joka niin ahkerasti käyt aloitustani lukemassa jättäen niihin hyvin omaperäisen viestisi..(siihen ei moni kykene) ..;o).. Kas ota vastaan kiitokseni osoituksena tuubitus..
http://www.youtube.com/watch?v=50fdZMmrPv4&feature=related
Jatketaan samaa rataa..ja ei kun hommiin...;o)...
Sinulle Ihminen (huom iso IIIIIIII)...
13
202
Vastaukset 13
- Ben_Sjatkel
moi vaan, mutta kirjoitit niin oudon viestin etten mä sitä tajua...1
bngtVoih..Äläs huolikkaan..Viestini oli vain kiitos ja arvostuksen osoitus peukuttajalle...Uskoisin hänen noteranneen huomaavaisuuteni...;o)...
- ;)
muisquli kirjoitti:
Voih..Äläs huolikkaan..Viestini oli vain kiitos ja arvostuksen osoitus peukuttajalle...Uskoisin hänen noteranneen huomaavaisuuteni...;o)...
Paremminkin vaikuttaisi siltä, että "peukuttaja" on ollut töissä sahalla ja sillä ei ole jäljellä kuin keskisormi, eikä se oikein tiedä miten sen kanssa käyttäydytään:)))
;) kirjoitti:
Paremminkin vaikuttaisi siltä, että "peukuttaja" on ollut töissä sahalla ja sillä ei ole jäljellä kuin keskisormi, eikä se oikein tiedä miten sen kanssa käyttäydytään:)))
Kekes...Hän siis näyttää keskaria kaikenaikaa..Luulin et hää tykkä meistä...;o)...
- Alotuksethan
on sitä varten että niitä luetaan, enkä nähnyt yhtään omaperäistä viestiä yhdessäkään sinun alotuksessa. Olenko sokea, vai sinä luulet jotain outoja.
Gallerianha voi sulkea, ei sinne ole pakko päästää ketää, vai haluatko lukea kaikki oudotkin, ja outojen viestien kirjoittajien räpellykset?- edellinen kommen-
muisquli kirjoitti:
Voi rähmä..olin siis liian vaikiaselkoinen...;o)...
toija omaperäisesti otsa rypyssä ei pysty näkemään sitä omaperäisyyttä kun se on pelkällä pienellä viivalla ja numerolla :D
edellinen kommen- kirjoitti:
toija omaperäisesti otsa rypyssä ei pysty näkemään sitä omaperäisyyttä kun se on pelkällä pienellä viivalla ja numerolla :D
Minulla on silmää kaikelle pienelle...ja numerot vallan saavat minut hämilleni..Kas.olen oppinut, et mitä isompi numero sitä parempi status..;o)...
- huomaaja
Huomaan, että sinusta on tullut aika outo-
Mutta feodaalijärjestelmän suurena kansainvälisenä keskuksena oli roomalaiskatolinen kirkko. Kaikista sisällissodista huolimatta se yhdisti koko feodaalisen Länsi-Euroopan yhdeksi suureksi poliittiseksi kokonaisuudeksi, joka oli niin eriuskoisen kreikkalaiskatolisen kuin muhamettilaisenkin maailman vastakohtana. Se ympäröi feodaalilaitoksen jumalallisen armon sädekehällä. Oman hierarkiansa se oli pystyttänyt feodaalisen mallin mukaan, ja se oli vihdoin suurin kaikista feodaaliherroista, sillä vähintään kolmannes kaikesta katolisesta maaomaisuudesta kuului sille. Ennen kuin kussakin eri maassa voitiin käydä maallisen feodalismin kimppuun, oli kukistettava tämä feodalismin pyhitetty keskusjärjestö.
- meilläpäin
mietittiin syvällisesti miusgulin aloituksen tarkoitusta, mutta, sinähän Seppo sen meille selvensitkin.
- ;)))
meilläpäin kirjoitti:
mietittiin syvällisesti miusgulin aloituksen tarkoitusta, mutta, sinähän Seppo sen meille selvensitkin.
Olemme siis olleet alkujaankin roomalaisia ja roomalaisina pysymme. Seuraavassa uudistuksessa palstan nimeksi tulee Paavi24 tai Rooma24 piste fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581