Neuvostoliitto syntyy uudelleen. Seuraavaksi presidentiksi mitä ilmeisimmin tuleva Putin haikailee kovasti Neuvostoliittoa ja pitää sen hajoamista suurena katastrofina. Samoin viime aikoina on ollut puhetta Euraasian tulevasta liitosta.

        Joten voi käydä hyvinkin niin, että v. 1985 Neuvostoliiton aikana tullut profetia Neuvostoliitosta pitää hyvinkin paikkansa nimeä myöten (vaikka tämä nimiasia ei olekaan oleellinen), vaikka välillä olikin Venäjä, mutta se muuttuukin taas Neuvostoliitoksi.


      • Profetialla ei ole mitään yhteyttä Ruotsin uuden prinsessan syntymisen kanssa.

        Profetia on saatu jo v. 1985.

        Minä laitoin profetian sivuilleni 21.2.2012 eli kaksi päivää ennen prinsessa Estellen syntymää.

        Suomi ei ole millään ykköstilalla profetioiden suhteen. Profetioita tulee kaikkia maita koskien. Yleensä suurimmalti osalta kuitenkin Suomea koskien, koska me elämme Suomessa. Jos sitten harvoin tulee profetia Ruotsia koskien, niin se ei tarkoita, ettei Suomi olisi enää ykköstilalla profetioiden suhteen, kuten nimimerkki "onko järkee..?" järjettömästi kyseli.


      • Toinen realisti.
        JoukoPiho kirjoitti:

        KTS voisi ottaa huomioon sen, että ei ole mitenkään kaukaa haettu sekään ajatus, että Neuvostoliitto syntyy uudelleen. Seuraavaksi presidentiksi mitä ilmeisimmin tuleva Putin haikailee kovasti Neuvostoliittoa ja pitää sen hajoamista suurena katastrofina. Samoin viime aikoina on ollut puhetta Euraasian tulevasta liitosta.

        Joten voi käydä hyvinkin niin, että v. 1985 Neuvostoliiton aikana tullut profetia Neuvostoliitosta pitää hyvinkin paikkansa nimeä myöten (vaikka tämä nimiasia ei olekaan oleellinen), vaikka välillä olikin Venäjä, mutta se muuttuukin taas Neuvostoliitoksi.

        Todellisuudessa Putin ei havittele entistä Neuvostoliittoa takaisin,vaan ainoastaan sitä asemahtia mikä entisellä Neuvostoliitolla oli.

        Se,mitä Putin piti katastrofina,oli nimenomaan Neuvostoliiton asevoimien hajoaminen Neuvostoliiton romahtamisen myötä.

        Venäjän armeijan uudistamiseen ja modernisointiin kaikilla osa-alueilla on aikaa varattu noin kymmen vuotta.Tämä Venäjän asevoimien uudistaminen alkoi 2010.

        Rahaa uudistuksiin on tarkoitus käyttää 23 biljoonaa ruplaa.

        Venäjällä on omastakin mielestään syytäkin uudistaa asevoimansa siksi,että Venäjän armeija on kaikilta osin noin 20 vuotta länsimaita jäljessä.

        Venäjälläkin vain pienet marginaaliryhmät haikailevat entistä Neuvostoliittoa takaisin,mutta se tulee heilläkin jäämään pelkäksi haaveeksi.

        Enin osa ei entistä Neuvostoliittoa halua takaisin koska ei haluta paluuta dikatatuuriin.

        Ilmeisesti jotkut ei venäläiset haikailevat entistä Neuvostoliittoa takaisin vain siksi,että silloin olisi toiveita edes joidenkin vanhojen profetioiden toteumiseen.

        Eli sellaisten epämääräisten profetioiden toteutumiselle,joita tuotiin esille entisen
        Neuvostoliiton aikana.

        Jos jotkut sellaista odottelevat niin saahan sellaista odotella ja ihan vapaasti.

        Mutta täysin turhaan.


      • fadfadafs
        JoukoPiho kirjoitti:

        KTS voisi ottaa huomioon sen, että ei ole mitenkään kaukaa haettu sekään ajatus, että Neuvostoliitto syntyy uudelleen. Seuraavaksi presidentiksi mitä ilmeisimmin tuleva Putin haikailee kovasti Neuvostoliittoa ja pitää sen hajoamista suurena katastrofina. Samoin viime aikoina on ollut puhetta Euraasian tulevasta liitosta.

        Joten voi käydä hyvinkin niin, että v. 1985 Neuvostoliiton aikana tullut profetia Neuvostoliitosta pitää hyvinkin paikkansa nimeä myöten (vaikka tämä nimiasia ei olekaan oleellinen), vaikka välillä olikin Venäjä, mutta se muuttuukin taas Neuvostoliitoksi.

        Antikrituksen hallinto tulee perustumaan totalitaariseen diktatuuriin, jossa tuotantovälineet, raha ja kodit kansallistetaan. Se tuo takaisin Neuvostoliiton. Minusta tässä kohtaa sana Neuvostoliitto symboloi enemmän tätä antikristuksen hallintomallia.


      • Toinen realisti.
        fadfadafs kirjoitti:

        Antikrituksen hallinto tulee perustumaan totalitaariseen diktatuuriin, jossa tuotantovälineet, raha ja kodit kansallistetaan. Se tuo takaisin Neuvostoliiton. Minusta tässä kohtaa sana Neuvostoliitto symboloi enemmän tätä antikristuksen hallintomallia.

        Antikristus on pelkästään tulkinnallinen käsite samoin kuin hänen mahdollinen hallintonsa.

        Tutkimalla historiaa vaikka viimeisen 2000 vuoden ajalta voi todeta sen,että Antkristukseksi tulkittavia hallitsijoita löytyy melko paljon.Samoin kuin heidän
        hallintomallejaan.

        Eli kyse on,ja on aina ollut,pelkästään tulkinnallisista näkemyksistä koska lähes jokainen aikakausi on löytänyt omat Antikristuksensa.Ja yleensä aina vasta jälkeenpäin.

        Eskatologisen käsityksen piirissä kristinuskon näkemys näissä suhteissa on toisenlainen kuin islaminuskoisten näkemys.


    • vxxxxxxv

      Ja tuo MORSIAN on keskuudessamme, josta pofetia mainitsee.

    • ???

      Wikipediasta

      Ruotsin valtiopäivät hyväksyivät samaa sukupuolta olevien avioliitot
      1. huhtikuuta 2009 selvin luvuin; peräti 226 edustajaa kannatti ja vain 22 edustajaa vastusti lakiesitystä.

      Ennakkoon lakiesitystä oli vastustanut vain kristillisdemokraattinen puolue. Laki korvaa aikaisemmin olleen lain rekisteröidystä parisuhteesta. Ruotsalaisilla samaa sukupuolta olevilla pareilla oli jo ennen lakimuutosta samat adoptio-oikeudet kuin heteropareilla.

      Ruotsista tuli näin ollen seitsemäs maa ja toinen Pohjoismaa, joka laillistaa samaa sukupuolta olevien avioliitot.

      Ruotsin kirkko salli 22. lokakuuta 2009 samaa sukupuolta olevien parien avioliittoon vihkimisen.

      Helsinkin sanomista 27.6.2011

      Sukupuolineutraali tukholmalaistarha ei erottele tyttöjä ja poikia

      Tukholma. Tukholman Södermalmiin perustetussa päiväkodissa vältetään sukupuoliin liittyviä stereotypioita viimeiseen asti. Sukupuolineutraalissa päiväkodissa henkilökunta ei käytä sanoja tyttö ja poika, vaan lapsia kutsutaan "ystäviksi". Ruotsin han- ja hon-pronominit on korvattu sukupuolineutraalilla sanalla "hen", jota ei virallisesti ole ruotsinkielessä.

      "Käytämme hen-sanaa esimerkiksi silloin, kun lääkäri, poliisi, sähköasentaja tai putkimies on tulossa kouluun emmekä tiedä tämän sukupuolta. Näin lapset voivat kuvitella hänet joko mieheksi tai naiseksi. Se antaa heille avaramman näkökulman", sanoo Egalia-nimisen päiväkodin johtaja Lotta Rajalin, 52.

