Taidan olla ATN

että niin

eli alemman tason nainen siis, ainakin päätellen siitä, miten miehet minuun suhtautuvat.

On tietystikin selkeää, että näin kolmekymppisellä ja jonkinverran lihoneella naisella on huonompi menekki miesmarkkinoilla, kuin mitä oli silloin kun oli parikymppinen.

Sitä vain en odottanut, että miehet menettäsivät kiinnostuksensa minua kohtaan 100%:sesti.

Siis luulisi nyt sentään, että baarissa edes joskus joku yrittäisi jotain, siis edes se baarin epätoivoisin kännivonkaaja, mutta ei siis mitään.

Yleensä istun vain yksinäni (tai jonkun kaverin kanssa, joskus harvoin)

(Ja en todellakaan aio mennä itse yrittämään ketään. Se tästä nyt vielä puuttuu, että tekisin itseni naurunalaiseksi ja yleisen halveksunnan kohteeksi yrittämällä iskeä miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta. Ja näitä miehiä ovat ilmeisestikin aivan kaikki.)

280

8375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

      Tervetuloa miesten elämään. Tuollaisia enemmistön meistä baari-illat ovat.

      • ap.

        En minä tietääkseni sukupuoltani ole vaihtanut, joten olettaisin, että minun pitää verrata itseäni muihin naisiin.


      • -------
        ap. kirjoitti:

        En minä tietääkseni sukupuoltani ole vaihtanut, joten olettaisin, että minun pitää verrata itseäni muihin naisiin.

        No jos pystyisit nyt ymmärtämään paremmin millaista miehillä on baareissa. Voi käydä ulkona vuosiakin eikä yksikään nainen koskaan lähesty. Ja aina kun mies menee yrittämään naista, asettaa siinä itsensä naurunalaiseksi ja halveksunnan kohteeksi, koska lähtökohtaisesti naiset eivät ole kiinnostuneita tuntemattomista miehistä (ellei ole ytm).


      • ap.
        ------- kirjoitti:

        No jos pystyisit nyt ymmärtämään paremmin millaista miehillä on baareissa. Voi käydä ulkona vuosiakin eikä yksikään nainen koskaan lähesty. Ja aina kun mies menee yrittämään naista, asettaa siinä itsensä naurunalaiseksi ja halveksunnan kohteeksi, koska lähtökohtaisesti naiset eivät ole kiinnostuneita tuntemattomista miehistä (ellei ole ytm).

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.


      • --

        Miksi sitten kaipaat miesseuraa? Unohda se ja osta sen sijaan torilta reilunkokoinen kurkku seksiseuraksi, se pysyy kovempanakin pidempään kuin kulli, kun säilytät jääkaapissa.


      • ----------------

        "Miksi minun pitäisi osoittaa jotain empatiaa ja ymmärrystä sellaista miestä kohtaan, joka ei välitä minusta millään tavalla. "

        Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan?

        Miksi et voi tulla vastaan omalta osaltasi? Ai niin, kun se on miehen asia tehdä aloite ja asiakaspalvella, tai muutoin on mikkihiiri.


      • ----------------

        "Miksi se aloitteen teko ei ole miehille millään tavalla vaikeaa, kun jostain toisesta naisesta on kyse ?"

        Aloitteeen teko on harvoin miehille helppoa (poislukien pelimiehet jotka eivät enää välitä jos saavat pakit - uutta matoa vaan koukkuun). Ne naiset ovat luultavasti niin paljon kauniimpia/seksikkäämpiä/haluttavampia, että miehen kannattaa ottaa riski, silläkin uhalla että nainen torjuu. Tai sitten nainen näyttää sellaiselta, että siltä voi irrota helposti, johtuen esimerkiksi ylipainosta tai humalatilasta.


      • ....................
        ap. kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.

        "Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty."

        No jos sinua ei kiinnosta mikään muu kuin oma napasi niin syy yksinäisyyteesi löytyy todennäköisesti siitäkin.


      • ------------

        Kai niille miehille voi jutella muutenkin ilman että tarvitsee "iskeä".

        Onpa sulla heikko itsetunto ja lisäksi olet itsekeskeinen ja omien sanojesi mukaan vielä ruma ja lihavakin, joten mietipä nyt vähän mitä voit tehdä asialle muuta kuin ruikuttaa.


      • ..............

        "Nyt en kyllä enää tajua mitä oikein ajat takaa. Siis kuten jo totesin; minä en merkitse jollekin tuntemattomalle miehelle mitään, eikä joku tuntematon mies merkitse mitään minulle. Miksi minun pitäisi osoittaa jotain empatiaa ja ymmärrystä sellaista miestä kohtaan, joka ei välitä minusta millään tavalla."

        Voi Kristus miten typerä olet. Miksi kenenkään tuntemattoman pitäisi merkitä kenellekään mitään? Pitäisikö sinun merkitä tuntemattomille miehille muka jotain pelkästään sen takia että olet nainen? Haloo, onko ketään kotona? Miksi kukaan haluaisi sinuun tutustua jos et itsekään halua kehenkään tutustua etkä varsinkaan suhtautua empaattisesti ja ymmärtävästi ketään kohtaan?

        Hyi helvetti mikä ämmä. Sori vaan.


      • Naisasialooseri.

        Mutta miehen pitää häpäistä itsensä julkisesti ja osoittaa olevansa miesten joukossa alinta pohjasakkaa eli ATM? Eli mies joka joutuu iskemään, kun naiset eivät halua iskeä häntä?


      • mieti homo
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Mutta miehen pitää häpäistä itsensä julkisesti ja osoittaa olevansa miesten joukossa alinta pohjasakkaa eli ATM? Eli mies joka joutuu iskemään, kun naiset eivät halua iskeä häntä?

        Se on miehen tehtävä. Jos mies ei sitä kestä siitä ei ole mieheksi eikä silloin puolisoksi.


      • Mikä vuosisata?

        Iskeä.. eikö tuo ole jo menneen talven lumia. Joko kemiat synkkaa tai ei, joko tullaan toimeen ja nautitaan yhdessäolosta tai ei?? Iskeminen liittyy mielestäni erittäin vahvasti ns. kertakäyttösuhteisiin?


      • Olipa vitsi
        ap. kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.

        Mitenkäs olisi se tasa-arvo ja erittäin suositut aiemman epänormaalit parisuhteet?? Taidat olla aika itsekeskeinen oman navan omistava henkilö : ( Eihän mistään tarvitse välittää, ainahan voi aikansa kuluksi vaikka ruokkia lintuja tai oravia..


      • JRnen

        ..mut hei likka! RIMA ALEMMAS! Heti on jakoja ja vaikka mitä! Kato. Keskisesä Euroopasa sun ikäset kattellee silimä jukelissa 40-50-60-vuotisia rahnamiähiä. Ei niitä kossit kiinnosta.


      • Iltaa vaan!

        Oi voi - käytetty reikä -! Ei kai se sen ihmeellisempi kuin käytetty joku muu. Ja käytetyn muun käyttö ja muu siihen liittyvä onkin monelle omistajalleen ihan hebreaa, joten hyvää kannattaa etsiä, eikä todellakaan tyytyä ensimmäiseen muuhun!


      • 4+16

        TROLLI HAHAHA

        JA TAAS MIEHIÄ VIEDÄÄN. ON NE HELPPOJA :D


      • Jassu

        Tuolla logiikalla tuntuu oudolta odottaa empatiaa tuntemattomilta netin käyttäjiltä...Ketä kiinnostaa sun mieshuolet???!!!


      • kunnialliset ehdot

        Napuan pellon rinteillä laiduntaa vain säyseitä lehmiä.Hmm.Kaksinpuolin ketoakin.


      • ladyinblack31
        ------------ kirjoitti:

        Kai niille miehille voi jutella muutenkin ilman että tarvitsee "iskeä".

        Onpa sulla heikko itsetunto ja lisäksi olet itsekeskeinen ja omien sanojesi mukaan vielä ruma ja lihavakin, joten mietipä nyt vähän mitä voit tehdä asialle muuta kuin ruikuttaa.

        --------- Totta puhut sinä! Kauhee ämmä kitisee täälä olevinaan muita parempi (miehetkin ova ihmisiä) ja sitten kuitenkin on tollanen nolla itsetunto ja on liian hieno helma tehdä elettäkään, soittaa suutaan ja väittelee kaikkien kanssa. Ole sitten yksin läskiperse! Kuka tollasta nyt huoliskaan kun susta huokuu oikein negatiivisuus ja epätoivoisuus, epäonnellisen ihmisen merkki.
        Hanki uusia harrastuksia ja mene lenkille ehkä sitten alat kelpaa paremmin niille kännivonkaajillekin. Tai vielä parempi olisi että ehkä olisi jo aika tajuta ettei baareista ketään löydy! Lakkaa hakemasta ja elää omaa elämää, se tulee kun on tarkoitettu!


      • klhlkhlkhlhlhlkh
        ap. kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.

        Aivan totta. Voisitte miehet vaan hyväksyä sen, että naiset ja miehet OVAT ERILAISIA, ja heillä on erilaiset roolit. Ja miehen rooli nykyaikana vielä valitettavasti on olla se aktiivisempi osapuoli ja naiset vähän valikoivampia.


      • siks vaa

        Siks kai, että tuo ed. mies yritti sinua tuossa ja sinä torjuit. Olisit laittanu sähköpostin tms ja alkanu treffaamaan.


      • kolmekymppinen mies

        "Voi olla, että en kelpaa miehille, mutta ainakaan en aio häpäistä itseäni julkisesti yrittämällä iskeä ketään ja osoittamalla olevani naisten joukossa alinta pohjasakkaa." Sinulla on väärä ajattelutyyli. Et todellakaan ole alinta pohjasakkaa, jos yrität miestä. Olen kyllä nähnyt, että nätitkin naiset ovat lähestyneet miestä baarissa ja nämä miehet ovat olleet kavereitani. Nykyisin voi nainenkin tehdä aloitteen, eikä ole mitään häpeämistä. Eikun yritystä kehiin vaan, muuten ei tilanne välttämättä helpota tai sitten vaihda paikkakuntaa välillä.


      • Tiedoksi vain
        -- kirjoitti:

        Miksi sitten kaipaat miesseuraa? Unohda se ja osta sen sijaan torilta reilunkokoinen kurkku seksiseuraksi, se pysyy kovempanakin pidempään kuin kulli, kun säilytät jääkaapissa.

        Väärin!!!!
        Kurkku pehmenee jääkaapissa.
        Kokemusta on. ;-)


      • mieti homo kirjoitti:

        Se on miehen tehtävä. Jos mies ei sitä kestä siitä ei ole mieheksi eikä silloin puolisoksi.

        Aivan vitun asiallinen kommentti. Ilmeisesti tuolla nimimerkillä haluat tuoda oman seksuaalisen suuntautumisen esille ja paljastit että olet se joka ottaa perseeseen.


      • perkeleen saatana!
        ---------------- kirjoitti:

        "Miksi minun pitäisi osoittaa jotain empatiaa ja ymmärrystä sellaista miestä kohtaan, joka ei välitä minusta millään tavalla. "

        Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan?

        Miksi et voi tulla vastaan omalta osaltasi? Ai niin, kun se on miehen asia tehdä aloite ja asiakaspalvella, tai muutoin on mikkihiiri.

        Tässä taas jotkut älykääpiöt niin kuin ---------------- ja ap olettaa, että miehet ovat kaikki yhtä kuin olio 1 ja naiset kuin olio 2. Koittakaa nyt jo vittu käsittää, että kaikki, sekä miehet että naiset, ovat yksilötä, omanlaisiaan persoonia.


      • Onneks off the marke
        ------- kirjoitti:

        No jos pystyisit nyt ymmärtämään paremmin millaista miehillä on baareissa. Voi käydä ulkona vuosiakin eikä yksikään nainen koskaan lähesty. Ja aina kun mies menee yrittämään naista, asettaa siinä itsensä naurunalaiseksi ja halveksunnan kohteeksi, koska lähtökohtaisesti naiset eivät ole kiinnostuneita tuntemattomista miehistä (ellei ole ytm).

        Mitä helvettiä varten sitä kontaktia pitää yrittää ottaa siellä s...tanan baarissa! Yksinäisenä monet kerrat istuskelleena baarissa olisin kaikista vähiten halunnut jonkun kännisen miehen yrittävän jotain. Ei todellakaan tullut mieleenkään lähteä kenenkään kanssa baarista "teille tai meille". Olen kyllä ehkä aika harvaa porukkaa edustava nainen, mutta silti. Kokeile jututtaa ohi mennen vaikka jotakuta kiinnostavaa ruokakaupassa, harrastusten parissa, puistoissa tms.


      • kärpänen katossa
        ap. kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.

        Joten näin ollen, ellet kykene empatiaan ja ajattelemaan miltä miehestä tuntuu, et varmaankaan sen vuoksi löydä ketään miestä. Kyllähän miehetkin kaipaa että heistä ollaan kiinnostuneita. Joten jos vertaa sinua muihin naisiin, niin ehkäpä ne mut naiset ovat kiinnostuneita miehistä, mutta sinä et piittaa ollenkaan. Odotat vain että joku tulisi ja ottaisi. Kyllä sinun pitää, jos et ole mikään kaunotar, osata sopivasti lähestyä miestä. Luoda katsekontakti, hakea tanssimaan, jutella baaritiskillä jne. Siitähän se lähtee.


      • Älä nyt viitsi.
        Onneks off the marke kirjoitti:

        Mitä helvettiä varten sitä kontaktia pitää yrittää ottaa siellä s...tanan baarissa! Yksinäisenä monet kerrat istuskelleena baarissa olisin kaikista vähiten halunnut jonkun kännisen miehen yrittävän jotain. Ei todellakaan tullut mieleenkään lähteä kenenkään kanssa baarista "teille tai meille". Olen kyllä ehkä aika harvaa porukkaa edustava nainen, mutta silti. Kokeile jututtaa ohi mennen vaikka jotakuta kiinnostavaa ruokakaupassa, harrastusten parissa, puistoissa tms.

        Jos menet miehenä kaupassa puhumaan tuntemattomille naisille, he huutavat saman tien vartijan paikalle skitsoissa raiskaajapeloissaan (feminismin oppien mukaanhan jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja).

        Ja puistoissa sama juttu - muistaako kukaan näitä vanhoja Spede-show:n sketsejä, missä Loiri istuu Hannele Laurin viereen puistonpenkille?

        http://www.youtube.com/watch?v=Dfx8C17zUNs


      • kävijä
        ap. kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.

        Niin, mitä sitten ruikutat että olet nainen ja pitäis olla jotenkin eriainen kohtalon kanssa? Miksi naista pitäisi lähestyä miehen muka helpommin kun miehiä ei edes lähesty naiset jotka on heistä kiinnostuneita...? Miträ olen kokemuksesta kuullut ja kokenut.


      • perkeleen saatana!
        perkeleen saatana! kirjoitti:

        Tässä taas jotkut älykääpiöt niin kuin ---------------- ja ap olettaa, että miehet ovat kaikki yhtä kuin olio 1 ja naiset kuin olio 2. Koittakaa nyt jo vittu käsittää, että kaikki, sekä miehet että naiset, ovat yksilötä, omanlaisiaan persoonia.

        No joku vitun ääliö ei sitten ole samaa mieltä kanssani.
        No okei, sinä, vitun ääliö, et ilmeisesti ole omanlaisesi persoona.
        Olet vain yksi osa harmaata massaa, ja voin milloin tahansa luokitella sinut.
        Niinkuin nyt luokittelen: ääliöksi.


      • pohjosen poeka

        No et todellakaan ole menettänyt mitään .Kyllä vielä oikee tulee vastaan ,nainen on paras 30v jasiitä ylöspäin,nuoremmilla ei kato elämänkatsömus vielä riitä!


      • ...

        tyhmä ämmä, pakko sanoa..


      • pelle
        klhlkhlkhlhlhlkh kirjoitti:

        Aivan totta. Voisitte miehet vaan hyväksyä sen, että naiset ja miehet OVAT ERILAISIA, ja heillä on erilaiset roolit. Ja miehen rooli nykyaikana vielä valitettavasti on olla se aktiivisempi osapuoli ja naiset vähän valikoivampia.

        sinähän se vasta idiootti olet prklsaatana!


      • Se Nainen
        ------- kirjoitti:

        No jos pystyisit nyt ymmärtämään paremmin millaista miehillä on baareissa. Voi käydä ulkona vuosiakin eikä yksikään nainen koskaan lähesty. Ja aina kun mies menee yrittämään naista, asettaa siinä itsensä naurunalaiseksi ja halveksunnan kohteeksi, koska lähtökohtaisesti naiset eivät ole kiinnostuneita tuntemattomista miehistä (ellei ole ytm).

        miksi naisen pitäisi lähestyä miestä? omma menee toisinpäin...mennyt koko ihmiskunnan ajan eikä meidän sukupolvet sitä saa muuksi muuttumaan.
        mene pois baareista. elä ihan oikeaa elämää ja tutustu luonnollisesti naisiin. urheilun tai jonkun muun harrasteen yhteydessä.
        ala jutella kassajonossa.
        ole kohtelias.
        hymyile.

        jopa alkaa tapahtua.


      • kyllä on nähty
        Tiedoksi vain kirjoitti:

        Väärin!!!!
        Kurkku pehmenee jääkaapissa.
        Kokemusta on. ;-)

        Kurkku voi pehmetä ja aivotkin voi sen tehdä, mutta ainakin minulla yksi kovenee aina ja joka kerta poikkeuksetta ja en kyllä pidä sitä edes jääkaapissa, vaikka ehkä pitäisi kun voi olla joskus vähän liiankin kova.


      • aktiivikko
        klhlkhlkhlhlhlkh kirjoitti:

        Aivan totta. Voisitte miehet vaan hyväksyä sen, että naiset ja miehet OVAT ERILAISIA, ja heillä on erilaiset roolit. Ja miehen rooli nykyaikana vielä valitettavasti on olla se aktiivisempi osapuoli ja naiset vähän valikoivampia.

        Hieno nainen. Ymmärtää että on erilainen, katson sen pelkästään plussaksi ja ei varmaanole paha vaikka pysytäänkin erilaisina. ja valikoi vaan, mitä enemmän valikoit sen parempi. Yleensä hiljaa hyvä tulee, mutta vaikka vähän kauemminkin menisi sinulla, niin en pahastuisi ollenkaan.


      • Mullakäviflaksijo
        ap. kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.

        Etkö nyt oikeen tajunnut tuota miehen pointtia..
        Miehet haluaa aloitteellisia naisia. Mitä istut ja ihmettelet? Rohkeasti käyt tarjolle:)
        Sieltä sitten jatkoille ja yhteistä elämää suunnittelemaan.


      • Tiedoksi vain kirjoitti:

        Väärin!!!!
        Kurkku pehmenee jääkaapissa.
        Kokemusta on. ;-)

        Juurekset pysyy paremmin kasassa ja makukin lieventyy sitten valmistettaessa se jälkikäteen :)


      • assssssss
        ap. kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi välittää siitä, millaista jollain miehellä on baarissa ? Ei se minua lohduta millään tavalla, että jotain miestä eivät naiset lähesty.

        Kuten jo sanottua, olen nainen, ja näinollen minun lienee olennaista verrata itseäni toisiin naisiin eikä suinkaan miehiin.

        Huvittaa vaan tuo kuva tuossa. Ilmeisesti ylläpito laittaa ne, eikä kirjoittaja voi itse laittaa kuvaa jutun koristeeksi. Jos olisit noin hyvän näköinen kuin tuossa, niin varmasti menisit kuin kuumille kkiveksille (kiville). Olwn vähän vanhempi mies, joka vastailen näihin esille nostettuihin juttuihin.


      • vuosin kokemus
        ------------ kirjoitti:

        Kai niille miehille voi jutella muutenkin ilman että tarvitsee "iskeä".

        Onpa sulla heikko itsetunto ja lisäksi olet itsekeskeinen ja omien sanojesi mukaan vielä ruma ja lihavakin, joten mietipä nyt vähän mitä voit tehdä asialle muuta kuin ruikuttaa.

        Useimmat (ukko)miehet alkavat näyttää vasemman kätensä nimetöntä, jos heille ihan mitä tahansa jutteleee. Vähän niin kuin siin mielessä, että etkö tajua minun olevan varattu.

        Ei ole kysymys kenenkään huonosta itsetunnosta, jos on tullut huomanneensa, että miehille tulee jostain syystä heti mieleen, että heitä ollaan iskemässä, vaikka puhuisi ihan yhtä jonnin joutavaa kuin voisi puhella jollekin naisille.

        Toki silti voi olla huono itsetunto, muttei se siitä järkevästä päätelmästä johdu - itsetunnon vauriot ovat syvemmällä.


      • sfkjgkflksf
        Iltaa vaan! kirjoitti:

        Oi voi - käytetty reikä -! Ei kai se sen ihmeellisempi kuin käytetty joku muu. Ja käytetyn muun käyttö ja muu siihen liittyvä onkin monelle omistajalleen ihan hebreaa, joten hyvää kannattaa etsiä, eikä todellakaan tyytyä ensimmäiseen muuhun!

        Kynitty kanaako siellä opettelee am-muumaan?


      • Ruokaa ämmä!
        klhlkhlkhlhlhlkh kirjoitti:

        Aivan totta. Voisitte miehet vaan hyväksyä sen, että naiset ja miehet OVAT ERILAISIA, ja heillä on erilaiset roolit. Ja miehen rooli nykyaikana vielä valitettavasti on olla se aktiivisempi osapuoli ja naiset vähän valikoivampia.

        Niin ja siihen naisen rooliinhan kuuluu sitten myös siivous, kokkaus, tiskaus ja lastenhoito, eikös vaan? Joko ollaan tasa-arvoisia tai sitten ei olla. Ja naiset näköjään eivät halua olla.


      • Seppo
        ------- kirjoitti:

        No jos pystyisit nyt ymmärtämään paremmin millaista miehillä on baareissa. Voi käydä ulkona vuosiakin eikä yksikään nainen koskaan lähesty. Ja aina kun mies menee yrittämään naista, asettaa siinä itsensä naurunalaiseksi ja halveksunnan kohteeksi, koska lähtökohtaisesti naiset eivät ole kiinnostuneita tuntemattomista miehistä (ellei ole ytm).

        Leikkaisitko mun pippelin irki


    • Mies1985

      Miehet tietävät etteivät naiset pidä miehistä joten harva kehtaa tulla yrittämään. Vaikka yritys 'onnistuisi' niin ei se naisen miniseksuaalisuus siitä miksikään muutu. Mies vain saa tylsää saamisseksiä jossa nainen on objekti ja ehkä parisuhteen jossa tekee jatkuvasti myönnytyksiä.

      • ap.

        "Miehet tietävät etteivät naiset pidä miehistä joten harva kehtaa tulla yrittämään. Vaikka yritys 'onnistuisi' niin ei se naisen miniseksuaalisuus siitä miksikään muutu. Mies vain saa tylsää saamisseksiä jossa nainen on objekti ja ehkä parisuhteen jossa tekee jatkuvasti myönnytyksiä. "

        Jaa, eipä sitä naisellekkaan taida olla tuon parempaa tarjolla miesten taholta, ainakin mitä on uskominen varsin monta parisuhdearkea elävää naista


    • mustispeppers

      Tervetuloa joukkoon, tajusin tämän jo 2-kymppisenä, ettei minulla ole sellaisia mahdollisuuksia kuin muilla. En ole terve, tosin, oon kuvitellut, ettei se päällepäin näkyisi ja muutenkaan en taida olla nätimmästä päästä :) Mutta siltikään, en miesten takia menetä elämäiloani, elämässä voi olla niin paljon muutakin kuin joku miehenretele :)

      • toya foot

        Oot varmaan ihan mukava ihminen ja ehkä olet oikeassa mitä sanoit itsestäsi, mutta haluat silti varmaan nähdä syyt sellaisina kuin ne sanot, mutta et oikeasti tiedä onko niilä syillä sittenkä niin paljon merkitystä kiuin luulet.
        En sanoisi miehenretale enkä naisenretale, on vain sopimattomia ja sopivia.
        Ja on totta että elämässä on muutakin kuin parisuhde, se on vain kuitenkin niin parhaimillaan parisuhde antaa paljon.
        Mitä ylipäätään ihmisestä näkee päällepäin, ei paljon mitään.
        Minä tosiaan toivon ettei kukaan menetä elämäniloaan yhtään kenenkään vuoksi


    • hamppusolmio

      Kolmekymppisenä ihminen on parhaimmillaan.

      Mutta mitä tarkoittaa jonkinverran lihonut?

      • 3+5

        Hyvä kysymys. Painon pudottaminen loppupeleissä tosi helppoa, ei vaan syö kuin elefantti. Mutta ei muutama ylimääräinen kilo kaikkia iskijöitä vie. Esimerkiksi hymyilevää ihmistä saattaisin lähestyä, mutta jos naama on koko ajan norsunv*tulla niin ei kyllä nappaa.


      • thereisnotevenonefre
        3+5 kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Painon pudottaminen loppupeleissä tosi helppoa, ei vaan syö kuin elefantti. Mutta ei muutama ylimääräinen kilo kaikkia iskijöitä vie. Esimerkiksi hymyilevää ihmistä saattaisin lähestyä, mutta jos naama on koko ajan norsunv*tulla niin ei kyllä nappaa.

        painonpudottaminenhan ei loppupeleissä ole ihan niin helppoa, kuin jättää syömättä. Syömättä jättämällä elimistö ajautuu ns. virranssäästötilaan eli kuluttaa tavallista vähemmän, koska ravintoakaan ei ole tarjolla. Oikea tapa laihduttaa on elämäntapa muutos, terveet elämäntavat ja riittävä määrä liikuntaa, loppuelämäksi. Tämä sen sijaan vaatii vahvaa motivaatiota asian puolesta ja oikeaa asennetta elämään, joita kaikilla ei välttämättä ole (ketään sormella osoittamatta. (And that was sarcasm.)).


      • Tää mies ei koske naiseen jos on yhtään ylimääiräistä paitsi oikeissa kohdissa. Se vaan tappaa halut. Ja ylipaino ei ole ainoa asia joka tappaa miehen halut......


      • --
        decuma kirjoitti:

        Tää mies ei koske naiseen jos on yhtään ylimääiräistä paitsi oikeissa kohdissa. Se vaan tappaa halut. Ja ylipaino ei ole ainoa asia joka tappaa miehen halut......

        Kunhan perustat perheen ja eukkos lihoo niin palaa sitten asiaan. Tai asia on jo nyt niin ja puhut vain haaveestasi.


      • seepra677
        3+5 kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Painon pudottaminen loppupeleissä tosi helppoa, ei vaan syö kuin elefantti. Mutta ei muutama ylimääräinen kilo kaikkia iskijöitä vie. Esimerkiksi hymyilevää ihmistä saattaisin lähestyä, mutta jos naama on koko ajan norsunv*tulla niin ei kyllä nappaa.

        lisäisin itse tuohon että kyllä se norsun naamakin voi yllyttää mutta jos oikein pahoja korahduksia päästää ja pitkäaikaisesti ,niin kyllä kai se silloin on vain luovuttava ajatuksesta norsunnaaman viehätyksestä.


      • missä ig
        decuma kirjoitti:

        Tää mies ei koske naiseen jos on yhtään ylimääiräistä paitsi oikeissa kohdissa. Se vaan tappaa halut. Ja ylipaino ei ole ainoa asia joka tappaa miehen halut......

        onpas sulla heikko libido!
        nainenkin syttyy vasta, kun on tavaraa oikeassa kohdassa, nimittäin tarpeeksi isot aivot, joita mies osa käyttää!


    • ...
    • Pakollinen

      Jonkinverran lihoneena.
      Siinähän se olikin. Taidat pitää enemmän herkkujen syömisestä kuin miehistä.

      • ihan ku kaikis se nainen ajattelis ku on syömäs,et kelpaanks mä kellee,oot aika yksinkertanen.


    • Evoluutio hoitaa

      Provo vai erittäin tyhmä ihminen? No joka tapauksessa hyvä, että olet yksin, jotta et pääse lisääntymään.

      • mitä tää nyt? kovin reiluu


      • gwae

        jos jälkikasvulla olisi yhtä vääristynyt mielikuva kuin alottajalla niin aivan oikein sanottu


    • JS

      ATN ja ATM... molemmat typeriä yleistyksiä.

      • JS

        Todella halpamaista ja sivistymätöntä luokitella ihmisiä jollekin tietyllä tasolle näiden oman seksuaalisen vetovoiman perusteella.


      • vcxvxcvxcvx
        JS kirjoitti:

        Todella halpamaista ja sivistymätöntä luokitella ihmisiä jollekin tietyllä tasolle näiden oman seksuaalisen vetovoiman perusteella.

        No enpä tiedä onko halpamaista taikka sivistymätöntä, mutta turhaa se kyllä on. Asettamalla itsensä tuollaiseen kategoriaan on mielestäni luovuttamista, joka heikentää mahdollisuuksia entisestään.


      • atm=atm=atm
        vcxvxcvxcvx kirjoitti:

        No enpä tiedä onko halpamaista taikka sivistymätöntä, mutta turhaa se kyllä on. Asettamalla itsensä tuollaiseen kategoriaan on mielestäni luovuttamista, joka heikentää mahdollisuuksia entisestään.

        Eikä heikennä, koska ATM.llä ei niitä mahdollisuuksia ole ollenkaan.

        Nollasta on paha huonontua.


    • Totta.

      Kukapa itseään kunnioittava mies,viitsisi kiinnostua ylipainoisesta lössykästä.

    • ie

      Voi voi voi. Ei se ole naisen lihavuutta, vaan rehevyyttä,mitä pitää naisella ollakkin tuossa iässä, eikä mikään nälkää nähnyt kuikula. Laita hymy huulille, niin vientiä on.

    • Rumalla naisella

      ei tee mitään

      • Saitoja noi Laihian

        Laihialaanen mies otti oikein ruman akan.
        Kaverit kysyy, notta minkätakia noin ruman otit?
        No kauneus katoavaista, RUMUUS SENKUN LISII!


    • ......

      oletko monellekkin rasiaasi jakanut ?

    • pidä pintasi

      Älä pode alemmuuskopleksia itse piden naisista josta ottaa kiinni eikä mitään luuviulua

    • Moi!

      Mun mielestä sun kannattaisi alkaa harrastaa liikuntaa.

      Itse käyn 2 x viikossa rastastamassa, 2 x viikossa tanssitunnilla ja kerran viikossa aerobic-tunnilla. Sen lisäksi että se lisää energisyyttä ja henkistä hyvinvointia, siitä tulee myös hyvä olo fyysisesti. Ja tästä taas seuraa iloinen olo, joka taas johtaa hyvään kierteeseen, joka ei ikinä lopu (muut ihmiset tulevat iloisiksi seurassasi, olet itsevarmempi jne.).

      Suunnittele itsellesi oma viikko-ohjelma (osta vaikka kuntosalijäsenyys ja ala käymään ohjatuilla tunneilla) ja toteuta sitä 2 kk, lupaan että huomaat eron!

    • Normaali

      Olet menettänyt vain itsetuntosi ja itsevarmuutesi.. Ei monikaan mies lankkua tahdo.. kankkua mieluummin ja kunnon otetta kavhvoista ;D

    • Järki hoi, hoi!

      Laihdutusbisneksen liikkelle laskema provo varmaankin. Näitä samoja, joilla koetetaan saada nainen tuntemaan huonommuutta kilojen tai muun ulkonäköseikan perusteella on tämä sivusto täynnänsä. Pillerinpyörittäjät tekevät rahaa sillä, että ihmisistä tulisi epätoivoisia ja he turvautuisivat kaikenmaailman laihdutuskuureihin ja kauneusleikkauksiin. TÄMÄ ON KOKO NÄIDEN PROVOJEN IDEA!

    • 55

      Tuleppa joensuuhun niin et tartte tiskillä norkoilla, varmasti vientiä löytyy.

    • sofeln

      Itse en missään langan laihassa kunnossa ole mutta kyllä aina on baarissa kysyntää! Se riippuu ihan omasta asenteesta ja olemuksesta. Kun on hyvillä mielin, hymyilee ja ottaa kontaktia miehiin eleillä ja avoimuudella niin ihan taatusti saa juttuseuraa. :)

      Ja kyllä se varmasti on miehillekin hankalaa tulla lähestymään naista joka yksin istuu pöydässä. Siinä on ihan samanlainen "itsensä nolaamisen vaara".
      Lähde siis kiertelemään baarissa ja etsi vaikka katsekontakteilla juttuseuraa. Eihän sitä tarvi aina suoraa mennä iskemään, kuten tuolla ylempänä jo sanottiinkin, vaan puhella muuten vain niitä näitä. Jos ilmenee että juttu ei lähde sen kummemin luistamaan niin eihän siinä kasvoja menetä vaan on vain sosiaalinen ihminen?

      Että jos koittaisit lähteä omaa asennetta ja olemusta korjaamaan? Edelleen toistan että pahimmassa tapauksessa mies on kolmen kympin ikään ehtiessään voinut saada satoja pakkeja, joten miksi olettaa että hän sun tapauksessa taas laittaisi itsensä likoon?
      Ei muuta kun hymyä nassuun vaikka ei niin hymyilyttäisikkään ja yritystä peliin. Vastavuoroisuus on kaiken A ja O. :)

      • Vaihteeksi fiksukinJ

        Tämä oli asiaa : )


    • olklahoma

      tietille baby tietiille

    • Näin tänään...

      Siis.. Koet olevasi ATN mutta et voi kelpuuttaa tasoistasi ATM seuraa?

      "Alemman tason miehiin en aio sekaantua. En ajatellut elää elämääni onnettomassa parisuhteessa miehen kanssa, jota en rakasta."

      Ööö.. Siis ihanko oikeasti tarkoitat että ATM ei ole rakastettavissa vain koska hänen "statusarvonsa" on alempi kuin toisilla miehillä? Ja jos sinä epäilet olevasi ATN niin eikö se samalla logiikalla tarkoita että sinä et ole rakastettava? (Ah mutta tietty koska olet nainen sinulla on OIKEUS rakkauteen)

      Itse olen hyvin selkeästi jotain muuta kuin ATN, jos sitä mitataan vaikka miesten kiinnostuksella. Vientiä on paljonkin, olen nätti ja älykäskin. En ole koskaan ollut viehtynyt YTM.. Aiemmin sellainen mies oli, mutta no, olin onneton. Parhaat suhteeni ovat olleet ATM kanssa. Nykyinen mies on kai kaikkien "virallisten" kriteerien mukaan ATM mutta minulle hän on parasta mitä olen koskaan kohdannut.

      Ja onhan se uskomatonta että naisenkin pitäisi uhrata jotain jotta saisi seuraa.. Siis haloo, oletko pahvi? Onhan se varmasti alkuun kiusallista tehdä aloite, varsinkin jos saa pakit. Mutta eikö se ole pieni hinta seurasta? Mieti tilannetta, että oman saamattomuutesi takia olet vanhana yksin? Mutta voit aina lohduttautua sillä faktalla, ettet nolannut itseäsi.

      Olet uskomattoman itsekäs, yksinkertainen ja piittaamaton ihminen. Se voi olla suurempi syy yksinäisyyteesi kuin ulkoiset tekijät. Jos olet nokka pystyssä ihmisten ilmoilla, kun kukaan ei heruttele sua, ni kuka sua haluaa tulla iskemäänkään? Älä ajattele että sinulla on oikeus saada hyvätasoinen mies, ajattele että sinulla on MAHDOLLISUUS onneen jonkun ihmisen kanssa. ATM ei ole viallinen, muuten kuin pinnallisten ja ahdasmielisten "normaalinmetsästäjien" mielestä.

      Hyi yök, hävettää olla nainen tälläisten takia!

      • Oikeaan osoitteeseen

        En kyllä ymmärrä, missä luki ettei ap:lle kelpaa ATM? Eikös tuo vaan todennut ettei KUKAAN lähesty baarissa.

        Ja miksi muka pitäisi hävetä muitten naisten takia? Kyllä maailmassa riittää kaikenlaisia ihmisiä, pitäisikö kaikkien typeryksien takia sitten hävetä koska on itse ihminen?

        Jokainen tyylillään, eikös?

        P:S. Koko aloitus on tehtailtu ja ruokkii täällä jo ennestään kiihkeää sukupuolten taistoa


    • Markkinoilta poistun

      Kerrassaan mahtavaa luettavaa! itse olenkyllästynyt näihin horonaisiin jotka elää jossain roolimaailmassa että mies tekee aloitteen ja sitten vielä leikitään vaikeasti tavoiteltavaa siihen päälle!

      Ja tämähän se on sitä tasa-arvoa, tietenkin itsekin haluat silloin kauluspaitoja silittäväksi kotiäidiksi?? ei toki… Tasa-arvo = minä,minä,minä…

      Itse olen tehnyt jo päätöksen että en varmasti yhtäkään aloitetta suomalaiselle naiselle tee ja ajatellut kärsiväni siitä vain itse kun vähä-älyisiä miehiä näyttää riittävän. Jos kaikki miehet käyttäytyisi kuten allekirjoittanut niin naisten lutkailu loppuisi tai kuoltaisiin sukupuuttoon, ja voi olla että sukupuutto koittaisi joka tapauksessa.

      Mitä vähemmän miehet tekee aloiteita sitä vähemmän naiset horoilee ylimielisyydellään, se on tietenkin ikävää että toisen yksilöt kärsivät siitä etusialla kun miesten vonkaaminen pitäisi loppua tasapuolisesti kaikista ”luokista” ja varsinkin tästä 18-28v naisten ikäryhmästä jossa häiriökäytös on prosentuaalisesti suurimmillaan.

      • näin se on

        asiaa!


    • 3er4

      kyllä ne metsässä joutuu poimimaan ne huonotkin marjat eli kun käyn kapakissa ja menen sinne kun haluan naisen, niin otan kainaloon mitä milloinkin, varatut etusijalla kun haluavat napittoman panon. snkutkin käy kunhan eivät soittele kovin usein perään koska olettehan naiset huomanneet että ravintolapokasta tulee väkisin vaan kaveri joka ei enää paina sinua mutta on erikoisen kiinnostunut kaveristasi miksikähän

    • Tiiskuttaja

      Älä välitä! Sama juttu se on monilla. Jostain kumman syystä mua karsastaa miehet, ne lihamarkkinoiden alennusmyyntivonkaajatkin. Olen kait pelottavan "jotain".
      Suht sutjakka, suht nätti, kait liian verbaali, tavoittamatonko? Olet sinä sit mitä tahansa, pysy pois kapakoista! Siellä kait pitää sulautua massaan ollakseen jotain! Ole baarien tapetinvärinen kuin kaikki muutkin, vasta sitten sinuun otetaan kontaktia!

    • Tyttönen_82

      Totean saman mitä mustispeppers: kaikilla naisilla ei todellakaan ole mitään hillitöntä menekkiä miesrintamalla. Vaikka olisit nuori ja hoikka etkä edes mikään löylyn lyömän näköinen, mutta jos karismaa ja "sitä jotakin" ei ole, niin ei ole pelkoa että joku lähestyisi. Silloin tällöin joku 20-30 vuotta vanhempi saattaa tulla tekemään tuttavuutta. Ja nyt siis tarkoitan nimenomaan baareja.

      Olen samalla linjalla, että yksinolo on loppujen lopuksi ihan mukavaa. Pystyn hyvin kuvittelemaan eläväni elämäni ilman miestä, satunnaisia piristyksiä tietysti kaipaa silloin tällöin. Toisaalta pystyn näkemään itseni hyvin parisuhteessakin. Kumpikin tuntuu yhtä hyvältä vaihtoehdolta. Monta vuotta jaksoin surra parisuhteen puutetta, mutta viimeisen 2-3 vuoden aikana olen alkanut päästä asian yli eikä se tunnu ollenkaan pahalta enää. Pidän edelleen silmät auki sopivien miesehdokkaiden suhteen, mutta en todellakaan odota löytäväni miestä. Jos sellainen ihme tapahtuisi, se on vaan hyvää tuuria sitten.

      • jos et vaan halua?

        Aina kun sanotaan tuo monesti kuultu "vaikka joku olis nuori kaunis ja hoikka mutta se jokin puuttuu" niin tuleepahan vaan mieleen että se jokin saattaa olla heterous. Mitäs matkitte pää stereotyypin mallia jos ei todellisuudessa edes kiinnosta? Miehet eivät epäröi käyttää sitä h sanaa toisista miehistä mutta naiset tuntuvat välillä olevan kaikki automaattisesti porukalla heteroita ja sitten nämä tietyt henkilöt joilta puuttuu "se jokin" istuvat ja ihmettelevät mitä haluavat ja miksei oikein kiinnosta tehdä mitään. Sitten kun ollaan jopa parisuhteessa asti niin ollaan jatkuvasti kuin "perseeseen ammuttu karhu" mutta kun teeveessäkin niillä on miehet "ja eihän tämän helppoa varmaan kuulu ollakkaan". Tämä oli pelkkä teoria jota olen joskus aikani kuluksi miettinyt ilman sen suurempaa merkitystä. Niin ja onhan homo miehetkin monesti teknisesti hyvän näköisiä niin kai se nyt sitten toisinkin päin menee mutta tälläinen seikka monesti ohitetaan varsinkin kun ollaan vielä nuoria "joilta puuttu se jokin".


    • raa-asti

      Meinasin ottaa tosissani, mutta sitten huomasinkin että suurin osa vastaajista on todennäköisesti niitä, jotka roikkuvat rööki suussa baarin jakkaralla hiprakassa ja yrittävät etsiä sitä yksinäisyyden karkoittajaa puhtaasti pinnallisten ominaisuuksien avulla (ja sen, kuinka hyvin toinen pystyy sukupuolisesti tyydyttämään toisen).

      Olisikohan netissä parempiakin foorumeita, joihin voisi mennä tappamaan aikaa?

      • Lakimiesnainen

        Baarijakkaralla tupakka suussa? Mikä maa?


      • fuufuufuufuu

        samaa miettinyt useasti


    • weiogjieworgj

      lihavuutesi on oma valintasi tai laiskuuttasi, voit aivan hyvin laihduttaa jos se on siitä kiinni. Vastausviestien perusteella kyllä näyttää että olet luonnevikainenkin, sille onkin vaikeampi tehdä mitään...

      • jenkki.,,

        Huvittavaa kuinka kaikki nämä suppeamieliset, yleensä hoikat tai normipainoiset, terveys_hullut_, sekä ylimieliset laihdutuksessa onnistuneet kuuluttavat kaikkialla kuinka lihava on laiskuuttaan lihava ja yksinkertaisesti tällaisen ihmisen pitäisi vain kaikessa 'yksinkertaisuudessaan' laihduttaa, niin ei olisi mitään valitettavaa siitä ettei miehet tule baarissa juttelemaan.

        Kunpa asia olis noin yksinkertanen kaikilla. En väitä että lihavalla on tekosyy pysyä lihavana - otan vain jokaisen seikan huomioon joiden jälkeen tiedän, ettei laihduttaminen lihavasta ole kaikille oikeasti helppoa ja vaan laiskuudesta kiinni
        Ei ole normaalia syödä koko ajan kulutustaan enemmän - jos on kunnolla ylipainonen, siihen kuuluu Varmasti muutakin. Esimerkiksi ei ole ihmisen oma vika, jos hänet on lapsesta asti opetettu syömään pelkkää rasvaista ja sokerista paskaa. Tällöin tietynlaisesta ruuasta on tullut jo tottumus, jolloin ruokavalion muutos tulee erittäin suureksi, haastavaksi päivittäiseksi muutokseksi, jota kuka vaan ei pysty hetkessä omaksumaan, sillä tottumukset ja etenkin addiktio sokeriin yms. on verrattavissa esim. nikotiiniriippuvuuteen.

        Monet lihavat ovat myös tunnesyöppöjä, jolloin ruoan napostelemisen lopettaminen laittaa ihmisen kohtaamaan omat negatiivisetkin tunteensa jolloin syömättä jättäminen on tunne-tasolla erittäin rankkaa(ihmiselle joka on tottunut kompensoimaan negatiivisia tunteitaan ruualla), sekä tällöin ihminen joutuu myös luopumaan esimerkiksi sokerin tuomasta hyvänolontunteesta, joka on joillekkin terapeuttinen - kun kaikille tässä maailmassa oikeita terapeutteja ei riitä eikä suurimmalla osalla ole varaakaan - sekä sokerin energiaboostista jos on sokeriaddikti, sokerin puutos tuo väsymystä ja masennusta, jotka ovat kuuluisia tunteita tai tunnetiloja jotka just usein laukasee etenkin tunnesyöpön syöpöttelyn. (Pystyisitkö sinä kahvi-riippuvainen noin vain lopettamaan kahvin juonnin? :O)

        Itse olen myös tunnesyöppö, olen ollut suurimman osan elämästäni normaalipainoinen (bmi:nä 21-22) mutta sairastuin masennukseen pari vuotta sitten. Olin yksin kotona sairaslomalla ja ainoa iloni oli sokeriset paskaruuat, ilman niitä tuskin olisin elossakaan enää. Oon onnistunut palaamaan normaalipainoiseksi masennuksen lievettyä, mutta edelleen on vaikeuksia pitää näpit erossa herkuista, sillä ei haluaisi kohdata välillä poksahtavaa pahaa oloa, eikä kokoajan ole jotakin muuta tekemistä niiden unohtamiseen.

        Olin ennen samanlainen tuppimielinen arvosteleva hölmö niinkuin tämä yllä oleva kommentoija, onneksi tiedän nyt paremmin. :-) Enkä tuomitse ulkonäön perusteella enää samalla tavalla.


      • jenkki.,,
        jenkki.,, kirjoitti:

        Huvittavaa kuinka kaikki nämä suppeamieliset, yleensä hoikat tai normipainoiset, terveys_hullut_, sekä ylimieliset laihdutuksessa onnistuneet kuuluttavat kaikkialla kuinka lihava on laiskuuttaan lihava ja yksinkertaisesti tällaisen ihmisen pitäisi vain kaikessa 'yksinkertaisuudessaan' laihduttaa, niin ei olisi mitään valitettavaa siitä ettei miehet tule baarissa juttelemaan.

        Kunpa asia olis noin yksinkertanen kaikilla. En väitä että lihavalla on tekosyy pysyä lihavana - otan vain jokaisen seikan huomioon joiden jälkeen tiedän, ettei laihduttaminen lihavasta ole kaikille oikeasti helppoa ja vaan laiskuudesta kiinni
        Ei ole normaalia syödä koko ajan kulutustaan enemmän - jos on kunnolla ylipainonen, siihen kuuluu Varmasti muutakin. Esimerkiksi ei ole ihmisen oma vika, jos hänet on lapsesta asti opetettu syömään pelkkää rasvaista ja sokerista paskaa. Tällöin tietynlaisesta ruuasta on tullut jo tottumus, jolloin ruokavalion muutos tulee erittäin suureksi, haastavaksi päivittäiseksi muutokseksi, jota kuka vaan ei pysty hetkessä omaksumaan, sillä tottumukset ja etenkin addiktio sokeriin yms. on verrattavissa esim. nikotiiniriippuvuuteen.

        Monet lihavat ovat myös tunnesyöppöjä, jolloin ruoan napostelemisen lopettaminen laittaa ihmisen kohtaamaan omat negatiivisetkin tunteensa jolloin syömättä jättäminen on tunne-tasolla erittäin rankkaa(ihmiselle joka on tottunut kompensoimaan negatiivisia tunteitaan ruualla), sekä tällöin ihminen joutuu myös luopumaan esimerkiksi sokerin tuomasta hyvänolontunteesta, joka on joillekkin terapeuttinen - kun kaikille tässä maailmassa oikeita terapeutteja ei riitä eikä suurimmalla osalla ole varaakaan - sekä sokerin energiaboostista jos on sokeriaddikti, sokerin puutos tuo väsymystä ja masennusta, jotka ovat kuuluisia tunteita tai tunnetiloja jotka just usein laukasee etenkin tunnesyöpön syöpöttelyn. (Pystyisitkö sinä kahvi-riippuvainen noin vain lopettamaan kahvin juonnin? :O)

        Itse olen myös tunnesyöppö, olen ollut suurimman osan elämästäni normaalipainoinen (bmi:nä 21-22) mutta sairastuin masennukseen pari vuotta sitten. Olin yksin kotona sairaslomalla ja ainoa iloni oli sokeriset paskaruuat, ilman niitä tuskin olisin elossakaan enää. Oon onnistunut palaamaan normaalipainoiseksi masennuksen lievettyä, mutta edelleen on vaikeuksia pitää näpit erossa herkuista, sillä ei haluaisi kohdata välillä poksahtavaa pahaa oloa, eikä kokoajan ole jotakin muuta tekemistä niiden unohtamiseen.

        Olin ennen samanlainen tuppimielinen arvosteleva hölmö niinkuin tämä yllä oleva kommentoija, onneksi tiedän nyt paremmin. :-) Enkä tuomitse ulkonäön perusteella enää samalla tavalla.

        Enkä todellakaan tarkoita että ylipainoisesta ihmisestä pitäisi pitää viehättävinä yms. vaan pointtina oli ettei laihduttaminen ole niin yksinkertainen ja helppo asia kaikille. Parin hölmön lauseen kirjoittaminen anonyymina netissä sen sijaan on erittäin helppoa. :-D


      • hyvännäköiset
        jenkki.,, kirjoitti:

        Huvittavaa kuinka kaikki nämä suppeamieliset, yleensä hoikat tai normipainoiset, terveys_hullut_, sekä ylimieliset laihdutuksessa onnistuneet kuuluttavat kaikkialla kuinka lihava on laiskuuttaan lihava ja yksinkertaisesti tällaisen ihmisen pitäisi vain kaikessa 'yksinkertaisuudessaan' laihduttaa, niin ei olisi mitään valitettavaa siitä ettei miehet tule baarissa juttelemaan.

        Kunpa asia olis noin yksinkertanen kaikilla. En väitä että lihavalla on tekosyy pysyä lihavana - otan vain jokaisen seikan huomioon joiden jälkeen tiedän, ettei laihduttaminen lihavasta ole kaikille oikeasti helppoa ja vaan laiskuudesta kiinni
        Ei ole normaalia syödä koko ajan kulutustaan enemmän - jos on kunnolla ylipainonen, siihen kuuluu Varmasti muutakin. Esimerkiksi ei ole ihmisen oma vika, jos hänet on lapsesta asti opetettu syömään pelkkää rasvaista ja sokerista paskaa. Tällöin tietynlaisesta ruuasta on tullut jo tottumus, jolloin ruokavalion muutos tulee erittäin suureksi, haastavaksi päivittäiseksi muutokseksi, jota kuka vaan ei pysty hetkessä omaksumaan, sillä tottumukset ja etenkin addiktio sokeriin yms. on verrattavissa esim. nikotiiniriippuvuuteen.

        Monet lihavat ovat myös tunnesyöppöjä, jolloin ruoan napostelemisen lopettaminen laittaa ihmisen kohtaamaan omat negatiivisetkin tunteensa jolloin syömättä jättäminen on tunne-tasolla erittäin rankkaa(ihmiselle joka on tottunut kompensoimaan negatiivisia tunteitaan ruualla), sekä tällöin ihminen joutuu myös luopumaan esimerkiksi sokerin tuomasta hyvänolontunteesta, joka on joillekkin terapeuttinen - kun kaikille tässä maailmassa oikeita terapeutteja ei riitä eikä suurimmalla osalla ole varaakaan - sekä sokerin energiaboostista jos on sokeriaddikti, sokerin puutos tuo väsymystä ja masennusta, jotka ovat kuuluisia tunteita tai tunnetiloja jotka just usein laukasee etenkin tunnesyöpön syöpöttelyn. (Pystyisitkö sinä kahvi-riippuvainen noin vain lopettamaan kahvin juonnin? :O)

        Itse olen myös tunnesyöppö, olen ollut suurimman osan elämästäni normaalipainoinen (bmi:nä 21-22) mutta sairastuin masennukseen pari vuotta sitten. Olin yksin kotona sairaslomalla ja ainoa iloni oli sokeriset paskaruuat, ilman niitä tuskin olisin elossakaan enää. Oon onnistunut palaamaan normaalipainoiseksi masennuksen lievettyä, mutta edelleen on vaikeuksia pitää näpit erossa herkuista, sillä ei haluaisi kohdata välillä poksahtavaa pahaa oloa, eikä kokoajan ole jotakin muuta tekemistä niiden unohtamiseen.

        Olin ennen samanlainen tuppimielinen arvosteleva hölmö niinkuin tämä yllä oleva kommentoija, onneksi tiedän nyt paremmin. :-) Enkä tuomitse ulkonäön perusteella enää samalla tavalla.

        mikähän siinä on että ylipainosella ihmisellä on kauniimmat kasvon piirteet kuin laiholla tai normaali painosella ja tämä pitää paikkansa ainaki naisissa .


    • neulatyyny..

      Saman kylän, tai kaupungin miehet kyllä aika pian tietävät, että kuka on se kaikki läpikäynyt nainen ja mielenkiinto voi vähän lopahtaa.

    • wefghnj

      Luin läpi viestiketjun ja ehkä ymmärränkin miksi olet yksin eikä kukaan lähesty, sillä torjuvuus huokuu jo kaikesta mitä vastaat niille jotka yrittävät luoda kanssasi keskustelua. Miksi? Olisiko mahdollista että pohtisit motiivejasi ärsyyntyä ihan likimain tyhjästä, sillä sitähän on myös baarielämä, jota tunnut pitävän ainoana areenana löytää miesseuralainen itsellesi. Elämässä on paljon muuta mikä voi tutustuttaa ihmiset toisiinsa ja niinkuin tuo sinulle vastannut mies koettaa valaista, myös miehet kokevat aivan samaa yksinjäämisen ja torjutuksi tulemisen angstia.

    • kyllä viinaa riittää

      Miksi pitää olla tuollainen asenne baarissa että kun juttelee vastakkaiselle sukupuolelle (ja teidän tilanteessa vieläpä juttelun aloittamisesta oli kyse) että seksiähän tässä haetaan ja toivottavasti kaikki sen nyt huomaa? Aivan turhaa stressiä lisää tuollainen asenne. Voihan siellä baarissakin tai missä nyt käyttekään olla kivaa ilman että se ainoa tarkoitus on valmiiksi suunniteltu jatko seksin merkeissä. Ehkäpä tämä on homomainen asenne mutta tuo täysvonkaus ilman mitään muuta tarkoitusta on vastenmielistä ja toisen osapuolen täyttä nollaamista siinä oman nollaamisen ohella. Ja jos käy niin käsittämättömän murheellisesti että yöllä huomaatkin vain päätyneesi yksin kotiin niin olet arvoton ihmisraunio joka ei ansaitse mitään eikä ketään? Mistä salkkareista te näitä "normaalin" elämän malleja matkitte?

    • jhlkjhiuhioh

      Epävarmat miehet saa paljonkin pakkeja baarissa. Olin jokus epävarma naisten iskemisen suhteen mutta enään en ole. Oon saanu niin monet pakit ettei enää edes kiinnosta yhdet pakit(tosin en oo saanu pakkejakaan enää pitkiihin akoihin).

      Naisilla taas ei ole mitää tollasta taito juttua tossa naisten iskemisessä niin paljoa kuin miehillä. Ruman nainen on ruma, niin surullista kun sen onkin.

      Jos sen sijaan olet ruma koska olet lihava johtuu se siitä että olet luuseri joka ei jaksa laihduttaa. Lähes 100% lihasvista naisista mitä tiedän on pohjimmiltaan laiskoija luusereita.

    • kilttipoju81

      No voi.. :-( Mutta itse olen ajatellut, ettei baareista edes löydä kumppania, siis ainakaan pysyvää?? Oletko ajatellut hakea jostain muualta?? Minäkin olen eron jälkeen ollut yksin kohta 3- vuotta!! En oikeastaan kyllä ole hakenutkaan ketään sen kummemmin, mutta kyllä sitä joskus haluaisi sen elämänkumppanin :-) Baareissa en itse kyllä käy... Minulla on myös sellanen tunne, että kukaan ei ole enää kiinnostunut minusta!! Ei kukaan missään koskaan tule oikein edes juttelemaan?? En kyllä tiedä miksi?? Ehkä sitä on itse sitte niin ujo, ettei uskalla mennä puhumaan kenellekkään.. Se on tuo oma itsetunto saanut niitä kolhuja, ni ajattelee ettei mua kukaan huoli... Et ole yksin :-)))

    • hhehe

      taitaa olla parempi tuon aloitusviestin kirjoittajan ruveta laihduttamaan :)
      itse olen jo 42 vuotias mies mutta timmissä kunnossa. Eikä tarvi vongata naisia...
      kyllä se vaan ulkoinen olemus tuo vastakkaista sukupuolta juttusille.

      • kilttipoju81

        Laittaisit edes kuvan, kun noin leuhkit!!! En minäkään leuhki, vaikka olen ammattiurheilija!!!


    • moi et sää hassummalta kuullosta .
      mää ainaski oon kunnon mies en viihy kapakoissa.

    • nainen_34v

      Se nyt vaan on niin, että jos et itse arvosta itseäsi niin ei muutkaan sitä tee. Ei edes miehet. - Opettele pitämään itsestäsi. :)

    • Kaunis Nainen

      Miksi et hae seuraa netistä? Siellä ne parhaimmat miehet ovat! Olen tavannut mieheni netin kautta. Hän on komea, varakas, älykäs, uskollinen, ei juo, eikä polta, rehellinen, luotettava ja jne.. Hänen kaltaistaan ei tapaa baarissa. En oikein usko, että baarista voisi tavata hyvää miestä.

      Sanoit menettäneesi markkina arvon, kun olet kolmekymppinen. Ei se ole vielä iästäsi kiinni, vaan sinusta itsestäsi. Jos et itsekään pidä itsestäsi, niin se valitettavasti näkyy läpi. Ihmisen pitää rakastaa itseään eniten maailmassa ja viihtyä itsensä kanssa.

      Minä olen 35 vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa. Tilanne ei ole miksikään muuttunut 15 vuoteen. Nyt vain on erona se, että rajusti nuoremmat miehet pyrkivät seuraan.

    • sdgsghs

      Oletko rikas. Jos olet tehnyt hieanoa 3kymppiseksi niin kyllä joku sut ottaa. Jos oot vetänyt lonkkaan niin sit oot ATN.

    • dggf

      Minkä näköinen naamasi on? Siitähän kaikki on lopulta kiinni, kunhan painoindeksi ei ole ihan kauheasti yli 28.

    • daemontools82

      No voi voi. Muakin harmitti kun tajusin etten saisi sitä omaa tupaa ja perunamaata kun täytän 30. Ei olisi kahta lasta, hyvää autoa ja menestyvää, mutta minua rakastavaa, vaimoa. Nuorten vikana tuntuu olevan se, että ei tajuta television ja elokuvien olevan fantasiaa. Sitä vaan sokeana mennään päivästä päivään ja kuvitellaan, että jonain päivänä joku Brad Pitt tulee hakemaan sieltä Siwan kassalta.

      Vitut. Ei elämästä kannata stressata, yrittäisitte nyt hyvät ihmiset ymmärtää sen. Jos haluaa seuraa, niin menee baariin ja vähän uittaa viehettä. Jos käy hyvin, niin pääsee saatille. Jos ei, niin seuraavalla kerralla uutta yritystä.

      Kyllä sää AP vaikutat ihan helvetin pinnalliselta pikkuhuoralta. Se on ehkä rumasti sanottu, mutta rehellisesti. Jokainen tallaa elämänsä miten parhaakseen näkee, mutta jos susta tuntuu ettei oo menekkiä niiden Deppien tai Pittien kanssa, niin silloin sitä ei ole. Sä oot ainutkertainen, ihan niinku kaikki muutkin. Yritä ny ymmärtää, että miehet on ihan yhtä epävarmoja ittestään ku naisetkin. Kukaan ei halua tulla torjutuksi ja jos tulee, niin se syö itsetuntoa. Skarppi kaveri kuitenkin osaa suhteuttaa asiat. Eli jos neiti ei-niin-nätti ei saakaan vastakaikua siltä baariin eksyneeltä Jere Karalahdelta, niin so not. Ja jos ylipäätänsä ajattelee niitä baareja, niin ei niissä kauniit ihmiset pyöri. Baareissa ollaan, imho, viinan ja mahdollisen seuran vuoksi.

      Elämä on elämää, ei fantasiaa.

      • *****

        paska keskustelu trololololooool


    • Itse ajattelin aikaisemmin samalla tavalla, mutta muutin ajattelutapani. Kyllä "se oikea" joskus sattuu kohdalle joko baarissa tai sitten muualla. Pääasia on, että olen terve, minulla on ystäviä ja läheiset välit perheeseeni ja sukulaisiini. Muista asioista en voisi olla onnellisempi =)

    • tulipahan mieleen...

      Mulle tuli mieleen, että oiskohan omassa asenteessasi se vika? Jos istuu nyrpeän näköisenä eikä tee itse minkäänlaista aloitetta, aika helposti jää yksin, ellei ole baarin ainoa nainen tai mikään missi. Sinusta luultavasti huokuu asenne "en kelpaa kellekään". Ala arvostaa itseäsi, niin sinusta alkaa säteillä positiivisuus ja varmasti joku mukava mies vielä huomaa sinut. :)

    • 12+8

      Ap vaikuttaa koppavalta omaan napaan tuijottajalta. Hänellä ei ole erityisen ystävällinen ja empaattinen ote ihmisiin.

      Asenne on suurin este. Hän istuu kuin prinsessan tornissaan koppavana ja oottaa että joku ihana mies tulis tekemään itseään tykö.

      Sen sijaan hän voisi jutella esim. pöydässään istuvan miehen kanssa tai mennä tekemään tuttavuutta jonkun baaritiskillä istuvan kiinnostavan miehen kanssa. Mutta ei - hän on liian hyvä sellaiseen.

    • Exxon Valdez

      Moni KIM,joilla ei ole vielä lapsia.Olisi hyvin kiinnostunut sinusta,mikäli ei ole sinulla vielä omia.Suuntaa katseesi 40 KIM:iin,useimmiten näillä on jo omistusasunto,taikka useampia.Ovat olleet työelämässä jo vuosia,osa voi olla potkittu firmasta ulos "firman ulkoistamisen" takia.
      Kysele hienovaraisesti lisää,mikäli KIM kertoo vaikkapa asumismuodostaan.
      Jos KIM suostuu kertomaan omistavansa asunnon tai parikin,useimmiten nämä KIM:it toteavat sinun udellessa asunnon kokoa jne. olevan vain jokin "opportunisti".
      Monesti nämä KIM:it näkevät jo kättelyssä onnenonkijat,jos olet ovela sekin paljastuu ajankuluessa.Mikäli KIM ei ole aivan tyhmä.

    • Itsetunto=seksikkyys

      Kyllä se sama ongelma on kauniilla ja hoikilla naisilla, jotka haluavat miesten tekevän aloitteen. Suomessa pariutuminen on naisten, viinan tai ystäväpiirin varassa :( Minä odotan sitä miestä, joka haluaa minuun tutustua niin paljon että uskaltaa tehdä sen aloitteen tai sitten sillä on niin hyvä itsetunto, ettei se ole isokaan asia tulla juttusille.

    • "Ja en todellakaan aio mennä itse yrittämään ketään. Se tästä nyt vielä puuttuu, että tekisin itseni naurunalaiseksi ja yleisen halveksunnan kohteeksi yrittämällä iskeä miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta. Ja näitä miehiä ovat ilmeisestikin aivan kaikki."

      Tuossa kiteytyy syy siihen miksi olet sinkku. Miksi miesten pitää aina yrittää ja naisten ei? Tiedätkö että miehet joutuvat kokemaan yhtälailla torjuntaa joten miksi sitten naisten ei pitäisi kokea? Naisilla on niin helppoa, ei tarvi kuin vaan odottaa että joku tulee juttelemaan kun miehet tekee työt. Näin on asia suurimmaksi osaksi. Riko rajojasi ja mene rohkeasti juttelemaan miehille. Tuskin sua kukaan alkaa siinä tilanteessa halveksumaan. Jos ei yritä ei mitään koskaan onnistu saavuttamaan. Kokeile myös nettiä treffipuolta.

    • KUKAAN nainen ei ole ATN. Se on selvää, että kolmekymppisenä kunnostaan huolta pitämättömät naiset eivät enää kelpaa yhden yön panoiksi baarien komeimmille miehille, kuten vielä parikymppisenä kelpasivat. Senpä takia heidän vain pitää säätää oma tasonsa sopivaksi, eli alkaa katselemaan tavallisia miehiä. Tiedän, kuulostaa varmasti naisen korvissa kamalalta, tyytyä nyt tavikseen. Elämä on.

    • Jimbo12

      Jo vain. 30-naiset ole mitään, puhumattakaan 20-naisista. Ne todelliset miehet ei koskaan mene ton mukaan. Jos koet, että olet hyljitty "vanhuutesi" mukaan, niin anna noiden urpeloiden mennä. Olet ihana Nuori nainen. Kuuntele ja kuuntele, et hätiköi. Ja odota kun olet 40 , silloin kaikki haluavat sinut.

    • hyvää odotellessa

      Entä jos löydät sen jolle kelpaat ,se haluaa sua? Mietitkö sittenkin niitä miehiä jolle ei kelpaa kolmekymppinen hieman lihava nainen? Älä katkeroidu, sitten on vaikeampi palata taikaisin entiseen. Älä myöskään anna muiden ihmisten määritellä sun kauneuttaus. Pyri myöskin pois siitä että sun itsetuntos olisi riippuvainen muiden kommenteista sun ulkonäköön koskevissa jutuissa. Tutkistele itseäsi. Ei ole olemassa mitään standardimittaa ulkoiselle kauneudelle, se on katsojan silmässä. Toivottavasti mun kirjoitus ei vaikuta sekavalta, haluan ettet ole tyytymätön itseesi.

    • kelebaetil

      "Minä, minua, minut" yms. Kun näkemällä (todennäköiseti aika suurtakin) vaivaa huomaat, että maailmassa on muitakin ihmisiä, joilla on (onpas yllätys) myös tunteita, niin pääset ainakin vähän eteenpäin.
      Jonkin verran lihonnut? Salille go ja älä syö yöllä, äläkä napostele telkkarin ääressä.
      Ja älä kuvittele että ketään baarissa kiinnostais, menetkö tutustumass jonkun kanss vai et. Et ole ainoa niin omiin asioihin keskittynyt.

    • nainen.

      Minua lähestyy varmasti epätoivoiset. ;) Vähemmän epätoivoiset eivät lähesty ketään useinkaan, ehkä on lähestyttävä itse aiheutti pahennusta tai ei. :)

    • porinmies4ov

      väärä paikka väärä aika väärä porukka,normi tunne siks en viihdy baaris

    • HIRSINÖÖRI 1

      Nyt sun pitäs tajuta se että et oo vielä vanha mutta tuolla asenteella et ikinä saa miestä ikinä .. ja jos sulla ittellä ei oo haluakaan mennä jutteleen kenenkään miehen kans ...
      Aatteleppa sitä että joku mies tulee sun luo ja kyseenalaistaa oman egonsa ja tulee torjutuksi juuri siksi ettet haluu tutustua häneen ...nyt kuule lusikka kauniiseen käteen ja pikkusen asennemuutosta niin sullakin miehiä ...

      • Ego-isti

        Miksi ihmisen ego tulee uhatuksi, jos joku täysin tuntematon ihminen torjuu lähestymisyrityksen?


    • Tervehdys Sinulle "entä sitten" -Ihanainen!

      Ellet halua kuulla jo ikääntyneen naisen ajatuksia, voit jättää lukematta. Kirjoitustasi pidettiin niin kiinnostavana, että se oli nostettu etusivulle. Siksi haluan kommentoida sitä, ja toivottavasti onnistun antamaan jotain ajattelemisen aihetta.

      Luulen, että sinä olet menettänyt itseluottamuksesi, etkä juuri nyt itse pidä itsestäsi.
      En ihmettelisi sitä, jos olet seurannut kaikista tuuteista tulvivaa informaatiota siitä, millainen naisen pitäisi olla markkinatalouden normien mukaan. Totta, jotkut miehet haluavat naisen vain koristeeksi rinnalleen tai kauniin, ehkä hyödyllisenkin käyttöesineen. Mutta haluaisitko sinä sellaisen miehen? Jos haluat, ryhdy kiireesti laihduttamaan ja muokkaamaan itseäsi. - Ellet, muuta omaa asennettasi.

      Katso itseäsi peilistä ystävällisin silmin ja mieti, mitkä ovat sinun parhaat puolesi. Pitäisikö vaihtaa jotain, asusteita, meikkiä tai kampausta, jotta mielialasi kohenisi ja voisit paremmin hyväksyä itsesi? Mieti, mikä sinussa on kauneinta ja miten voisit tuoda ne puolet entistä paremmin esille. Kun tunnet olosi hyväksi ja hyväksyt itsesi, muutkin arvostavat sinua enemmän. Kokeile, ellet muuten usko.

      Jää huonona päivänä kotiin, ellet luule piristyväsi muiden seurassa baarissa. Unohda myös "tosi tarkoituksella, haku päällä" -ajatus ja lähde tapaamaan ihmisiä ja pitämään ihan muuten vaan hauskaa.

      Jos katselet avoimin silmin ja mielin ympärillesi, huomaat varmaan monia sympaattisen oloisia ihmisiä, joiden kanssa saattaisi olla mukava jutella.
      Mikset antaisi katseittenne kohdata, ja ehkä herättää hymyn tai pienen pilkkeen silmäkulmaasi?
      Mikset voisi välillä jutella vaikka jonkun sellaisen ihmisen kanssa, jolta et halua yhtään mitään? Joku sivusta seuraava saattaa kiinnostua sinusta, ja ehkä uskaltaa paremmin lähestyä sinua - ellei heti, niin seuraavalla kerralla. Tai olet ehkä saanut kuulla jotain uutta, ja olet keskittynyt vähäksi aikaa muuhun kuin oman tilanteesi pohtimiseen. Olisiko sekään paha asia?
      Mikset voisi esittää jollekin lähellä olevalle ohimennen kysymystä, joka nousee mieleesi? Ihan mitä vaan, mieluummin ystävällisesti.

      Itse olen ehtinyt jo useampia kertoja kuvitella, ettei minua enää huomattaisi, ei varsinkaan naisena, ja seuraani saatettaisi vieroksua, kun sattumoisin olisin jossain sellaisessa ympäristössä, joka luetaan nuorempien maailmaan kuuluvaksi. Huomaan uudelleen ja uudelleen erehtyneeni. Onneksi. Viimeksi eilen tapasin suuren joukon ennestään vieraita ihmisiä yhdessä vapaamuotoisessa iltatilaisuudessa. En ole koskaan ollut omasta mielestäni kaunotar, eikä ikä ole tehnyt minua yhtään kauniimmaksi, mutta useimmiten seuraa on ollut tarjolla, ainakin mukavaa juttuseuraa. Joku saattaa houkutella jatkoille - usko tai älä - edelleenkin. Olen kiinnostunut ihmisistä ja kaikenlaisista asioista, en halua arvostella enkä tuomita ketään, arvostus luultavasti heijastuu katseestani - sekä se, että hyväksyn itseni kaikkine hyvine ja huonoinen puolineni. Unohdan itseni, kun keskityn muihin. Se saa minut viihtymään ja luultavasti myös ainakin osan lähelle osuvista ihmisistä.

      Lopuksi lempiajatelmiani:
      Elämä on täynnä mahdollisuuksia, jotka ovat usein taitavasti naamioituneet ongelmiksi.
      Iloitaan siitä hyvästä mitä elämä tarjoaa, eikä yritetä aina vaatia enempää.
      Hymyile, niin elämä hymyilee sinulle!

      Toivotan sinulle ja kaikille samankaltaisten ajatusten kanssa painiskeville hauskempia huomisia!

    • Joha on markkinat

      Tässähän tuntuu tasa-arvo toteutuvan...

      Miehet ei lähesty naisia, kun eivät tiedä ovatko varattuja tms... ja naiset ei lähesty miehiä itsensä nolaamisen pelossa.

      Siistä ollaan kaikki nurkissamme ja kyräillään suloisesti kulmienalta, ettei vaan vahingossakaan kukaan lähestyis ;)

    • terapeutti66

      moikka

      entisenä playboina ja nykyisenä parisuhde-eläjänä haluaisin korostaa ettei kukaan nainen ole pois suljettu lähentely-yrityksiltä jos muistaa seuraavia seikkoja. Enkä todellakaan jaksa selittää tähän miksi näin on:

      -esiinny iloisena, hyväntuulisena, ( tekonaura vaikka välillä jos tarvitaan?!)
      -kuvittele valmiiksi itsellesi hyvä baari-ilta ja älä odota ketään, pettyminen näkyy kauas
      - mieti muutamaan kertaan lookkisi ennen kuin lähdet ulos ja käytä aikaa paikan valintaan äläkä mene suin päin jonnekin
      - ota naispuolinen kaverisi mukaan....aina kun mahdollista
      - vilkaise kiinnostavaa miestä, hymyile ja jatka omia juttujasi. hän tulee jos on tullakseen
      - ÄLÄ ylihummallu IKINÄ!
      - älä etsi katseellasi jatkuvasti jotain miestä
      - juo tyylillä
      - mieti valmiiksi joitain hauskoja tarinoita elämäsi varrelta. matkoja ulkomaille, hassuja tilanteita itseltäsi tai ystäviltä. tällä tavoin et ikinä " jäädy" ja mukavaa tarinaa jaksaa kuunnella aina
      - ole rehellinen...älä ikinä epätoivoinen
      - kolmekymppinen ja lihonnut on todella monen miehen mielestä herkkupala :)
      - urheile. käy kampaajalla, osta uusia vaatteita. se nostaa itsetuntoa. se näkyy positiivisesti
      - tanssi ja irrottele
      - älä lääpi miehiä...he kyllä lääppivät jos haluavat
      -atn on täysin idiootti lyhenne :)

    • Olisko nyt vika omassa asenteessasi? Miehet kyllä vaistoavat mitä ajattelet. Ajattelet negatiivisesti sekä itsestäsi että miehistä. Miksi? Iloinen ihminen saa aina seuraa, olen huomannut. Eikä ketään miestä ole koskaan mun kiloni haitanneet, vanhempanakin on vongattu yhtä mittaa. Minäpä olenkin hymyilevä ja iloinen, sekä otan elämästä kaiken irti. Jos yksi jättää, ja toinen pettää, niin yritetään kolmatta. Ei tää niin haudanvakavaa ole. Sitä haudanvakavaakin on koettu. Kyllä kaikkein tärkeintä on karisma, ei sen minkä mallinen vartalo on. Lavasäteily!

    • woe mahodon

      no voi hellanlettas sentään! Eikö maailma enää pyörikään napasi ympärillä? Otan osaa.

    • kuntaliitoss

      Olisko kannattanut laihana ja nuorena pokata mies? Silloin varmastikkin heittelit niskojasi epävarmoille miehille, jotka koittivat tulla juttelemaan ja näyttämään ihastustaan.

      • ....................

        Jos epävarma mies on ruma, tyylitön ja epävarma mies, niin mäkin nakkelen niskojani, vaikkei oliskaan teidän mielestänne "varaa". Niinhän te ATM:tkin teette.


      • ..................
        .................... kirjoitti:

        Jos epävarma mies on ruma, tyylitön ja epävarma mies, niin mäkin nakkelen niskojani, vaikkei oliskaan teidän mielestänne "varaa". Niinhän te ATM:tkin teette.

        :siis ruma ja tyylitön epävarma mies.


      • ...
        .................. kirjoitti:

        :siis ruma ja tyylitön epävarma mies.

        Niin ja lihava..


    • T:seEräs

      mun ei tarviinu lukee ku muutama AP.n vastaus nii eipä tosiaa tarvinnu miettii miks ei tee kauppaa :DDD

      Ja joo, olen nainen itsekkin, hiukan lihonut ja kohta puolii 30v! ja joo, viideo että olis vientiä ku vaan naamaani viittin näyttää!
      Tänäänki mies seuras ruokakaupassa ovilta kassalle asti, ei saanu silmiään irti. Ykski kerta eräs mies maitohyllyllä koppas syliin keskellä päivää, ja kysyi että mikäs se tyttöä naurattaa.
      Se on siitä kii miten ajattelet. ei siitä minkä näköinen olet. Jos ajatukset ovat elämänraikkaita ja ihanuutta täynnä, olet vastustamaton.
      Ja älä halveksu ketään! Edes sitä kuppilan epätoivoisinta. Ymmärsin että itsekkin taidat kuulua juurikin niihin. Anteeksi, joskus minultaki lipsahtaa halveksuva sana. vaa iteppä kysyit..

      • että niin

        mITÄS luet tuon huora-ap.n vastauksia? toivoen avaaja-
        -.että niin


    • KUKA ?!??!?!?

      Kuka käski OLLA läski

    • cookiesss

      En halua olla ilkeä, mutta se voisi olla naiselle ihan terveellistä, että joutuisi itsekin tekemään jotain esim. ulkonäkönsä eteen (laihduttaa tms), tai jopa, herranjestas, tekemään itse aloitteen sen haluamansa miehen eteen, sensijaan, että istuu perseellään ja odottaa, että kosijat tulevat jonossa ja valitsee sen parhaan päältä.

      Se on monta kertaa nähty, miten miehet ovat baarissa vain yksinkertaisesti niin kännissä ja kiimaisia, että kuka tahansa kelpaa. Tästä nainen sitten taitaa päätellä, että eihän tässä tarvitse esimerkiksi kuntoilemaan alkaa, kun vientiä riittää muutenkin. Jos miehet malttaisivat olla yhden viikonlopun housut ylhäällä, niin tulisi naisiin ihan eri tavalla vipinää, mutta ei, se kännipano on saatava hinnalla millä hyvänsä.

      • hyvä neuvo

        Tuollaisen lihavahkon yli 30-kymppisen jo tätiihmisen
        kannattas käydä ryyppäämään reilummin.
        Rempseistä reilusti kuppia ottavista naisista miehet
        tykkää. Joku reiska vaan baarista kainaloon ja
        yhdessä horjutte karvahatut silmillä kämpille,
        siitä se vuosisadan rakkaustarina alkaa.


    • Pyydä apua stylis...

      Mene stailaajalle ja laihduta.

      Olen itse 50 v ja ei ole koskaan ollut tuollaisisa ongelmia.

      Tosin en käy kaljakuppiloissa vaan lavoilla tanssimassa. Olen hyvä parketilla ja hallitsen kymppitanssit.
      Olen hoikka ja pukeudun nuorekkaasti ja hivenen seksikkäästi.

      Miesseurasta ei todellakaan ole pulaa. Kymmenen vuotta nuoremmatkin ovat kiinnostuneita. Pidän kyllä enemmän ikäisistäni.

    • Isomeisseli

      Mitä sitten? Siivoushommia olisi tarjolla, jos kiinnostaa?

    • Aloitteellinen

      Miksi, miksi ihmeessä naiset ei voi muka tehdä aloitteita? Olen 40 ja pariutunut jo ajat sitten, mutta nuorempana ennen pariutumistani tein aina aloitteita, kun vaan kiinnostavia miehiä oli näköpiirissä. Ja miksi? No sain aina sellaista seuraa kun itse halusin eikä tarvinnut odotella. Tuli pakkejakin, mutta mitäs se nyt haittaa ketään. Miksi ihmeessä naisten tartteis odotella kiinnostavan miehen aloitetta, jos on kiinnostunut jostakusta, ei kun aloitetta tekemään!

    • Joseline

      Herää nainen! Nyt kohentamaan itsetuntoa ja etsi onnea pienistä asioista, vaikka siitä kun kevät tulee, aurinko paistaa jne. Sun pitää ensin olla sinut itses kanssa ja löytää se elämään tyytyväinen nainen. Se tuo sisäistä kauneutta ja et oo enää seinäkukkanen. Itse oon 40, en mikään kaunotar enkä missivartalo mut itsetunto terveellisellä tasolla.

    • Morrison876

      Mee jonnekkin tuunaa naama kuntoon kurssille. Ei lihominen meinaa mitään baareissa, me miehet ollaan niin känässä, että naamankin katsominen tuottaa vaikeuksia.

    • EI HELPPO

      Monet miehet eivät vaan kestä naista, jolla on järki päässä. Minulla oli kerran eräs kaveri, jonka seurassa jäin aina huomaamatta. Olin kaveriani paljon nuorempi, mutta kun tämä kaverini oli helposti kaikkien kanssa sänkyyn menevää tyyppiä.

      Häntä kiinnosti kaikki pinnallínen, mutta eivät mitkään fiksut asiat.

      Et ole menettänyt mitään, vaikka miehet eivät himoitse sinua. Todellinen kumppani tulee vastaan, kun on sen aika.

    • Kylmät kädet

      Misogynistinen propaganda loputtava Suomi24:lla!

      Nämä naisvihamielisten ketjujen nostajat ovat islamille hyödyllisiä idiootteja.

    • baareihin kyllästyny

      Vapaana mihenä olen huomannyt että ei kannata käydä baareissa naista etsimässä,koska siellä lähes jokaisella on vaan ryyppääminen mielessä.Juopon miehen sieltä saat,et kai sitä halua

      • safsdgasgd

        Vit-tu mikä Newsflash! Yleensä baariin mennä ryyppäämään. Bonuksena katsellaan naisia/miehiä.


      • ootko tyhmä?
        safsdgasgd kirjoitti:

        Vit-tu mikä Newsflash! Yleensä baariin mennä ryyppäämään. Bonuksena katsellaan naisia/miehiä.

        Tän ketjun perusteella on aikamoinen newflash, jos yhtään luit ihmisten kommentteja...


    • kärpäsestä härkänen

      Aivan varmasti löydät jostain itsellesi seuralaisen, jos oikeasti kaipaat sellaista ja olet valmis näkemään vaivaa asian eteen.

      Samaa mieltä nimimerkin "baareihin kyllästynyt" kanssa. Sinuna laittaisin ennemmin seuranhakuilmoituksen jollekin palstalle kuin lähtisin lähimpään baariin ukkeleitea kalastelemaan. En usko että sieltä löytyy itsellesi seuraa tositarkoituksella.

      Jos oma painosi häiritsee tai et muuten vaan ole ulkonäköösi tyytyväinen, niin säännöllisesti liikkumalla ja terveillä elämäntavoilla saat painoasi pudotettua. Tiedän kokemuksesta, ettei painoa tiputeta tuosta vain, mutta kannustaisin kyllä yrittämään. Sitäpaitsi urheilu yms. liikunta vaikuttaa kohentavasti myös omaan mielialaan ja itsetuntoon.

    • Nixininni

      Yllättävää, olen 45 vuotias jonkin verran ylipainoinen nainen.
      Olen iloinen ja juttelen ja hymyilen baarissa, ja seuraa on tarjolla,
      ei se ole iästä ja muutamasta kilosta kiinni vaan asenteesta, mielialasta, pukeutumisesta, humalatilasta....minä en jiuo liikaa enkä ole tyrkky. Ei tarvi.
      Odotin itsekkin että elämä on ohi, kun erosin tässä iässä, mutta elämä on ihan kivaa ja kivoja miehiä tapaa baarissa. Hymyilkää !!!!

    • thaaaaaaa

      Olen kolmekymppinen nainen ja "sopivasti lihava". Pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni, olen naisellinen, nautin elämästä ja myös sen pienistä iloista. Olen onnellinen, rakastan itseäni terveellä tavalla ja uskon sen myös näkyvän ulospäin. Innokkaimpia miehiä saa olla hätistelemässä luudan kera pois kimpusta :) Tosin itse nautin sinkkuudesta ja vapaudestani, joten minulla ei ole mitään kiirettä tai pakkoa sitoutua. Jos ja kun se "oikea" mies kolahtaa kohdalle, niin hän on enemmän kuin tervetullut, mutta ei hänen puuttuminen minua estä elämästä

      Joten aloittajalle tosiaan neuvoksi, että käännähän se katse siihen omaan napaan ja mieti, että mitenpä voit omaa tilannettasi ja elämänlaatuasi parantaa? Vai kenties oletko jo tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen?Jos sinä et sitä tee, niin kukas sitten.

    • eurosport1

      no ei sullla ole sen kummempi mahis kuin muillakaan. Täää jako sen se määärää ja odotan että et ole finaalissa

    • Ö-luokan mies

      Olet idiootti ja vielä perkeleen tyhmäkin. Kuvastaa sun teksti todella hyvin suomalaisen naisen asennetta tänä päivänä miehiin, että mikään ei kelpaa ja silti kitistään täällä kun ei olla nyt hetkeen seurusteltu eikä saanut kullia eikä niitä panojakaan viitti ottaa. Minkähän takia olet yksin koska et tee aloitetta koskaan itse ja rimasi hipoo pilviä. Varmaan muistakin paikoista saa seuraa kuin niistä baareista mutta eihän suomalainen nössö nainen osaa puhua edes ilman viinaa. Netti deitti paikoissakin ollaan kuin perseeseen ammuttuja kanoja suurine odotuksineen. Toiset miehet ei koskaan seurustele vaikka haluaisivatkin, että kiitos sinun kaltaisten mulkkujen olit sitten vaikka suomi24 ylläpitäjä tai käyttäjä.

      • 14+9

        Miks naisen pitäis kiinnostua väkisin jostain random hyypiöstä, jota ei pidä pätkääkään kiinnostavana tai kiihottavana? Mä tiedän, ettei mulla ole tietynlaisiin miehiin mitään saumaa (ei edes sänkyyn, niillä on sen verran kova vienti paremmannäköistenkin naisten parissa), mutta minkäs teen, ne on niitä joista mä tykkään. En mä ainakaan halua mitään Klonkun kaksoisveljeä, en edes pysty haluamaan. Olkoon sitten vaikka kuinka pinnallista.


    • skepticism

      Vaikutat hyvin kyyniseltä ihmiseltä. Kyynikolla on sisimmässään huono itsetunto, mutta ulos päin se näkyy pessimistisenä suhtautumisena elämään, tai kaikkeen - miehiin, ihmisuhteisiin tai itseensä. Kyynikko ei halua häpäistä itseään tekemällä mitään missä niin voisi käydä. Ylimielisyys ja tunteettomuus saavat ajanmittaan kyynikon tuntemaan - ei mitään. Se suojelee mieltä pettymyksiltä ja tuskalta, joka ilmeettöän kuoren alla piilee. Ajoittain pinnalle pyrkivä kipu ruokkii huonoa itsetuntoa, itsesääliä ja vihaa maailmaa kohtaan.

      Petyitkö liian useasti? Joku petti sinut, vai petitkö sinä itsesi ja menetit uskon itseesi? Maailma on potkinut päähän urakalla? Vakavissaan, mitä tapahtui? Et ollut aina tuollainen, etkä tule aina olemaan. Se on itsestäsi kiinni. Suosittelen hetkellistä romahtamista, syntien tunnustamista tai synninpäästöä. Ensimmäinen askel on asian hyväksyminen, siitä lähtee parantuminen. Hyväksy todellisuus. Sen jälkeen älä jää kuoppaan makaamaan, vaan nosta itsesi ylös ja pidä pää ylhäällä. Itke jos siltä tuntuu, mutta naura vielä enemmän.

    • Oletko ajatellut vaihtaa taktiikkaa ja käydä itse juttelemassa? Seinäruusuna kun ei välttämättä onnaa oli sitten mies tai nainen. Rohkeutta peliin.

    • Jl4975

      ei se haittaa.
      olet kaunis juuri noin.
      kun osut kohdalleni, tahdon halia.... kun menet ohi...

    • ohi on 50

      Sinullahan on sit yhtä hyvä menekki kuin minulla vähän yli 50:sellä miehellä jolla on parhaat hetket menos ja ohi nekin!!

    • Hyvin toimii

      Olet oma itsesi, iloinen ilme niin siitä se alkaa.
      Keskustelu ei ole itsensä tyrkyttämistä edes sille toiselle sukupuolelle, ei minulle ainakaan!

    • Minä en ole kuvailemasi miestyyppi, suhtaudun kohteliaasti naiseen kokoa
      katsomatta, kokeileppas.

    • :)))

      TURPA KII TAI LIHOT! := aika lähteä ehkä pikkasen kuntoilemaan :)

    • OiVoi!1

      Ihan vitun naurettavaa ja ajatusmaailmasi on keskiajalta. Mene itse iskemään, jos siltä tuntuu. Tosin jos huono itsetuntosi ei kestä sitä, niin sillehän en mitään voi...

      • vanhassaeivaraparemp

        Aloittajalle sellainen neuvo että alat kulkea niissä baareissa jossa on yli neljäkymppisiä miehiä niin etköhän kelpaa. Karua mutta totta että jos on nuorempaakin tarjolla niin harvemmin sitä yli kolmekymppistä ottaa, poikkeuksia tietysti on.


      • nainen 22v.
        vanhassaeivaraparemp kirjoitti:

        Aloittajalle sellainen neuvo että alat kulkea niissä baareissa jossa on yli neljäkymppisiä miehiä niin etköhän kelpaa. Karua mutta totta että jos on nuorempaakin tarjolla niin harvemmin sitä yli kolmekymppistä ottaa, poikkeuksia tietysti on.

        Ihan paska neuvo, ja varmasti jonkun vanhan mieskurpan kirjoittama :)

        Kyllä kolmekymppinen ansaitsee kolmekymppisen. Tosin sitä en tiedä, että minkälaisen kolmekymppisen.


    • Tsup

      Olin 29 vuotias 183cm 83kg mies ,kun vaimoni 33vuotiaana tuli juttelemaan kanssani.
      Hän oli sellainen pieni ja pyöreä,minun mielestäni tosi seksikäs.Itse olen aina pitänyt vähän pulleista naisista.Siitä yhdestä juttelukerrasta juttu alkoi ja pian huomasin olevani naimisissa maailman ihanimman naisen kanssa.
      Jos en olisi ollut tosi ujo mies,en olisi häntä koskaan tavannut!Kyllä kannatti odottaa sitä oikeaa!

    • NO SEISOOKO ?

      No ei todellakaan .Parhaat keski-ikäiset naiset menee suomessa aina hukkaan.

    • KS

      Kyllä ne miehet haluu sinut ,ne on vaan harvassa. Kyllä mulle kelpais

    • ATM85

      Lähtökohtasesti ketjun alottajan kaltainen nuorehko, nätihkö ja seuraton on se optimaalisin iskunkohde atm:lle, sillon kun sellanen ylipäänsä on liikkeellä. Epätäydellisyydet ulkonäössä, kivitalon kokosen itseluottamuksen puuttuminen ja lievästi kyyninen elämänasenne on kaikki toivottavia ominaisuuksia kätkettynä lievän hymynkareen taa.

    • Nimierkkim

      Tervetuloa kerhoon. Tässä on mies, jonka naiskokemukset rajoittuvat yhteen pieleen menneeseen suhteeseen ja muutamaan yritykseen jotka eivät kovin pitkälle kantaneet. Aikananaan ihmettelin kun kuulin juttuja siitä kuinka naiset olisivat valmiit vaikka mihin mutta mies pistää hanttiin, ja siitä huolimatta nainen paapoo tätä miestä. Joskus kaksikymppisenä mietin, että olisi mukava asettua aloilleen, perustaa perhe, olin valmis laittamaan peliin kaiken mitä irti itsestäni vaan olisin saanut. Eipä muodostunut kysyntää. Oli todella ulkopuolinen olo ja tuntui todella turhauttavalta.

      Ainoat kontaktit ovat kadonneet yksi kerrallaan mitään ilmoittamatta - netissä ja netin ulkopuolella. Vaikka suuria tunteita tuskin kannattaa netissä muodostaa niin voisi kuitenkin olla sen verran kohtelias vastapuolta kohtaan, että ilmoittaa jos ei aio enempää kirjoittaa. On erittäin turhauttavaa huomata, että on jäänyt odottamaan jotain mitä ei koskaan tule. Kuukausi kaksi sitten napsahti päässä lopullisesti. Totesin, että pystyn täyttämään seuran kaipuutani ainoastaan maksullisten naisten avulla. Neljäs viikko peräkkäin kun niin teen, ja joka kerta yritän pysäyttää tilanteen. Joskus mietin, että mitä jos ehkäisy pettää, mutta toisinaan vähät välitän. Olen kai kyynistynyt. Tuntuu jotenkin järjettömältä, kuinka osattomaksi ihminen voikaan kaikesta tahdostaan huolimatta joutua ja ajautua täysin vastakkaiseen elämäntapaan kuin olisi halunnut.

    • Kaikki aina katsoo siihen ulkopuoleen ja ei sitten ymmärrä että loppupeleissä se luonne ja käytäytyminen tekee naisesta sen mikä parempi puolisko pitää olla.Uskoisin etä olist jollekkin hyvä morsian. Baarissa sitä vogataan ihan muun perään kun ihmisen oikean luonteen. Kaikelle on aikansa.

    • mies36

      Uskon, että luonne näkyy käyttäytymisestä ja sitä myöten ulkonäöstä.

      Sinä näytät vittumaiselta --> Olet vittumainen.

      Näin suurinosa varmaan ajattelee, ja ilmeisesti ihan syystä?

    • HÖH! TSYTSY, HITSIPILLI!

    • Rakastava mies

      Kyllä fiksujakin miehiä on olemassa.
      Heille ei ole ratkaisevaa miten suvunjatkamisintensiteettisi jaksaa, vaan Sinä itse.
      Pitää vain vähän malttaa, hyväilyä jne, se aito tulee viiveellä.

      P.S. Paino on sivuseikka, aidossa suhteessa.

    • Itsekin istun usein yksin... En tiedä mistä johtuu. Olen varmaan Suomen kilteimpiä ihmisiä, ja ihan hyvässä kunnossa. Ei vaan naiset kiinnostu minusta. Oon vissiin liian rehellinen. Vakavan masennuksen oon sairastanut, jolloin ei montaa kaveria jäänyt, mutta ne jotka jäi, on tosi kavereita! En oikein osaa neuvoa, muuta kuin tsemppiä! Kyllä se oikea sattuu kohdalle.

    • Niin se vain on

      Tässä ketjussa hyvin huomaa, että miehet ovat empaattisempia kuin naiset.
      Kun atm tekee vastaavanlaisen avauksen niin naiset haukkuu häntä kitiseväksi luuseriksi, jonka pitää olla mies ja ottaa itseään niskasta kiinni.

    • ap.

      Jopas on tullut kommentteja. En arvannutkaan, että aihe kiinnittäisi näin paljon huomiota.

      Ja sitten eräitä sekalaisia kommentteja takaisin.

      Ensinnäkin itsevarmuudesta ja miesten iskemisestä. Siis jotenkin minua ihmetyttä tämä oletus siitä, että jokaisella naisella olisi "velvollisuus" ja jokin ihmeellinen synnynnäinen kyky olla superitsevarma, ja kyetä tosta noin vaan menemään juttelemaan jollekin tuntemattomalle miehelle.

      No siis, varmaan se sujuukin niiltä naisilta, joilla on aina ollut lauma palvovia miehiä ympärillä, ja jotka voivat olla täysin varmoja siitä, että kykenevät hurmaamaan miehen kuin miehen itselleen. Itse en valitettavasti kuulu näihin täydellisiin naisiin.

      Toki ymmärrän sen, että miehiä tympii se, että he joutuvat olemaan aloitteellisia, mutta siis se on väärä käsitys, että se olisi naisellekaan helppoa.

      Mitä tulee ikävään asenteeseen, kyynisyyteen ja ylimielisyyteen, niin näitä en allekirjoita. Sen sijaan yritän pitää asenteeni realistisena.

      Ja ulkonäöstä sitten... Minun on joskus sanottu olevan liian vakavan ja totisen näköinen, ja joidenkin mielestä jopa ilkeän näköinen kasvonpiirteiltäni. Ja tälle seikalle on tietysti vaikea tehdä mitään. Joskus olen koittanut näyttää hymyilevältä ja iloiselta, mutta miksi se tuntuu niin vaikealta näyttää luontevan iloiselta yksin istuessa. Ja eikö sitä väitetä, että tekohymy on pahinta mitä on.

      • 789098765werty

        "Siis jotenkin minua ihmetyttä tämä oletus siitä, että jokaisella naisella olisi "velvollisuus" ja jokin ihmeellinen synnynnäinen kyky olla superitsevarma, ja kyetä tosta noin vaan menemään juttelemaan jollekin tuntemattomalle miehelle."

        Etkö sinä oleta sitä samaa velvollisuutta miehiltä? Luuletko, että miehet saavat syntymälahjana jotain ekstaitsevarmuutta verrattuna naisiin?

        "No siis, varmaan se sujuukin niiltä naisilta, joilla on aina ollut lauma palvovia miehiä ympärillä, ja jotka voivat olla täysin varmoja siitä, että kykenevät hurmaamaan miehen kuin miehen itselleen."

        Mitä ihmeen ihailijalaumoja luulet keskivertomiehellä olleen ympärillään? Paljastan salaisuuden: suurinta osaa miehiä on naisista kehunut elämässä vain oma äiti, eikä sekään läheskään kaikkia.

        "Toki ymmärrän sen, että miehiä tympii se, että he joutuvat olemaan aloitteellisia, mutta siis se on väärä käsitys, että se olisi naisellekaan helppoa."

        Faktana voi sanoa, että miehet torjuvat lähestyvän naisen lempeämmin ja kohteliaammin kuin naiset aloitteen tekevän miehen.


      • ap.
        789098765werty kirjoitti:

        "Siis jotenkin minua ihmetyttä tämä oletus siitä, että jokaisella naisella olisi "velvollisuus" ja jokin ihmeellinen synnynnäinen kyky olla superitsevarma, ja kyetä tosta noin vaan menemään juttelemaan jollekin tuntemattomalle miehelle."

        Etkö sinä oleta sitä samaa velvollisuutta miehiltä? Luuletko, että miehet saavat syntymälahjana jotain ekstaitsevarmuutta verrattuna naisiin?

        "No siis, varmaan se sujuukin niiltä naisilta, joilla on aina ollut lauma palvovia miehiä ympärillä, ja jotka voivat olla täysin varmoja siitä, että kykenevät hurmaamaan miehen kuin miehen itselleen."

        Mitä ihmeen ihailijalaumoja luulet keskivertomiehellä olleen ympärillään? Paljastan salaisuuden: suurinta osaa miehiä on naisista kehunut elämässä vain oma äiti, eikä sekään läheskään kaikkia.

        "Toki ymmärrän sen, että miehiä tympii se, että he joutuvat olemaan aloitteellisia, mutta siis se on väärä käsitys, että se olisi naisellekaan helppoa."

        Faktana voi sanoa, että miehet torjuvat lähestyvän naisen lempeämmin ja kohteliaammin kuin naiset aloitteen tekevän miehen.

        En minä odota mitään miehiltä. En ainakaan sitä, että joku aloitteisiin kykenemätön mies tulisi tekemään aloitteen minunkaan suhteeni.

        Ja mitä omiin aloitteisiini tulee, niin muutaman kerran olen kokeillut, ja ne kerrat saivat minut täysin vakuuttuneeksi siitä, että tätä lajia en osaa, enkä ole kykenevä oppimaan. (Jos se ketään rohkaisee ja lohduttaa, niin voin sanoa, että noin 99 % miesten tekemistä aloitteista ovat takuulla parempia,kuin ne minun äärimmäisen surkeat ja nolostuttavat yritykseni)


      • KTM

        Ikävä sanoa, mutta jos nainen näyttää totiselta (saati sitten ilkeältä!) niin se on todellinen turn-off ainakin itselleni. Vaikka olisi miten ihana vartaloltaan.

        Asennettaan on tosiaankin aika vaikea muuttaa. Voikohan sille mitään voi jos jos on tympeiden tähtien alla syntynyt ja lasi on aina puolityhjä? Höh. En tiedä.


      • ap.
        KTM kirjoitti:

        Ikävä sanoa, mutta jos nainen näyttää totiselta (saati sitten ilkeältä!) niin se on todellinen turn-off ainakin itselleni. Vaikka olisi miten ihana vartaloltaan.

        Asennettaan on tosiaankin aika vaikea muuttaa. Voikohan sille mitään voi jos jos on tympeiden tähtien alla syntynyt ja lasi on aina puolityhjä? Höh. En tiedä.

        Se tässä haittaa minua itseänikin, sillä en haluaisi olla ilkeän näköinen.

        Sitä vain on aika vaikea mennä omia kasvonpiirteitään muuttamaankaan.


      • r657890+08petyrdyyyt
        ap. kirjoitti:

        En minä odota mitään miehiltä. En ainakaan sitä, että joku aloitteisiin kykenemätön mies tulisi tekemään aloitteen minunkaan suhteeni.

        Ja mitä omiin aloitteisiini tulee, niin muutaman kerran olen kokeillut, ja ne kerrat saivat minut täysin vakuuttuneeksi siitä, että tätä lajia en osaa, enkä ole kykenevä oppimaan. (Jos se ketään rohkaisee ja lohduttaa, niin voin sanoa, että noin 99 % miesten tekemistä aloitteista ovat takuulla parempia,kuin ne minun äärimmäisen surkeat ja nolostuttavat yritykseni)

        Ole yksin sitten, kukaan mies ei siinä menetä mitään.

        Niinhän miehillekin sanotaan, että jos ei kestä pakkoja niin jo on reppana ja mammanpoika.


      • KTM
        ap. kirjoitti:

        En minä odota mitään miehiltä. En ainakaan sitä, että joku aloitteisiin kykenemätön mies tulisi tekemään aloitteen minunkaan suhteeni.

        Ja mitä omiin aloitteisiini tulee, niin muutaman kerran olen kokeillut, ja ne kerrat saivat minut täysin vakuuttuneeksi siitä, että tätä lajia en osaa, enkä ole kykenevä oppimaan. (Jos se ketään rohkaisee ja lohduttaa, niin voin sanoa, että noin 99 % miesten tekemistä aloitteista ovat takuulla parempia,kuin ne minun äärimmäisen surkeat ja nolostuttavat yritykseni)

        Tuolta kaikista tuntuu aluksi. Miehillä se alku tietysti on yleensä ollut joskus 14-20 -vuotiaana. Kestää aikansa kunnes ihminen oppii tunnistamaan oman tasonsa ja sen minkätyyppisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia kannattaa edes kokeilla yrittää.


    • "Miksi minun pitäisi välittää jonkun tuntemattoman miehen tunteista ? Eihän tuo mieskään välitä mitään minun tunteistani."

      Elaman asenteesi selittaa jo varmaan aika hyvin miksi miehet eivat lahesty. Jos omaisit positiivisen asenteen niin varmasti olisit 10 kertaa houkuttelevampi. Mies joka katsoo naista tekee tiedostomatta paatoksen siita oletko kiinnostava alle sekunnissa ja taman jalkeen hakee lahinna perusteluja paatokselleen (eli sita mielikuvaa on vaikea muuttaa).

      Ala heita kirvesta kaivoon ja muista vanha viisaus...

      Jos ei vuori tule Muhammedin luo...

      ...täytyy Muhammedin mennä vuoren luo.

    • paparatsi

      elämä voi muuttua. jos et istuisikaan baarissa jossa kaikki impotenssi-kännääjät vain uneksuvat jostakin sellaisesta jota ei voi saavuttaa. ja onhan sinulla se että katsot mitä suuhusi laitat. blondin päässää liikkuu......................penis kun se ottaa suihin

    • liukuhihnalla

      hyppää stokeen ja tu täne kattaisen kyllään (tai by airplain) katotaann miten liha liikkuu kuin atrian liukuhihnalla. 0n se sellaista diettiä että tipi tipi tii. vänni/treffiitt/suomi24.fi

      • TULKKIIII....!!!!

        Ja sama suomeksi, kiitos.


    • aikuista naista!

      Luulisi kolmikymppisellä naisella olevan vielä kovastikin menekkiä. Minusta kypsä nainen kolahtaa aina paremmin kuin kikatteleva teinityttö. Nainenhan on kuin viini: paranee vanhetessaan... itse ainakin baarissa isken kynteni heti aikuiseen naiseen ja hyvää on aina kiva omistaa enemmän! Meinaan siis, että kyllä naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, muotoja...

      Älä ole liian kriittinen itsellesi. Jos osuisit kanssani samaan baariin niin lupaan, että olen sinua iskemässä... vaikka mielummin tunnelmoin kuitenkin kotosalla hyvän viinin ja seuraman merkeissä eli ehkä sinäkin haet seuraa netin kautta ja unohdat surkeat baarit kokonaan...

      • Seissyt avattu viini

        Ehh tuota,,,, mies on kuin viini ja paranee vanhetessaan. Kyllä 30 nainen on minulle kolmekymppiselle miehelle ihan kierrätyskamaa. Mutta on näitä romujemmareitakin, joille toisen miehen roska on toisen miehen aarre - yleensä sellaiselle jolla ei ole varaa uuteen.


    • tavis rulaa

      Tiedätkö, mikä omassa arvomaailmassani olisi vieläkin kiinnostavampi, kuin kolmikymppinen, jonkinverran lihonut nainen? No tietysti reilusti rehevä nelikymppinen nainen ja siitä eteenpäin!

      Mistä hitosta nämä kusen-keltaiset lehdet ja muutkin navanaluskanavat ovat saaneet sen käsityksen, että se ainoa oikea naisen olisi se juuri oppivelvollisuutensa lopetellut parikymppinen nupputissi, joka on kuin hyvä lauta, joka on reiällä pilattu? Mistä näitä "maailman seksikkäin"-titteleitä oikein tulee? Itse ainakin kiinnostun baareissa juuri niistä tavallisen näköisistä naisista, jotka sopivatkin egoineen siihen tilaan, eivätkö rönsyile pitkin baaritiskiä maailman napaa näytellen. Ja eikös siihen napaan yleensä kerry sitä napanöyhtääkin? Oikein etoo tuollaiset Henna-Pirjot, vai mikä mainos se nyt tuolta vosu-kanavalta tuleekaan.

    • sensijaaan

      sinulla varmasti on ollut suhteita, et ole siis mikään ATN. Veemäiseltä kyllä vaikutat..

    • todellinen arvomme

      naisena ei riipu siitä onko meillä tai saammeko miehen, ja edelleen miehenä ei riipu siitä onko meillä tai saammeko naisen, ja edelleen ihmisenä siitä paljonko ansaitsemme tai miten arvostettu työpaikka meillä ihmisenä on.

      Ihmisen arvo on Jumalan luomana ihmisenä ja lähimmäistään kannattaa jokaisen rakastaa niinkuin Jumala tahtoo antaa siihen hyvän mielenlaadun Jeesuksen antamassa veressä ja vedessä ja Hengessä.

      Ihminen joka ei rakasta lähimäistään ei voi rakastaa Jumalaakaan. Ihminen joka rakastaa Mammonaa ei voi rakastaa Jumalaa. Kavahtakaa Mammonaa ja rakastakaa Jumalaa Jeesuksessa Totuuden Hengessä.

    • että niin

      AVAAJA VASTAA:

      ONPAS VITUN HUONOJA VASTAUKSIA

      SAATANAN ÅLYPUUTOT PASKAKASAT - EI TEISTÄ OLE apua

      • KYLLÄPÄ ON RUMAA

        Kielenkäyttöä naiselta joka haluaisi jortikkaa. Taidat myöskin röyhtäillä, piereskellä, kitata kaljaa, haista hieltä ja tupakoida. Sitten vielä ihmettelet kun ei tule melaa mekkoon.


      • parantumista siulle

        .


      • KOETAHAN ITSE PARAN-
        parantumista siulle kirjoitti:

        .

        Tua ensin ja huolehdi muista vasta sitten.


      • Onnellinen se joka
        KOETAHAN ITSE PARAN- kirjoitti:

        Tua ensin ja huolehdi muista vasta sitten.

        turvaa kaikessa kaiken hyvän Antajaan.


      • skeptikko
        KYLLÄPÄ ON RUMAA kirjoitti:

        Kielenkäyttöä naiselta joka haluaisi jortikkaa. Taidat myöskin röyhtäillä, piereskellä, kitata kaljaa, haista hieltä ja tupakoida. Sitten vielä ihmettelet kun ei tule melaa mekkoon.

        Epäilen trolliksi tota joka kirjoittaa caps lock päällä.


      • SkEpTiKkOa
        skeptikko kirjoitti:

        Epäilen trolliksi tota joka kirjoittaa caps lock päällä.

        KeHoTeTaAn PaRaNtUmAaN jA sYyTä OnKiN. LoPeTa Se KaPsÄkKiEn Ja LuKkOjEn PäÄlLä HaNsKaAn VeTäMiNeN.


      • SkEpTiKkO pArAnI
        parantumista siulle kirjoitti:

        .

        Jo.SiLlÄ OlI VaAn PaKkI KuRaLlA


    • En tiedä noista ATN:sta. tyhmää touhua. Kuka luokittelee ja miksi. Älä nyt itse ainakaan.
      Jos haluat seuraa niin sinun on otettava itse aloite. Onko sulla ollut se tyyli että kuljet vähän niinkuin ylempänä toista. Jos niin muuta se. Uskoisin että miehet pitävät siitä että heitä lähestytään ihmisinä. Juttelemalla saat tietää onko teillä jotakin yhteistä. Jos haet vain yhden illan seuraa olet vain suoraviivaisempi asiassa. Rohkeutta ja leikkimielisyyttä, huumoria yms. niin kyllä saat ja löydät seuraa. Viis kiloista ja ne, jotka siitä näkevät, vaivaa eivät sitten sovi sinulle. Tai voit tietysti tehdä asian eteen jotakin. Ole positiivinen ja iloinen luonne tai opettele olemaan. Arvosta itseäsi, muita ihmisiä, miehiä ja naisia. Se antaa sinulle kyllä ihmissuhteita, lyhyempiä ja pidempiä. :)

      • ...

        Jostain syystä tähän ketjuun kirjoittelevat naiset ovat olleet ilkeitä ap:lle. Kehuvat omilla saavutuksillaan, kauneudellaan jne.


    • Jollekin kaunotar

      Olen reilusti ylipainoinen, mutta silti koen olevani kaunis, viehättävä ja seksikäs nainen. Miehet flirttaavat jopa ruokakaupassa ;) Olen iloinen, hymyilevä, empaattinen, kuunteleva ja avoin. Painoni ei ole ollut syynä siihen, ettenkö saisi seuraa, Itse uskon vahvasti asenteeseen ja toisen ihmisen kohtaamiseen sekä kunnioittamiseen yksilönä. Kuka mitäkin arvostaa. Tärkeintä on mielestäni tiedostaa omat vahvuutensa ja kunnioittaa toista ihmistä. Jokaisella on valinnan vapaus ja kun itse torjun toisen, yritän sen tehdä mahdollisimman lempeästi ja loukkaamatta, koska hän voi olla juuri sellainen ihminen, joka on kerännyt kaiken r
      ohkeutensa ja lähestynyt minua. Kilojaan voi kantaa arvokkaasti :)

      • Jollekin kaunotar

        Tarkoitukseni ei ole missään tapauksessa kehua itseäni ja ymmärrän erittäin hyvin aloittajan ajatukset. Mieli avoimena ja uteliaana tutustumaan uusiin ihmisiin. Tärkeintä on miten itse suhtautuu toiseen ihmiseen. Yleensä hyvä synnyttää hyvää, hymy hymyn jne. Kevättä, aurinkoa ja paljon hyvää energiaa sinulle!


    • mie ainaskiin voisin

      sinuu halata ihan oikeesti ja toivottaa iloa elämääsi. Toivon että pääset tästä nykyisestä pahasta olostasi ihan konkreettisesti.

    • uusiosinkku

      voi pahus.En voi muuta sanoa kuin että kysyntä ja tarjonta harvoin kohtaa..tuupa mun baariin=)

    • Älä kulje narussa

      Ymmärrän kyllä, miksi se ettei kukaan tule iskemään baarissa käy itsetuntoon. Jotenkin on luotu sellainen mielikuva, että jokaiselle naiselle pitäisi käydä niin. Ihan kuin se kuuluuisi jotenkin naiseuteen automaattisesti, että miehet kuolaavat perään. Sitten kun niin ei käykään, voi tuntea olevansa jotenkin vähemmän nainen. Ja sitten pitäisi vielä ruveta olemaan se aloitteen tekijä, joka näissä mielikuvissa on miesten hommaa. Naisia on kuitenkin laidasta laitaan. On niitä joita ei koskaan isketä ja niitä joita isketään aina ja kaikkea tältä väliltä. Jos kaikki haastaisimme nämä stereotypiat, ottaisimme toisemme ihmisinä ja yksilöinä, voisimme löytää jotain uutta ja hienoa ja ennen kaikkea olla henkisesti vapaita.

      • axaxfas

        jou noin se menee, se on nykään kova status ku juopot jätkät läähättää baareis näit prinsessoja ;)

        ettikää harrastuksia lopettakaa baareissa ravaaminen sammuttakaa töllöttimet kuunnelkaa live musaa ilman mitään tietokone mixausta aitoja soittimia jne herätkää koomasta.


    • no whine no bullshyt

      Kohta joutuu jo ottaa lotto meininkin tähän suomen parisuhde hakuiluun, eli järkätään viikottain lotto jossa arvotaan suomen kansalaisista nainen ja mies samoilta ikäluokilta ja ne naitetaan saman tein, ei ainakaan kuolis suomi sukupuuttoon niin nopee.

      Ei mut oikeesti tää on jo mennyt hälyyttävän vaikeeks, suomalaisten osalta, jotenkin on omaksuttu niin väärät tavat, lähes tulkoon kaikki jotka tunnen on yksinhuoltajia tai on lapsia useemmista suhteista yms. Petetään jatkuvasti, niin miehet ku naiset, sitä se teettää kun suomalainen juoma kulttuuri on niin perseestä kun olla ja voi, siinä sit vielä valitaan se parempi puoliso 2-3promillen kännissä ja avot laps on tuloillaan yms ja taas pitäs päästä baanalle uusia seikkailuja kohti....

      Ikävää katsottavaa kun niin monet jää tähän kierteeseen nykyään, sit on näit iki-sinkkuja jotka vaa vonkaavat mitä ihmeellisimillä tavoilla persettä baareissa, joka ilta samat stoorit ja samat moovsit, on kun rikkoutunut levy...

      Hmm ei kai se ole ihmekkään ku suomi miehet hakee ulkomailta halpoja vaimoja, joistain aasian maista saa hyvillä tavoilla akan ja suomi neidot ottaa tummia miehiä ku ne on vielä ees niin miehellisii jne.

      Tähän on tultu ja menty mut mä oon sitä mieltä että suomen VIINA kulttuuri on suurin syypää tähän tilanteeseen, VIINA pitäs kieltää lailla ainakin pariskymmenes vuodes ja sama televisiolle tai ainakin ulkomaiset lähetykset pitäis kielttää, kaikki tosi tv sarjat jne niistähä ammennetaan just näit vidun ihmeellisiä tapoja et oltas niin vidun coolia et huhh... niin saatais normalisoituu ja tasapainotettuu kansan mentaliteettii vähän.

    • 30+miäs

      Mä olen kolmekymppinen mies ja en todellakaan enään nykyään iske naisia baarissa. Kuten jotkut sulle kirjoittivatkin että tervetuloa miesten maailmaan jossa mies yleensä joutuu nolaamaan itsensä typerillä iskuyrityksillään saaden yleensä vaan vittuilut päälle. Tosin me yli kolmekymppiset ollaan jo senverran aikuisia että osaamme torjua ei kiinnostavan ihmisen ihan asiallisestikin mutta 20 elämän aikaan tympäännyin todella noihin pikku pissiksiin.

      Jos istut samassa baarissa kun mä et tule ikinä kohtaamaan mun isku yrityksiä sillä nykyään annan sen homman naisille ja yllättävää että se toimii. Moni nainen vilkuilee, flirttailee, hymyilee, ehkä taputtaa baari tiskillä odotellessa perseelle tai jotain. Ei se nainen joka musta on kiinnostunut oikeasti jätä tulematta juttelemaan kanssani. Voi mennä onnensa ohi. Mun vinkit ehkä muille miehille on siisti pukeutuminen, positiivinen asenne, ei liian kännissä ja omalta osaltani kun laihdutin (karppasin) itseltäni 10kg pois vyötäröltä niin tuntuu vientiä olevan enemmän kun ehtis tapaamaan. Tosin nyt rakas kainalossa et eipä tarvi enään kenenkään iskuyrityksiä noteerata muutoin kuin "kiitos ei ja mukavaa illan jatkoa"
      Sanoisinkin aloittajalle et tee jotain äläkä odota että sun eteen tehdään kaikki. Yksinkertaista!

    • joskus kokeiltua

      En tiedä olenko/olinko ATM vai mikä, mutta vasta myöhemmällä iällä menin ekaa ja myös viimeistä kertaa baariin ja ravintolaan ja olin kaikenlisäksi tuolloin ylipainoinen ainakin yli 20kg, mutta melko halukasta vientiä olisi ollut tuona yhtenä iltana jolloin päätin kokeilla millaista baari /ravintola elämä on

      Mutta se jäi siihen koska löysin aivan muualta kuin baareista nykyisen aviomieheni. Joten eipä pahemmin kaduta se, etten kulkenut enemmän baareissa ei sieltä mitään tärkeää olisi varmasti löytynytkään ei ainakaan hyvää miestä.

      Baari ei varmasti ole paras mahdollinen paikka elämänkumppanin löytämiseen oli siellä olevat miehet sitten sinua kohtaan torjuvia tai halukkaita.

    • NettiDeittailuParemp

      Aloittajalle:

      Ilmeet ja asenne vaikuttaa myös paljon, että lähestytäänkö sinua. Jos sinusta oikein huokuu tiettyä negatiivisuutta esim. istut kädet tiukasti edessäsi ristissä ja hieman "mä en viihdy täällä" ilme kasvoillasi, niin et ole kovinkaan lähestyttävä henkilö.

      Lohdutuksen sana, että jos olet kasvoiltasi ihan ok, niin itse olen aina ollut miehenä enemmänkin hieman pyöreämpien naisten perään, koska ovat paljon pehmeämpiä halata. Siis puhutaan sellaisesta 10-20kg ylimääräistä ihannepainosta pituuteen suhteutettuna.

      Hyvin harvoin miehenä minua ketkään naiset lähestyy ja olenkin oppinut että meidän kulttuurissa se on miesten tehtävä ensisijaisesti. Pitää siis olla rohkea. Välillä kyllä olo on kuin jääkiekossa "hyökkääjällä" kun ehkä 1/20 laukauksesta menee sisään naista lähestyessä. Ikuinen ongelma on myös se ettei voi tietää millä asenteella toinen on liikkeellä esim. onko varattu tai ikisinkku (ei kelpaa kukaan). Kaikkeahan voidaan toki puhua ja lupailla sekä sujuvasti valehdella kun on viinaa päässä. Harva kun osoittautuu olevansa sanojen takana esim. lupaa soittavansa.

      Suosittelen kuitenkin aloittajalle enemmänkin nettideittailua. Silloin touhu on hieman rehellisempää ja ilmoituksen perusteella on paljon paremmat mahdollisuudet onnistua jossakin paremmassakin ihmissuhteessa kun voi tutustua edes toisen arvomaailmaan ilmoituksen perusteella ja miettiä onko se ok.

    • kuka on niin

      helvetin tyhmä, että hakee naista tai miestä baareista?????????
      Ei hyvää päivää tanan vatipäät!!!

    • paljonko on

      naisten "muutama" liikakilo?
      Puhutaanko oikeastaan useammasta kymmenestä liikakilosta, jos
      rehellisiä ollaan ;-)

      • arki realisti

        Mitä olen näitä "muutama kilo" ylimääräistä naisten kanssa jutellut, olen itsekin nainen, niin todellisuudessa puhutaan useista kymmenistä liika kiloista. Naiset osaavat vähätellä todellisuuttaan erittäin hyvin, jos kyse on kiloista. Ja aloittajan tapaan syyttävät miehiä etteivät ole kiinnostuneita, heidän "ihanasta"sisimmästään, suurin osa näistä ylipainoisista naisista ovat täynnä itseään ja todella valikoivia seurastaan. Ihan oikeasti puhuvat itsestään koko ajan ja kehuvat itseään, sitten ihmettelevät mikseivät saa seuraa. Muilta ei kysellä edes kuulumisia kun heti tervehtimisen jälkeen alkavat itsestään puhumaan.


    • aloite=onnistuu

      Kyllä se on just niin kuin nimimerkki Aloitteellinen sen kirjoitti.
      Aloitteellinen nainen saa juuri sellaista miesseuraa kuin haluaa.
      Mä ainakin tykkään aloitteellisista naisista. Eikä se yksinäisyys muuten ole mistään itsetunnosta kiinni. Nykyään aika monilla tuntuu olean joku ihmeellinen itsetunto-kompleksi, jossa pitää ylikorostaa omaa "muka vahvaa itsetuntoa".

    • 16+4

      Hei Ap,

      Jos tutkit hieman että mikä sinuun vaikuttaa, niin huomaat varmasti hyvin pian, että ne ovat sinun omat ajatukset ja mielikuvat, sekä niistä johtuvat pelot. Joko olet ujo, eli pelkäät lähestyä miehiä itse, mutta piiloudut opitun ajatuksen taakse, siis että "Ei naiset niin tee, miehen on tehtävä aloite". Selität siis itsellesi miksi sinun ei tarvitsisi kohdata tuota pelkoasi, eli olet epärehellinen itsellesi.. Vaihtoehtoisesti uskot todella mielikuvaasi siitä että olet naurunalainen mikäli epäonnistut miehen iskemisessä, ja pelkäät sitä epäonnistumista. Tuokin on epärehellisyyttä itsellesi, tosin tässä tapauksessa teet sen tiedottomasti, koska et osaa kyseenalaista mielikuviasi.

      Ainoa esteesi on siis sinun omat ajatukset ja mielikuvat, ja jos tarkemmin katsomme niitä, niin ne eivät edes ole sinun omiasi, vaan jostakin muualta opittuja. Sinun liikettäsi estää siis joidenkin muiden käsitykset, koska pidät niitä totena. Sinun ja miesten välillä ei ole mitään fyysistä seinää, se "seinä" on vain sinun mielessäsi. Jos tahdot löytää miehen, niin sinun täytyy olla aktiivinen ja ottaa ohjat omiin käsiisi. Olet jo kokeillut kehosi koristelua ja laittanut sen näytille baarituolille, ja olet myös huomannut että se ei toimi, siispä sinun täytyy kokeilla jotakin muuta. Oppimasi kukkahattumoraalit toimivat sinulle vain esteinä, et saa niistä mitään pisteitä joita joku joskus naputtelee hautakiveesi.

      Olen lukenut erästä kirjaa, jonka mukaan ympäristöltä opitut ajatukset aiheuttavat elämäämme paljon vaikeuksia. Ne toimivat osittain rajoittavina (kuten esim. yllämainitut mielikuvat) ja osittain elämää ohjaavina, sillä ne määrittelevät hyvin vahvasti mitä meidän elämässämme tulisi tehdä. Tuon kirjan mukaan alamme toteuttamaan elämää noiden opittujen mukaisesti, jonka takia oma tahtomme vajoaa tiedottomuuteen. Kirjan avulla noista ajatuksista voi kuitenkin päästä. Ajatukset ovat yhtä todellisia kuin tuolit ja pöydät, ja jos ymmärtää miten niiden kanssa voi työskennellä, niin niiden vaikutuksen saa lakkautettua.

      Mainitsemani kirja on Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja. Löysin sen sivulta www.alkuajatus.org ja siellä voi kokeilla myös maksutonta nettiopintopiiriä, ja tutustua aiheeseen. Suosittelen kokeilemaan, se todella toimii.

    • Kielenkäyttöä naisel

      Ota Jeesus sisällesi ja saat melaa - Jos Jeesus on homo ja impotentti (kun salli Haaviston menestyä Pressavaaleissa Kristittyjä paremmin) ota mirkeli ja tee Jeesuksesta ruokaa nälkäisille.

      TUskanhuudot ja veriroskeet ketovat, että Jumala auttaa nälkäisiä - ja sitten jauhettuna Ukko Afrikkaan!

      Älä kumminkaan juokse junan alle - koska siinä menisi juna rikki ja sinulle tulisi pffa kipäksi. Noin läski ei mahdu edes junan alle!

    • kaikkikotona

      30 vuotias nainen on todistetusti seksikkäämpi, kokeneempi, kauniimpi kuin joku 20 vuotias teini, kunhan vain pitää itsensä kunnossa=tiedän monia 50-60 vuotiaita naisia jotka pitävät itsestänsä niin hyvää huolta että näyttävät 30 vuotiailta.

      Eivätkä istu sohvalla ja syö paskaa naamaansa ja käyvät "urheilemassa" korkeintaan vaatekaupassa ja sinnekkin taksin/linja-auton kyydillä hyi helvetti, kaikilla on tietty oma elämä mutta oletteko tyytyväisiä elämään yksin(tai korkeintaan jonkun juopon hakattavana) sen takia ettette pidä omasta itsestänne huolta siitä ei ole muuta kuin hyötyä teille laiskoille Justiina-tyylisille naisille.,elämäntapojen muuttaminen vaikuttaa myös esim. aivotoimintaan.

    • voi rähmä

      Kolmekymppisenä ollaan vielä parhaimmillaan..iästä se ei ainakaan ole kiinni,että jäät yksin.
      Kiloista on turha valittaa, jos ei tee asian eteen mitään,eikun treenaamaan.Eri juttu on jos on joku sairaus tai liikuntarajoite,sitten ymmärrän jonkinverran kiloja?.
      Mitä järkeä lähteä baariin yksin nyhjöttämään..
      Jos et itse lähde juttelemaan jäät todennäköisesti yksin.
      Itse olen melkein nelikymppinen,huolehdin itsestäni treenaan,hoidan ihoa.Kroppani on sama kuin parikymppisenä,ryppyjä ilmaantuu sille ei voi mitään.Omalle asenteelle
      kyllä voi..itsevarma,ulospäinsuuntautunut,iloinen elämänasenne..kyllä minua pokataan ei tietenkään yhtä usein kuin nuorena, se nyt vaan menee niin..Olisiko asenteessasi vikaa?ja se laiskuus ne kilot kyllä saa pois..

      • että silleen

        Eipäs olla, kyllä nelikymppisenä ollaan parhaimmillaan, mutta vain jos ei ole läski ja elämäänsä kyllästynyt. Satun nyt kokemuksesta tietämään. Esim. aloittajan kaltaista ylipainoista pelkääkin moni, oikeasti ei nyt ihan normaalia ole tuon ikäisen istua baarissa yksin. Ja se biologinen kellokin tikittää....Toisin kuin nelikymppisillä lapset on jo tehty ja pärjäävät hyvin pitkälle itsekseen.


    • Ei.Ei.Ei.

      Jos tunnet itsesi ATN naiseksi niin olet ehkä pankissa töissä. Olet juorunnut kundikaverillesi/miehellesi kaikkien yhteisten tuttujen pankkiasiat. Kundikaverisi pyynnöstä olet katsonut julkkisten/kavereitten/naapureitten pankkitiedot. Liikepankin koneeltahan näkee koko suomen asiakastiedot. Minun pienessä tuttavapiirissä kahden eukot on pankissa töissä ja kaverini kännipäissään lipsauttelee sellasia asioita, joita saa vain pankista. Tämän perusteella suomessa ei ole pankkisalaisuutta. Jos teen tutkintapyynnön poliisille, niin millaisen tuomion saa pankkisalaisuuden rikkomisesta???? Pitää kai pankkiasiat alkaa hoitamaan ulkomaalaisesta pankista. Missä on pankkitoimihenkilön moraali. Tuskin elämänkumppani pohjimmiltaan arvostaa vaimoaa, joka syyllistyy pankkisalaisuuden rikkomiseen. Itselleni ei tulisi mieleenkään kertoa toisten pankkiasioita perhepiirissä. Olen kironnut kyseiset henkilöt.

    • ap.

      aloitteenteoista ja muusta sellaisesta.

      Jos kerran aloitteenteon pitäisi olla niin helppoa, niin miksi en pääse eroon epäilyksistäni siitä, että minua pidettäisiin jonain epätoivoisena tyrkkynä ja h*orana joka yrittää kerjätä itselleen seuraa, jos olisin aloitteellinen.

      Ja lisäksi rohkeuteni ei todellakaan riitä siihen, että painelisin tosta noin vaan heittämään juttua jossain pöydässä todennäköiksesti jonkun porukan seurassa istuvalle kiinnostavan näköiselle miehelle. (Enkä kyllä kellekään yksinäisellekään. Kun ei keksi mitään kiinnostavaa sanottavaa, niin lienee parasta olla sanomatta mitään.)

      Saattaa onnistua joltain huippukauniilta naiselta, mutta minun todennäköisesti mies käskisi painua h*lvettiin häiritsemästä

    • Ex Pimp

      Tervetuloa alas sieltä prinsessan pilvilinnasta ja pikkutyttöjen maailmasta! Me pojat ollaankin jo odotettu sinua. Tosin me löydettiin juuri salainen hissi sinne pilvilinnamaailmaan : ). Se on vain miehille.

      Minulla on tuolle tilanteellesi oma nimi ja se on "naisten miehuuskoulu".

      Nyt tiedät, miltä niistä miehistä tuntui silloin parikymppisinä. Miksi he lähestyisivät sinua, koska nyt heillä on jo varaa niihin parikymppisiin?

      Miehet joutuvat lähestymään naisia nuorempina. No kyllä vanhempinakin, mutta vastaanotto on paljon laadukkaampaa. Nyt sinä olet junaillut itsesi tuohon tilanteeseen ja vielä kieltäydyt kasvamasta aikuiseksi ja ottamaan vastuuta tilanteessasi. Olet tyypillinen nainen, mutta nyt sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko pysyt naisena ja valitat tilanteesta, johon sinä itse olet itsesi junaillut tai kasvat "mieheksi" ja päädyt onnellisesti parisuhteeseen tai suhteisiin ylipäätään.

      Sinulla on nyt koittanut aikuisuus, joka tuo mukanaan sen, että sinun pitää alkaa lähestyä miehiä. Sinun täytyy tehdä itsestäsi naurunalainen kuten ne miehetkin ovat itsestään tehneet sinun vuoksesi. Nyt on sinun vuorosi! Tästä lähtien on naisten haku!

      On toki kolmaskin vaihtoehto. Koska olet kolmekymppinen ja yksin, sinulla pitäisi olla varallisuutta. Tätä varallisuutta voit käyttää ehostamalla itseäsi. Jos haluat pysyä keskenkasvuisena tyttönä miesten lähestymisessä, niin voit lahduttaa, ehostaa kirurgisin toimenpitein itseäsi ja ostaa stylistin palveluita.

      • ap.

        Eli toisin sanoen

        "olet muita naisia huonompi. Sinun pitåä tehdä alotteita,vaikka muut naiset ovat niin paljon parempia, että miehet haluavat tehdä aloitteen"

        En halua, että minua pidetään muita naisia vähäarvoisempana ja huonompana


      • Ex Pimp
        ap. kirjoitti:

        Eli toisin sanoen

        "olet muita naisia huonompi. Sinun pitåä tehdä alotteita,vaikka muut naiset ovat niin paljon parempia, että miehet haluavat tehdä aloitteen"

        En halua, että minua pidetään muita naisia vähäarvoisempana ja huonompana

        Ihmisenä et ole vähäarvoisempi tai huonompi. Mutta markkina-arvosi karjamarkkinoilla on laskenut! Ei kysytä haluatko vai et. Näin se on maailmassa sekä miehillä että naisilla. Tässä ei ole mitään ihmeellistä.

        Kysymys kuuluu, mitä haluat, ja mitä sinun tulee tehdä saadaksesi se.

        Jos siis et nyt vaikkapa täysin keksittynä esimerkkinä halua, että miehet pitävät sinua niin vanhana, sinun tulee tehdä itsestäsi nuorekkaampi.

        Suurin osa ihmisistä luopuu lentotaitohaaveistaan. He ymmärtävät, että painovoimaa vastaan on hankala tapella ja on parempi hypätä koneeseen tai löytää tapoja liikkua maan pintaa pitkin. He ovat onnellisia eivätkä katkeroidu luonnon laeille.


    • Imaginääripano

      Olisit antanut pillua, kun olit nuori. Nyt on ihan turha selittää ja valittaa.
      Muista, että dildolla saat hyvän kyydin, siihen ei meitä miehiä kaivata.

      Kun ostat dildon kummallekin reijälle, voit naida vaikka Brad Pittiä.

    • nirppasi

      Jos olet nirppanokka feministi, jonka maailman kuva pyörii oman navan ympäri, etkä voi itse mitenkään tehdä aloitetta, niin sinun on parempi olla vain yksin.
      Naisen aloite ei mitenkään tee kenestäkään naurunalaista, päinvastoin, monet miehet arvostavat sitä että naiset tekevät aloitteen.

    • vastausta ATN ja yleinen mielipide.
      En ole mikään seurapiiri hai. en todellakaan.
      Enkä tajua baarikultuuria kun pitää näytää samaltakun kaikki muutkin.
      Mutta muistan että muutama vuosi takaperin kun olin teininpi ajattelin pelkoni ja huinon itsetuntoni kanssa juuri noin.
      Ei kukaan lähesty . ei välitä jne. olen ruma yms.
      Totuus on että se oli suurimilta osin pelkoa.
      vaikka olen painoni suteen realisti enkä kuvittele että jokuku MR suomi adonis tulisi iskemään tai tekemään tuttvauutta.
      oletko sinä et taida olla kun et edes juttele samatasoistesi ihmisten kanssa.

      Sitten elämän muuttuessa ja saadessani ensimmäisen työpaikkakani aloin tekemaan asioille jotain. Juttelemaan mukavakavia vasttakasen sukupuoeln edustajille yms joka ei aikasemmin tullut kuuloonkan.
      Lähde kokeilemaan kaikkein vaaratomimmissa tilanteisa. olen laittanut iteseni nauraunalaseksi tai niin mieleni aluksi väitti (loppujen lopuksi käyttäyny ihan hyvin. mieleni vain oli valmis noukkiamaan ne kaikki virheet joka kohdasta ja syytämään itseä aluksi)
      Toitä. väsyttävää ja raskasta se oli aluaksi kun piti omaa mieltä käskeä olemaan hiljaa ja uskoa ne hyvät asiat mitä oli saatavilla. mutta uskalsin ja jakson.
      Kysympä tässä omistatako ystäviäkään paljoakaan jotka vosisvat auttaa istestuntoasi paremaksi.
      Tulisko ajtelleekis että joku muu tulkitsee realstisen tapasi itsekkääksi ja kyyniseksi. joten kyllä sinun sille pitää jotan tehdä että ihmiset uskaltaa lähestyä. Joskus sarkastinen huumori sattaaa tehdä terää, varsinkin vakavamilesyyteen kun saa vedettyä edes sen virneen naamallle.
      kyllä sinun on tentävä itsetäsi enemän sen kaltanen että muut viihtyvät.

      Luutavasti raivostut koska teksti ottaa varmasti kipeää niikun aina kun on henkisen kasvun paikka. ja varsinkun ei ole valmis muutakun makaamaan tulessa eli olemaan tekemättä mitään asioiden parantamiseksi. Uskalla kohdata pelkosi niikuin minä tein.

      Ota ryhdy hyhmähtämään ihmisille jotka tulevat vastaasi. tutustu uussin tyypeihin harastuksissa ja ulkona (kannattaa valita jokin neuraali pikka otta kontakstia). niillä jotka kuviteelee hyväksi on usen vittumainen luonne.
      ja moni muu ihminen kulekee ohitsesi ilman että elät elämääsi kun sinulla olisi toisnelainekin mahdolisuus.
      Minä taas olen omalta kohdaltani todella todennut itseni itsekkääksi sillätavoin että on parempi olla pääasiassa yksin kun ei jaksa pari ja ihmisudesotku
      Oletko itse kaveriden kanssa viihtyvä ja huollat kaverisuteet yms. pari suhdevasta ihmisude taitojen opettelun jälkeen kiitos.

    • alipalkattu N

      Kyllä lihavalle seuraa löytyy kun on sosiaalinen ja mutkaton seuralainen. Aktiivinen tanssimaan. Baarissa ei varmaa ole juuri sillä hetkellä ollut ketään johon olisi vedonnut ensisilmäyksellä. Tai ulkomuodollaan.

    • 16+4

      Hei taas Ap!

      Ongelman ratkaiseminen ei tule olemaan helppoa, ja tulet varmasti epäonnistumaan monta kertaa. Tärkeätä on kuitenkin se, että alat ymmärtämään mikä sinun toimintaasi vaikuttaa, eli että alat ymmärtämään itseäsi ja ajatuksiasi. Jos kasvatat tietoisuutta itsestäsi, niin tulet huomaamaan kun ajatuksesi pitää sinua kiinni tuolissasi tai käskee sinua juoksemaan kotiin, vaikka tahtoisit mennä juttelemaan jonkun miehen kanssa.

      Siinä vaiheessa kun tajuat, että ajatus on ulkopuolinen asia, eli että se et ole sinä, voit toimia sitä ajatusta vastaan. Noita ajatuksia on myös tiedottomuudessa, eli aluksi et tule tietämään tarkkaan mikä ajatus sinua ohjaa ja koet vain sen vaikutuksen, mutta vähitellen tietoisuus kasvaa kun selkeytät mieltäsi, ja jossakin vaiheessa törmäät myös tiedottomuudessa oleviin ajatuksiin.

      Tuon mainitsemani Alkuajatus kirjan avulla opit tekemään työtä itsesi kanssa metodisesti ja tietoisesti, eli putsaamaan mieltäsi noista ajatuksista, sillä se kuvailee miten sisäinen toimii, eli se on väline jota voi käyttää ja se toimii.

      Minulla ei esimerkiksi ole enään vaikeuksia lähestyä naisia. Ennen tarvitsin muutaman oluen, mutta nykyään en. Joku voisi sanoa että olen rohkea, mutta kyse ei ole siitä, vaan minulla ei ole enään pelkoja/rajoittavia ajatuksia tuon asian suhteen ja siksi se ei ole vaikeata. Se yhtä haastavaa kun kahvin keittäminen, sillä minulla ei ole noita estoja senkään suhteen.

    • 19+9

      Alkaa raivostuttaa kun naiset valittaa siitä että ei saa seksiä eikä yhtäkkiä kaikki miehet olekaan kiinnostuneita. Osais naisetkin joskus asettua sellasien miesten asemaan jotka on ollu hylkiöitä koko ikänsä eikä ole saaneet koskaan.

    • ap.

      Aloitteista vielä...

      Siis se minulle on kait suurimapan ongelmana, että en ole tarpeeksi rohkea menemään juttelemaan tuntemattomalle miehelle, joka ei millään tavalla osoita, että lähestymiseni olisi tervetullutta.

      Silloin harvoin kun olen ollut aloittellisempi osapuoli, olen aina koittanut sanattomasti, flirttailemalla tai muuten ottaa selvää, että haluaako mies minun lähestyvän häntä vai ei. Ja jos mies ei osoita merkkejä sen suhteen, niin sitten oletan, että läheisemmän kontaktin ottaminen (eli seuraan tuleminen) ei ole tervetullutta.

      Ja voin sanoa, että kadehdin oikeasti niitä miehiä ja naisia joilla on niin supervahva itsetunto, että he oikeasti uskovat olevansa aina haluttua seuraa.

      (Ja en muuten myöskään odota, että mies olisi aloitteellinen, jos en ole millään tavalla tehnyt selväksi, että se olisi minulle mieluista.)

      • Ex Pimp

        Ei sinun tulekaan olla aina haluttua seuraa! Samoista syistä miehet eivät tule iskemään sinua. Koska sinä ja he ovat jääneet vauvan tasolle. Heidän psyykensä ei kestä torjuntaa ja pakkeja. Ovat tottuneet pääsemään helpolla. Ollaan totuttu että ruokaa saa vain valita tiskiltä ja parisuhteet pitäisi olla yhtä helppoa.

        Käytkö töissä? Onko se helppoa aina? Miksi teet töitä?


    • 11+7

      Ehkä ujo mies ei uskalla lähestyä naista vaikka nainen antaiskin jotain vihjeitä tai ei osaa tulkita niitä oikein.

    • Voiohan tuo ATN tarkoittaa myös Aina Toivoa Näkyvissä. Olet ehkä väärässä paikassa hakemassa seuraa, älä välttämättä nikkini vuoksi kuitenkaan vielä eläkeläisjoukkoon lankea mutta ystäviä ja kavereita löytyy paremmin harrastusten kuin pubien luota. Ihan noin vinkiksi! Selvin päin alkanut ystävyys lienee lisäksi kestävämpi kuin alkonhuuruinen!

    • rahalla

      saa mieshuoria nainenkin, eivätkä välitä millainen oikeasti olet

    • Rakastaa omaansa19

      En osaa sanoa mikä yhteys ylipainoisuudella ja ATN:lla mutta mitä jos sanoisin etten ole oikeasti kiinnostunut kenestäkään baareissa istuvasta. Voisin sanoa olevani kiinnostunut aivan muusta miehestä joka ei ole näkyvästi esillä elämässäni. Sanoisin ymmärtäväni kaiken mitä on vuosien mittaan kertonut elämästään ja pyytänyt minua ymmärtämään tilannettaan. Mies on myös kiinnostunut minusta huolimatta siitä että tuloni on sitä mitä on ja jenkkakahvatkin varteen otettavat. Rinnoista puhumattakaan.

      • ...

        Ei ole näkyvästi elämässäsi? Jospa hän oli yksi niistä ap:n aikana baarissa olleista? Jospa joka ukolla oli jo nainen, ja siksi ap ei kiinnostanut. Yli kolmekymppisistä kyse kumminkin.


    • tasonsa_tietävä_M

      Riippuu vähän. Ensiksi ainakin laihdutat. Minä en ota selvästi ylipainoista naista. Seuraavaksi lopetat juoruilun, nalkuttamisen ja huutamisen, seuraavaksi humalahakuisen juomisen ja taikauskon. Minun luettelosta ne on melkein ne joille nainen voi jotain jälkeenpäin.
      Elämä on ankaraa. Minä esitän naiselleni vaatimuksia, ja jos näitä ei täytä niin pääasiassa ei ole mahdollisuutta parisuhteeseen kanssani. Merkittävä osa on karsinut itsensä pois jo aiemmin, mutta suuremmat osat on kuntoutettavissa seurustelukelpoisiksi.
      Kannattaa ehkä laittaa ilmoitus maksulliselle sivustolle niin karsit ainakin pois ne joilla ei ole luottokorttia tai varaa maksaa.

    • Ke

      Nyt täytyy sen verran mainita, että myös erittäin kauniilla naisella on se ongelma, että kukaan ei tule milloinkaan lähestymään baarissa. Miehet pelkää?

      • ei Aabrahamkaan

        suotta pelännyt Egyptissä ja nämä ajat ovat kuin Nooan ja Sodoman päivät. Toki Aabrahamin Herra ja Jumala kaikkea hallitsee kun sen vain uskoo, mutta ongalma voikin olla vähäinen usko :)


    • tässä hyvä ohje

      kyse on sydämestä ei laihduttamisesta, mutta miten on jo aivan eri juttu tuossa

    • ap.

      Ne jotka ihmettelevät, että miksi liitän aloitteenteon vain baariympäristöön.

      Missä muualla se on suomessa "sallittua" ?

      meinaan menepä ravintola/baariyms. ympäristön ulkopuolella koittamaan tutustumista kenenkään kanssa, niin taitaapi vastaanotto olla sukupuolesta riippumatta jäätävää.

      Ja mitä nettideitteihin tulee, niin niihin suhtaudun suurella epäluulolla, johtuen ihan siitä, että niissä on niin helppo valehdella. Siis tokihan en tiedä muutenkaan tuntemattomasta miehestä, joka vaikka tulee kanssani juttelemaan,mitään, muttakun tapaa ihmisen oikeasti, niin sitä on edes jonkinlainen mahdollisuus havaita eleistä ja ilmeistä, että puhuuko kyseinen tyyppi täyttä p*skaa.

      • Mun mielestä olis tosi hienoa, jos vieras nainen tulisi juttelemaan ja haluaisi tutustua, ihan vaikka kaupassa. Tosin olis se hienoa siellä baarissakin.


    • naisen kauneus on

      ihanaa miehen sielun silmille, naisen viisaus on ihanaa miehen hengen silmille, tietysti molempi parempi, mutta hengellinen on tärkeämpi kuin sielullinen. Mitä ihminen sitten voi näistä ymmärtää on jo sitten aivan eri juttu, sillä vaikeassa ajassa ymmärtäväisinkin voi olla kuin orjan tappura.

    • yeah

      miks sit mun työkaveri, PSORIASISTA näkyvästi sairastava, ylipainonen ja lyhyt, meikkaamaton vajaa 40v. nainen saa ja paljon? koska uskaltaa itse yrittää vaikka tietää ettei ole kenenkään unelmien nainen! tälläki hetkellä asuu nuoremman miehen kanssa omakotitalossa ja hyvin menee.

    • ap.

      Vielä tuli mieleen alotteellisuudesta...

      Siis suurin syy on, että en kerta kaikkiaan uskalla. Pelkään niin hirveästi sitä, että mies käskisi minun painua helvettiin ja ilmottaisi, ettei ikinä huolisi noin hirveää naista seuraansa kaikkien muiden läsnäolijoiden nauraessa halveksivasti ympärillä.

      Ja olen täysin varma, että näin minulle tulee tapahtumaan.

      (Ja jos joku ihmettelee, että miksi puhun tuntemattomista miehistä, niin kerrottakoon, että kaikki tuttavapiiriini kuuluvat miehet ovat parisuhteessa)

      Jotenkin vain tuntuu siltä, että aloitteenteko on aivan hirvittävän vaikeaa touhua ja siinä pitää onnistua sitten täydellisesti, jos lähtee edes yrittämään.

      ...ja mitä edes oikein voisi jutella tuntemattomalle ihmiselle ?

      "Moi, Käyt sä usein täällä"- tason latteudet kun ei oikein taida toimia

      • vxcxv

        Eikös tollainen vastaus sitten kerrokkin enemmän tästä toisesta osapuolesta kuin itsestäsi? Minusta taas aloitteen teko ei ole ollenkaan vaikeaa vaan vaikeudet alkava vasta sen jälkeen kun pitäisi kertoa itsestään jotain.


    • YksLuuseriM1977

      Parisuhdemarkkinoilla on raaka peli. Ulkonäkö ratkaisee suurimman osan parinmuodostuksesta. Kirjoitat:

      "...jonkinverran lihoneella naisella..."

      Tuossa on pääsyy siihen ettei kukaan tule sinulle juttelemaan. Olet liian lihava. Laihduta, kuntoile jne. Hoikille naisille löytyy aina seuraa!

      Surullista mutta totta on tämä ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen maailma. Ehkä et tuota tajunnutkaan, mutta ulkonäkö ratkaisee lähes kaiken. Miehillä kuin naisillakin.

      • hmm...

        "Tuossa on pääsyy siihen ettei kukaan tule sinulle juttelemaan. Olet liian lihava. Laihduta, kuntoile jne. Hoikille naisille löytyy aina seuraa!

        Surullista mutta totta on tämä ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen maailma. Ehkä et tuota tajunnutkaan, mutta ulkonäkö ratkaisee lähes kaiken. Miehillä kuin naisillakin."


        vaan onko seura, jota voi saada vain tietyn näköisenä saamisen arvoista ?


      • kauniit piirteet

        Lihavat naiset ovat kasvoiltaan kaikkein kauneimpia ,eli ovat laihoja seksikkäämpiä .ei laihuus ole kauneuden mitta vaikka laihat sitä tuputtaa .


    • Perveroija

      Kyllä saisit ainakin minun naaman päälle istua. Housut jalassa tai ilman.

    • pEIKKONOI

      TÄMÄ ON OIKEA PEIK KONOI! KAIKKI TEKSTI JOKA ON KIRJOITETTU NETTIIN NIMISSÄNI ON MIELISAIRAAN KARL-ERIK SJÖGRENIN AIKAANSAANNOKSIA. HÄNEN RASISTISET, FASISTISET, SEKSISTISET JA YLEISESTI HYVÄN MAUN VASTAISET KIRJOITUKSET EIVÄT MILLÄÄN TAVALLA REFLEKTOI OMAA AATEMAAILMAANI. PÄINVASTOIN, OLEN AVOMIELINEN JA IHMISISTÄ HUOLEHTIVA VAPAUDELLINEN SOSIALISTI. KARL-ERIK SJÖGREN ON JO KERTAALLEEN TUOMITTU KUNNIANLOUKKAUKSESTA, LAITTOMASTA UHKAUKSESTA, OMAISUUSRIKOKSESTA JA KOTIRAUHAN RIKKOMISESTA 40 ASIANOMISTAJAN OIKEUSJUTUSSA. VETOAN SUOMI24:N YLLÄPIDOLLE ETTÄ ETTE POISTA TÄTÄ VIESTIÄ VAAN ANNATTE SEN OLLA NÄKYVISSÄ MAINEENI YLLÄPITÄMISEKSI. OLEN YRITTÄNYT TAVOITTAA TEITÄ MONESTI VIESTIEN POISTAMISEKSI MUTTA ETTE IKINÄ OLE VASTANNEET SÄHKÖPOSTEIHINI. KIITOS. PEIK KONOI PEIK KONOI PEIK KONOI PEIK KONOI PEIK KONOI PEIK KONOI PEIK KONOI PEIK KONOI PEIK KONOI

      • yksvaan

        Oot kuule ihan väärällä momentilla ..


      • HIRSINÖÖRI1

        Oot väärällä sivulla sori vaan ...
        Mee sinne jossa sua kuunnellaan ...


    • HIRSINÖÖRI 1

      Voi vitsi ettekö tajuu että hakee myötätuntoo .. kele jos nainen on sopivasti lihava niin joku iskee silmänsänsä siihen ...ihan tasan tarkkaan ... joka tapaukses .. argg mitä teeskentelyä ..

      • ap.

        Olet väärässä, niin sinä. kuin kaikki muutkin, jotka väittävät minun (eli siis aloittajan) hakevan sääliä ja myötätuntoa. En hae, sillä en minä niitä tarvitse.

        Sen sijaan koitan ymmärtää, että kun peilistä näen suht tavanomaisen näköisen pyöreähkön naisihmisen, niin mikä juuri minusta tekee miesten silmissä niin kammottavan, kun muilla samanlaisilla naisilla ei tunnu olevan minkäänlaisia ongelmia herättää miehissä kiinnostusta.

        (Ja tiedän myös, että edelliseen kysymykseen ei ole vastausta, sillä jos olisi niin olisin toki tehnyt asialle jotain)

        Joten täytyy varmaankin jättää toiveet parisuihteesta, ja todeta omistavansa jonkinlaisen väistämättömän kyvyn karkoittaa miehet tiehensä suunnilleen katsomalla heitä kohti.


      • ...
        ap. kirjoitti:

        Olet väärässä, niin sinä. kuin kaikki muutkin, jotka väittävät minun (eli siis aloittajan) hakevan sääliä ja myötätuntoa. En hae, sillä en minä niitä tarvitse.

        Sen sijaan koitan ymmärtää, että kun peilistä näen suht tavanomaisen näköisen pyöreähkön naisihmisen, niin mikä juuri minusta tekee miesten silmissä niin kammottavan, kun muilla samanlaisilla naisilla ei tunnu olevan minkäänlaisia ongelmia herättää miehissä kiinnostusta.

        (Ja tiedän myös, että edelliseen kysymykseen ei ole vastausta, sillä jos olisi niin olisin toki tehnyt asialle jotain)

        Joten täytyy varmaankin jättää toiveet parisuihteesta, ja todeta omistavansa jonkinlaisen väistämättömän kyvyn karkoittaa miehet tiehensä suunnilleen katsomalla heitä kohti.

        Oliko se arki-ilta jolloin jouduit yksin olemaan kuppilassa? Voihan olla että paikalla olleet miehet olivat varattuja, eivätkä naisen tarpeessa.

        Olethan saanut monta viestiä tähän ketjuun miehiltä, vastaa johonkin niistä.


      • HIRSINÖÖRI1
        ... kirjoitti:

        Oliko se arki-ilta jolloin jouduit yksin olemaan kuppilassa? Voihan olla että paikalla olleet miehet olivat varattuja, eivätkä naisen tarpeessa.

        Olethan saanut monta viestiä tähän ketjuun miehiltä, vastaa johonkin niistä.

        Niin kuin tuos tuli viesti mikset vastaa vai oliko kysymys vain saada selkoo miehistä ... ???


      • HIRSINÖÖRI1
        ap. kirjoitti:

        Olet väärässä, niin sinä. kuin kaikki muutkin, jotka väittävät minun (eli siis aloittajan) hakevan sääliä ja myötätuntoa. En hae, sillä en minä niitä tarvitse.

        Sen sijaan koitan ymmärtää, että kun peilistä näen suht tavanomaisen näköisen pyöreähkön naisihmisen, niin mikä juuri minusta tekee miesten silmissä niin kammottavan, kun muilla samanlaisilla naisilla ei tunnu olevan minkäänlaisia ongelmia herättää miehissä kiinnostusta.

        (Ja tiedän myös, että edelliseen kysymykseen ei ole vastausta, sillä jos olisi niin olisin toki tehnyt asialle jotain)

        Joten täytyy varmaankin jättää toiveet parisuihteesta, ja todeta omistavansa jonkinlaisen väistämättömän kyvyn karkoittaa miehet tiehensä suunnilleen katsomalla heitä kohti.

        Tarkoitan sitä että ne jotka eivät haluu olla tekemisisis kenenkään kans ,, kuin hän ..siis miesten .. ja kuitenkin haluu olla .. eikös siinä oo kuitenkin se pointti että haluu olla miesten kans mutta ei haluu olla .. eli haluu olla mutta ei haluu mennä eteenpäin miehen kans vain se halu ja kiintymys miestä kohtaan ...


    • HIRSINÖÖRI1

      En tarkoita justiin sitä etteikö nainen olis hyvännäköinen pikkasen pullukkana ... ja nainen on hyvännäköinen pikkuisen pyöreänä .. siinä kiteytyy kaikki josta miehet unelmoi rinnat c kupilla ja pyrstö pikkasen ulokkeena eli ulospäin .. mutta musta tuntuu että hän ei ymmärrä sitä ja yrittää nyt saada itteensä vain julkisuutta ..

      • HIRSINÖÖRI1

        Vielä .. kaikki lihavista / pullukoista ovat kiinnostuneet susta .. ja luen itteni niihin niin ottavat yhteyttä muihin pullukoihin .. siis mitä ajat nyt takaa tuolla asenteella, suhun ei kukaan ota kontaktia ..????


    • VANHOILLEPIIOILLE

      Hyvät kanavat tv5, 69, 99.Hillitöntä paaluttamista edestä ja takaa.(siis paljaalla ja useita muijia samalla kertaa)HUH HUH

    • Taisit skipata sen yrittmisen mahdollisuuden nyt kokonaan. pelkäät tai rajoita "järkeilylläsi"niin paljon ettet uskalla yrittää. noin juuri minkin ajttelin muutamat vuosi sitten. ja asiat on sen jälkeen kun aloin tehdä niille jotain muuttuneet.
      Et vain uskalla kohdata sydän hakaten pelkoasi ja ottaa sitä riskiä. joka vosit ensin ajtella vähän pinnemäksi. esin kukaan ei huomaa sinua tms eikä heti sitä kakki paha tapahtuu juuri sinulle.
      ja edelleen . huyviä suunsa aukaisu paikko ovat taphtumat, korserttit harrastukset. lenkkipolut, kauppa. seurakunnan tilaisuudet, vapaehtosityö tilaisuudet yms.
      Entäpä jos on juuri sinun tehtäväsi olla alueesi (varsinkin pienet paikkakunnat tai pohjanmaa) se rohkea aloiteen tekiä joka uskaltaa puhua naapurille sen ystävälsen sanan ja hymyiläl yms.
      ja sinä juuri siksi ettet vahingossakaan tee mitään hirveän typerää koska olet tarkka tekemistäsi asioista ja itsestäsi . Saatat yllättyä kunhan muistat pienen ystävällisyyden ja neuraalit positiiviset aiheet.
      Se suomalaisiia onkin naurettavaa kun pitää olla niiku massa sardiinit purkissa ja hävetään päässä keksittyjä asioita.

    • yksinkertaista se

      Kyllä ne miehet lähestyy jos ovat kiinnostuneita ja jos ei lähesty et ole kiinnostava.

    • eisunveisun

      "Yleensä istun vain yksinäni [baarissa]."

      Älä mene baariin.

      Et linkittänyt kuvaa, joten vaikea arvioida vetovoimaa, mutta jos läskit on kertyneet vyötärölle, niin sit kroppaa kunnostamaan. Muun läskin kanssa ei ole niin nöpön nuukaa.

      Tyhmää kylläkin istua baarissa, jonne kuitenkin keräytyy vain tietynlaista porukkaa. Ystäväpiiristäni sinkut harvoin käyvät baareissa. Gigolot ja deekut juoksee baareissa.

    • kommentti_yli_aiheen

      Aina täällä keskusteluissa (oli aihe mikä oli) on kommentteja: nainen on tyhmä, nainen on lihava, rumalla naisella ei tee mitään, laihduta nainen, anna pillua nainen, jos et anna niin petän, tee kotityöt nainen, et osaa muuta nainen kuin meikata ja tehdä kotitöitä, naisen pitää tehdä sitä ja tätä. Siellä kommenttien takana on joku tietenkin täydellinen mies ;) tai sitten ei.

      Joku torjutuksi tullut, koulussa, töissä tai baarielämässä syrjitty, epäsuosittu tapaus. Tai mistä lie naisvihansa saanut. Kaikkea sitä halveksimakseen mainittua se on itse ollut joskus tai kääntänyt sen ainoan omasta mielestään vahvuutensa eli laihuuden itsetuntonsa perustaksi. Haukkuu naisia, koska luulee olevansa parempi ihminen sillä perusteella, että on laiha ja ettei voi saada selluliittia. Tai on joku nykyinen bodaaja ja elämä pyörii vain sen kehon kunnossapidon ympärillä. Kaikki muu jääkin sitten olemattomaksi. Kai se siellä baarielämässä ratkasee, kun halutaan huomiota ja jotain pätemislistaa siitä kuinka hyvännäkösen naisen on saanut sänkyynsä tai muuten vaan ollaan puutteessa ja kaikki liikkuvakin kelpaa. Tällasia esimerkkejä tulee mieleen. Tietenkään en ole oikeassa, koska jokaisella on omasta mielestään niin ainutlaatuinen tausta. No onhan se tottakin.

      Olin ennen syömishäiriöinen, koska uskoin tähän kaikkeen paskaan, jota jotkut puhuvat. Laskin gramman tarkkaan digitaalisella keittiövaa'alla syömiseni ja muutenkin muistin kalorit ulkoa ruoka-aineista. Kiinnitin huomiota suolaan, hiilihydraatteihin, kuituihin, vitamiineihin, kalsiumiin, ja oikeastaan kaikkea lukemaani laihduttamisesta koitin noudattaa. Kuitenkin 1000 kaloria oli päivässä max ja torstaisin max 500 ja perjantaisin en saanut syödä mitään, jos olin ottamassa jotain alkoholipitoista, koska siitä saa kalorit jo niin helposti. Lauantaina oksensin mahanesteitä ja tärisin. Huumeet ja lääkkeet kävivät paremmaksi vaihtoehdoksi, koska niissä ei ole kaloreita. Kaikki tämä sen laihuuden vuoksi? Ei mitään järkeä. Elämä pyörii vain sen hallitsemana. Piti kuitenkin saada koulussakin parhaat arvosanat, koska en halunnut olla kuten muut. Piti olla kaikessa parempi ja aina löytyi kuitenkin vertailtaessa se minua parempi jostakin (ei nyt ehkä edes samasta koulusta, mutta muualta) ja aina olin jotakin huonompi tällä tavalla ajatellen.

      Kohtuullisuus on vaikeaa, ellei sitä ole lapsesta pitäen esim. opetettu eikä halua elää tylsää elämää.
      BMI on joidenkin mielestä varmaan korkea eli 24,8, mutta se on siinä siellä rajalla normaali, ja olen ruumiinrakenteeltani sellainen, etten näytä niin painavalta kuin olen. Naamani ei ole omasta mielestänikään se huonoin, mutta ei paraskaan. Ei isoa tai kyömyistä nenää, ei ohuita hiuksia, ei läskinaamaa, ei pieniä silmiä tai olemattomia ripsiä ja kulmakarvoja. Ei aknea. Ei silmälaseja. Pienet kädet, jalat, korvat.
      Mutta en siis ole tyytyväinen. Osaan kuitenkin olla ajattelematta niin pinnallisesti ja keskityn mieluummin muiden osa-aluiden kehittämiseen. Ei se ulkonäkö auta esim. korkeakoulun arvosanoissa. Jos kelpaa vain paras, niin kyllä siinä pitää tehdä vähän muutakin kuin roikkua baareissa, laittautua 3 tuntia aamulla tai keskittyä vain urheiluharrastukseen. Niin ja olkoot he onnelliset, jotka ovat täydellisiä luonnostaan sekä älykkäitä monella sektorilla. He tuskin täällä roikkuvat :) Aikaa on kuitenkin rajallisesti eikä kaikkea voi saada ellei sitä ole luonnostaan.

      Ja kenenkään kotiorjaksi en haluaisikaan. Mieluummin olisin yksin (en tosin ole). Harmi, että niitä kotiorjia voi netistä tilata tai Thaimaasta tuoda. Ja osa suomalaisnaisistakin tähän alentuu. Tämä pitää yllä niiden idioottien elämänkatsomusta ja mielipidettä naisen ja miehen roolista. Kannattaisi nousta tämän yläpuolelle ja menestyä paremmin kuin mies. Ja siis en ole miesvihaaja, on totta että älykkäimmät ovat miespuolisia maailmassa, mutta siis puhutaan nyt jostain keskiverrosta, oksettavasta massasta. Tai niistä pinnallisista typeryksistä. Suorittajista, 24/7 aivot narikassa. On sellaisten elämä varmaan helppoa, kun ei mitään päässä liiku. Median tuomat mielipiteet päässä. Sen mukaan eläminen ja siihen uskominen.

      Maapallolla on niin paljon turhia ihmisiä. Suomessakin kannetaan mukana jos jonkinlaista surkimusta. En kyllä täällä itsekään haluaisi elää joka hetki, mutta ihmissuhteet (terveet ja vilpittömään välittämiseen perustuvat) ovat ne, jotka täällä ovat hengissä olemisen arvoisia.

      Ei elämä voi perustua rahalle, kunnianhimolle, pätemiselle, muiden halveksunnalle, itsensä yläpuolella pitämiselle, ulkonäölle, hauskanpidolle, helppoudelle, "saan kaiken tekemättä mitään"-asenteelle jne. Jos sairastuu, menettää kaiken materian, ulkonäön, rahan. Mitä silloin on jäljellä? Jos tulisi luonnonkatastrofi, sota omalle kohdallesi, olisiko mikään tällainen paska, jota näissä keskusteluissa on, tärkeää?

      Aloittaja, älä siis alennu moiseen ajattelutapaan :)

    • mika.l

      liikkuva ja terveellisesti syövä ihminen sattuu nyt vaan olemaan laihempi, iloisempi, paremman näköinen ja vetovoimasempi kuin sellainen joka ei pidä itsestään huolta. elämä on liian lyhyt olemaan pitämättä huolta itsestään henkisesti ja fyysisesti. "keinutuolissa" olisi ahdistava kerrata elämää ja miettiä että olin koko elämäni lihava,laiska,saamaton ja epäviehättävä. kaikilla meillä on mahdollisuudet mihin vaan. jos itseensä ei panosta on säälittävä ps.anna lapsellesi terveellinen ruokavalio ja paljon liikuntaa!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2799
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1626
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe