Nyt se on taas todettu. Kolmatta talvea eletään, jolloin Hesassakin on lunta napaan asti, tiet kuin perunapeltoja. Tänne Suomeen nämä korkean maavaran nelivedot on näköjään kehitetty. Ei talviaamua, ettei olisi auramies vetänyt hitonmoiset kinokset auton sivuille.... auraamattomista kaduista nyt puhumattakaan. Toki sitä vajaavetoisellakin selviää, ei ongelma. Mutta jos haluaa helpotusta talviautoiluun, niin korkea maavara neliveto, niin helpottaa kummasti automiehen arkea. Näkyy niitä jo Hesan takseissakin...
Citymaasturi sopii kaupunkiin!
9
293
Vastaukset
- ainut talviauto
No joo, minulla on tuollainen Nitro, kyllä se on mahtava peli joka säällä, ei tarvitse lapioo mukana. Oma paino yli 2tn ja itse siihen kyytiin niin kyllä mennään että penkat pölisee.
- alta pois nitrokuski
Pikkuauto. Itsellä ML, omapaino 2,3 tonnia
- mursu pois alta
alta pois nitrokuski kirjoitti:
Pikkuauto. Itsellä ML, omapaino 2,3 tonnia
Viehän se moposi pois alta, itsellä Hummer h1, omapaino 3,3 tonnia. Nitro on muuten Hummerin pikkuveli joten äläs tule isotteleen siihen.
- kulta into pii
mursu pois alta kirjoitti:
Viehän se moposi pois alta, itsellä Hummer h1, omapaino 3,3 tonnia. Nitro on muuten Hummerin pikkuveli joten äläs tule isotteleen siihen.
Pois tieltä sen mitättömän äyriäisen kanssa.
Mulla on Marauder, eli mä jyrään sun yli :)
- Tapio vaan
Suurin osa Volvo XC60 on 2X2 eli ei neliveto. Leikkikalumaasturi.
- mopopopo
Mun faijan ajokissa vetää 8 pyörää 100 prasenttisesti. Scania R720 teliveto. painoakin 36 donaa (tonnia, jos dillet ei tajuu stadii)
- cittari.
Honda crv tai Toyota rav. Kuin tehty lumisiin vaikeisiin oloihin. Tosi tyytyväinen.
- kaenuusta!
mul korotettu hilux 1.8donaa ja jos sil ei pääse sitten lynxi!vaikka tiellä jos metäs ei pääse!
- Höpöhöpöö
Onks tää provo, vai onks sulla molemmat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984