      1–6-vuotiaille lapsille tarkoitettu Egalia perustettiin viime vuonna. Esimerkiksi legopalikat ja keittiö ovat päiväkodissa vierekkäin, etteivät lapset piirrä mielessään jyrkkää rajaa ruuanlaiton ja rakentamisen välille.

      "Yhteiskunta odottaa tyttöjen olevan tyttömäisiä, miellyttäviä ja kauniita ja poikien miehekkäitä, kovia ja seurallisia. Egalia antaa heille mahdollisuuden olla, mitä he haluavatkin", selittää opettaja Jenny Johnsson, 31.

      Rajalin sanoo, että päiväkodissa korostetaan suvaitsevaisuutta homoja, lesboja, biseksuaaleja ja transsukupuolisia kohtaan. Kirjoissa esiintyy homopareja ja sinkkuvanhempia. Esimerkkinä Rajalin näyttää kirjaa, jossa kaksi uroskirahvia on surullisia lapsettomuuden takia – kunnes löytävät sattumalta hylätyn krokotiilinmunan.

      Myös leikeissä sukupuolineutraalius on huomioitu.

      "Jos lapset leikkivät vaikka kotia ja alkavat riidellä, kuka saa äidin roolin, me suosittelemme, että äitejä voi olla kaksi tai kolme", Rajalin sanoo.

      Ruotsalaislehdissä Egalia huomioitiin jo alkuvuonna, ja nyt uutistoimisto AP vieraili siellä. AP kirjoittaa, että vapaamielisessä Södermalmissa sijaitseva päiväkoti on radikaalein esimerkki ruotsalaisten ponnisteluista edistää sukupuolten tasa-arvoa jo lapsuudesta.

      Koulu on saanut myös arvostelua. Joidenkin vanhempien mukaan pakkomielle hävittää sukupuoliroolit saattaa aiheuttaa lapsissa hämmennystä ja valmistaa heitä huonosti ympäröivään yhteiskuntaan.

      Uutistoimisto AP:n haastattelema lapsipsykologi Jay Belsky Kalifornian yliopistosta sanoo, ettei hän tiedä ainuttakaan vastaavaa päiväkotia. Hän kyseenalaistaa, onko Egalian tapa edistää tasa-arvoa oikea.

      "Asioita, joita pojat tavallisesti tykkäävät tehdä – kuten keppien käyttäminen miekkoina – aletaan pian paheksua", Belsky sanoo. "Joten pahimmillaan sukupuolineutraalius vie koko miehisyyden."

      Päiväkodin johtajan mukaan Egalialle on kysyntää. Paikkaa siellä joutuu jonottamaan, ja vain yksi pariskunta on ottanut lapsensa päiväkodista pois.

      Rajalin sanoo, etteivät he kiellä sukupuolten välisiä biologiasia eroja. Tarkoitus on saada lapset ymmärtämään, "etteivät biologiset erot tarkoita sitä, että tytöillä ja pojilla täytyisi olla eri taidot ja kiinnostuksen kohteet."

      lähde: http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Sukupuolineutraali tukholmalaistarha ei erottele tyttöjä ja poikia/1135267232707

      • profetiaa 2013 ???

        Ruotsalaisen Markku Koparen saama sanoma vuoden 2008 alussa

        Tässä maassa (Ruotsissa) tulee tapahtumaan ravistelua ja tuomio langetetaan kansan syntien tähden ja siksi että minun kansani (uskovat) eivät nuhtele ihmisten synneistä.

        Minulla on mitta ja kun se on täysi, minun täytyy tuomita vääryys ja puuttua synnin tekemiseen.

        On kyse kahdesta asiasta: abortit ja hallituksen ja valtiopäivien kirkon avulla hyväksymät lait, jotka sallivat samaa sukupuolta olevien avioliiton. Tämä savu on noussut minun eteeni.

        Jos minun kansani rukoilee minulta armoa, niin minä tuomitsen silti tämän pahanteon, sillä ihmiset eivät halua kääntyä. Mutta jos minun kansani, joka on kutsuttu minun nimessäni, rukoilee minua, tuomio siirtyy vuoden verran – ei enempää.

        Jumala näytti minulle, että tuomio tulee toukokuussa 2012 (jos kristityt rukoilevat, niin toukokuussa 2013):

        Venäjä hyökkää ilmasta käsin ja valloittaa Kiirunan ja ympäröivät malmikentät. Venäjä tarvitsee niitä sotateollisuuttaan varten.

        Kyseessä on nopea operaatio. EU ja NATO protestoivat, mutta eivät uskalla tehdä mitään sen enempää.

        Tämä on Jumalan tapa ravisuttaa maata ja tuomita synti sekä herättää nukkuvia kristittyjä.

        toinen profetia vuodesta 2013

        Jotkut teistä ovat saattaneet nähdä Yliluonnollista -sarjan jakson, jossa Larry Randolph kertoi enkelikohtaamisesta. Siinä hänelle näytettiin kirjan kaltaista esinettä jossa kerrotaan otsikoita seitsemän vuoden päähän.

        tässä tämä jakso, katsokaa!

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=5516


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009668752.html

      Viro hyväksyi samaa suku­puolta olevien avio­liitot

      Pääministeri Kallas iloitsee päätöksestä Twitterissä.

      20.6. 13:22
      VIRON parlamentti Riigikogu on tiistaina hyväksynyt samaa sukupuolta olevien avioliitot. Laki astuu voimaan 1. tammikuuta 2024.

      Viro on ensimmäinen Baltian maa, joka hyväksyy sukupuolineutraalin avioliittolain.

      Huhtikuussa maan pääministeri Kaja Kallas lupasi laillistavansa samaa sukupuolta olevien avioliitot ”mahdollisimman nopeasti”. Toukokuussa hallitus hyväksyi esityksen, minkä jälkeen se siirtyi Riigikogun käsittelyyn.

      Lakimuutos hyväksyttiin Riigikogussa äänin 55–34, ainoastaan kaksi kuukautta uuden hallituskoalition aloituksen jälkeen.

      Samaa sukupuolta olevat parit saavat myös oikeuden adoptoida yhteisiä lapsia. Lisäksi säilyy mahdollisuus tehdä rekisteröity parisuhdesopimus.

      Äänestyksestä kirjoittaa esimerkiksi Viron yleisradioyhtiö Eesti Rahvusringhääling, joka sanoo Viron olevan ”toinen Itä-Euroopan maa Slovenian jälkeen, jossa samansukupuoliset voivat mennä naimisiin”.

      KALLAS iloitsi äänestystuloksesta Twitterissä. Viestissään hän yhdisti Viron lakimuutoksen Pohjoismaihin.

      – Liitymme muiden Pohjoismaiden seuraan tällä historiallisella päätöksellä. Olen ylpeä maastani. Rakennamme yhteiskuntaa, jossa kaikkien oikeuksia kunnioitetaan ja ihmiset voivat rakastaa vapaasti, Kallas kirjoitti.

      Myös ulkoministeri Margus Tsahkna on päätöksestä mielissään.

      – Olemme ylpeästi ensimmäinen Baltian maa, joka laillistaa samaa sukupuolta olevien avioliitot, Tsahkna kirjoitti.

      EURONEWS kertoo virolaisten asenteiden sukupuolineutraalia avioliittolakia kohtaan muuttuneen viime vuosina radikaalisti.

      Sen mukaan 53 prosenttia virolaisista kannattaa samansukupuolisten avioliitto-oikeutta. Ainoastaan kaksi vuotta sitten luku oli 34 prosenttia.

      Riigikogun puhemies Lauri Hussar uskoo muutoksen johtuvan osittain Venäjän hyökkäyssodasta Ukrainassa.

      – Se [sota] yhdisti meidät auttamaan Ukrainaa ja vei meidät liberaalin demokratian juurille. Uskon sen saaneen meidät miettimään, mikä on meille yhteiskuntana tärkeää, Hussar kommentoi Liettuan yleisradioyhtiö LRT:lle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe