Tällä kertaa Reinikaisen hallusinaatioissa mm. DNA:sta tulee luomisen todiste, tiedekirjojen tavoite on todistaa jumalan olemattomuus ja lajien muuntumisesta uusiksi lajeiksi ei ole saatu pitäviä todisteita.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/tiede/2258/pekka_reinikainen_dna_on_avaintodiste_jumalan_olemassaolosta
Vuosikertaviihdettä.
Pekka todistaa väkevästi
5
144
Vastaukset
- uteljas
Mistä se johtuu, ettei evoluutioon uskovien joukosta löydy sivistyneistöön kuuluvia ihmisiä?
Johtuuko se siitä, ettei kukaan sivistynyt ihminen kehtaa tunnustaa uskoaan evoluutioon?- toimii ilmankin
Evoluutio ei kaipaa uskovia.
Se toimii ilmankin. Eihän toki kenenkään tarvitse erikseen korostaa sitä että hyväksyy tieteen. Jokainen täysijärkinen ja ajattelukykyinen ihminenhän sen hyväksyy, elämmehän lukemattomien tieteen aikaansaannosten keskellä ja käytämme ties kuinka monia sellaisia joka päivä.
Uskontunnustukset kuuluvat sitten uskontoihin, joita ei olisi olemassakaan ilman höynäytettyjä jotka haluvat "todistaa" uskoaan. Tiede ei tarvitse yhtäkään siihen "uskovaa", uskonlahkot kyllä tarvitsevat uskovansa ja uskovien rahoja ne vasta tarvitsevatkin.
Olenkin hieman ihmetellyt miksi Reinikainen on taas kaivettu naftaliinista, mutta nyt syykin selvisi. Huru-ukko on näemmä kirjoittanut taas uuden humpuukikirjan ja yrittää hädissään saada edes jonkinlaista myyntiä aikaiseksi.
- jupukka
Myyntiähän näille tolkuttomuuksille pitää saadakin vaikka väkisin. Olen pannut merkille että näitä hömppäkirjoja myydään huomattavan edullisesti. Reinikainen, Leisola, Puolimatka. Siinä pahimmat tieteen syöpäläiset Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094