Mehiläinen (Vaasa) Silikonit?

mä vaan :)

Onko kukaan ottanut? Siellä leikkaa Tomi Tervala ja Halonen Timo, onko kokemusta? Näyttävät leikkaavan myös Seinäjoella. Mitähän tulisi hintaa teettää leikkaus Mehiläisessä?

17

6184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luppi vaan

      Olin siellä 20.3, ja leikkaava lääkäri oli Peter Lilius. Olen tosi tyytyväinen!
      Hinta tuli 6.700 eur, (implantaatit, yöpyminen ja kaikki mukaanlask.)

    • Ei, ei !

      Olen käynyt täysin erinlaisessa leikkauksessa Timo Halosella. Hän teki kohdallani hoitovirheen. Leikkaus oli vielä kasvojen alueella ja se oli vielä yksinkertaisempia ja pienempiä plastiikkakirurgisia leikkauksia. En todellakaan voi kyllä häntä suositella. Viestini on nyt kyllä pahasti myöhässä.

      • Mitä tapahtui? Minusta hän on hyvä.


    • PLÄÄH!

      Timo Halonen on puoskaroija, tekee kamalia hoitovirheitä ja aiheuttaa kärsimystä potilaalle. Ei korvaa mitään, eikä ota vastuuta mistään. Hän on ihan out.

    • ???????

      Mistähän firmasta tämä teksti tuli?

      • Totuus.

        Mistä firmasta??? Tämä on valitettavasti minulle tapahtunut. Hän puoskaroi ja teki pahan hoitovirheen yksinkertaisessa leikkauksessa kasvojen alueella. Mitäpä sitä asiaa kaunistelemaan, totuuden kerroin vain. Häntä en kyllä suosittele kenellekkään. Monet plastiikkakirurgit ovat nämä päivänselvät hoitovirheet myöntäneet. Timo Halonen ei itse kehtaa myöntää valitettavasti.


      • Jaahas,
        Totuus. kirjoitti:

        Mistä firmasta??? Tämä on valitettavasti minulle tapahtunut. Hän puoskaroi ja teki pahan hoitovirheen yksinkertaisessa leikkauksessa kasvojen alueella. Mitäpä sitä asiaa kaunistelemaan, totuuden kerroin vain. Häntä en kyllä suosittele kenellekkään. Monet plastiikkakirurgit ovat nämä päivänselvät hoitovirheet myöntäneet. Timo Halonen ei itse kehtaa myöntää valitettavasti.

        Timo Halonen? Kukahan plastiikkakirurgi hänkin mukamas on? En ole koskaan kuullutkaan, aivan outo tyyppi minulle. Ei ilmeisesti kovinkaan tunnettu. Valitsisin ainakin itse jonkun tunnetun, kokeneen, luotettavan ja arvostetun plastiikkakirurgin, jos olisin menossa kauneusleikkaukseen. Oudolle kirurgille en itse ainakaan uskaltaisi mennä, josta ei löydy paljonkaan mitään tietoja, eikä edes valokuvaa netistä, nyt kun äsken katsoin. Pistää ainakin minut mietityttämään.


      • ......
        Jaahas, kirjoitti:

        Timo Halonen? Kukahan plastiikkakirurgi hänkin mukamas on? En ole koskaan kuullutkaan, aivan outo tyyppi minulle. Ei ilmeisesti kovinkaan tunnettu. Valitsisin ainakin itse jonkun tunnetun, kokeneen, luotettavan ja arvostetun plastiikkakirurgin, jos olisin menossa kauneusleikkaukseen. Oudolle kirurgille en itse ainakaan uskaltaisi mennä, josta ei löydy paljonkaan mitään tietoja, eikä edes valokuvaa netistä, nyt kun äsken katsoin. Pistää ainakin minut mietityttämään.

        Joo, onhan niitä valelääkäreitä ja plastiikkakirurgi suomestakin löytynyt. Kannattaa valita huolella lääkäri, kenelle menee. Timo Halonen ei sano mullekkaan mitään. En tunne kirurgia, enkä hänelle koskaan edes menisi. Löysin vaan sattumalta palstan, niin päätin myös kommentoida.


      • Anonyymi
        Totuus. kirjoitti:

        Mistä firmasta??? Tämä on valitettavasti minulle tapahtunut. Hän puoskaroi ja teki pahan hoitovirheen yksinkertaisessa leikkauksessa kasvojen alueella. Mitäpä sitä asiaa kaunistelemaan, totuuden kerroin vain. Häntä en kyllä suosittele kenellekkään. Monet plastiikkakirurgit ovat nämä päivänselvät hoitovirheet myöntäneet. Timo Halonen ei itse kehtaa myöntää valitettavasti.

        Mitä tapahtui? Minulla on aika hänelle yläluomileikkaukseen.


    • Kyllä on

      Valviran Julkiterhikistä löytyi seuraava tieto:
      Nimi: TIMO JUHANI HALONEN
      Oikeudet: erikoislääkäri plastiikkakirurgia

    • Sinttuliini13

      Ystävättäreni on ollut Timo Halosella Seinäjoellla rintojen rekonstruktiossa syövän jälkeen, eli koko rinnat tehtiin. Hän on hehkuttanut kyseistä lääkäriä ja olen itsekin nähnyt lopputuloksen, hienot ja luonnollisen näköiset ovat, eli olen ajatellut pyytää päästä hänelle leikattavakseen nyt kun asia on vuorostaan minulle ajankohtaista..

    • Silikonitmyös

      Onko Vaasassa edelleen?

      • Anonyymi

        On, mutta käy vain joskus keskussairaalassa.
        Hän leikkasi minut 31.10 ja laittoi laajennusproteesit ja kaikki meni hyvin 3-4 viikkoa, kunnes sain jostain syystä kovan infektion rintoihini. Crp yli 400. Pari päivää sitten leikattiin proteesit ulos, koska ilmeisesti ylläpitivät tulehdusta yllä.
        Nyt on tarkoitus saada tulehdus paranemaan, ja hyvin on antibiootit vaikuttaneet.
        Sen jälkeen siirretään omaa rasvaa rinnan alueelle, eikä enää mitään vierasesineitä sisälle..


    • Anonyymi

      Olen menossa hänelle yläluomileikkaukseen. Onko kokemusta siitä? Tuosta hoitovirheleikkauksesta on nyt jo vissiin 10 vuotta, eli eiköhän lie kehittynyt työssään. Mitä silloin tapahtui, jos viitsit kertoa? Olisin tosi kiitollinen. <3

    • Timo Halonen on huippu!

    • Anonyymi

      Timo Halonen teki minulle upeat rinnat, entiset oli alkujaankin pienet ja vielä imetyksessä muuttuneet entistä surullisemmiksi. Implanteilla toteutettiin tämä muutos ja oikein tyytyväinen olen ollut.

    • Anonyymi

      Mitä lääkäri tekee sun alapäälle siis gynekologi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe