Onko kukaan ottanut? Siellä leikkaa Tomi Tervala ja Halonen Timo, onko kokemusta? Näyttävät leikkaavan myös Seinäjoella. Mitähän tulisi hintaa teettää leikkaus Mehiläisessä?
Mehiläinen (Vaasa) Silikonit?
13
7607
Vastaukset
- luppi vaan
Olin siellä 20.3, ja leikkaava lääkäri oli Peter Lilius. Olen tosi tyytyväinen!
Hinta tuli 6.700 eur, (implantaatit, yöpyminen ja kaikki mukaanlask.) - ???????
Mistähän firmasta tämä teksti tuli?
- Jaahas,
Timo Halonen? Kukahan plastiikkakirurgi hänkin mukamas on? En ole koskaan kuullutkaan, aivan outo tyyppi minulle. Ei ilmeisesti kovinkaan tunnettu. Valitsisin ainakin itse jonkun tunnetun, kokeneen, luotettavan ja arvostetun plastiikkakirurgin, jos olisin menossa kauneusleikkaukseen. Oudolle kirurgille en itse ainakaan uskaltaisi mennä, josta ei löydy paljonkaan mitään tietoja, eikä edes valokuvaa netistä, nyt kun äsken katsoin. Pistää ainakin minut mietityttämään.
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Minulla on aika hänelle yläluomileikkaukseen.
- Kyllä on
Valviran Julkiterhikistä löytyi seuraava tieto:
Nimi: TIMO JUHANI HALONEN
Oikeudet: erikoislääkäri plastiikkakirurgia - Sinttuliini13
Ystävättäreni on ollut Timo Halosella Seinäjoellla rintojen rekonstruktiossa syövän jälkeen, eli koko rinnat tehtiin. Hän on hehkuttanut kyseistä lääkäriä ja olen itsekin nähnyt lopputuloksen, hienot ja luonnollisen näköiset ovat, eli olen ajatellut pyytää päästä hänelle leikattavakseen nyt kun asia on vuorostaan minulle ajankohtaista..
- Silikonitmyös
Onko Vaasassa edelleen?
- Anonyymi
On, mutta käy vain joskus keskussairaalassa.
Hän leikkasi minut 31.10 ja laittoi laajennusproteesit ja kaikki meni hyvin 3-4 viikkoa, kunnes sain jostain syystä kovan infektion rintoihini. Crp yli 400. Pari päivää sitten leikattiin proteesit ulos, koska ilmeisesti ylläpitivät tulehdusta yllä.
Nyt on tarkoitus saada tulehdus paranemaan, ja hyvin on antibiootit vaikuttaneet.
Sen jälkeen siirretään omaa rasvaa rinnan alueelle, eikä enää mitään vierasesineitä sisälle..
- Anonyymi
Olen menossa hänelle yläluomileikkaukseen. Onko kokemusta siitä? Tuosta hoitovirheleikkauksesta on nyt jo vissiin 10 vuotta, eli eiköhän lie kehittynyt työssään. Mitä silloin tapahtui, jos viitsit kertoa? Olisin tosi kiitollinen. <3
Timo Halonen on huippu!
- Anonyymi
Timo Halonen teki minulle upeat rinnat, entiset oli alkujaankin pienet ja vielä imetyksessä muuttuneet entistä surullisemmiksi. Implanteilla toteutettiin tämä muutos ja oikein tyytyväinen olen ollut.
- Anonyymi
Mitä lääkäri tekee sun alapäälle siis gynekologi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2421456Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1771203Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ80990Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲116965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775