Sinulle Ihminen (huom iso IIIIIIII)...

muisquli

13

202

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ben_Sjatkel

moi vaan, mutta kirjoitit niin oudon viestin etten mä sitä tajua...1

bngt

• Voih..Äläs huolikkaan..Viestini oli vain kiitos ja arvostuksen osoitus peukuttajalle...Uskoisin hänen noteranneen huomaavaisuuteni...;o)...

• ;)
        muisquli kirjoitti:

Voih..Äläs huolikkaan..Viestini oli vain kiitos ja arvostuksen osoitus peukuttajalle...Uskoisin hänen noteranneen huomaavaisuuteni...;o)...

Paremminkin vaikuttaisi siltä, että "peukuttaja" on ollut töissä sahalla ja sillä ei ole jäljellä kuin keskisormi, eikä se oikein tiedä miten sen kanssa käyttäydytään:)))

• ;) kirjoitti:

Paremminkin vaikuttaisi siltä, että "peukuttaja" on ollut töissä sahalla ja sillä ei ole jäljellä kuin keskisormi, eikä se oikein tiedä miten sen kanssa käyttäydytään:)))

Kekes...Hän siis näyttää keskaria kaikenaikaa..Luulin et hää tykkä meistä...;o)...

• Alotuksethan

on sitä varten että niitä luetaan, enkä nähnyt yhtään omaperäistä viestiä yhdessäkään sinun alotuksessa. Olenko sokea, vai sinä luulet jotain outoja.
      Gallerianha voi sulkea, ei sinne ole pakko päästää ketää, vai haluatko lukea kaikki oudotkin, ja outojen viestien kirjoittajien räpellykset?

• Voi rähmä..olin siis liian vaikiaselkoinen...;o)...

• edellinen kommen-
        muisquli kirjoitti:

Voi rähmä..olin siis liian vaikiaselkoinen...;o)...

toija omaperäisesti otsa rypyssä ei pysty näkemään sitä omaperäisyyttä kun se on pelkällä pienellä viivalla ja numerolla :D

• edellinen kommen- kirjoitti:

toija omaperäisesti otsa rypyssä ei pysty näkemään sitä omaperäisyyttä kun se on pelkällä pienellä viivalla ja numerolla :D

Minulla on silmää kaikelle pienelle...ja numerot vallan saavat minut hämilleni..Kas.olen oppinut, et mitä isompi numero sitä parempi status..;o)...

• huomaaja

Huomaan, että sinusta on tullut aika outo-

• No johan pomppas...Ainahan olen outo ollut..Olet tosi huono huomaaja...;o)...

• Mutta feodaalijärjestelmän suurena kansainvälisenä keskuksena oli roomalaiskatolinen kirkko. Kaikista sisällissodista huolimatta se yhdisti koko feodaalisen Länsi-Euroopan yhdeksi suureksi poliittiseksi kokonaisuudeksi, joka oli niin eriuskoisen kreikkalaiskatolisen kuin muhamettilaisenkin maailman vastakohtana. Se ympäröi feodaalilaitoksen jumalallisen armon sädekehällä. Oman hierarkiansa se oli pystyttänyt feodaalisen mallin mukaan, ja se oli vihdoin suurin kaikista feodaaliherroista, sillä vähintään kolmannes kaikesta katolisesta maaomaisuudesta kuului sille. Ennen kuin kussakin eri maassa voitiin käydä maallisen feodalismin kimppuun, oli kukistettava tämä feodalismin pyhitetty keskusjärjestö.

• meilläpäin

mietittiin syvällisesti miusgulin aloituksen tarkoitusta, mutta, sinähän Seppo sen meille selvensitkin.

• ;)))
        meilläpäin kirjoitti:

mietittiin syvällisesti miusgulin aloituksen tarkoitusta, mutta, sinähän Seppo sen meille selvensitkin.

Olemme siis olleet alkujaankin roomalaisia ja roomalaisina pysymme. Seuraavassa uudistuksessa palstan nimeksi tulee Paavi24 tai Rooma24 piste fi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      718
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      680
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe