Mites muilla on onnistunut läskinpoltto?

Ite oon saanut polteltua joululta n. 10kg ihraa pois kehosta. Alkaa jo tuntumaan kävellessä, että tässähän vois vaikka heittää pidemmänkin lenkin. Kevääksi ja kesäksi varmaan joutuu käymään vaateostoksilla, kun kaikki vaatteet alkaa näyttämään "säkeiltä" päällä. Joka tapauksessa suosittelen muillekin ylimääräisten kilojen haiduttamista :)

38

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahVille#

Heititpä kovan haasteen :))
      Painon pudotuksesi on varmastikin osittain nesteiden poistumista,, mutta nekin on ollut turhaan mukana rasittamatta :)
      Minun on helppo neuvoa, kun ei itsellä ole tarvetta pudottaa ainakaan nopeasti noin paljon :)

Kait kuitenkin parhaiten painonpudotus tapahtuu kiinteällä ja tavoitteellisella "ohjelmalla", kuin pikku hiljaa tekemällä painoon vaikuttavia asioita,, kun tahtovat pian unohtua,, ja muutenkin uuden tekeminen on aina vaikeaa :))

• PerErik

Juu, varmaan onkin nesteiden poistumista osittain, mutta on "vararengas" vyötäröltä vähentynyt melkoisesti. Vyötä joutunut kiristämään pari pykälää, että housut pysyy jalassa :)) Vielä pitäis 5kg saada veke niin alkais olla armeija aikaisessa painossa, elikkä 77kg :))
        Parit "koskisen antin" pitemmät kuurit, niin on syöminen unohtunut kokonaan. :) Tosin olen aika paljon syönyt "kanin" ruokia, tosin aika ruokaisia sellaisia.

• kahVille#
        PerErik kirjoitti:

Juu, varmaan onkin nesteiden poistumista osittain, mutta on "vararengas" vyötäröltä vähentynyt melkoisesti. Vyötä joutunut kiristämään pari pykälää, että housut pysyy jalassa :)) Vielä pitäis 5kg saada veke niin alkais olla armeija aikaisessa painossa, elikkä 77kg :))
        Parit "koskisen antin" pitemmät kuurit, niin on syöminen unohtunut kokonaan. :) Tosin olen aika paljon syönyt "kanin" ruokia, tosin aika ruokaisia sellaisia.

Ei tartte enää pudottaa yhtään, menet muuten kevyemmäksi kuin minä :-D

• ingaliina
        PerErik kirjoitti:

Pitäisiköhän munkin aloittaa toi sun "kuuri":)Mun pitäisi pari kiloa saada pois.Taitaa olla meikäläiselle liian vaarallista tuollainen.Kanin ruokaa sittenkin voisi kokeilla:)
        Flunssaa sairastaessa pääsi paino pari kiloa nousemaan.Harvoin sitä ruokahalu on hyvä sairastaessa.Paino helposti nousee kun nukkuu ja syö;)
        Mutta ei se haittaa jos onkin paino noussut.Olen niin kiitollinen kun olen terve taas.

• PerErik
        ingaliina kirjoitti:

Pitäisiköhän munkin aloittaa toi sun "kuuri":)Mun pitäisi pari kiloa saada pois.Taitaa olla meikäläiselle liian vaarallista tuollainen.Kanin ruokaa sittenkin voisi kokeilla:)
        Flunssaa sairastaessa pääsi paino pari kiloa nousemaan.Harvoin sitä ruokahalu on hyvä sairastaessa.Paino helposti nousee kun nukkuu ja syö;)
        Mutta ei se haittaa jos onkin paino noussut.Olen niin kiitollinen kun olen terve taas.

En suosittele mun "kossu" kuuria kenellekkään, tosin nyt olen ollut tipatonna jonkin aikaa ja aijon myös pysyä toistaiseksi kaidalla polulla :) Laihtuuhan sitä vängällä, kun ei muista syödä mitään :)
        Koita Sie parantua siitä flunssasta! Nyt elokuvaa kattoon.

• ingaliina
        PerErik kirjoitti:

En suosittele mun "kossu" kuuria kenellekkään, tosin nyt olen ollut tipatonna jonkin aikaa ja aijon myös pysyä toistaiseksi kaidalla polulla :) Laihtuuhan sitä vängällä, kun ei muista syödä mitään :)
        Koita Sie parantua siitä flunssasta! Nyt elokuvaa kattoon.

Mie tein maksapihvejä,mutta ei mulla ollutkaan nälkä.Tuo kossukuuri olisi voinut auttaa tähän flunssaan.Auttoihan se sulle ainakin;))
        En mä lähtenytkään sinne reissuun..Huomenna sitten jos olisi pirteämpikin aamulla.

• Oot sä

kerbiili karpannu?

• PerErik

En oo karppaillut vaan ihan ruokavaliolla ja liikunnalla oon painoa pudottanut.

• Vielä ei ole syytä poistaa lämmittävää rasvakerrosta. Ylen surkian näkösiä ovat vilusta vapisevat luuviulut. Meikä porskuttaa hylkeen lailla tyytyväisenä.

• kahVille#

Täytynee muistuttaa sinua kerrospukeutumisen lämpimyydestä,,, niin, ja trikoothan on riskillä rumat :)

Vaan kyllähän vanttera nahkatakkinen ja tukka poninhännällä oleva herra aina herättää hesan junalaiturilla kunnioitusta. :))

• kahVille# kirjoitti:

Täytynee muistuttaa sinua kerrospukeutumisen lämpimyydestä,,, niin, ja trikoothan on riskillä rumat :)

Vaan kyllähän vanttera nahkatakkinen ja tukka poninhännällä oleva herra aina herättää hesan junalaiturilla kunnioitusta. :))

Saattaapi herättää huomiota. Mutta en minä. Kaikki kolme luonnehdintaa ihan pielessä.

• Nimimerkit ovat nimimerkkejä.

• PerErik

Vaatetuksella pääsee tuostakin ongelmasta ja on se paljon helpompi olla, kun on rasvakerros vähentynyt. Mullakin erinäisiä luustovikoja, niin helpottaa se siltäkin osalta painonpudotus melkoisesti.

• kahVille"
        LaardiBee kirjoitti:

Saattaapi herättää huomiota. Mutta en minä. Kaikki kolme luonnehdintaa ihan pielessä.

Joo,,, uskotaan, ainakin täällä palstalla olet niin ketterä, että tuo kuvaamasi hylkeen lailla porkuttaminen ei sovikkaan :)

• PerErik

Juu, kyllä mä hyvin näen kirjoitella, enkä tartte edes laseja siihen :))

• pitäs polttaa 10 kiloa ihan ehottomasti.. ehkä sitten keväämmällä; kesällä odottava merenkurkun sukelluskurssi velvottaa.

• ingaliina

Kyllä paino alkaa tippumaan kun ilmat lämpiää ja valo lisääntyy.Tulee oltua ulkosalla ja enämpi liikuttua.

• annikoo..
        ingaliina kirjoitti:

Kyllä paino alkaa tippumaan kun ilmat lämpiää ja valo lisääntyy.Tulee oltua ulkosalla ja enämpi liikuttua.

Heipsistä vaan........minulla se 5-7 kiloa putosi aivan itsestään......en oikeastaan tunne että mistä se olisi poissa....mutta ruokahaluja ei ole oikeastaan minkäänmoisia nyt.......pelästyni päivällä oikein kun huomasin etten ollut syönyt muruakaan.....

• ingaliina
        annikoo.. kirjoitti:

Heipsistä vaan........minulla se 5-7 kiloa putosi aivan itsestään......en oikeastaan tunne että mistä se olisi poissa....mutta ruokahaluja ei ole oikeastaan minkäänmoisia nyt.......pelästyni päivällä oikein kun huomasin etten ollut syönyt muruakaan.....

Heips.Minulla oli kyllä niin voimaton olo ja kuumetta monta päivää ja ihmettelin itsekkin kun ruoka kuitenkin maistui.
        Jos sinä olet niin onnellinen kun leikkaus on ohi että et välttämättä muista syödäkkään.

• annikoo..
        ingaliina kirjoitti:

Heips.Minulla oli kyllä niin voimaton olo ja kuumetta monta päivää ja ihmettelin itsekkin kun ruoka kuitenkin maistui.
        Jos sinä olet niin onnellinen kun leikkaus on ohi että et välttämättä muista syödäkkään.

Tosi onnellinen siitä olenkin.....kyllä sellanen alitajuntainen kuolemanpelko ....tai pelko on taustalla kun leikkaukseen menee......ja minulla kaksi tuttua jäänyt sairaala reissulle ....yllättäin....se vielä lisäsi sitä.
        Nälän tunnetta ei ole....niin unohtaa syödä...no söin broileria ja vihanneswokkia sitten vasta illalla......
        Toivottavasti paranet kunnolla....

• ingaliina kirjoitti:

mulla kyllä paino pysyisi asiallisissa lukemissa kuhan antaisi oluelle enempi rauhaa.. päivittäinen polkupyöräily työpaikalle kuluttaa energiaa mukavasti.

eli oikeestaan resepti olisi selvä..

• PerErik

Minä oon aikonut laihduttaa jo pidemmän aikaa, viimeksi oon ollut tässä painoluokassa joskus 15v sitten :) Suosittelen lievää rasvakerroksen polttelua.

• ingaliina
        kielibasa kirjoitti:

mulla kyllä paino pysyisi asiallisissa lukemissa kuhan antaisi oluelle enempi rauhaa.. päivittäinen polkupyöräily työpaikalle kuluttaa energiaa mukavasti.

eli oikeestaan resepti olisi selvä..

Ei se välttämättä aina ole olut syynä painon nousuun,syynä voi olla se kun syödään monesti samalla rasvaisia makkaroita ja muita rasvaisia ruokia.
        Tiedän yhden mieshenkilön joka juo olutta päivät pitkät,mutta on melkein alipainoinen.Olisko hänkin unohtanut syödä niin kuin toi kerbiili:)

Päätähän alkaa painonpudotus kun sulla on kerta reseptikin tiedossa.

• ingaliina
        annikoo.. kirjoitti:

Tosi onnellinen siitä olenkin.....kyllä sellanen alitajuntainen kuolemanpelko ....tai pelko on taustalla kun leikkaukseen menee......ja minulla kaksi tuttua jäänyt sairaala reissulle ....yllättäin....se vielä lisäsi sitä.
        Nälän tunnetta ei ole....niin unohtaa syödä...no söin broileria ja vihanneswokkia sitten vasta illalla......
        Toivottavasti paranet kunnolla....

Kyllä vain pelkää vaikka olisi kuinka pieni operaatio.Ja kun kuulee noita sairaalajuttuja mitä on ihmisille sattunut niin ei oikein luota mihinkään eikä kehenkään.
        Jopa hammaslääkäriin menokin pelottaa ja jännittää.Mutta on se aina mukava ja onnellinen mieli kun kaikki menee hyvin.
        Ei ole tämäkään päivä ollut vielä oikein hyvä.Pitänyt lepäillä välissä kun voimat niin vähissä.

• basaschka
        ingaliina kirjoitti:

Ei se välttämättä aina ole olut syynä painon nousuun,syynä voi olla se kun syödään monesti samalla rasvaisia makkaroita ja muita rasvaisia ruokia.
        Tiedän yhden mieshenkilön joka juo olutta päivät pitkät,mutta on melkein alipainoinen.Olisko hänkin unohtanut syödä niin kuin toi kerbiili:)

Päätähän alkaa painonpudotus kun sulla on kerta reseptikin tiedossa.

mun tapauksessa olut lisää ruokahalua (toisilla se saattaa tehdä päinvastoin), joten yhtälö on sen suhteen toivoton :-)

kyllä se pitää alottaa..

• i-v atte

Itellä on kriittinenraja tasakymmenyksissä ja sen oon pitäny, ettei yli saa mennä oon vaikka kuukauden syömättä sen eteen;) mutta en juomatta

Motto on se, että vappuna pitää rippipuku mahtua päälle vaikkka väkisin

• Kyllä se

alba, se valkonen kauhtana mahtuu ilman diettiäki päälle.

• kahVille#
        Kyllä se kirjoitti:

alba, se valkonen kauhtana mahtuu ilman diettiäki päälle.

Eiks sulla poloselle ollu kun virttyneet trikoot siellä alla? Varmaan traumaattista riisua sakastissa alba pois :P

• annikoo..

Rippipuku.....voi että....valkoinen pliseerattu hame.....valkoiset kengät....surullinen ilme kuvassa......niin et ei vois vähemmän kiinnostaa ilme........

• PerErik

Mulle ei rippipuku mahtuis sit millään päälle, sillä painoin n.63 kg siihen aikaan. Mä oisin tyytyväinen, kun sen 5kg sais vielä veke ja eiköhän se onnistu kun oikein räpistelee :))

• Tiedät kuka

Oletko ollut noin lihava? 10 kiloa tarkoittaa 20 voipakettia. Kerro, paljonko vielä on matkaa ihanepainoon. Jatka laihduttamista.

• PerErik

En mä nyt hirmu lihava ole ollut, mutta ehkä sana lievästi tukevahko sopii kuvaan paremmin :)

• Ei oo läskiä, olen kyllä yrittänyt läskikuuria, ei vaan kertynyt

• PerErik

Toisille se paino ei kerry sitten millään, liekkö syy kiivaamassa aineenvaihdunnassa?

• Onhan se onnistunna. Siitä taitaa olla joku 6-7 vuotta, kun läskinvastainen sota alkoi. Siinä on oppinna sen, että ei yhden taistelun voitto rantakuntoon ole mikään tie hyvään tulokseen, vaan ruokailutavat on muutettava pysyvästi. Ja se kysyy loputonta kärsivällisyyttä. Välillä ei tapahdu pitkiin aikoihin mitään. Mitään indeksejä ja taulukoita ei ole syytä orjallisesti tuijottaa, kun esimerkiksi kovasti liikkuessa saattaa jopa ilmestyä lisää lihaksia, ja nehän, kuten tiedämme, ovat heavy stuffia, eli raskaita kantaa.

Sykähdyttäviä hetkiä on, kun joutuu vyöhön tekemään uuden reiän. Ei sinne vyön päähän, vaan toiseen suuntaan. Jotta ei housut puttoo.

• PerErik

Kyllä mulla olis tarkoitus saada pidempi aikainen muutos aikaan, enkä mä mikään rantojen adonis ole, jotta sen takia laihduttaisin. Olen vaan sen verta nivelvaivainen, että ylimääräiset kilot vaikeuttavat huomattavasti liikkumista.

Kyllä teki mieli korkata jotain kuplivaa, kun sai vyötä reijittää uudelleen tiukempaan suuntaan :)

• henriksoni871

jos ei liiku lihoo paljon esim kävely pyöräily hyvö tehdä päivässä.

• hoitolaitoksen asuka

taidan laihduttaa 70 kiloa niin jää vain 1 kilo kakka jäljele

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe